SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm![]()
Ik ga weer verder fantaseren
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Wie sopt er nou in bed..beetje raar weer hoor.. Waar haaldr ze de sop vandaan dan? Ja dan had ze al uit bed geweest.quote:![]()
![]()
![]()
Dag van tevoren een emmer sop naast je bed zetten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wie sopt er nou in bed..beetje raar weer hoor.. Waar haaldr ze de sop vandaan dan? Ja dan had ze al uit bed geweest.![]()
![]()
Slap excuses... zo erg ben ik niet... Ik bijt niet hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef MeneerLogica het volgende:
Oke LoLa ik vind je niet intimiderend. Het is er gewoon nog niet van gekomen![]()
![]()
Niet hard zekerquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slap excuses... zo erg ben ik niet... Ik bijt niet hoorNee weet ik, slappe excuusjes dit dat. Sorry
![]()
![]()
Alleen Hups bijtquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slap excuses... zo erg ben ik niet... Ik bijt niet hoor![]()
![]()
soppen met koud waterquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dag van tevoren een emmer sop naast je bed zetten.![]()
![]()
Que?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat doet mij geen pijn, ik sta daar bovenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Daar is toch niets mis mee?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, ik zet meestal mn tanden in boobsquote:
Moet jij niet verjaardagsvisite entertainen ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn neef dacht de tv te fixen. Nu is de WiFi kapotIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
van Vinniee?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik zet meestal mn tanden in boobs
[..]
Moet jij niet verjaardagsvisite entertainen ?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |