Ik bedoelde niet het topic zelf, want ik hou wel van die plotwendingen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:43 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
I plea guilty. Ik heb het vuurtje flink opgestookt.... Niet om te stoken hoor, maar omdat ik het oprecht meende, wat ik allemaal schreef....
Ik vind dat topic trouwens ook niet zo raar. Dit is een discussieforum. Dan is het op zich wel leuk als mening ook daadwerkelijk van mening verschillen en met elkaar in discussie gaan, toch?
Dat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet het topic zelf, want ik hou wel van die plotwendingen.
Alleen ineens is het weer precies niet wat het lijkt te zijn.
Wat is dit voor een verkrachting van mijn naam?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat.
Nu we dit weten kunnen we heel anders naar de reacties van Svaradtivocaal op het Tim Ribberink-topic kijken. Op effect berekend.
Doe dan ook wat makkelijkers. Molenaar of Koelman ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:56 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Wat is dit voor een verkrachting van mijn naam?
Het is gewoon een bestaand woord hoor. In tegenstelling tot Lavenderrquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe dan ook wat makkelijkers. Molenaar of Koelman ofzo
True truequote:Op donderdag 31 januari 2013 13:00 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Het is gewoon een bestaand woord hoor. In tegenstelling tot Lavenderr
Google is your best friend.quote:
Als je het meende, was het ook geen stoken. En overigens vond ik dat je je argumenten prima voor het voetlicht bracht in een topic dat best gevoelig lag.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:43 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
I plea guilty. Ik heb het vuurtje flink opgestookt.... Niet om te stoken hoor, maar omdat ik het oprecht meende, wat ik allemaal schreef....
Ik vind dat topic trouwens ook niet zo raar. Dit is een discussieforum. Dan is het op zich wel leuk als mening ook daadwerkelijk van mening verschillen en met elkaar in discussie gaan, toch?
Had je je ook doffe e kunnen noemen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:31 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Google is your best friend.
Maar omdat ik de beroerdste niet ben: http://nl.wikipedia.org/wiki/Svarabhaktivocaal
of 'Toffee maar dan met D'quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had je je ook doffe e kunnen noemen.
Of een woekerklank (zie mijn ondertitel). Dat is ook een mooi woord ervoor...quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had je je ook doffe e kunnen noemen.
Tja, ik heb niet altijd tijd hè.... - Maar ik zal aan mijn gemiddelde denken hoor...quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij spammed, jij hebt gemiddeld één post per dag maar je zit er al zwaar overheen
Wie ben jij? Kom je hier wel vaker?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:48 schreef Disana het volgende:
Als je geen modje bent, word je hier gewoon genegeerd
Ja het is wel een beetje zo'n vuige blauwe aangelegenheid.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:48 schreef Disana het volgende:
Als je geen modje bent, word je hier gewoon genegeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |