Op driekwart al! Het gaat steeds sneller lijkt het wel! Gisteren zei m'n moeder: Over 10 weken is het al ongeveer zover, maar het kan ook over 7 weken al komenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:29 schreef L0t.. het volgende:
Belle 30 wekenGoeie mijlpaal! Gaat alles goed?
Ja het gaat bizar snel gewoonquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:37 schreef bellelena het volgende:
[..]
Op driekwart al! Het gaat steeds sneller lijkt het wel! Gisteren zei m'n moeder: Over 10 weken is het al ongeveer zover, maar het kan ook over 7 weken al komen![]()
Nog maar een kwart te gaan dus! Bizar!
Het gaat ook heel goed verder, ben nog goed mobiel en zo! Ben wel steeds meer aan het coconnen al denk ik, afgelopen paar dagen ook niet zoveel hier gepost maar des te maar gedaan, babywasjes en zulksEn van de week langs de drukker om eens te informeren naar alle mogelijkheden e.d. Ik heb alweer wilde plannen over het kaartje, dus eerst eens checken in hoeverre dat kan worden uitgevoerd
En dan ook nog een jongensnaam vinden, zou wel leuk zijn als we die hebben voordat het kindje geboren is!
En hoe is het bij jou?
Fieder, dat verbaast me ook telkens! Dan denk ik dat jij mijlenver voorligt, maar een klein poosje later ben ik daar opeens ook al!
Ja! Dat! Dat eerste trimester króóp voorbij en het tweede trimester vliegt! En we moeten nog zoveel doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:44 schreef L-E het volgende:
Ik vind het gek en leuk hoe het begrip tijd verandert tijdens een zwangerschap. Hoe je in weken leeft, hoe je voor jezelf bepaalde mijlpalen stelt (bij mij is de laatste mijlpaal de verjaardag van zwager op 6 mei, dat is de laatste jarige voordat ik beval), hoe traag de tijd gaat de eerste weken, en hoe snel het lijkt te gaan na dat eerste trimester.
Ik ben gewoon bijna 22 weken, en nu pas begint het besef te komen dat wij echt echt écht een baby erbij krijgen. En elke keer dat dat besef erin hakt ben ik weer verbaasd. Dat het gelukt is, dat het goed gaat, dat het nog maar 15 a 18 weken duurt, ik vind het allemaal maar heel bijzonder.
Ja echt he?!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Dat! Dat eerste trimester króóp voorbij en het tweede trimester vliegt! En we moeten nog zoveel doen
Herkenbaar!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:44 schreef L-E het volgende:
Ik vind het gek en leuk hoe het begrip tijd verandert tijdens een zwangerschap. Hoe je in weken leeft, hoe je voor jezelf bepaalde mijlpalen stelt (bij mij is de laatste mijlpaal de verjaardag van zwager op 6 mei, dat is de laatste jarige voordat ik beval), hoe traag de tijd gaat de eerste weken, en hoe snel het lijkt te gaan na dat eerste trimester.
Ik ben gewoon bijna 22 weken, en nu pas begint het besef te komen dat wij echt echt écht een baby erbij krijgen. En elke keer dat dat besef erin hakt ben ik weer verbaasd. Dat het gelukt is, dat het goed gaat, dat het nog maar 15 a 18 weken duurt, ik vind het allemaal maar heel bijzonder.
Geen idee, nog niets over gehoord. Mijn volgende afspraak bij de vk is over 2 weken, dan ben ik 31 weken, misschien dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:46 schreef Suikertante het volgende:
L0t oud wijf, gewoon aan toegeven en rustig aandoen, wanneer heb je je liggingsecho?
5 weken van tevoren. Ik heb nu een week vakantie en ga dan weer even 5 weken fulltime studeren. Daarna zou ik eigenlijk weer terug gaan naar de afdeling maar nu dus nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
L0t, ga jij 4 of 6 weken vantevoren met verlof eigenlijk?
Misschien met die rug verstandig om 6 te doen?
Ah, ja dat komt mooi uit inderdaad!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:55 schreef L0t.. het volgende:
5 weken van tevoren. Ik heb nu een week vakantie en ga dan weer even 5 weken fulltime studeren. Daarna zou ik eigenlijk weer terug gaan naar de afdeling maar nu dus niet. Komt toevallig zo uit en studeren is lichamelijk niet zo'n belasting als in de zorg staan dus ik denk dat ik dat wel trek
.
En het derde gaat dus nóg sneller. omfg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Dat! Dat eerste trimester króóp voorbij en het tweede trimester vliegt! En we moeten nog zoveel doen
Nee hoor, dat kan helemaal niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:55 schreef L-E het volgende:
[..]
En het derde gaat dus nóg sneller. omfg.
8 wekenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Spannend hoor! Hoeveel weken ben je dan (waarschijnlijk)?
Wij ook hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:54 schreef L-E het volgende:
Jullie zijn allemaal zo tof creatief met geboortekaartjes. Ik denk dat wij gewoon een bestaand kaartje kiezen, saai he
Wij doen geen tekst op het kaartje, kan toch niks bedenken wat voor ons de lading dekt en niet superzeikerig of al 100 x gebruikt isquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:57 schreef L-E het volgende:
Ik vind de tekst op het kaartje wel heel belangrijk. Wij zijn taalfreaks.
Same herequote:Op woensdag 30 januari 2013 10:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wij doen geen tekst op het kaartje, kan toch niks bedenken wat voor ons de lading dekt en niet superzeikerig of al 100 x gebruikt is. We maken ons er gewoon heel makkelijk vanaf wat dat betreft
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:00 schreef L-E het volgende:
God, een van de meiden waarmee ik yoga deed bij de eerste zwangerschap had ook zelf het kaartje gemaakt. Dat was aan vier zijden bedrukt, hadden ze denk ik zelf gedaan want alle tekst was overgelopen op de andere zijde, stonden iets van vijf gedichtjes op, allen even stom, en dan ook nog de heftigste taal- en spelfouten. En dan gewoon versturen naar 80 mensen he.. Ik heb gehuild toen ik dat zag.
Oh echt? Bij ons is daar niets over gezegd toen. De vk heeft het ook eigenlijk nog helemaal niet genoemd, dus dat wordt dan een verrassingquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:58 schreef Suikertante het volgende:
Oh gaat dat bij jou bij de VK? Ik heb bij de 20 weken echo meteen een afspraak voor de liggingsecho gemaakt (1 maart).
Dat is beter danquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wij doen geen tekst op het kaartje, kan toch niks bedenken wat voor ons de lading dekt en niet superzeikerig of al 100 x gebruikt is. We maken ons er gewoon heel makkelijk vanaf wat dat betreft
God dat loopt echt aan alle kanten niet....quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is beter dan
Buiten is het koud
Buiten is het winter
Maar nu jij er bent
Schijnt voor altijd de zon.Gelezen in de praktijk van de vk vorige week, serieus.
Hahahahquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is beter dan
Buiten is het koud
Buiten is het winter
Maar nu jij er bent
Schijnt voor altijd de zon.Gelezen in de praktijk van de vk vorige week, serieus.
Jaaaaa brrrr!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg persoonlijk érnstige jeuk van teksten als:
Als je mn oogjes wilt zien twinkelen, laat dan de telefoon even rinkelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik gezien jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:09 schreef Sam1993 het volgende:
Wij vonden die wel heel mooiHebben hem boven de commode op de muur geplakt
Zo mooi,
Zo lief,
Zo klein,
Zo van ons
Ik vind het 'van ons' deel niet zo prettig aanvoelen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:09 schreef Sam1993 het volgende:
Wij vonden die wel heel mooiHebben hem boven de commode op de muur geplakt
Zo mooi,
Zo lief,
Zo klein,
Zo van ons
Dat is ook wat mij tegenstaat idd. Mijn kind is niet 'van mij', als in een bezit ofzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het 'van ons' deel niet zo prettig aanvoelen.
Ik vind dat een kind geen bezit is, dus ik zou dat nooit op die manier benoemen. Maar smaken verschillen, dat is prima.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:13 schreef Sam1993 het volgende:
ja maja ze is verder ook van niemand anders dan van onsMaar daarom verschillen smaken enorm. Ik heb echt moeite met het feit haar kamertje achter te laten
Maar daar verzinnen we wel weer iets op
Kijk, dat is wel een goeie indicator ja!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:19 schreef Fieder het volgende:
Hier ook een bestaand kaartje en een gedichtje. Had er een heleboel verzameld maar bij deze moest ik huilen dus die werd het.![]()
bellenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Even snel een vraagje.
Ik ben bijna 23 weken zwanger en voel helemaal geen enkele beweging meer sinds gisteren. Ik weet dat het nog niet hoeft om dagelijks te voelen maar het zit me helemaal niet lekker![]()
Wat moet ik nu doen? Gewoon afwachten?
Ik zou bellen. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Even snel een vraagje.
Ik ben bijna 23 weken zwanger en voel helemaal geen enkele beweging meer sinds gisteren. Ik weet dat het nog niet hoeft om dagelijks te voelen maar het zit me helemaal niet lekker![]()
Even rustig op bed gaan liggen, kijken wat er gebeurt? Hier is dat meestal het moment waarop de baby druk gaat doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Even snel een vraagje.
Klopt, bellen móet vanaf 26 weken als je minder beweging voelt, maar bellen voor die tijd mág als je niet gerust bent!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh, dat is duidelijk. Dat ga ik zo maar doen, durfde niet zo goed omdat ik altijd lees dat je ze niet dagelijks hoeft te voelen nog. Ik heb vanochtend al een beetje zitten porren maar niets. Ja, gemene steken in mijn buik..
Als ik thuis ben dan bel ik. Dankje!
Fijn, succes!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:35 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik mag nu meteen langs komen, ze gaan een echo maken. Fijn! Hopelijk is er niets.
Ik reageer later even op iedereen hoor
Ja, freecells zus maakt geboortetegeltjes. Echt supertof!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:37 schreef Fieder het volgende:
Oh wow Pessie dat is mooi!Is dat met de hand geschilderd????
Wauw! Netjes hoor, ik ben best tevreden over mijn vk praktijk maar die zijn een stuk afwachtender.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:35 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik mag nu meteen langs komen, ze gaan een echo maken. Fijn! Hopelijk is er niets.
Ik reageer later even op iedereen hoor
Dankquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:38 schreef Gulara het volgende:
Mooi gemaakt Pessie. Zowel kaartje, als tegeltje, als kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |