Nee jij zit aan je dagelijkse postlimiet, dan zien alleen de mods jouw berichten nog.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:48 schreef Disana het volgende:
Als je geen modje bent, word je hier gewoon genegeerd
Je hebt Disana toch wel zien posten op het Tim Ribberink-topic?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:49 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Wie ben jij? Kom je hier wel vaker?
Alleen als er sensatie is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:49 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Wie ben jij? Kom je hier wel vaker?
Ik post altijd in topics. Als zij op het topic post, kom ik haar nooit tegen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt Disana toch wel zien posten op het Tim Ribberink-topic?
Potverdorie. En ik had me nog wel gematigd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee jij zit aan je dagelijkse postlimiet, dan zien alleen de mods jouw berichten nog.
"deze actie is uitgevoerde op donderdag 24 januari 2013 om 11.13 uur door [edit] " zie ik staan
Journalist he? Die letten op dit soort dingetjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:51 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Ik post altijd in topics. Als zij op het topic post, kom ik haar nooit tegen.
Dit is een goed moment om alles te gaan ontkennen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Journalist he? Die letten op dit soort dingetjes
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
Het lijkt wel alsof die otter motorhandschoenen aan heeft
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]Ik post bijna hetzelfde net in het DWDD topic.
Zeg begin jij ook al met datquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Ik zat te denken: hoe krijgen ze dat beestje die handschoenen aan voor de foto?
Heb je een hekel aan die smiley?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg begin jij ook al met dat
Ik zit nu meer te denken: Specularium heeft geen fantasie, 2x hetzelfde posten.
Begin ik zo langzamerhand wel te krijgen jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan die smiley?
Ik zal er aan denken als ik je quotequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Begin ik zo langzamerhand wel te krijgen ja
Dankjequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken als ik je quote
En je begon er zelf mee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Begin ik zo langzamerhand wel te krijgen ja
hey jij hier!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het volgende topic, waar jullie over een dik uur aan toe zijn, kan beter QC heten: NWS-quickchat.
Is mis mijn good-old NWS SC-topic, dat wekenlang doelloos ergens op pagina 3 tussen mijn actieve topics staat. g.
Ik had ooit een FB topic in een ander klein subforum wat hooguit een post per 4 tot 6 maanden meer kreeg... maar tijden veranderen...quote:De goede oude tijd, dat we er ongeveer een jaar over deden om zo'n topic te vullen; gemiddeld amper één post per dahuld.
Ja, ik hier. Ik vind het al knap van mezelf dat ik de weg heb gewonden. De SC heeft tegenwoordig elke dag een nieuwe titel, omdat er dan weer een nieuw topic is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey jij hier!
Isievanjoudan?
[..]
Ik had ooit een FB topic in een ander klein subforum wat hooguit een post per 4 tot 6 maanden meer kreeg... maar tijden veranderen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |