Ik denk dat Daniel enorm gaat mollen.twitter:IkBenDeMol twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 19:46:54Wie is de Mol? in Wie is de Mol? 31012013. #widm reageer retweet
Ik denk dat ze allemaal enorm gaan mollen of iig doen alsof, ze genieten mij nét effe teveel daar van dit spelletje...quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:43 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk dat Daniel enorm gaat mollen.twitter:IkBenDeMol twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 19:46:54Wie is de Mol? in Wie is de Mol? 31012013. #widm reageer retweet
quote:Volgende MolTalk over ongeveer , 1 minuut
Heb het één aflevering gedaan, vond het maar irritantquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef Pietepietje het volgende:
Is er eigenlijk iemand die dat tweede scherm tijdens de uitzending bekijkt?
Nee, ik kijk op FOK! veel beter.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef Pietepietje het volgende:
neequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef Pietepietje het volgende:
Ik alleen vorige week niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Heb het één aflevering gedaan, vond het maar irritant
Idd kwantumkorting.....quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:37 schreef Felagund het volgende:
Ah, weer de big five spotten, volgens mij hebben ze een seizoenskaart voor de safari gekocht voor iedere deelnemer.
Misschien heeft Frits nog tips.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef Pino112 het volgende:
En dan moet je ook nog fucking kamperen.
Dat seizoen was zooquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die goede sfeer echt zo kut, doet me denken aan het seizoen met Marc-Marie waar echt wel gekibbeld werd
, Victoria, Isabelle, Gijs, Yvonne, Marc-Marie
![]()
.
Dat was een leuk seizoen idd, Gijs Staverman zat er toch in toen? Gingen ze hem aanvallen nadat hij echt gestruikeld was.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die goede sfeer echt zo kut, doet me denken aan het seizoen met Marc-Marie waar echt wel gekibbeld werd
![]()
.
Ik heb dat seizoen nog wel een paar keer teruggekekenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat seizoen was zooVooral MM
met zijn rare spaghetti toen
En hij werd toen toch in het spel gehaald, in het theater toen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was een leuk seizoen idd, Gijs Staverman zat er toch in toen? Gingen ze hem aanvallen nadat hij echt gestruikeld was.
Dat was leuk inderdaad !quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
.
Ik vind hem wel okequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef franklop het volgende:
Ik kan nog niet wennen aan Art als presentator eigenlijk
Ik wel, vind het hem prima doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef franklop het volgende:
Ik kan nog niet wennen aan Art als presentator eigenlijk
Ja, had ie een snee in z'n knie, en Victoria of Lottie echt meteen doen alsof ie zich enorm aanstelde en geen man wasquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was een leuk seizoen idd, Gijs Staverman zat er toch in toen? Gingen ze hem aanvallen nadat hij echt gestruikeld was.
Nepbloed!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, had ie een snee in z'n knie, en Victoria of Lottie echt meteen doen alsof ie zich enorm aanstelde en geen man was.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
En hij werd toen toch in het spel gehaald, in het theater toen.
Moet ik binnenkort ook nog eens doen.. is echt een van mijn favo seizoenenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat seizoen nog wel een paar keer teruggekeken. Heerlijk
.
Fuck man.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef themole het volgende:
Daniel was ooit mijn Mol in de eerste aflevering, spijt dat ik op hem zat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |