SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent de laatste tijd niet meer zo van de subtiele posts hae?quote:
Gelukkig dat jullie het hier ook merkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd niet meer zo van de subtiele posts hae?
Ik was gisteravond brak, maar nu gaat het een stuk beter (Bisolvonquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik voel me wat beter en heb meteen schoenen besteld om het te vieren.
Dat is niet erg feestelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik was gisteravond brak, maar nu gaat het een stuk beter (Bisolvon![]()
![]()
) en ben het gaan vieren door gewoon te gaan werken
Ik ben nooit van de subtiele posts geweest, maar tegenwoordig zeg ik wat op mijn lever ligt. Dat is echt fijn johquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd niet meer zo van de subtiele posts hae?
quote:
Voor ons ook: prima vermaakquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben nooit van de subtiele posts geweest, maar tegenwoordig zeg ik wat op mijn lever ligt. Dat is echt fijn joh
Ik vind jou leuk, hihiquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het ook wel leuk dat Oognip haar brein-toetsenbordfilter kapot is.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het ook wel leuk dat Oognip haar brein-toetsenbordfilter kapot is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Lekker hèquote:
Wil je nu horen dat ik zeg: Jou zou ik wel eens lekker lesbo willen zien doen?quote:
Ik pap niet aan met Brabandse meiden. Probeer ik elk jaar weer, lukt nooit.quote:
Kozetquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:49 schreef Muis006 het volgende:
ik moet nog steeds giebelen om dat bonnenscherm
Haal even mijn woonplaats wegquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik pap niet aan met awesome meiden. Probeer ik elk jaar weer, lukt nooit.
jij papt aan met een meid die een poesje van mij heeft.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik pap niet aan met muiscity meiden. Probeer ik elk jaar weer, lukt nooit.
Begon als Kozet/Cosette! Want daarvoor hadden we Steve al gecast in de limosynske.quote:
Wij ook van jouquote:
ooh! tough love!quote:
Tofquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
jij papt aan met een meid die een poesje van mij heeft.
Was je nog niet opgevallen?quote:
Uiteraard, dat snap je. Maar je kan ook gewoon lekker meekleffen in dit topic hè, valt dat hele lesbogedeelte ook wel weer mee!quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil je nu horen dat ik zeg: Jou zou ik wel eens lekker lesbo willen zien doen?
Hoe moet dat opvallen dan?quote:
Goed. Die ligt naast me. Heeft net kaas gehad wat op mijn broodje zou moeten horen, maar ja, hij keek zo liefquote:
Poesjes van cat zijn nogal behaard!quote:
Welcome to the Twilight Zone.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:07 schreef LompeHork het volgende:
Hoe langer ik hier lees, hoe vreemder het wordt.
En jij maar denken dat je op een doodnormale meet was zaterdag!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:07 schreef LompeHork het volgende:
En van mijquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
jij papt aan met een meid die een poesje van mij heeft.
Je gelooft het vast niet maar napretteren na de vorige meets was veel braver.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:07 schreef LompeHork het volgende:
Een poesjesverzamelaar, dat is ze!quote:
Nou in dat geval: Ik zou van jou wel wat lesboatie willen zienquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Uiteraard, dat snap je. Maar je kan ook gewoon lekker meekleffen in dit topic hè, valt dat hele lesbogedeelte ook wel weer mee!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:12 schreef Cat22 het volgende:
Bospop kaartjes gekocht![]()
Dit jaar voor de passe partout gegaan, eens kijken of dit ouwe lijf dat trekt.
Heuiquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:07 schreef LompeHork het volgende:
Dit vat het wel samen jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welcome to the Twilight Zone.
Although by the looks of it, is dit de Twilight met glittervampieren![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En jij maar denken dat je op een doodnormale meet was zaterdag!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je gelooft het vast niet maar napretteren na de vorige meets was veel braver.
HEUJ!quote:
Daar ben je toch veels te jong voor , dat is meer voor oude lijken/lijven /wijven (streep door wat niet van toepassing isquote:
HALLO IK BEN BIJNA 30!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Daar ben je toch veels te jong voor , dat is meer voor oude lijken/lijven /wijven (streep door wat niet van toepassing is)
En ik heb 2 katers van Cathaar poesje was al besproken
,
True.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie hou je hier nou voor de gek
Heuiquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit vat het wel samen ja
[..]ik mis wat!
[..]geloof ik heul niets van!
[..]
HEUJ!
Filter Oognip, filter!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wowde aftakeling is dan al 13 jaar bezig
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wowde aftakeling is dan al 13 jaar bezig
Moet het toch niet mooier maken dan het is he.quote:
Oh dan mag ik nog een maand of vijf opbouwenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan nog, is de lichamelijke aftakeling al begonnen bij 25
Tis nooit wat geweestquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan nog, is de lichamelijke aftakeling al begonnen bij 25
Precies, zie het positief inquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dan mag ik nog een maand of vijf opbouwen
Indaha!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:39 schreef indaha het volgende:
Ja who cares, rolstoelsex is ook lekker hoor
Deden we wel, maar je gehoor is natuurlijk niet meer zo goed.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:39 schreef LompeHork het volgende:
Ben ik al 3 jaar aan het aftakelen?waarom heeft niemand dat verteld?
Omdat ik je niet eerder kendequote:Op woensdag 30 januari 2013 14:39 schreef LompeHork het volgende:
Wat dacht je dan dat je kale kop was? Een teken van vooruitgang?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:39 schreef LompeHork het volgende:
Fok doet datquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Indaha!Wat zeg jij nou? Jouw filter ook kapot?
Nou, iets positiefs dan: ik heb er 2x de Vierdaagse mee uitgelopenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief over jezelf popje
Wat zei je?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Deden we wel, maar je gehoor is natuurlijk niet meer zo goed.
Teregd!quote:
Ja! Ik dacht dan word ik aerodynamischerquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat je kale kop was? Een teken van vooruitgang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |