SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 31-01-2013 08:46:03 ]Ja doei.![]()
Ja ik begreep je wel hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:28 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ik doel op het mentale vlak, niet fysieke.
Anyway, met dit lekkere weer ga ik toch ook nog maar lopen vanavond![]()
Zoals ik al zei, ze breken je toch wel, of je nou bodybuilder en top athleet bent.
Ben toch wel benieuwd waar je het op baseert eigenlijk?![]()
![]()
Hop! 10-20 door de storm, ging voor mijn gevoel beter dan de eerste keer, het 20 minuten achter elkaar leek nu ook niet zo'n klere-eind.
4.3 km gedaan, helemaal niet gek voor mij! Dus kom maar op met die 30 in 1x lopen, dat lukt mij dan ook wel.. ongeloofelijk
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
4.3KM in 20 minuten, netjes!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hop! 10-20 door de storm, ging voor mijn gevoel beter dan de eerste keer, het 20 minuten achter elkaar leek nu ook niet zo'n klere-eind.
4.3 km gedaan, helemaal niet gek voor mij! Dus kom maar op met die 30 in 1x lopen, dat lukt mij dan ook wel.. ongeloofelijk![]()
![]()
Alleen dat hoesten zodra ik stopte met hobbelen en start met wandelen,verschrikkelijk
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nee in 30 .. wat netjes is voor mn 119 kilo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
4.3KM in 20 minuten, netjes!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
hoesten?? keelpijn oid?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
Alleen dat hoesten zodra ik stopte met hobbelen en start met wandelen,verschrikkelijk
![]()
Zeker zeker, wat is je streef gewicht?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Nee in 30 .. wat netjes is voor mn 119 kilo.![]()
Nee, geen pijn. Nasleep van een fikse verkoudheid. Komt niks los maar ontzettend kriebelhoest! Hoest me suf!quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Vanaf 100 word ik blij. 14 kwijt nu.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeker zeker, wat is je streef gewicht?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Mooi op weg dan! Ook nog krachttraining erbij?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Vanaf 100 word ik blij. 14 kwijt nu.![]()
Neuh, die tijd kan ik er niet bij vrij maken hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mooi op weg dan! Ook nog krachttraining erbij?hoeft voor mij ook echt niet, ik ben geen 20-er meer.
Goed bezig Kluizenaar!! Ik ga op zn vroegst zaterdag maar weer een rondje denk ik...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
4.3 km gedaan, helemaal niet gek voor mij! Dus kom maar op met die 30 in 1x lopen, dat lukt mij dan ook wel.. ongeloofelijkNiets dan lof
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Net tijdens het lopen een rare pijn in mijn onderbeen, een soort kramp met tintelingen. Is nu weer helemaal weg.. Voor de zekerheid mijn rondje maar ingekort, maar zie net dat ik wel genoeg heb gelopen om de 150k grens te passeren
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
4.3 km gedaan, helemaal niet gek voor mij! Dus kom maar op met die 30 in 1x lopen, dat lukt mij dan ook wel.. ongeloofelijkGoed bezig! Het waait hier ook bijzonder hard, ben blij dat het gister met de loopgroep iets minder was.
Moblo felifijn dat het nu echt echt rond is!!
![]()
Moblo gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
superprestatie weer kluizenaar!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Poeh...ik heb echt zo verschrikkelijk veel zin om weer te lopen morgen![]()
Ik krijg bijna afkickverschijnselen. Wie had dit ooit gedacht? Ik vrees dat deze sport & moi elkaar niet meer los gaan laten![]()
Kluizenaar:![]()
![]()
*waar zit die Like knop?*quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:54 schreef Quoi het volgende:
Ik krijg bijna afkickverschijnselen. Wie had dit ooit gedacht? Ik vrees dat deze sport & moi elkaar niet meer los gaan laten![]()
Kluizenaar:![]()
![]()
Fijn! Geniet ervan!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:54 schreef Quoi het volgende:
Kluizenaar:
Ja doei.![]()
Start to run schema gebruik ik, steeds in runkeeper invoeren en eigen muziek er onder.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:44 schreef Cherryblossom het volgende:
Goed zo Kluizenaar! Loop je volgens een programma?
Zaterdag 30 min aan 1 stuk lopen en dan heb ik hem eindelijk gehaald! In 30 de 5 halen gaat mij nog niet lukken dus dan maar wat langer doorlopen en proberen sneller te worden, lees ik hier hele leuke oefeningen voor dus dat gaat mij dan ook lukken!
Thanks allemaal, jullie werken aanstekelijk, allemaal toppers
Cool! Die doe ik ook! Hoe vond je het programma?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Start to run schema gebruik ik, steeds in runkeeper invoeren en eigen muziek er onder.
Zaterdag 30 min aan 1 stuk lopen en dan heb ik hem eindelijk gehaald! In 30 de 5 halen gaat mij nog niet lukken dus dan maar wat langer doorlopen en proberen sneller te worden, lees ik hier hele leuke oefeningen voor dus dat gaat mij dan ook lukken!
Thanks allemaal, jullie werken aanstekelijk, allemaal toppers![]()
Die zelfkennis siert je. En met intervallen enzo kun jij ook snel worden. Gewichtsverlies, interval, bikkelen en je komt er wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Start to run schema gebruik ik, steeds in runkeeper invoeren en eigen muziek er onder.
Thanks allemaal, jullie werken aanstekelijk, allemaal toppersJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Datte!quote:
Heel veel witlof that is....Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Bah.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Datte!
Heel veel witlof that is....
Goed streven, je bent al mooi op wegquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Vanaf 100 word ik blij. 14 kwijt nu.
Bijkomend voordeel is ook nog dat je steeds lekkerder gaat lopen op die manier.
Keep up the good work![]()
Ik ga nog een 9 km lekker rustig lopen, jammer van die windkracht 6, maar goed 8.5 graad en droog![]()
![]()
Jij bent ook een topper!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Thanks allemaal, jullie werken aanstekelijk, allemaal toppers
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
1065SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toffe foto
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Netjes de Kluizenaar!
Ik laatst mijn eerste loopgroeptraining gehad. Dat beviel me beter dan verwacht. Zelfs het rondjes lopen op de baan vond ik nog wel te hachelen. En ik heb meteen al het gevoel dat ik er vooruitgang mee boek, maar dat zal voornamelijk psychisch zijn.
Vandaag ondanks de storm wel vrij constant gelopen op een mooi rondje.
Jammer dat de GPS metingen van Endomondo altijd wat korter zijn dan die van mijn Garmin, daardoor is de recordssectie toch een beetje waardeloos.Life is what you make it.![]()
Ik vind het ook leuker dan verwacht, SchanulJullie lopen wel wat verder dan wij, maar ik zit dan ook maar bij een 'beginnersgroep' (70% zijn 10K/15K lopers
)
Iemand bij mijn loopgroep had in Endomondo 7,1km en ik kwam met Garmin op 7,6.. toch stom dat dat afwijkt.
Maar goed, wij hebben voornamelijk loopscholing en krachttraining gedaan; bij een fietstunneltje veel naar boven en beneden gelopen, gerend, gehuppeld.. tegenwind en wind mee.. M'n bovenbenen moesten flink aan de bak!
Opvallend trouwens: vorige week liepen we met 8 mensen.. nu met 20!Allemaal mooi weer lopers
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik ben trouwens wel eens benieuwd naar mijn maximale hartslag.. Ik zie dat ik vanavond de 195 heb aangetikt, maar ik heb niet het idee dat ik 'doodgegaan' ben ofzo. Maar ik gok dat m'n maxHR dan toch wel op 200 of zelfs daarboven moet liggen, wel enorm hoog!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
ik ga het zaterdag vast veregeten dus ik moedig je nu alvast aanl echt supertof dat je het gehaald hebt! Ik zit nu al te genoeten van hoe trots jij zaterdag op jezelf zult en mag zijn!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Thanks allemaal, jullie werken aanstekelijk, allemaal toppers![]()
***![]()
Jij roepen natuurlijk... "Slappe hap!!"quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:21 schreef E.T. het volgende:
Opvallend trouwens: vorige week liepen we met 8 mensen.. nu met 20!Allemaal mooi weer lopers
![]()
Leuk! Het bleek ook dat de trainer echt een legende is, dat is ook wel leuk. Ruud Wielart, Haarlems atleet van de Eeuw (en dat zegt écht wat!). Ook loop/ krachttrainer van de jeugd bij Feijenoord.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:21 schreef E.T. het volgende:
Ik vind het ook leuker dan verwacht, SchanulJullie lopen wel wat verder dan wij, maar ik zit dan ook maar bij een 'beginnersgroep' (70% zijn 10K/15K lopers
)
Iemand bij mijn loopgroep had in Endomondo 7,1km en ik kwam met Garmin op 7,6.. toch stom dat dat afwijkt.
Maar goed, wij hebben voornamelijk loopscholing en krachttraining gedaan; bij een fietstunneltje veel naar boven en beneden gelopen, gerend, gehuppeld.. tegenwind en wind mee.. M'n bovenbenen moesten flink aan de bak!
190 a 200 is wel heel hoog inderdaad. Ik ben geloof ik nog nooit boven de 180 uitgekomen en dan vloeit al alle kracht weg uit mijn benen.Life is what you make it.![]()
dat was lekker, nu eten en wat drinken
http://www.endomondo.com/workouts/155412318/3690596
eindsprint denk
[ Bericht 18% gewijzigd door Jumparound op 30-01-2013 22:03:18 ]Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:!
Slome slak!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Kluizenaar
Ik heb zojuist mijn laatste kilometers van janurai 2013 gemaakt. Eindstand: 218. En ik ben nog heel!
F means you're fucked![]()
Je gaat hardquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:17 schreef YUR het volgende:
Kluizenaar
Ik heb zojuist mijn laatste kilometers van janurai 2013 gemaakt. Eindstand: 218. En ik ben nog heel!![]()
![]()
104 hier, niet helemaal te vreden. Ff kijken waar we wat km's kunnen krimpen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:17 schreef YUR het volgende:
Kluizenaar
Ik heb zojuist mijn laatste kilometers van janurai 2013 gemaakt. Eindstand: 218. En ik ben nog heel!
Maar voor mn gevoel doe ik niet eens zo gek.
1 avond n x 5 minuten met 1 minuut wandelen (n begon bij 3, is nu 8. ik stop bij 10)
1 avond interval 2 km in- en uitlopen 5 x 1 km opbouwende snelheid
1 avond ldl, begon bij 8 is nu 12. Ga tot max 18 en hou het daarna op 16 ofzo
maar dat zou al 36 km per week zijn
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Yur gaat als een trein!quote:
Hij kan als voorbeeld dienen voor een goed gebalanceerde opbouw naar zijn huidige niveau
Ecosia
Ik zit op 101 deze maand en loop er morgen nog een paar km bij. Eerste keer ooit dat ik meer dan 100k heb gelopen in een maand en ik ben stiekem zo trots op mezelfnouja, ook weer niet heel stiekem
.
Volgende week zondag is de Schoorl alweer, tijd gaat snel.![]()
0 km... And not counting.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
nog even slacker! jou tijd komt er weer aan!quote:
Ecosia
Met glas roosvice erbij?quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
*boks*quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:33 schreef BlueNumber het volgende:
Morgen komen er nog ongeveer 14 bij. Toch een aardige 181 km dan deze maand'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
MoBlo, wil je me even in de OP zetten?
White Hill Classic 13km cross country run
Hier verleden jaar ook aan mee gedaan dus kijken of we de tijd wat kunnen aanscherpen
[ Bericht 23% gewijzigd door rechtsedirecte op 31-01-2013 02:30:07 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voor mij een bescheiden 72km deze maand. Maar daar ben ik toch wel tevreden over met mijn 2x per week.
En ik lig netjes op schema voor mijn challenge![]()
![]()
Maken jullie geluid met jullie voeten als jullie lopen? Ik heb het idee dat ik keihard loop te stampen en dat mensen mij van kilometers afstand aan horen komen...
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
je zult zien dat als je een meer geoefende loper wordt dus "gestamp" af neemt omdat je lichter ga lopen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:49 schreef yozd het volgende:
Maken jullie geluid met jullie voeten als jullie lopen? Ik heb het idee dat ik keihard loop te stampen en dat mensen mij van kilometers afstand aan horen komen...
Ik merk zelf wel dat ik begin "te sloffen" als ik vermoeid raak aan het eind van een lange duurloop, voor mijzelf altijd een teken dat ik "slordig begin te lopen"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vorig jaar had ik met 85KM een van de verste afstanden in Januari gelopen. Dit jaar ben ik met 95KM een middenmoter. Het niveau van een paar regulars is hard gestegen afgelopen jaar.
Ow en ik stamp ook vrij hard. Maar goed met een gewicht boven de 90KG maak je al snel geluid denk ik![]()
![]()
Een prima programma, achteraf gezien natuurlijk. Ik heb hier en daar wel oefeningen extra overnieuw gedaan omdat de volgende stap net te ver gegrepen was voor mij op dat moment maar die vrijheid mag je nemen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:12 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Cool! Die doe ik ook! Hoe vond je het programma?
Hoe ver ben jij nu?
[ Bericht 0% gewijzigd door De_kluizenaar op 31-01-2013 08:57:19 ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hmz, zit maar op 46 km. Hoop er vanavond nog 8 bij te doen bij loopgroep.
Hoop echt dat fysio vanaf maandag de problemen met m'n knie op gaat lossen zodat ik eindelijk door kan gaan met de planning
En stampen deed ik ook wel, maar door mijn huidige schoenen is dat wel een stuk verminderd.![]()
Zo, mijn Garmin is ook binnen. Ik liep de laatste tijd zonder gps omdat ik geen zin had om mijn telefoon mee te slepen, maar nu kan ik weer voluit de nerd uithangen over pace en heart rate zones![]()
Vanavond maar eens proberen, en dan ook meteen maar over die 100km in januari heen. Voor mij ook de eerste keer zo veel in een maand.![]()
Done! Maar zou ook jij het voortaan in het juiste formaat aan willen leveren (datum - link - naam met bolletje, zie OP)quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
MoBlo, wil je me even in de OP zetten?
White Hill Classic 13km cross country run
Hier verleden jaar ook aan mee gedaan dus kijken of we de tijd wat kunnen aanscherpenis wat makkelijker.
Ja doei.![]()
Welke heb je gekocht?quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:43 schreef Saysem het volgende:
Zo, mijn Garmin is ook binnen. Ik liep de laatste tijd zonder gps omdat ik geen zin had om mijn telefoon mee te slepen, maar nu kan ik weer voluit de nerd uithangen over pace en heart rate zones![]()
Vanavond maar eens proberen, en dan ook meteen maar over die 100km in januari heen. Voor mij ook de eerste keer zo veel in een maand.
Ik ga deze maand de 100km niet meer aantikken. Blijf steken op de 90.33km, niet geheel onverdienstelijk.
Wat ik in de afgelopen drie maanden heb geleerd (rustig aan doen, jezelf niet kapottrainen, herstelloopjes en rusten) is meer dan ik in de jaren dat ik op de fiets zit heb gedaan! Erg waardevol!
Hoewel ik nu stiekem wel baal dat ik deze week aardig moet herstellen van afgelopen zondag en de constante opbouw de afgelopen maanden. Goed leerlmoment!
Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door kwoth op 31-01-2013 08:50:06 (goedemorgen) ]Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Gisteren mezelf tot 110km gerend deze maand. Vorig jaar heb ik volgens mij de 30 niet eens gehaald in januari
En ja, ik stamp ook. Voordeel: mensen horen me aankomen!
Ja doei.![]()
Fietsers bellen en hardlopers stampenquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
En ja, ik stamp ook. Voordeel: mensen horen me aankomen!![]()
![]()
Ik stamp nu minder door een iets andere looptechniek, dat stampen gaf mij overal pijntjes. Maar wanneer ik vermoeid raak hoor ik mijn schoenen nog wel eens sloffen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
1065Waar zijn de streepjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik loop mbv adidas micoach, waarbij je op 4 zones loopt (blauw: inlopen/uitlopen, groen: duurloop, geel: versnelling/wedstrijdtempo, rood: sprint). In mijn trainingsschema's loop ik eigenlijk voornamelijk in groen. Ik merk dat ik in blauw en groen heel erg stamp en in geel minder.quote:Op donderdag 31 januari 2013 02:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
je zult zien dat als je een meer geoefende loper wordt dus "gestamp" af neemt omdat je lichter ga lopen.
Ik merk zelf wel dat ik begin "te sloffen" als ik vermoeid raak aan het eind van een lange duurloop, voor mijzelf altijd een teken dat ik "slordig begin te lopen"
Lichter lopen is dat omdat je sneller gaat?"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
waarschijnlijk omdat je dan dichter in de buurt van je ideale pasfrequentie komt (ik hou van dat woordquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:24 schreef yozd het volgende:
[..]
Ik loop mbv adidas micoach, waarbij je op 4 zones loopt (blauw: inlopen/uitlopen, groen: duurloop, geel: versnelling/wedstrijdtempo, rood: sprint). In mijn trainingsschema's loop ik eigenlijk voornamelijk in groen. Ik merk dat ik in blauw en groen heel erg stamp en in geel minder.
Lichter lopen is dat omdat je sneller gaat?)
Wat kan je kan proberen (maar pin me er niet op vast, ik ben ook maar een amateur)
in je groene / blauwe zone kijken hoeveel stappen per minuut je zet (tel 1 been voor 30 seconden, vermenigvuldig met 4)
Doe het zelfde in je gele zoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
'Nieuwe tip over Posbankmoord'
ik heb daar vorige zomer ook alleen rondgerend
Eerst dacht ik dat mn broer een geintje maakte... maar er is echt iemand vermoord
Ecosia
Volgens mij heeft Peter R de Vries daar ook meermalen uitgebreid aandacht aan besteed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:12 schreef Jumparound het volgende:
Eerst dacht ik dat mn broer een geintje maakte... maar er is echt iemand vermoord![]()
Zijn er hier mensen die bij hardloop/ateletiek clubjes zitten ? Werkt dat een beetje prettig als jezelf wilt verbeteren ? Of doen de meeste het zelf ( en zo ja hoe) ?
Ter info Iik loop nu al een tijdje maar mijn snelheid wil niet echt omhoog op de lange stukken ( 16 - 21k)I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
MoggeBehalve een kucheltje hier weer een fitte dame
![]()
Stampen. Doet me denken aan een man die ook altijd met dezelfde regionale loopjes meedoet. Die hoor je van verre: flap flap flap flapHeb er een hekel aan en doe er dan ook alles aan om niet te stampen. Maar volgens mij ligt mijn pasfrequentie ook tamelijk hoog en land ik ook best op mijn voor/middenvoet althans, ik doe mijn best
@Steve-O: het is ongeveer half-half hier met zelf lopen of atletiek/loopclub. Mijn ervaring is dat je snelheid enorm verbetert als je variatie in je trainingen aanbrengt. Ik vond dat lastig zelf te doen, dus ben dat bij een vereniging gaan doen. Je kunt het natuurlijk ook zelf, en daar zijn verschillende schema's voor..![]()
hopelijk mijn route voor zaterdag...
http://www.gmap-pedometer.com/?r=5804460
TWC, zin in een stukje rennen?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Als warmingup voor zijn 27,5km zondag?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:32 schreef Jumparound het volgende:
TWC, zin in een stukje rennen?
Goed nieuws! Hopelijk gaat het iets oplossen en kunnen mensen vrede vinden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:12 schreef Jumparound het volgende:
Eerst dacht ik dat mn broer een geintje maakte... maar er is echt iemand vermoord
Een paar weken geleden is de laatste memorialloop geweest.Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
haha, tijdens de hilversum cityrun liep ik achter een vent die liep te langlaufen,quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:29 schreef Quoi het volgende:
MoggeBehalve een kucheltje hier weer een fitte dame
![]()
Stampen. Doet me denken aan een man die ook altijd met dezelfde regionale loopjes meedoet. Die hoor je van verre: flap flap flap flapHeb er een hekel aan en doe er dan ook alles aan om niet te stampen. Maar volgens mij ligt mijn pasfrequentie ook tamelijk hoog en land ik ook best op mijn voor/middenvoet althans, ik doe mijn best
@Steve-O: het is ongeveer half-half hier met zelf lopen of atletiek/loopclub. Mijn ervaring is dat je snelheid enorm verbetert als je variatie in je trainingen aanbrengt. Ik vond dat lastig zelf te doen, dus ben dat bij een vereniging gaan doen. Je kunt het natuurlijk ook zelf, en daar zijn verschillende schema's voor..
Ecosia
Ik ben lid van een ateletiek clubje. Ik ateletiek me daar helemaal suf. Maar doordat ik lid ben van de ateletiek club, ateletiek ik nu wel een stuk sneller!quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:23 schreef Steve-O het volgende:
Zijn er hier mensen die bij hardloop/ateletiek clubjes zitten ? Werkt dat een beetje prettig als jezelf wilt verbeteren ? Of doen de meeste het zelf ( en zo ja hoe) ?
Ter info Iik loop nu al een tijdje maar mijn snelheid wil niet echt omhoog op de lange stukken ( 16 - 21k)F means you're fucked![]()
haha, jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Als warmingup voor zijn 27,5km zondag?
Ecosia
Ik ateletiekquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben lid van een ateletiek clubje. Ik ateletiek me daar helemaal suf. Maar doordat ik lid ben van de ateletiek club, ateletiek ik nu wel een stuk sneller!
Jij ateletiekt
Wij ateletieken
![]()
Zie die YUR ook af en toe over die horden gaan, niet normaal meer![]()
![]()
Ik was helaas te laat voor Apeldoorn, maar heb wel een mooie ronde van 28k gevonden voor komend weekend![]()
![]()
Ik heb een startnummer over voor Apeldoorn. Zit alleen geen chip bij, en ik weet niet of ze die nog koppelenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:42 schreef BlueNumber het volgende:
Ik was helaas te laat voor Apeldoorn, maar heb wel een mooie ronde van 28k gevonden voor komend weekendF means you're fucked![]()
Ik vond hordelopen leuk toen ik nog een klein ateletiekend hatsaflatsje was. Voor de rest was ik te lompquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ateletiek
Jij ateletiekt
Wij ateletieken
![]()
Zie die YUR ook af en toe over die horden gaan, niet normaal meer
Vanavond mag ik weer bij mijn ateletiekclubje ateletieken. Ik ben nog maar net begonnen, maar ik ateletiek in een groep sneller en vlakker dan in m'n eentje.
[ Bericht 0% gewijzigd door hatsaflats op 31-01-2013 10:44:23 (spelfout :')) ]![]()
Daar was laatst toch dat herdenkingsloopjes voor (de laatste keer wel) maar idd wel heavy......:(quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:12 schreef Jumparound het volgende:
Eerst dacht ik dat mn broer een geintje maakte... maar er is echt iemand vermoord![]()
Heb al andere plannen voor die dagquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb een startnummer over voor Apeldoorn. Zit alleen geen chip bij, en ik weet niet of ze die nog koppelen![]()
![]()
Anderhalve week niet lopen, vier dagen thuis zijn en er vandaag achter komen dat alle tights in de was zitten. Heb nu een tight van Mr. Q aan sssssst!
Eens even die longen laten schrikken![]()
![]()
Veel plezier buiten! Hier regent het pijpenstelen, lekker hoor!quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:40 schreef Quoi het volgende:
Anderhalve week niet lopen, vier dagen thuis zijn en er vandaag achter komen dat alle tights in de was zitten. Heb nu een tight van Mr. Q aan sssssst!
Eens even die longen laten schrikkenAnyway you want it, that's the way you need it.![]()
Hier waait het zonnetje flinkquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:44 schreef kwoth het volgende:
[..]
Veel plezier buiten! Hier regent het pijpenstelen, lekker hoor!F means you're fucked![]()
Oh ja, jullie zitten aan de andere kant hèquote:(of ik, het is maar hoe je het bekijkt
)
Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
http://www.runnersworld.c(...)-dilemma?page=single
Grappig stukje.
Ik ben een waver van nature maar niet wanneer ik een groepje runners tegemoet loop of wanneer ik even moet doorzetten in de laatste kilometer, dan zie ik de mensen eigenlijk niet eens.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Leuke route. Alleen wat Yur dus eigenlijk zei. Volgende week zou wel kunnen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:32 schreef Jumparound het volgende:
TWC, zin in een stukje rennen?![]()
Jij gaat niet meer?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb een startnummer over voor Apeldoorn. Zit alleen geen chip bij, en ik weet niet of ze die nog koppelen![]()
3 x 5km in 5 dagen na 3 weken niks doen blijkt toch iets te veel van het goede.![]()
Na 4 moest ik echt stoppen vandaag.De wind tegen op het laatste deel hielp ook niet meer, maar zelfs nu ik de laatste km teruggelopen heb, gedouched heb etc. en al weer achter mijn bureau zit voel ik mijn bovenbenen nog branden...
Wel even een half minuutje tempo verhoogd na 15mins en dat voelt echt altijd zo lekker. Helaas hou ik dat tempo niet een volle 30 min vol, maar de vering en de pas voelen echt fijn dan. Veel beter dan het sjokken dat ik normaal doe.
***![]()
oke, hou het even in je achterhoofd. Volgende week zou ik 18 moeten (in aanloop naar de hm) maar eerst kijken hoe zaterdag gaatquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Leuke route. Alleen wat Yur dus eigenlijk zei. Volgende week zou wel kunnen.
Ecosia
In dit geval had iemand van mijn ateletiekvereniging een nummer over, en die heeft ie aan mij gegeven.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je hebt wel heel vaak startbewijzen over dan.
Ik hoop wel dat er wat minder wind staat dan.F means you're fucked![]()
![]()
De afgelopen weken gingen wel, dat koude grijze weer lokte totaal niet, maar als ik het weer nu zo zie zou ik wel weer willen lopen.
know'm sayin?
word? word.![]()
Wow, CPC Halve Marathon is uitverkocht. 10K en 5K bijna.
Dus als er hier mensen zijn die zich nog in willen schrijven voor de 5 of 10....schiet op!F means you're fucked![]()
Ik loop 9 maart al een 5km benefiet-loopje hier in het bosquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:56 schreef YUR het volgende:
Dus als er hier mensen zijn die zich nog in willen schrijven voor de 5 of 10....schiet op!
Wow, da's snel! Het is 31 januari!quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:56 schreef YUR het volgende:
Dus als er hier mensen zijn die zich nog in willen schrijven voor de 5 of 10....schiet op![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo! Dat viel niet tegen. 40 minuten op mijn slome akkertje gerend. Conditie was geen enkel probleem, ik was alleen wél stijf! Niet normaal man! Heb nu echt een hele stijve rug, en voelde het hele loopje door mijn rug zeuren.
Logisch na 9 dagen niksdoen. Ik ga eens even wat oefeningetjes opzoeken.....
In ieder geval: it felt gooooooooood![]()
![]()
Da's stom. Maar wel fijn dat je weer lekker hebt gelopenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:19 schreef Quoi het volgende:
En ook ik had een onbeantwoorde runnerswave-met-groet
Ik heb het vaker en vind mensen dan ZO stom! Dat heb ik overigens ook weleens met normaal groeten en dan niet teruggroeten. Dus óf ik heb een onsympathieke uitstraling óf ik kom een verkeerde selectie afgestompte randstedelingen tegen![]()
![]()
Wat mij betreft is alleen optie 2 van toepassingquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:28 schreef Quoi het volgende:
Ik heb het vaker en vind mensen dan ZO stom! Dat heb ik overigens ook weleens met normaal groeten en dan niet teruggroeten. Dus óf ik heb een onsympathieke uitstraling óf ik kom een verkeerde selectie afgestompte randstedelingen tegen
Of ze zijn zo uitgeput dat ze alleen de weg nog zien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:28 schreef Quoi het volgende:
Ik heb het vaker en vind mensen dan ZO stom! Dat heb ik overigens ook weleens met normaal groeten en dan niet teruggroeten. Dus óf ik heb een onsympathieke uitstraling óf ik kom een verkeerde selectie afgestompte randstedelingen tegenIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Dat! Ik moet bekennen dat ik in het begin van m'n Evy-periode zo'n 5 seconden na het passeren van een mede-loper ook wel eens dacht: shit, volgens mij groette hij/zijquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Of ze zijn zo uitgeput dat ze alleen de weg nog zien.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik weet wat je bedoelt. Als ik zo iemand tegenkom, zal ik diegene ook niet groeten. Dat zie je snel genoeg, dat iemand helemaal gefocust is. Aan de andere kant: een knikje oid, kom op zeg! Vooral als je gegroet wordt...quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Of ze zijn zo uitgeput dat ze alleen de weg nog zien.
@YUR: zit er in jouw marathonschema eigenlijk het trainen van je rompstabiliteit? kan die Engelse variant niet meer horen Ik wil wat oefeningetjes gaan inbouwen, 2x p/w ofzo.![]()
Het zit er niet specifiek in, maar ik zou het in ieder geval sowieso moeten doen. Mijn romp is zo'n beetje het zwakste deel van mijn lichaam.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt. Als ik zo iemand tegenkom, zal ik diegene ook niet groeten. Dat zie je snel genoeg, dat iemand helemaal gefocust is. Aan de andere kant: een knikje oid, kom op zeg! Vooral als je gegroet wordt...
@YUR: zit er in jouw marathonschema eigenlijk het trainen van je rompstabiliteit? kan die Engelse variant niet meer horen Ik wil wat oefeningetjes gaan inbouwen, 2x p/w ofzo.
Je kunt sowieso planks/ side planks doenF means you're fucked![]()
In het begin ging het groeten voor mij ook te snel. En dacht ik ook, wat deed ie nou?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt. Als ik zo iemand tegenkom, zal ik diegene ook niet groeten. Dat zie je snel genoeg, dat iemand helemaal gefocust is. Aan de andere kant: een knikje oid, kom op zeg! Vooral als je gegroet wordt...
@YUR: zit er in jouw marathonschema eigenlijk het trainen van je rompstabiliteit? kan die Engelse variant niet meer horen Ik wil wat oefeningetjes gaan inbouwen, 2x p/w ofzo.![]()
Nu anticipeer ik. Als ik die persoon nader en hij/zij heeft mij ook gezien, dan groet ik.
Engelse term zijn core oefeningen denk ik.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: