Als hij de mol was had hij ook niet gezegt dat de kokertjes nog niet open moesten, omdat ze die misschien later kunnen ontwikkelen als foto's. Hij is dus inderdaad vast niet de molquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, Daniël valt sowieso af als mol, anders had ie zijn mond wel gehouden.
En hoe zat dat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef themole het volgende:
Daniel was ooit mijn Mol in de eerste aflevering, spijt dat ik op hem zat....
Dat vergeet ik liever welquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat zeggen jullie allemaal wel, maar Anne Marie kon vorig seizoen ook rond deze aflevering al het geld uit de pot halen. Vergeet dat niet
Anne Marie isquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vergeet ik liever wel, slechte mol.
Ja dat wel, maar als mol vind ik 'r slecht.quote:
Mjah, okay...quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als mol vind ik 'r slecht.
Die gezichtsuitdrukkingenquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:44 schreef Stickertje het volgende:
'show me an elephant
volgende shot is tania in beeld
quote:
Serieusquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als mol vind ik 'r slecht.
Yep, en die lopen onverwachts vrij snel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:45 schreef StephanL het volgende:
Dat zijn geen herten, maar antilopes.
Hoe dan wel? Met een zak over je hoofd?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja Hoi. Op die manier kijken wij niet!
Je zou zeggen dat ze niet zo van lopen houdenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Yep, en die lopen onverwachts vrij snel.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze niet zo van lopen houden
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze niet zo van lopen houden
Volgens mij mocht je aangeven als je dacht dat je klaar was.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:46 schreef Maartel het volgende:
Uhm, maar als er een stuk verkeerd ligt, zou 't klokje dan niet nog steeds moeten lopen?
Hoezo is het discriminatie als je vaststelt dat iemand zwart is en daarom in een donkere omgeving minder opvaltquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil niet discrimineren maar het valt me nu pas op dat Zarayda achter in die damesjeep zit
DIe lag gewoon aan de kettingquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef Felagund het volgende:
Die olifant staat nog steeds op dezelfde plaats.
Inderdaad! Vrouwenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:49 schreef tralalala het volgende:
Niet kunnen rijden en nog gaan juichen ook.
Hij zag een soortgenootquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef Felagund het volgende:
Die olifant staat nog steeds op dezelfde plaats.
Inderdaad, die is heerlijk droogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |