Oh is dat die gebonden van Honig? Had em keer bij mn moeder gegeten, zag er niet uit maar smaakte naar de gewone kippensoep.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Eerder vanavond romige kippensoep. Meh.
Net 2 mandarijnen gegeten.
Van Unox. Roomkaas in een soep ... geen succes.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh is dat die gebonden van Honig? Had em keer bij mn moeder gegeten, zag er niet uit maar smaakte naar de gewone kippensoep.
Ik had net een zakje snack-a-jacks en straks nog wat lekkers te drinken pakken.
Oh bah zo'n zak soep, nog ergerquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Van Unox. Roomkaas in een soep ... geen succes.
Ja erg hequote:
Ahem. Ik ging dit googlen omdat ik even dacht dat dit vast een frappant genaamd regionaal soort patat/friet was.quote:
Dat krijg je als men zonder een komma of punt werkt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Ahem. Ik ging dit googlen omdat ik even dacht dat dit vast een frappant genaamd regionaal soort patat/friet was.
ai, kom ik nu in taalfouten op Fok!?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Ahem. Ik ging dit googlen omdat ik even dacht dat dit vast een frappant genaamd regionaal soort patat/friet was.
of geen lidwoorden en werkwoorden gebruikt...quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat krijg je als men zonder een komma of punt werkt.
En nu nog wat melkchocolade van Arthur Tuytel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:43 schreef minilot het volgende:
Nog een paar uur tot mijn 30dagenVegan/challenge begint, DUS vanavond nog even een viscurry met naanbrood en veel ghee
Wat is dat witte spul, soyayoghurt? (Dat vind ik echt niet lekker)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 06:15 schreef minilot het volgende:
Ik verklaar.. *gaap*.. mijn Vegan Challenge .. *gaap* als BEGONNEN!
*snurk*
Ontbijt vanochtend, geheel plantaardig dus:
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook heeeeeeeeel erg smerig!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 06:26 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wat is dat witte spul, soyayoghurt? (Dat vind ik echt niet lekker)
Oh, dat klinkt heel erg lekker eigenlijk!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 06:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heeeeeeeeel erg smerig!![]()
Nee, het is opgeklopte, zoete kokosmelk met wat in rijstmelk geweekte spelt.
Heel makkelijk! Het enige dat je nodig hebt is een blik kokosmelk, een koelkast en een nachtje geduld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 06:28 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt heel erg lekker eigenlijk!Hoe klop je kokosmelk op dan?
ik heb vanmorgen ook roerei gemaaktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:45 schreef Selestha het volgende:
Roerei met wat glutenvrije crackers en een bananen-vijgen-amandelreep
Ik had ook tahin (o.a) + appel op brood net!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:36 schreef Selestha het volgende:
[..]
LekkerBlijft een van mijn favoriete ontbijtjes
Nu speltbrood met tahin, geitenkaas en appel
Je wilde zelf een veganchallengequote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik had ook tahin (o.a) + appel op brood net!![]()
![]()
[ afbeelding ]
En dat jij er ook geitenkaas op had, dat probeer ik even te negeren..#veganchallenge
Nee hoor, ik heb de indruk dat mijn lijf het wel waardeert als ik er héél af en toe even een ei/biefstuk/tonijn ingooi.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:48 schreef Selestha het volgende:
Als je dit nou bevalt, ben je dan van plan vegan te blijven?
Neem room en melk, hoe meer room hoe lekkerder, je kan ook de melk weglaten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:42 schreef minilot het volgende:
Zelf yoghurt gemaakt Piet? Tell us about it! Tof.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:41 schreef MaximusTG het volgende:
Wentelteefjes!
[ link | afbeelding ]
Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:41 schreef MaximusTG het volgende:
Wentelteefjes!
[ link | afbeelding ]
quote:
Oh, da's eigenlijk wel bijzonder simpel. Gaaf.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem room en melk, hoe meer room hoe lekkerder, je kan ook de melk weglaten.
Verwarm dit tot 37 graden en doe er een eetlepel yoghurt in. Dek af met plasticfolie en zet het op een warme plek weg voor 24 uur.
Woooow, dat je dat niet kent!!quote:
Waren weer heerlijk, met lekker maple syrup!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:28 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Ken je dat niet?!
![]()
Mix van melk en ei plus kaneel en suiker met (oud) wit brood!
Ik: mandarijntje en een kop groene thee! (stomme pitjes in mijn mandarijn...)
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:12 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Woooow, dat je dat niet kent!!
[..]
Waren weer heerlijk, met lekker maple syrup!
Vind alleen die verhoudingen ei - melk zo vreemd als je op internet rondkijkt. Maar das natuurlijk net hoe goedkoop/duur/luxe je ze wil maken.
Dit was 3 eieren + 200 ml volle melk, flinke schep suiker en theelepeltje kaneel. En een snuf zout.
Gekke is dat ik altijd wel iets anders doe qua hoeveelheid mengsel. Maar het is altijd genoeg.
En dan heerlijk in de boter bruin bakken.
Ik ben niet zo van het zoete bij/ op mijn brood.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:28 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Ken je dat niet?!
![]()
Mix van melk en ei plus kaneel en suiker met (oud) wit brood!
Ik: mandarijntje en een kop groene thee! (stomme pitjes in mijn mandarijn...)
quote:
Was de thee echt heel lekker?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk allemaal! Gelukkig zit ik vol anders had ik dit nu ook gewild.
Net bij de thee nog n klein puntje monchoutaart gehad. Hijs echt heel lekker
Waarom nam je er dan maar 1?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Was de thee echt heel lekker?
weet je wat het lekkerst was bij mij.. die lange vinger met slagroom...
/wansmaak tokkie
Ja, en een blauwschimmelkaas/walnotensaus.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh mmmmmm, zeker met dikke mayo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |