SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de rode kamer van pijn?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nou dank jequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie dat je een mooi bouwjaar hebt.
Iets speciaals met dat bouwjaar dan?The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Ja, het is ook het mijne namelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dank je
Iets speciaals met dat bouwjaar dan?.
![]()
Gaafquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, het is ook het mijne namelijk.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Nee want niet nodigquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:07 schreef AldoTheApache het volgende:
TT had moeten zijn: kopen spelletjes van Aldo![]()
![]()
Ja maar wij zijn ook nog eens op een zeer bijzondere dag jarig natuurlijk!quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, het is ook het mijne namelijk.
Dat maakt ons extra speciaal!
Yes, my mommy dropped me on my head
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat zonder meerquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn ook nog eens op een zeer bijzondere dag jarig natuurlijk!
Dat maakt ons extra speciaal!
Yes, my mommy dropped me on my head![]()
![]()
.
![]()
Fijne middag nog
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Ik moet nog dingen doen, maar ik heb nul zin.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jij ookquote:Ik bedenk net dat ik er ook nog uit moet om een bestelling op te halen bij de apotheekquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef Fera het volgende:
Ik moet nog dingen doen, maar ik heb nul zin.
pff![]()
quote:Herkenbaarquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen als je er ook iets aan kunt doenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo, al iemand gevonden die 3 spellen wilt kopen
is toch weer 15 euro
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
9 vd 10 keer bad bad timingquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als je er ook iets aan kunt doen![]()
![]()
quote:
Je kunt altijd even soppenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als je er ook iets aan kunt doen![]()
![]()
Oh ja dat is ook heel herkenbaarquote:
Uhmquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
iemand btw interesse in een gamecube met 2 controllers en vette spellen zoals:
Mariokart
Supersmash
Fifa
Games & Consolesquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Mariokart
Supersmash
FifaIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook heel herkenbaar
[..]
Uhm
En wat ik kan gaan doen heb ik geen zin inZoals:
- kamer opruimen
- gamen
- serie/film kijken![]()
Wat wil je er voor hebben ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Mariokart
Supersmash
Fifa![]()
Fappen en slapen dusquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En wat ik kan gaan doen heb ik geen zin inZoals:
- kamer opruimen
- gamen
- serie/film kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Mario Kartquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Mariokart
Supersmash
Fifa![]()
Doet 'ie het helemaal? Die van mij zit onder de krassen en doet het amper nog namelijk
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Tuurlijk doet ie tquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mario Kart![]()
Doet 'ie het helemaal? Die van mij zit onder de krassen en doet het amper nog namelijk
Hoe kan je daar nou geen zin in hebben?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik ook geen zin in.
[b]AirwiN schreef [/b]
Klote editsquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik ook geen zin in.
Ik wil knuffelen.
![]()
Dan ga je knuffelen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat kan ook toch wel eensquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou geen zin in hebben?![]()
![]()
Ik dacht dat mannen altijd wel zin hadden daarinquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, geen ideequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou geen zin in hebben?Geen behoefte.
Sorryquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klote edits![]()
Dan ga je knuffelen.
Met wie? Niemand die ik hier kan en wil knuffelen.
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen altijd wel zin hadden daarin
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Bij mij meestal omdat ik me verveel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zet je FOK!-sletskillz in danquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, geen ideeGeen behoefte.
[..]
Sorry.
Met wie? Niemand die ik hier kan en wil knuffelen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zie dat je al aan het onderhandelen bent met Lolaquote:
Wij zijn ook weleens luiquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Bied maar tegen elkaar opquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie dat je al aan het onderhandelen bent met Lola
Moet eigenlijk nog bij: omdat ik lig te fantaseren over intimiderende mannenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Altijd tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je slaapt niet?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik pasquote:Omdat fantasie over ......quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet eigenlijk nog bij: omdat ik lig te fantaseren over intimiderende mannen![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik pas
[..]
Omdat fantasie over ......
Bullshit altijd die dingenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verjaardag hè, "mag" toch niet weg.
![]()
Gelukkig hadden mijn ouders al snel door dat ze me beter konden laten gaan dan me dwingen om te blijven
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou inderdaad!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik pas
[..]
Omdat fantasie over ......If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon in de chipsschaal poepen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verjaardag hè, "mag" toch niet weg.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vind ik dus ook dikke bullshit. Meestal ga ik dan niet naar verjaardagen, maar nu moet ik wel want het van m'n zusjequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit altijd die dingen![]()
Gelukkig hadden mijn ouders al snel door dat ze me beter konden laten gaan dan me dwingen om te blijven
Inb4: pics van je zusje.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon in de chipsschaal poepen.![]()
![]()
Dus moet jij de hele dag opzitten en pootjes gevenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind ik dus ook dikke bullshit. Meestal ga ik dan niet naar verjaardagen, maar nu moet ik wel want het van m'n zusje
Inb4: pics van je zusje.![]()
Ik gaf mn broertje en zusje een cadeautje, bleef ff uurtje hangen bij de familie en dan ging ik weg.
Mn ma heeft me 1 keer gedwongen om thuis te blijven dat liep niet zo gezellig af als ze had gehoopt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed hequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat denk je toch weer lekker positief over me
[b]AirwiN schreef [/b]
Jup, inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus moet jij de hele dag opzitten en pootjes geven![]()
Ik gaf mn broertje en zusje een cadeautje, bleef ff uurtje hangen bij de familie en dan ging ik weg.
Mn ma heeft me 1 keer gedwongen om thuis te blijven dat liep niet zo gezellig af als ze had gehoopt.. Vanmorgen zat ik gewoon te FOK!ken, nu is ze naar school en vanavond FOK! ik gewoon "gezellig" weer verder
.
![]()
Nee, ik zou alleen de Mario Kart eventueel willen dan. Maar ik speel het toch amper. Dus het boeit me niet genoegquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon in de chipsschaal poepen.soms ben je best grappig
![]()
![]()
Ik ga effies uurtje heli-vliegen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik zou alleen de Mario Kart eventueel willen dan. Maar ik speel het toch amper. Dus het boeit me niet genoeg
Jij de mijne ook nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet mijn fantasie niet heur![]()
Oh joyquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, inderdaad. Vanmorgen zat ik gewoon te FOK!ken, nu is ze naar school en vanavond FOK! ik gewoon "gezellig" weer verder
.
Jawelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog maar 100 pagina's!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
Zal ik trouwens vandaag mijn 100k posts maken. morgen of juist op 1-2-2013100k
Sim-Cityquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij de mijne ook niet
[..]
Oh joy
[..]
Jawel.
![]()
www.phoenix-sim.comquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:![]()
Gaten moeten gevuld worden he
[b]AirwiN schreef [/b]
Kom maarquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Gaten moeten gevuld worden he![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Gaten moeten gevuld worden hede kerstman had toch iets gestuurd? Of is dat niet ehm omvangrijk genoeg?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee het is verrotte moeilijk....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik mocht het zelf bepalen, dan was ik tenminste ook te harden als ik er wasquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind ik dus ook dikke bullshit. Meestal ga ik dan niet naar verjaardagen, maar nu moet ik wel want het van m'n zusje![]()
![]()
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik mocht het zelf bepalen, dan was ik tenminste ook te harden als ik er was
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Daar heb ik nog niks van gelezenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:39 schreef fietsie het volgende:
[..]de kerstman had toch iets gestuurd? Of is dat niet ehm omvangrijk genoeg?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze bekijken het ook maar lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik mocht het zelf bepalen, dan was ik tenminste ook te harden als ik er was.
![]()
Je kan ook gewoon ff gezellig meedoen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze bekijken het ook maar lekker.
![]()
![]()
Heel de middag boodschappen gedaan en cadeautjes gekocht.
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Er is niks gezelligs aanquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon ff gezellig meedoen!![]()
![]()
Ze houden je nu gewoon thuis, bewust!quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze bekijken het ook maar lekker.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb toch weinig anders te doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze houden je nu gewoon thuis, bewust!.
![]()
Family quality timequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze houden je nu gewoon thuis, bewust!![]()
![]()
True.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb toch weinig anders te doen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet ook gebeurenquote:![]()
Pff ik zat ff terug te denken of ik Y. verplicht om bij verjaardagen te blijven.
Ik weet nog dat hij een keer op mijn verjaardag de hele dag (van 6 uur 's ochtends tot 9 uur 's ochtends de volgende dag) in Duitsland was want daar was een of ander groot breakdance feest.
Hij voelde zich zo schuldig dat ie niet op mijn verjaardag was
[b]AirwiN schreef [/b]
Rebels pubertjequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En nu maak ik ze gek met m'n muziek.![]()
![]()
Jij hebt gewoon geen muzieksmaakquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En nu maak ik ze gek met m'n muziek.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik eet ook lasagne, maar ik doe de simpele kant en klaar versie want ik kan niet kokenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet toch wat.quote:Niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen muzieksmaak
Ik drink geen bierquote:En zeker niet als enige
![]()
![]()
Lasagne... hmmmm lijkt me heerlijk... Helaas vandaag niet want we sauna-en vanavond...
(Sauna en volle maag is nie zo je-dat)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vind het echt onzinquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren![]()
Pff ik zat ff terug te denken of ik Y. verplicht om bij verjaardagen te blijven.
Ik weet nog dat hij een keer op mijn verjaardag de hele dag (van 6 uur 's ochtends tot 9 uur 's ochtends de volgende dag) in Duitsland was want daar was een of ander groot breakdance feest.
Hij voelde zich zo schuldig dat ie niet op mijn verjaardag was
Kijk zijn we ergens dan is het wat anders... Dan kunnen ze moeilijk de hort op. Maar thuis? Nee hoor Sander wordt alleen maar vervelend als hij verplicht er bij moet blijven zitten.
Het komt ook wel eens voor dat hij er niet is met verjaardagen omdat hij dan bij zijn pa zit.. Maak ik me ook niet zo druk om![]()
![]()
Heul welquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet toch wat.
[..]
Niet?![]()
[..]
Ik drink geen bierEn zeker niet als enige
![]()
Oh wat een saai feestje is dat!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is zo simpelquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik eet ook lasagne, maar ik doe de simpele kant en klaar versie want ik kan niet koken![]()
![]()
quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoef je mij niet te vertellenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul wel![]()
Oh wat een saai feestje is dat!!.
![]()
wie zijn we?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:53 schreef fietsie het volgende:
Lasagne... hmmmm lijkt me heerlijk... Helaas vandaag niet want we sauna-en vanavond...
(Sauna en volle maag is nie zo je-dat)![]()
Als je de juiste dingen in huis hebt wel ja!!quote:
Ik heb geen eens een ovenschaal![]()
MUHAHAHA !!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heuh? Gewoon mijn echtgenote en mijn persoontjequote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
oh jij bent een echtgenoot......quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heuh? Gewoon mijn echtgenote en mijn persoontje
dat is verleden tijd van echt genieten!
[/goeiegrap]![]()
hoe ga je dan lasagne maken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je de juiste dingen in huis hebt wel ja!!
Ik heb geen eens een ovenschaal![]()
MUHAHAHA !!Nu al spijt dat ik het gevraagd hebquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heuh? Gewoon mijn echtgenote en mijn persoontje
garpje moet kunnen tochquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heuh? Gewoon mijn echtgenote en mijn persoontje![]()
![]()
Ik heb geen verplichte verjaardagen waar ik naartoe moet. Familie ziet mij liever wegblijven dan dat ik langskom![]()
![]()
Geef ze eens ongelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef Ishimaru het volgende:
Ik heb geen verplichte verjaardagen waar ik naartoe moet. Familie ziet mij liever wegblijven dan dat ik langskom![]()
![]()
Het plastic verwijderen en de aluminium schaal met daarin lasagne in de oven knallenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe ga je dan lasagne maken?
[..]
Nu al spijt dat ik het gevraagd heb
[b]AirwiN schreef [/b]
Het hoefde geen grapje te zijnquote:![]()
We zijn nl ook weleens met zijn 3en, 4en 5en of 6en
Dat geldt ook voor FOK!-vriendenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef Ishimaru het volgende:
Ik heb geen verplichte verjaardagen waar ik naartoe moet. Familie ziet mij liever wegblijven dan dat ik langskom
[b]AirwiN schreef [/b]
Anders moeten ze hun apparatuur weer in de gaten houden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef Ishimaru het volgende:
Ik snap dat welquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef Ishimaru het volgende:
Ik heb geen verplichte verjaardagen waar ik naartoe moet. Familie ziet mij liever wegblijven dan dat ik langskomSlettebakquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het hoefde geen grapje te zijn![]()
We zijn nl ook weleens met zijn 3en, 4en 5en of 6en![]()
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2013 15:59:41 ]![]()
Was nodigquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu al spijt dat ik het gevraagd heb![]()
![]()
Zo mooi dat mijn zusje dat gewoon open op FB zettequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders moeten ze hun apparatuur weer in de gaten houden.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hehe, ja geniaalquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo mooi dat mijn zusje dat gewoon open op FB zette![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Het mooiste is dat zeker 80% van zus dr FB-vrienden buitenlands isquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet dat je dat niet meentquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor FOK!-vrienden![]()
![]()
Nee, dat hoop jequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo ben ik dan weer nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders moeten ze hun apparatuur weer in de gaten houden.![]()
Ja, geweldigquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het mooiste is dat zeker 80% van zus dr FB-vrienden buitenlands is![]()
![]()
![]()
Hmmmm ukkie zingt weer in bed... Da's beter dan het siippen van de laatste dagen
Helaas heeft ze die zeehond nog niet uitgespuugdProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Seabert is ook veel te lief natuurlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:05 schreef fietsie het volgende:
Hmmmm ukkie zingt weer in bed... Da's beter dan het siippen van de laatste dagen
Helaas heeft ze die zeehond nog niet uitgespuugd
[b]AirwiN schreef [/b]
Wees blij dat ze weer wat vrolijker is...quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:05 schreef fietsie het volgende:
Helaas heeft ze die zeehond nog niet uitgespuugd
ik heb nog wel een draak in de aanbieding![]()
![]()
Helaas gaat ze nog vreselijk hoesten van het zingen, maar dat zel met 2 of 3 dagen wel beter worden nu.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wees blij dat ze weer wat vrolijker is...
ik heb nog wel een draak in de aanbieding
Zo maar eens zachtjes boven gaan kijkenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Alleen lurken of zijn nu al je weekenden gepland?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ben verslaafd aan vakantieveiligen.nl.![]()
Ik heb een avondje ahoy, een festival in Eindhoven en een nachtje antwerpen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
Alleen lurken of zijn nu al je weekenden gepland?![]()
![]()
Ach als je het geld kan missen, lekker tochquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een avondje ahoy, een festival in Eindhoven en een nachtje antwerpen.![]()
![]()
Tsssk. Ik dacht dat jullie zuinig aan moesten doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een avondje ahoy, een festival in Eindhoven en een nachtje antwerpen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Twi gaat nu ook alle websites waar ik geld uit kan geven bannen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tsssk. Ik dacht dat jullie zuinig aan moesten doen.![]()
Antwerpen? Komen jullie op de koffie/thee?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twi gaat nu ook alle websites waar ik geld uit kan geven bannen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twi gaat nu ook alle websites waar ik geld uit kan geven bannen.![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Verstandig van hem. Maar twi is dan ook een verstandig man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twi gaat nu ook alle websites waar ik geld uit kan geven bannen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Op de terugweg kunnen we wel wat koffie gebruiken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Antwerpen? Komen jullie op de koffie/thee?![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op de terugweg kunnen we wel wat koffie gebruiken.
Wanneer gaan jullie?![]()
![]()
Heb ik ook weleens. gewoon je rijbewijs achterlaten!quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
Bin ich wieder, ik wilde nog gaan tanken ... pinpas niet mee..
of is het eentje waar je alleen kan pinnen bij zo'n automaat?![]()
Ik heb 2 pinpassen en sta regelmatig met de verkeerde bij een kassaquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
Bin ich wieder, ik wilde nog gaan tanken ... pinpas niet mee..
[b]AirwiN schreef [/b]
Owquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:25 schreef Myraela het volgende:
Maar dat zal pas over een paar maanden zijn.![]()
![]()
Tangoquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens. gewoon je rijbewijs achterlaten!
of is het eentje waar je alleen kan pinnen bij zo'n automaat?
Morgen maar tanken .. is het dwaze donderdag![]()
![]()
Enn..... uk slaapt weer
Vast wel toch!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ben elke donderdag een dwaasquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tango
Morgen maar tanken .. is het dwaze donderdag![]()
![]()
Wat moet er aan elkaar gebakken dan?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Iets met draadjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat moet er aan elkaar gebakken dan?![]()
![]()
gebruikt ie wel flux?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vent is saggo om dat het niet lukt![]()
ja een vloeistof waardoor het beter hecht.....quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
flux?
Ik wil hem helpen maar op deze manier gaat dat niet geweldig![]()
Flux is om de te solderen delen te reinigen zodat er een goede hechting kan plaatsvinden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
flux?
Ik wil hem helpen maar op deze manier gaat dat niet geweldig![]()
dat komt dus door het niet gebruiken van fluxquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet zeggen dat de tin meer aan zijn soldeerapparaat blijft hangen en niet op de verbinding
dan heb je dat nou eenmaal.. een flinke klodder op je soldeerbout doen en dan je draden erin dopen wil weleeens werken![]()
![]()
Of flux halenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
dat komt dus door het niet gebruiken van flux
dan heb je dat nou eenmaal.. een flinke klodder op je soldeerbout doen en dan je draden erin dopen wil weleeens werken![]()
![]()
Om over zijn mond te plakken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanksdat mag hij lekker zelf doen
Ik zou ducktape pakken maargoed
[b]AirwiN schreef [/b]
het is geen sinusitis maar wondjes door het neuspeuteren
nu nog een scan van m'n kop omdat ik zoveel hoofdpijn hebWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dat scheelt al !!quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:56 schreef sararaats het volgende:
nu nog een scan van m'n kop omdat ik zoveel hoofdpijn heb
Nu stoppen met peuteren dusIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En hij zegt al niet zo veel...quote:
Nee om die draadjes bij elkaar te binden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zit te diepquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:56 schreef sararaats het volgende:
nu nog een scan van m'n kop omdat ik zoveel hoofdpijn heb
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2013 16:57:41 ]![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En hij zegt al niet zo veel...
Nee om die draadjes bij elkaar te binden
Waarom moet jou het zwijgen opgelegd worden dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
heb je der nooit horen kakelen ofzo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moet jou het zwijgen opgelegd worden dan?![]()
![]()
Zie de post boven jou.. ik kraam onzin uitquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moet jou het zwijgen opgelegd worden dan?![]()
![]()
Doe jij even lief over mijn dinnetjequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
heb je der nooit horen kakelen ofzo?
[b]AirwiN schreef [/b]
Volgens Rival doet iedereen dat behalve hijzelfquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie de post boven jou.. ik kraam onzin uit
[b]AirwiN schreef [/b]
ik kraam de meeste onzin uit en dat geef ik ook altijd toequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens Rival doet iedereen dat behalve hijzelf![]()
![]()
Zelfkennis!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik kraam de meeste onzin uit en dat geef ik ook altijd toeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe jij even lief over mijn dinnetje![]()
![]()
![]()
Kijk mij dapper doen danquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Nopesquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe jij even lief over mijn dinnetje![]()
![]()
Ik vind je stoerquote:
Nee waarom zou jequote:
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2013 17:03:48 ]![]()
hahaha ja. ik heb in 2009 een lichte hersenschudding gehad en in 2010 een zonneslag.quote:
de neuroloog mag het uitvissenWerewolf
Nou ja zeg!quote:Ik mijzelf ook welquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind je stoer![]()
[..]
Nee waarom zou je
[b]AirwiN schreef [/b]
Al pagina's lang geen seks in het boek
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog geen pagina verder met lezen en ze zijn alweer bezig
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed boek he ?:)quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog geen pagina verder met lezen en ze zijn alweer bezigProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Succesquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
Zoon zoeken, eten, en dan de hort op
Ik ga uk uit bed hengelenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn humeur is weer helemaal goed
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Yeahquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn humeur is weer helemaal goed![]()
![]()
Niks mis met lief doenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is er duidelijk geworden?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Duidelijkheid for the winEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ben niet anders van je gewendquote:
Wel thuis
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb na anderhalf week eindelijk een mail terug van mijn mentor, dus volgende week donderdag een afspraak staan. Dan kan ik eindelijk alles gaan regelen qua studie.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er duidelijk geworden?
Én ik kreeg net een mailtje dat ik mag werken dit weekend![]()
![]()
Ik heb toch nog steeds geen joint gehad..quote:
Grmbl.... geneuzel ook altijd...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
eigenlijk ben ik heel gelukkig op dit forum ondanks een zware start.Werewolf
Het is hier ook best wel gezellig, leuk volk ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:44 schreef sararaats het volgende:
eigenlijk ben ik heel gelukkig op dit forum ondanks een zware start.
[b]AirwiN schreef [/b]
Lasagne !!
Nog leverworst geproefd?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jup, lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Lasagne !!
[..]
Nog leverworst geproefd?![]()
![]()
Oja.quote:
Dus jij gaat leverworst door je boerenkool proberen?
Jupquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja.
Dus jij gaat leverworst door je boerenkool proberen?. Als we het in huis hebben
![]()
![]()
Pas erdoorheen doen als je het op je bord hebt he. Een paar plakjes en dan erdoorheen prakkenquote:
Zei je al, jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pas erdoorheen doen als je het op je bord hebt he. Een paar plakjes en dan erdoorheen prakken. Ben benieuwd
![]()
![]()
Proost!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Kan me de vorige nog herinneren dus ik ben wat voorzichtigquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb toch nog steeds geen joint gehad..![]()
![]()
quote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Hm?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:20 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me de vorige nog herinneren dus ik ben wat voorzichtigWhat you forget, you are gonna repeat.
Mijn boek is uit
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat vraag ik mij ook af!!quote:
Niet meer fantaseren over intimederende mannen die hfdst 25 doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Onbevredigend!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, ja. Maar ik bedoel, ik zou vanmiddag een joint opsteken, maar dat heb ik nog niet gedaan. Ik heb toch geduldig gewachtquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:23 schreef rival het volgende:
[..]
Joint die ik je gaf
Maareuh, ik heb er eentje klaar liggen hoor
oh zo! Wat aardig!quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ja. Maar ik bedoel, ik zou vanmiddag een joint opsteken, maar dat heb ik nog niet gedaan. Ik heb toch geduldig gewacht
of heb je geen vuur![]()
![]()
Of door de boerenkool.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:27 schreef Faxie het volgende:
Leverworst hoort op brood of uit het vuistje![]()
Probeer het nu eens in begrijpend Nederlands!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb het nooit gehad, volgens Buurmeisje is het lekkerquote:2 dingen tegelijk doen werkt nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Probeer het nu eens in begrijpend Nederlands!
In de herkansing: Bel de schrijver![]()
![]()
Jawel, maar ik besloot een sigaret te roken ipv een joint en deed daarna mindfulness. En toen kreeg ik 2 mails binnen waardoor mijn humeur weer helemaal top was, dus was hij niet nodig tot later vanavondquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:26 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo! Wat aardig!
of heb je geen vuur
inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:27 schreef Faxie het volgende:
Leverworst hoort op brood of uit het vuistje
gemalen kaas hoort tegenwoording ook op omeletallez, ik doe dat toch
Werewolf
OMG OMG OMG
Bij editieNL nu een item over volwassen mannen (nerds voornamelijk) die helemaal fan zijn van My Little Pony, de brony's
[b]AirwiN schreef [/b]
LapoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.![]()
wel nog voor de slaap dus?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel, maar ik besloot een sigaret te roken ipv een joint en deed daarna mindfulness. En toen kreeg ik 2 mails binnen waardoor mijn humeur weer helemaal top was, dus was hij niet nodig tot later vanavond![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:31 schreef CyberJesus het volgende:
LapoBijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil niet weten wat ze met die pony's doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG OMG OMG
Bij editieNL nu een item over volwassen mannen (nerds voornamelijk) die helemaal fan zijn van My Little Pony, de brony's14 SHADES OF GREY
Die kerel ging de tune van de tekenfilm zingenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat ze met die pony's doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dafuq?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG OMG OMG
Bij editieNL nu een item over volwassen mannen (nerds voornamelijk) die helemaal fan zijn van My Little Pony, de brony's![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kerel ging de tune van de tekenfilm zingen_!
quote:
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.![]()
Ja, gisteravond ook gedaan. Heb toch veel nachtmerries lately en zonder joint lig ik ruim 3 uur te woelen voor ik daadwerkelijk in slaap valquote:
Damnquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kerel ging de tune van de tekenfilm zingendie heeft een paar steekjes los
14 SHADES OF GREY
Moet kunnenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kerel ging de tune van de tekenfilm zingen![]()
![]()
Nee, dat kan echt nietquote:
14 SHADES OF GREY
Dat wel jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel gewaagd anders, zo op TV komenje moet er iets voor over hebben 15 minutes of fame
14 SHADES OF GREY
ja die zal je sowieso wel een tijdje houden, ook erg vreemde dromen.... helaas!quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, gisteravond ook gedaan. Heb toch veel nachtmerries lately en zonder joint lig ik ruim 3 uur te woelen voor ik daadwerkelijk in slaap val![]()
Gewaagd is toch heel iets anders dan of het "kan" of niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel gewaagd anders, zo op TV komen![]()
![]()
Fout is het nieuwe goedquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewaagd is toch heel iets anders dan of het "kan" of niet?![]()
![]()
Ik mis een stel malloten om mee te liegen
[b]AirwiN schreef [/b]
Komt niet door gebruik van wiet, mocht je dat nu implicerenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:38 schreef rival het volgende:
[..]
ja die zal je sowieso wel een tijdje houden, ook erg vreemde dromen.... helaas!
jeej venkel knolselderij aardappelpuree uit de oven met worteltjes en bietjes met rozemarijn uit de oven![]()
WTF ik ga een konijn worden
dus![]()
Het zag er ook echt supertriest uitquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:41 schreef rival het volgende:
iets met MLP hebben als volwassen vent, dat klopt gewoon niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind dat echt zo'n tof spelquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis een stel malloten om mee te liegen![]()
![]()
MLP?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:41 schreef rival het volgende:
iets met MLP hebben als volwassen vent, dat klopt gewoon nietdus![]()
Is het ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
My little Ponyquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: