Ik denk dat Daniel enorm gaat mollen.twitter:IkBenDeMol twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 19:46:54Wie is de Mol? in Wie is de Mol? 31012013. #widm reageer retweet
Ik denk dat ze allemaal enorm gaan mollen of iig doen alsof, ze genieten mij nét effe teveel daar van dit spelletje...quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:43 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk dat Daniel enorm gaat mollen.twitter:IkBenDeMol twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 19:46:54Wie is de Mol? in Wie is de Mol? 31012013. #widm reageer retweet
quote:Volgende MolTalk over ongeveer , 1 minuut
Heb het één aflevering gedaan, vond het maar irritantquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef Pietepietje het volgende:
Is er eigenlijk iemand die dat tweede scherm tijdens de uitzending bekijkt?
Nee, ik kijk op FOK! veel beter.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef Pietepietje het volgende:
neequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef Pietepietje het volgende:
Ik alleen vorige week niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Heb het één aflevering gedaan, vond het maar irritant
Idd kwantumkorting.....quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:37 schreef Felagund het volgende:
Ah, weer de big five spotten, volgens mij hebben ze een seizoenskaart voor de safari gekocht voor iedere deelnemer.
Misschien heeft Frits nog tips.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef Pino112 het volgende:
En dan moet je ook nog fucking kamperen.
Dat seizoen was zooquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die goede sfeer echt zo kut, doet me denken aan het seizoen met Marc-Marie waar echt wel gekibbeld werd
, Victoria, Isabelle, Gijs, Yvonne, Marc-Marie
![]()
.
Dat was een leuk seizoen idd, Gijs Staverman zat er toch in toen? Gingen ze hem aanvallen nadat hij echt gestruikeld was.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die goede sfeer echt zo kut, doet me denken aan het seizoen met Marc-Marie waar echt wel gekibbeld werd
![]()
.
Ik heb dat seizoen nog wel een paar keer teruggekekenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat seizoen was zooVooral MM
met zijn rare spaghetti toen
En hij werd toen toch in het spel gehaald, in het theater toen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was een leuk seizoen idd, Gijs Staverman zat er toch in toen? Gingen ze hem aanvallen nadat hij echt gestruikeld was.
Dat was leuk inderdaad !quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
.
Ik vind hem wel okequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef franklop het volgende:
Ik kan nog niet wennen aan Art als presentator eigenlijk
Ik wel, vind het hem prima doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef franklop het volgende:
Ik kan nog niet wennen aan Art als presentator eigenlijk
Ja, had ie een snee in z'n knie, en Victoria of Lottie echt meteen doen alsof ie zich enorm aanstelde en geen man wasquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was een leuk seizoen idd, Gijs Staverman zat er toch in toen? Gingen ze hem aanvallen nadat hij echt gestruikeld was.
Nepbloed!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, had ie een snee in z'n knie, en Victoria of Lottie echt meteen doen alsof ie zich enorm aanstelde en geen man was.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
En hij werd toen toch in het spel gehaald, in het theater toen.
Moet ik binnenkort ook nog eens doen.. is echt een van mijn favo seizoenenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat seizoen nog wel een paar keer teruggekeken. Heerlijk
.
Fuck man.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef themole het volgende:
Daniel was ooit mijn Mol in de eerste aflevering, spijt dat ik op hem zat....
Als hij de mol was had hij ook niet gezegt dat de kokertjes nog niet open moesten, omdat ze die misschien later kunnen ontwikkelen als foto's. Hij is dus inderdaad vast niet de molquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, Daniël valt sowieso af als mol, anders had ie zijn mond wel gehouden.
En hoe zat dat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef themole het volgende:
Daniel was ooit mijn Mol in de eerste aflevering, spijt dat ik op hem zat....
Dat vergeet ik liever welquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat zeggen jullie allemaal wel, maar Anne Marie kon vorig seizoen ook rond deze aflevering al het geld uit de pot halen. Vergeet dat niet
Anne Marie isquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vergeet ik liever wel, slechte mol.
Ja dat wel, maar als mol vind ik 'r slecht.quote:
Mjah, okay...quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als mol vind ik 'r slecht.
Die gezichtsuitdrukkingenquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:44 schreef Stickertje het volgende:
'show me an elephant
volgende shot is tania in beeld
quote:
Serieusquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als mol vind ik 'r slecht.
Yep, en die lopen onverwachts vrij snel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:45 schreef StephanL het volgende:
Dat zijn geen herten, maar antilopes.
Hoe dan wel? Met een zak over je hoofd?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja Hoi. Op die manier kijken wij niet!
Je zou zeggen dat ze niet zo van lopen houdenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Yep, en die lopen onverwachts vrij snel.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze niet zo van lopen houden
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze niet zo van lopen houden
Volgens mij mocht je aangeven als je dacht dat je klaar was.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:46 schreef Maartel het volgende:
Uhm, maar als er een stuk verkeerd ligt, zou 't klokje dan niet nog steeds moeten lopen?
Hoezo is het discriminatie als je vaststelt dat iemand zwart is en daarom in een donkere omgeving minder opvaltquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil niet discrimineren maar het valt me nu pas op dat Zarayda achter in die damesjeep zit
DIe lag gewoon aan de kettingquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef Felagund het volgende:
Die olifant staat nog steeds op dezelfde plaats.
Inderdaad! Vrouwenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:49 schreef tralalala het volgende:
Niet kunnen rijden en nog gaan juichen ook.
Hij zag een soortgenootquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef Felagund het volgende:
Die olifant staat nog steeds op dezelfde plaats.
Inderdaad, die is heerlijk droogquote:
De kar ligt nog volquote:
Idd.quote:
Er was er één afgevallen aan de achterkant, was ook te zien op beeld.quote:
Zal die olifant hebben gedaan. Hij riep het nog.quote:
Ze zullen hem er wel weer opgelegd hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er was er één afgevallen aan de achterkant, was ook te zien op beeld.
Yes..quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er was er één afgevallen aan de achterkant, was ook te zien op beeld.
quote:
Ook die van mijquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef OliviaV het volgende:
Tania: Zitten we net nu ingegraven -> een mol graaft zich in. Ook had ze met die opdracht van een paar afleveringen op de boot een ooglap op waardoor ze blind was -> een mol kan ook niets zien. Tania is mijn mol
Ik hoop het echt niet, dat zou betekenen dat ze er tot het einde inzitquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef OliviaV het volgende:
Tania: Zitten we net nu ingegraven -> een mol graaft zich in. Ook had ze met die opdracht van een paar afleveringen op de boot een ooglap op waardoor ze blind was -> een mol kan ook niets zien. Tania is mijn mol
De echte kampeeropdracht zal nog wel komenquote:
Ja het ziet er prachtig uit allemaal, maar ik mis toffe opdrachtenquote:
en zarayda dan vorige week met het woord vacht, ze zei iets over dat het haar haar wasquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef OliviaV het volgende:
Nee, de malariamug. De helft van de mensen die ooit gestorven zijn, zijn gestorven aan malariaquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef LudoSanders het volgende:
Een Nijlpaard heeft de meeste doden op zijn naam.
Of dat is haar tactiek he..quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Zarayda kan nooit de mol zijn... als die wist dat ze vantevoren naar Zuid-Afrika zou worden getransporteerd tussen allerlei wilde beesten had ze gewoon bedankt voor de eer
Aanwijzen wie de Mol is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef franklop het volgende:
moeten ze raden hoelaat het is ofzo
Nah, dat geloof ik niet meerquote:
Ja johquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaan ze nou gewoon zitten weerwolven?
Ja dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaan ze nou gewoon zitten weerwolven?
Waar?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:54 schreef Markeerstift het volgende:
>> over de spelfouten theorie: bij mij staat nu op het tweede scherm Wie is de MolY
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef Maartel het volgende:
Ha, dat was ook slecht gemonteerd. Je zag Daniel al met ogen open zitten voor ie ze open deed.
Het onschuldige meisjequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef franklop het volgende:
niemand die hun ogen op een kier doet zeker
Idd, standaardtrucje bij dit spel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef franklop het volgende:
niemand die hun ogen op een kier doet zeker
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, er was ook een gekke tweet vanmiddag, met extra letters
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 31-01-2013 om 15:31:13Going for (G)(M)ol(D). #widm 20:30 uur, Ned. 1 reageer retweet
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:59 schreef Melleyn het volgende:
God Tania ga alsjeblieft naar huis vandaag
Gold / molquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, er was ook een gekke tweet vanmiddag, met extra letters
Ik vond haar eerst wel leuk, maar het is nu wel genoeg geweestquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:59 schreef Melleyn het volgende:
God Tania ga alsjeblieft naar huis vandaag
Faal van je tweede scherm dan. Hier gewoon een ?.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:00 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linksonder in het scherm!
Idd dom dom dom......quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:00 schreef franklop het volgende:
niet slim, want iedereen zag dat C P aan het verdenken was
Nee totaal niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit spel is niet boeiend om te zien eigenlijk.
ZzzZzzZzzZzzzZzzzzquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Hadden ze toch wel meer uit kunnen halen..quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Tim speelt het spel gewoon goed, denk ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:01 schreef franklop het volgende:
Nu verdenk ik Tim weer als echte mol
Ze vliegt/rolt eruit deze aflevering. Hoop ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:02 schreef Stickertje het volgende:
waarom moet tania zo vaak in beeld
quote:
Soundos was briljantquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:02 schreef Pino112 het volgende:
Die Tania ga ik echt voor altijd haten, net zoalsSoundos
Soundos werd steeds leuker, zie ik bij Tania nog niet gebeuren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:02 schreef Pino112 het volgende:
Die Tania ga ik echt voor altijd haten, net zoalsSoundos
Jep.. 'als er een kandidaat wordt aangewezen wint de mol'quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Als Kees nu voor Zarayda gaat is hij de echte Mol
Ja valt toch wat tegenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:06 schreef Renesite het volgende:
Maarem, hadden ze geen betere opdracht?
Ik vind het wel leuk, dat gemindvachtquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:06 schreef Renesite het volgende:
Maarem, hadden ze geen betere opdracht?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:06 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, dat gemindvacht
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:06 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, dat gemindvacht
De molquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:07 schreef Stickertje het volgende:
ooo zarayda verbergt zich achter een kandidaat kaartje.. een soort masker
kan heel afrika van etenquote:
Forum Opties | |
---|---|