Hij leeft nog altijd, dus dan ga ik het hem zeker even vertellenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Interessant wel inderdaad.Als dat echt z'n punt was heeft Mok er gewoon niks van begrepen.
Dat gebeurt regelmatig. Noten vertegenwoordigen vaak ook een sterk persoonlijke versie van een geleerde auteur. Daar hoef je het uiteraard niet altijd mee eens te zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welk arrest was dat nou laatst, dat mijn docent vertelde dat je de noot gewoon moest negeren omdat de schrijver geen juist woord opgeschreven hadBestuursrecht volgens mij
Ik verkeerde tot voor kort onder de indruk dat een noot over het algemeen wel een logische uiteenzetting van een gezaghebbend auteur was. Net als een vonnis altijd in zekere mate politiek, maar zelden onzin. Deze noot sloeg echt nergens opquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat gebeurt regelmatig. Noten vertegenwoordigen vaak ook een sterk persoonlijke versie van een geleerde auteur. Daar hoef je het uiteraard niet altijd mee eens te zijn.
Uit een vrije trap dat er geen was, extra klote.quote:
Dat zeiden de kinderen ook tegen Carlquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Uit een vrije trap dat er geen was, extra klote.
Zijn vrij kansloos tot nu toe.
EDIT: 1-1!!!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat zeiden de kinderen ook tegen Carl
Of misschien ben je daar net een beetje te jong voor![]()
Wie denk jequote:
Jaquote:
Doe maarquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij leeft nog altijd, dus dan ga ik het hem zeker even vertellen
Dat is zeker niet waar. Ze zijn praktisch wel vaak van gezaghebbende auteurs en ongetwijfeld zijn het in hun visies logische uiteenzettingen maar vaak kan je er wel leuk dogmatisch over twisten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik verkeerde tot voor kort onder de indruk dat een noot over het algemeen wel een logische uiteenzetting van een gezaghebbend auteur was. Net als een vonnis altijd in zekere mate politiek, maar zelden onzin. Deze noot sloeg echt nergens op
Hahah waarom?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef Aurelius. het volgende:
Beter verliest Feyenoord lekker na 120 minuten en strafschoppen plus een paar rode kaarten
Zure tukker.quote:
Heb je daar iets aan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:21 schreef Yreal het volgende:
Kon nog een gratis bestuursrecht boek uit 2002 meenemen uit de jur vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |