Misschien hadden ze gratis toegang moeten doen voor mensen die als clown verkleed gaan.quote:
Daarmee wel het volledige publiek in record tempo bediendquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:44 schreef Caland het volgende:
'Publiek in het stadion heeft de tijd gehad een kop koffie te drinken .
Er zijn er maar liefst 8 verkocht.
Het uitvak zit vol, dus volgens mij hebben ze dat gedaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:44 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien hadden ze gratis toegang moeten doen voor mensen die als clown verkleed gaan.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een verademing deze wedstrijd vergeleken met het sfeerloze El Clasico.
Tja, wat wil je? Mertens...quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoekschoppen achter laten komen
hihaho boertje goeden garp.quote:
Ik mis de smiley.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hihaho boertje goeden garp.
Smiley of PI?quote:
matige speler inderdaad, maar werkt wel hard. Duikt overal op het veld op.quote:
Het is een ware plaag, het lijkt net alsof er aliens bestaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
matige speler inderdaad, maar werkt wel hard. Duikt overal op het veld op.
Ja, z'n gejank met "ze moeten me hebbenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:55 schreef Caland het volgende:
Van Bommel voor de zoveelste keer te laat, weer geen geel
Was dit keer dan ook geen geel waardquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:55 schreef Caland het volgende:
Van Bommel voor de zoveelste keer te laat, weer geen geel
Optelsommetje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was dit keer dan ook geen geel waard
boehoequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Van Bommel had al 5 gele kaarten moeten hebben
De enige oplossing is om Van Bommel van de velden te halen, zo besparen we onnodige irritatie.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan je doen, heeft Blom nog niet gedaan
Klopt, 8 is inderdaad veel te veel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Van Bommel had al 5 gele kaarten moeten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |