SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent de laatste tijd niet meer zo van de subtiele posts hae?quote:
Gelukkig dat jullie het hier ook merkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd niet meer zo van de subtiele posts hae?
Ik was gisteravond brak, maar nu gaat het een stuk beter (Bisolvonquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik voel me wat beter en heb meteen schoenen besteld om het te vieren.
Dat is niet erg feestelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik was gisteravond brak, maar nu gaat het een stuk beter (Bisolvon![]()
![]()
) en ben het gaan vieren door gewoon te gaan werken
Ik ben nooit van de subtiele posts geweest, maar tegenwoordig zeg ik wat op mijn lever ligt. Dat is echt fijn johquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd niet meer zo van de subtiele posts hae?
quote:
Voor ons ook: prima vermaakquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben nooit van de subtiele posts geweest, maar tegenwoordig zeg ik wat op mijn lever ligt. Dat is echt fijn joh
Ik vind jou leuk, hihiquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het ook wel leuk dat Oognip haar brein-toetsenbordfilter kapot is.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het ook wel leuk dat Oognip haar brein-toetsenbordfilter kapot is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Lekker hèquote:
Wil je nu horen dat ik zeg: Jou zou ik wel eens lekker lesbo willen zien doen?quote:
Ik pap niet aan met Brabandse meiden. Probeer ik elk jaar weer, lukt nooit.quote:
Kozetquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:49 schreef Muis006 het volgende:
ik moet nog steeds giebelen om dat bonnenscherm
Haal even mijn woonplaats wegquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik pap niet aan met awesome meiden. Probeer ik elk jaar weer, lukt nooit.
jij papt aan met een meid die een poesje van mij heeft.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik pap niet aan met muiscity meiden. Probeer ik elk jaar weer, lukt nooit.
Begon als Kozet/Cosette! Want daarvoor hadden we Steve al gecast in de limosynske.quote:
Wij ook van jouquote:
ooh! tough love!quote:
Tofquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
jij papt aan met een meid die een poesje van mij heeft.
Was je nog niet opgevallen?quote:
Uiteraard, dat snap je. Maar je kan ook gewoon lekker meekleffen in dit topic hè, valt dat hele lesbogedeelte ook wel weer mee!quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil je nu horen dat ik zeg: Jou zou ik wel eens lekker lesbo willen zien doen?
Hoe moet dat opvallen dan?quote:
Goed. Die ligt naast me. Heeft net kaas gehad wat op mijn broodje zou moeten horen, maar ja, hij keek zo liefquote:
Poesjes van cat zijn nogal behaard!quote:
Welcome to the Twilight Zone.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:07 schreef LompeHork het volgende:
Hoe langer ik hier lees, hoe vreemder het wordt.
En jij maar denken dat je op een doodnormale meet was zaterdag!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:07 schreef LompeHork het volgende:
En van mijquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
jij papt aan met een meid die een poesje van mij heeft.
Je gelooft het vast niet maar napretteren na de vorige meets was veel braver.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:07 schreef LompeHork het volgende:
Een poesjesverzamelaar, dat is ze!quote:
Nou in dat geval: Ik zou van jou wel wat lesboatie willen zienquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Uiteraard, dat snap je. Maar je kan ook gewoon lekker meekleffen in dit topic hè, valt dat hele lesbogedeelte ook wel weer mee!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:12 schreef Cat22 het volgende:
Bospop kaartjes gekocht![]()
Dit jaar voor de passe partout gegaan, eens kijken of dit ouwe lijf dat trekt.
Heuiquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:07 schreef LompeHork het volgende:
Dit vat het wel samen jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welcome to the Twilight Zone.
Although by the looks of it, is dit de Twilight met glittervampieren![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En jij maar denken dat je op een doodnormale meet was zaterdag!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je gelooft het vast niet maar napretteren na de vorige meets was veel braver.
HEUJ!quote:
Daar ben je toch veels te jong voor , dat is meer voor oude lijken/lijven /wijven (streep door wat niet van toepassing isquote:
HALLO IK BEN BIJNA 30!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Daar ben je toch veels te jong voor , dat is meer voor oude lijken/lijven /wijven (streep door wat niet van toepassing is)
En ik heb 2 katers van Cathaar poesje was al besproken
,
True.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie hou je hier nou voor de gek
Heuiquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit vat het wel samen ja
[..]ik mis wat!
[..]geloof ik heul niets van!
[..]
HEUJ!
Filter Oognip, filter!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wowde aftakeling is dan al 13 jaar bezig
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wowde aftakeling is dan al 13 jaar bezig
Moet het toch niet mooier maken dan het is he.quote:
Oh dan mag ik nog een maand of vijf opbouwenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan nog, is de lichamelijke aftakeling al begonnen bij 25
Tis nooit wat geweestquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan nog, is de lichamelijke aftakeling al begonnen bij 25
Precies, zie het positief inquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dan mag ik nog een maand of vijf opbouwen
Indaha!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:39 schreef indaha het volgende:
Ja who cares, rolstoelsex is ook lekker hoor
Deden we wel, maar je gehoor is natuurlijk niet meer zo goed.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:39 schreef LompeHork het volgende:
Ben ik al 3 jaar aan het aftakelen?waarom heeft niemand dat verteld?
Omdat ik je niet eerder kendequote:Op woensdag 30 januari 2013 14:39 schreef LompeHork het volgende:
Wat dacht je dan dat je kale kop was? Een teken van vooruitgang?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:39 schreef LompeHork het volgende:
Fok doet datquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Indaha!Wat zeg jij nou? Jouw filter ook kapot?
Nou, iets positiefs dan: ik heb er 2x de Vierdaagse mee uitgelopenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief over jezelf popje
Wat zei je?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Deden we wel, maar je gehoor is natuurlijk niet meer zo goed.
Teregd!quote:
Ja! Ik dacht dan word ik aerodynamischerquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat je kale kop was? Een teken van vooruitgang?
en bedanktquote:
Daar is het ook voor, omdat je benen niet zo goed meer willen is dit ter compensatie.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja! Ik dacht dan word ik aerodynamischer
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar is het ook voor, omdat je benen niet zo goed meer willen is dit ter compensatie.
Oh dan hoef jij niet meer lang te wachten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef indaha het volgende:
Ach die puberslaat die maar lullen , er is niet voor niets het spreekwoord dat het verstand met de jaren komt
Je bent nog niet er goed in zeggen wat je denkt zie ikquote:
Preciesquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dan hoef jij niet meer lang te wachten.
Ik ben bang dat ik anders geen vriendjes maakquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Je bent nog niet er goed in zeggen wat je denkt zie ik,of je edit het of je maakt het gelijk weer goed
Ik heb net 2 verstandskiezen laten trekken. Denk dat het nooit meer goed komtquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef indaha het volgende:
Ach die puberslaat die maar lullen , er is niet voor niets het spreekwoord dat het verstand met de jaren komt
Ah joh bij mij zijn er drie uit en dat gaat ook nog steeds g-quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb net 2 verstandskiezen laten trekken. Denk dat het nooit meer goed komt
Dat is wel erg jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel een lekker jong kutje voor kanoquote:
Op jouw leeftijd krijg je gewoon een geheel nieuw gebitquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is wel erg ja, misschien een gebitje vragen met verstandskiezen erbij
Ik ga het de volgende keer vragen. Misschien komt het dan nog goedquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is wel erg ja, misschien een gebitje vragen met verstandskiezen erbij
Hoi Robijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef indaha het volgende:
NIP!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd krijg je gewoon een geheel nieuw gebitIdeaal. Ook handig met pijpen
Hoezo, tis niet dat het nog minder kon.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Oudere vrouwenquote:
Ik snap dat wel. Ouwe wijven zakken zo uitquote:
Ja, wie weet pijpt het wel heel fijn zonder tandenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk jequote:Op woensdag 30 januari 2013 14:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd krijg je gewoon een geheel nieuw gebitIdeaal. Ook handig met pijpen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:58 schreef Puala het volgende:
Kano heeft een kerel met een slecht gebit? Daar heeft ie nooit wat over verteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Jezus christus indahaquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Denk je, ik zie dan zo'n lul met alleen het gebit eraan hangend voor me , levert wel mooie foto's op denk ik .
Daar ging iets fout. DM lezen van kano en typen gaat niet tegelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Kano heeft een kerel met een slecht gebit? Daar heeft ie nooit wat over verteld.
Dat wordt moeilijk te evenaren hoor, Q is one of a kindquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, wie weet pijpt het wel heel fijn zonder tanden
Oh bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me altijd bij onfrisse patiënten in het zkh af of ze nog seks hebbenzie dan maar eens een goed gesprek te voeren.
Ja, denk toch dat ik Muis ga versieren.quote:
Als je het goed doet doe je je gebit uit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Denk je, ik zie dan zo'n lul met alleen het gebit eraan hangend voor me , levert wel mooie foto's op denk ik .
*checkt*quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, denk toch dat ik Muis ga versieren.
Oh bahhhquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh bah
Ik vraag me altijd bij onfrisse patiënten in het zkh af of ze nog seks hebbenzie dan maar eens een goed gesprek te voeren.
Alsof je dat lang aan hebt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
*checkt*
Ja ik heb mijn goeie ondergoed aan
Er zijn vast mensen die het lekker en kinky vindenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Doe gewoon vragen , zou Q ook doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh bah
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, denk toch dat ik Muis ga versieren.
Ah.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar ging iets fout. DM lezen van kano en typen gaat niet tegelijk![]()
Mijn zusje heeft een kerel met een slecht gebit
Nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef Oognip het volgende:
[..]terwijl ze niet eens ouder dan jij is
True story.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Doe gewoon vragen , zou Q ook doen
ontkleed, toch?quote:
Waarom zou dat moeten vraag ik me af, jij hebt toch ook tandjes voor een zacht bitequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je het goed doet doe je je gebit uit.
Kano is geen 25? Muis bijna?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef Oognip het volgende:
[..]terwijl ze niet eens ouder dan jij is
Two out of three times, everytimequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
STIL NOU
Ik wilde The Naked Man proberen.
Ik heb medelijden met jouw manquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten vraag ik me af, jij hebt toch ook tandjes voor een zacht bite![]()
Maar tegen die tijd dat ik een gebit heb zal ik het eens testen
Ik hou echt van jouquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Two out of three times, everytime
Zie ik er zo oud uit? huilhuil. Moet ik eens proberen, jouw leeftijd te hoog inschatten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij is toch 24 en Muis ook? Over 5 maanden is Muis jarig
*facebook aanslingert* Nee geen 24.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij is toch 24 en Muis ook? Over 5 maanden is Muis jarig
He! Dan moet je bij Bart zijn! Die hebben me verkeerd voorgelichtquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zie ik er zo oud uit? huilhuil. Moet ik eens proberen, jouw leeftijd te hoog inschatten.![]()
Kunnen we samen onze verjaardag vieren, lekker burgerlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:09 schreef Puala het volgende:
[..]
*facebook aanslingert* Nee geen 24.
Kom er nu wel achter dat hij 3 dagen voor me jarig is
Oh dolletjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kunnen we samen onze verjaardag vieren, lekker burgerlijk
Is Bart meervoudig?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
He! Dan moet je bij Bart zijn! Die hebben me verkeerd voorgelichtals ik dit had geweten...
Huh wat heb ik nou weer verkeerd gedaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
He! Dan moet je bij Bart zijn! Die hebben me verkeerd voorgelichtals ik dit had geweten...
Wij, Bart, vinden van niet.quote:
Wij, Mevrouwbart en Bart vinden van niet. En eigenlijk MEvrouwbart vind.quote:
Even deze post quoten voor over drie maanden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij, Mevrouwbart en Bart vinden van niet. En eigenlijk MEvrouwbart vind.
Geef maar toe. Plak, plak en nog eens plak.
MevrouwBart vindt helemaal niets. Die leest niet mee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij, Mevrouwbart en Bart vinden van niet. En eigenlijk MEvrouwbart vind.
Geef maar toe. Plak, plak en nog eens plak.
Jij of je mevrouw zeiden dat kano 24 was en daardoor sta ik nu voor lulquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
MevrouwBart vindt helemaal niets. Die leest niet mee.
Hij is ook 24, maar hij zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij of je mevrouw zeiden dat kano 24 was en daardoor sta ik nu voor lul
Jonguh ik heb toch geen tijd om te lullen, ben met PR-dingen bezig enzo.quote:
Ik met werkdingen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Jonguh ik heb toch geen tijd om te lullen, ben met PR-dingen bezig enzo.
Wat doe je dan op FOK!?quote:
Ik heb het weer zelf moeten doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:02 schreef Muis006 het volgende:
Niiip mijn aaiphone is bijna leeg en ik ben te lui om de oplader te pakken dus leg even uit
Saai.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Jonguh ik heb toch geen tijd om te lullen, ben met PR-dingen bezig enzo.
Oh dat valt wel mee hoorquote:
saai is inderdaad geen kloon van mij.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:13 schreef Bart het volgende:
[..]
saai is inderdaad geen kloon van mij.
I do cleaning, I clean your housequote:
"Awww, here's a little song I wrote to cheer you up. It's called: LET'S GO ALREADYYYYY"quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:27 schreef Muis006 het volgende:
Toch vind ik Futurama toffer
HERMES, QUIET! I'M DEDUCING
henkquote:
Huh? Wat moest ik uitleggen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:02 schreef Muis006 het volgende:
Niiip mijn aaiphone is bijna leeg en ik ben te lui om de oplader te pakken dus leg even uit
Ohquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het spelletje! Jeweetwel, uitleggen en niet "uitleggen".
Je kan geen leiding door een staalprofiel duwen en een meetinstrument in een leiding is neit af te lezen en niet te installeren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik snap het niet
Onderwijs mij, kanovinnie!
In het tekenprogramma kan alles. In het echt niet. En hij heeft gewoon niet op zitten letten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:06 schreef Goodbye het volgende:
Of het is heel knap dat hij het wel voor elkaar weet te krijgen, als het niet kan.
Oh, hij had het nog niet echt gedaan! Zie hier mijn kennis van jouw werkquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In het tekenprogramma kan alles. In het echt niet. En hij heeft gewoon niet op zitten letten.
Oh, is de verkoop al begonnen? Wilde naar ZZ-top gaan, samen met m'n oudste (13), dan is er tenminste de kans dat ik niet op het laatste moment niet kan gaan door kind-zorg-issues minder!quote:
Zo mooi om te zien als mensen vanuit CAD gaan denkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In het tekenprogramma kan alles. In het echt niet. En hij heeft gewoon niet op zitten letten.
CADquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo mooi om te zien als mensen vanuit CAD gaan denken
In mijn wereld is CAD heel iets anders dan in jullie wereld denk ik. Anders is dit raarquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo mooi om te zien als mensen vanuit CAD gaan denken
do tellquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
In mijn wereld is CAD heel iets anders dan in jullie wereld denk ik. Anders is dit raar
Inventorquote:
http://help.solidworks.co(...)_Tubing_Database.htmquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef kanovinnie het volgende:
Al is SW wel wat stabieler maar SW heeft geen tubing en piping extentie toch?
Lijkt me wel. Gewoon genoeg glijmiddel, dan wil het wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aha, die kan ook niet door een staalprofiel heen zeker.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Gewoon genoeg glijmiddel, dan wil het wel.
Maar staal kan hele grote trekspanningen aan. Hoe ga je dat oplossen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Gewoon genoeg glijmiddel, dan wil het wel.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:21 schreef Cat22 het volgende:
Bwehehehe. Half ONZ zit nu maar L1 te kijken. (Regionale Limburgse tv zender)
Gewoon doorduwen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar staal kan hele grote trekspanningen aan. Hoe ga je dat oplossen?
Ah. Die ga ik onthouden.quote:
Kijk even in het topic, l1 heeft een live stream!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Kan je mij een youtubelinkje geven als 't erop staat?
Denk niet dat je nog reactie krijgtquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk even in het topic, l1 heeft een live stream!
Hij zit bij jou?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Denk niet dat je nog reactie krijgt
Oeh ben benieuwdquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal D. ook van tips gaan voorzien. En dan wel tips uit deze klasse en niet de leuke en![]()
Loop ik iedereen te vertellen dat we elkaar vrijdag pas zien, want anders vragen.. post Nipje het ffquote:
Te laat, dat worden kamervragen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Loop ik iedereen te vertellen dat we elkaar vrijdag pas zien, want anders vragen.. post Nipje het ff
Graag gedaan hoor!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Loop ik iedereen te vertellen dat we elkaar vrijdag pas zien, want anders vragen.. post Nipje het ff
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:41 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor!
Ik ben een flapuit dus als je wil dat dingen geheim blijven moet je dat even zeggen
Ik zal het straks zeggenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zeg maar tegen hem dat hij niks heeft gemist. Item kwam niet in de uitzending. Heel ONZ over de zeik (van het lachen)
Het geeft niet hoor popjequote:Op woensdag 30 januari 2013 17:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor!
Ik ben een flapuit dus als je wil dat dingen geheim blijven moet je dat even zeggen
Heb ik verdoeme voor niets heel erg intensief naar het beeldscherm zitten staren om er misschien wat van te kunnen verstaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zeg maar tegen hem dat hij niks heeft gemist. Item kwam niet in de uitzending. Heel ONZ over de zeik (van het lachen)
Nou, je weet nu van de hennepkwekerij. En de moord. En het bordjesverbod bij het LVKquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb ik verdoeme voor niets heel erg intensief naar het beeldscherm zitten staren om er misschien wat van te kunnen verstaan
Die wilden ze mij aansmeren bij de laatste operatiequote:
Wat was er met die veroordeelde boksert?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, je weet nu van de hennepkwekerij. En de moord. En het bordjesverbod bij het LVK![]()
Is echt geen verloren tijd, medunkt.
Ik kijk nu L1 sport.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Kan je mij een youtubelinkje geven als 't erop staat?
Die deed kindertjes smokkelen geleuf ik. Ik lette toen niet echt op.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat was er met die veroordeelde boksert?
Deed ie een Badr Hari'tje?
Bert Steen.quote:
Hilarischquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:02 schreef Greys het volgende:
En in het begin iedereen lachen om 'domme' Bert, maar Bert pownde mooi de hele bende
Allemaal aan de vasteloavendj!quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En daarna liet ie heel FOK! voor Jan Lul naar L1 kijken![]()
Wat een held.
Cee hier spreekt de toekomst, ben je al klaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:21 schreef Cee het volgende:
brb, even Bert-topic vanaf het begin nalezen. Gelukkig 2014, 2015 en 2016 alvast allemaal!
Sarah Connor?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Cee hier spreekt de toekomst, ben je al klaar?
Nicequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nejje man ik ben veel lekkerder dan Cersei
case in pointquote:
Jamaar dat is Jaime and they have a historyquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
case in point
ze geeft hem een klap en hij begint te giechelen
nee!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar dat is Jaime and they have a history
Zegt me niksquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
IK ZIE EEN STERRRRRRRRRRRRRRRRR
HIJ STAAT NOG VERRRRRRRRRRRR
Forum Opties | |
---|---|