TR moet je alleen zetten bij spam of iets dergelijks (er is ook nog een Post Report voor bijv. racisme).quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:59 schreef VMSDKR het volgende:
Is het trouwens de bedoeling dat ik een TS eerst vertel hoe kut het topic is, en dan een TR zet. Of andersom?
Ik gebruikte de term zonder te weten wat het eigenlijk betekent.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
TR moet je alleen zetten bij spam of iets dergelijks (er is ook nog een Post Report voor bijv. racisme).
De volgorde moet je zelf maar weten.
Ah, morgenmiddag melden bij Ome Hork voor billenkoek en nu weer feedback, anders krijg ik ook slaag.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik gebruikte de term zonder te weten wat het eigenlijk betekent.
Daar is een TR niet echt voor. Meestal zien we de kuttopics vanzelf wel voorbij komen. In het topic vertellen dat het een kuttopic is heeft ook niet zo veel zinquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:59 schreef VMSDKR het volgende:
Is het trouwens de bedoeling dat ik een TS eerst vertel hoe kut het topic is, en dan een TR zet. Of andersom?
Neuh, er is er ooit 1 bijna een week open gebleven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:38 schreef Bitterlemon het volgende:
ONZ / Goedemorgen op deze 30e maart van het jaar 2013
Nieuw record?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, er is er ooit 1 bijna een week open gebleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afleveren bij de kinderopvang, dag later op je hoofd vallen en zeggen dat je je niets meer herinnert.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:24 schreef LompeHork het volgende:
Godverdomme, ik kwam emmers, wat moet ik hier nu mee?
Die is er nog steeds hoorquote:
Laat ze gewoon even spelen. Straks gaat het allemaal weg. Iedereen blijquote:Op maandag 1 april 2013 11:25 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik was er de vorige 1 april (zie registratiedatum) niet, het is dus eigenlijk gewoon een dag waarop men "legaal" tot op zekere hoogte baggert?
Of je wacht gewoon afquote:Op woensdag 3 april 2013 18:32 schreef Seam het volgende:
Als ze de GYM reeks verbieden gaan ze het gedrag nog altijd niet tegen. De opzet van de reeks werkte prima, alle dagboek en whey onzin bleef daar. De modjes zijn nog altijd de baas en (ongeacht hun redenen) mogen ze gewoon users bannen als ze dat nodig vinden. Maar om dan een prima werkende reeks op te zeggen is je kop in het zand steken.
ik wil gewoon even mijn zegje doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |