SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 31-01-2013 08:46:03 ]Ja doei.![]()
Ja ik begreep je wel hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:28 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ik doel op het mentale vlak, niet fysieke.
Anyway, met dit lekkere weer ga ik toch ook nog maar lopen vanavond![]()
Zoals ik al zei, ze breken je toch wel, of je nou bodybuilder en top athleet bent.
Ben toch wel benieuwd waar je het op baseert eigenlijk?![]()
![]()
Hop! 10-20 door de storm, ging voor mijn gevoel beter dan de eerste keer, het 20 minuten achter elkaar leek nu ook niet zo'n klere-eind.
4.3 km gedaan, helemaal niet gek voor mij! Dus kom maar op met die 30 in 1x lopen, dat lukt mij dan ook wel.. ongeloofelijk
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
4.3KM in 20 minuten, netjes!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hop! 10-20 door de storm, ging voor mijn gevoel beter dan de eerste keer, het 20 minuten achter elkaar leek nu ook niet zo'n klere-eind.
4.3 km gedaan, helemaal niet gek voor mij! Dus kom maar op met die 30 in 1x lopen, dat lukt mij dan ook wel.. ongeloofelijk![]()
![]()
Alleen dat hoesten zodra ik stopte met hobbelen en start met wandelen,verschrikkelijk
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nee in 30 .. wat netjes is voor mn 119 kilo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
4.3KM in 20 minuten, netjes!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
hoesten?? keelpijn oid?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
Alleen dat hoesten zodra ik stopte met hobbelen en start met wandelen,verschrikkelijk
![]()
Zeker zeker, wat is je streef gewicht?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Nee in 30 .. wat netjes is voor mn 119 kilo.![]()
Nee, geen pijn. Nasleep van een fikse verkoudheid. Komt niks los maar ontzettend kriebelhoest! Hoest me suf!quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Vanaf 100 word ik blij. 14 kwijt nu.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeker zeker, wat is je streef gewicht?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Mooi op weg dan! Ook nog krachttraining erbij?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Vanaf 100 word ik blij. 14 kwijt nu.![]()
Neuh, die tijd kan ik er niet bij vrij maken hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mooi op weg dan! Ook nog krachttraining erbij?hoeft voor mij ook echt niet, ik ben geen 20-er meer.
Goed bezig Kluizenaar!! Ik ga op zn vroegst zaterdag maar weer een rondje denk ik...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
4.3 km gedaan, helemaal niet gek voor mij! Dus kom maar op met die 30 in 1x lopen, dat lukt mij dan ook wel.. ongeloofelijkNiets dan lof
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Net tijdens het lopen een rare pijn in mijn onderbeen, een soort kramp met tintelingen. Is nu weer helemaal weg.. Voor de zekerheid mijn rondje maar ingekort, maar zie net dat ik wel genoeg heb gelopen om de 150k grens te passeren
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
4.3 km gedaan, helemaal niet gek voor mij! Dus kom maar op met die 30 in 1x lopen, dat lukt mij dan ook wel.. ongeloofelijkGoed bezig! Het waait hier ook bijzonder hard, ben blij dat het gister met de loopgroep iets minder was.
Moblo felifijn dat het nu echt echt rond is!!
![]()
Moblo gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
superprestatie weer kluizenaar!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Poeh...ik heb echt zo verschrikkelijk veel zin om weer te lopen morgen![]()
Ik krijg bijna afkickverschijnselen. Wie had dit ooit gedacht? Ik vrees dat deze sport & moi elkaar niet meer los gaan laten![]()
Kluizenaar:![]()
![]()
*waar zit die Like knop?*quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:54 schreef Quoi het volgende:
Ik krijg bijna afkickverschijnselen. Wie had dit ooit gedacht? Ik vrees dat deze sport & moi elkaar niet meer los gaan laten![]()
Kluizenaar:![]()
![]()
Fijn! Geniet ervan!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:54 schreef Quoi het volgende:
Kluizenaar:
Ja doei.![]()
Start to run schema gebruik ik, steeds in runkeeper invoeren en eigen muziek er onder.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:44 schreef Cherryblossom het volgende:
Goed zo Kluizenaar! Loop je volgens een programma?
Zaterdag 30 min aan 1 stuk lopen en dan heb ik hem eindelijk gehaald! In 30 de 5 halen gaat mij nog niet lukken dus dan maar wat langer doorlopen en proberen sneller te worden, lees ik hier hele leuke oefeningen voor dus dat gaat mij dan ook lukken!
Thanks allemaal, jullie werken aanstekelijk, allemaal toppers
Cool! Die doe ik ook! Hoe vond je het programma?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Start to run schema gebruik ik, steeds in runkeeper invoeren en eigen muziek er onder.
Zaterdag 30 min aan 1 stuk lopen en dan heb ik hem eindelijk gehaald! In 30 de 5 halen gaat mij nog niet lukken dus dan maar wat langer doorlopen en proberen sneller te worden, lees ik hier hele leuke oefeningen voor dus dat gaat mij dan ook lukken!
Thanks allemaal, jullie werken aanstekelijk, allemaal toppers![]()
Die zelfkennis siert je. En met intervallen enzo kun jij ook snel worden. Gewichtsverlies, interval, bikkelen en je komt er wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Start to run schema gebruik ik, steeds in runkeeper invoeren en eigen muziek er onder.
Thanks allemaal, jullie werken aanstekelijk, allemaal toppersJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Datte!quote:
Heel veel witlof that is....Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Bah.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Datte!
Heel veel witlof that is....
Goed streven, je bent al mooi op wegquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Vanaf 100 word ik blij. 14 kwijt nu.
Bijkomend voordeel is ook nog dat je steeds lekkerder gaat lopen op die manier.
Keep up the good work![]()
Ik ga nog een 9 km lekker rustig lopen, jammer van die windkracht 6, maar goed 8.5 graad en droog![]()
![]()
Jij bent ook een topper!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Thanks allemaal, jullie werken aanstekelijk, allemaal toppers
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
1065SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toffe foto
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Netjes de Kluizenaar!
Ik laatst mijn eerste loopgroeptraining gehad. Dat beviel me beter dan verwacht. Zelfs het rondjes lopen op de baan vond ik nog wel te hachelen. En ik heb meteen al het gevoel dat ik er vooruitgang mee boek, maar dat zal voornamelijk psychisch zijn.
Vandaag ondanks de storm wel vrij constant gelopen op een mooi rondje.
Jammer dat de GPS metingen van Endomondo altijd wat korter zijn dan die van mijn Garmin, daardoor is de recordssectie toch een beetje waardeloos.Life is what you make it.![]()
Ik vind het ook leuker dan verwacht, SchanulJullie lopen wel wat verder dan wij, maar ik zit dan ook maar bij een 'beginnersgroep' (70% zijn 10K/15K lopers
)
Iemand bij mijn loopgroep had in Endomondo 7,1km en ik kwam met Garmin op 7,6.. toch stom dat dat afwijkt.
Maar goed, wij hebben voornamelijk loopscholing en krachttraining gedaan; bij een fietstunneltje veel naar boven en beneden gelopen, gerend, gehuppeld.. tegenwind en wind mee.. M'n bovenbenen moesten flink aan de bak!
Opvallend trouwens: vorige week liepen we met 8 mensen.. nu met 20!Allemaal mooi weer lopers
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik ben trouwens wel eens benieuwd naar mijn maximale hartslag.. Ik zie dat ik vanavond de 195 heb aangetikt, maar ik heb niet het idee dat ik 'doodgegaan' ben ofzo. Maar ik gok dat m'n maxHR dan toch wel op 200 of zelfs daarboven moet liggen, wel enorm hoog!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
ik ga het zaterdag vast veregeten dus ik moedig je nu alvast aanl echt supertof dat je het gehaald hebt! Ik zit nu al te genoeten van hoe trots jij zaterdag op jezelf zult en mag zijn!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Thanks allemaal, jullie werken aanstekelijk, allemaal toppers![]()
***![]()
Jij roepen natuurlijk... "Slappe hap!!"quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:21 schreef E.T. het volgende:
Opvallend trouwens: vorige week liepen we met 8 mensen.. nu met 20!Allemaal mooi weer lopers
![]()
Leuk! Het bleek ook dat de trainer echt een legende is, dat is ook wel leuk. Ruud Wielart, Haarlems atleet van de Eeuw (en dat zegt écht wat!). Ook loop/ krachttrainer van de jeugd bij Feijenoord.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:21 schreef E.T. het volgende:
Ik vind het ook leuker dan verwacht, SchanulJullie lopen wel wat verder dan wij, maar ik zit dan ook maar bij een 'beginnersgroep' (70% zijn 10K/15K lopers
)
Iemand bij mijn loopgroep had in Endomondo 7,1km en ik kwam met Garmin op 7,6.. toch stom dat dat afwijkt.
Maar goed, wij hebben voornamelijk loopscholing en krachttraining gedaan; bij een fietstunneltje veel naar boven en beneden gelopen, gerend, gehuppeld.. tegenwind en wind mee.. M'n bovenbenen moesten flink aan de bak!
190 a 200 is wel heel hoog inderdaad. Ik ben geloof ik nog nooit boven de 180 uitgekomen en dan vloeit al alle kracht weg uit mijn benen.Life is what you make it.![]()
dat was lekker, nu eten en wat drinken
http://www.endomondo.com/workouts/155412318/3690596
eindsprint denk
[ Bericht 18% gewijzigd door Jumparound op 30-01-2013 22:03:18 ]Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:!
Slome slak!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Kluizenaar
Ik heb zojuist mijn laatste kilometers van janurai 2013 gemaakt. Eindstand: 218. En ik ben nog heel!
F means you're fucked![]()
Je gaat hardquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:17 schreef YUR het volgende:
Kluizenaar
Ik heb zojuist mijn laatste kilometers van janurai 2013 gemaakt. Eindstand: 218. En ik ben nog heel!![]()
![]()
104 hier, niet helemaal te vreden. Ff kijken waar we wat km's kunnen krimpen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:17 schreef YUR het volgende:
Kluizenaar
Ik heb zojuist mijn laatste kilometers van janurai 2013 gemaakt. Eindstand: 218. En ik ben nog heel!
Maar voor mn gevoel doe ik niet eens zo gek.
1 avond n x 5 minuten met 1 minuut wandelen (n begon bij 3, is nu 8. ik stop bij 10)
1 avond interval 2 km in- en uitlopen 5 x 1 km opbouwende snelheid
1 avond ldl, begon bij 8 is nu 12. Ga tot max 18 en hou het daarna op 16 ofzo
maar dat zou al 36 km per week zijn
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Yur gaat als een trein!quote:
Hij kan als voorbeeld dienen voor een goed gebalanceerde opbouw naar zijn huidige niveau
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Forum Opties Forumhop: Hop naar: