15% korting momenteelquote:Beschikbaar: 15 oktober
Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 7 uur
Yup,quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:23 schreef Geralt het volgende:
Gabriel Knight: Sins of the Fathers 20th Anniversary Edition
http://store.steampowered.com/app/262000/
Gaat niet zo goed met ze, toch wel erg jammer het zag er nogal veelbelovend uit!quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:29 schreef lizardtattoo het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)-charles-dexter-ward
NIeuwe horror-adventure, met een echte license van Lovecraft-nabestaanden (vandaar ook het bedrag dat ze vragen).
Ja, baal er wel van. Heb ze gesponsord, maar lijkt maar niet op stoom te komenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gaat niet zo goed met ze, toch wel erg jammer het zag er nogal veelbelovend uit!
Tja erg zonde ik heb ze ook gesteund het klinkt echt als een ubertof gebeuren. Ik moet wel eens een keer wat HP lovecraft lezen, maar de muziek die ik luister is er in iedergeval van doorspektquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, baal er wel van. Heb ze gesponsord, maar lijkt maar niet op stoom te komen
Welke muziek dan? Lovecraft is tof.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja erg zonde ik heb ze ook gesteund het klinkt echt als een ubertof gebeuren. Ik moet wel eens een keer wat HP lovecraft lezen, maar de muziek die ik luister is er in iedergeval van doorspekt
Tja welke muziek nietquote:Op maandag 3 november 2014 15:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welke muziek dan? Lovecraft is tof.
En btw, de klassieker Sam & Max Hit the Road is nu te koop voor maar 5 euries
quote:Op maandag 3 november 2014 15:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welke muziek dan? Lovecraft is tof.
En btw, de klassieker Sam & Max Hit the Road is nu te koop voor maar 5 euries
namen wil ik horen!quote:Op maandag 3 november 2014 18:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja welke muziek niet
cthullu is omnipresent
quote:
Ja, die overduidelijkquote:
deze wellichtquote:
https://www.kickstarter.c(...)-point-and-click-advquote:Op woensdag 19 november 2014 07:43 schreef Mthld het volgende:
Ik weet niet hoe ik met mijn mobiele telefoon linkjes kan copypasten dus misschien kan iemand even helpen door te zoeken en het te plakken.
Ron Gilbert en Gary Winnick werken aan een vervolg op hun oude spel Maniac Mansion, ook geheel in die stijl qua graphics, de humor etc. Het gaat Thimbleweed Park heten. Ze zoeken financiele ondersteuning via Kickstarter. Groot interview op de voorpagina van adventuregamers.com
Dit is wel tof, maar zijn ze nu echt $375.000,- nodig voor zo'n gamequote:Op woensdag 19 november 2014 10:22 schreef Bosbeetle het volgende:
maar serieus een ron gilbert adventure die een parodie is op o.a. twin peaks![]()
instantly backed.
quote:Op woensdag 19 november 2014 10:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit is wel tof, maar zijn ze nu echt $375.000,- nodig voor zo'n game![]()
Ik hoop wel dat de interface je wel de keuze laat om die werkwoorden (use, pull, push etc..) niet te gebruiken, dat vond ik altijd zo onnodig omslachtig
Hmm ik bedenk me net dat ik Day of The Tentacle wel met veel plezier heb gespeeld, dus blijkbaar kan ik me er wel overheen zettenquote:Op woensdag 19 november 2014 10:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]daar zaten juist altijd de grappen in...
Ik had hem gebackedquote:Op woensdag 19 november 2014 10:46 schreef Gehenna het volgende:
Tex Murphy's Tesla Effect zit trouwens in de HumbleBundle deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |