abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122247627
Zwangerschap & geboorte

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor***
17 augustus: Cwen
17 augustus: Hilzillah
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Hilliebillie
21 augustus: Sull
23 augustus: covie

05 september: Musique
16 september: Kleurdoos
30 september: Zoya83

04 oktober: Blokje.
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_122247633
Als er nog iets gewijzigd moet worden hoor ik het wel! :)
(Babbel, durf je al?)
pi_122247655
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:29 schreef L0t.. het volgende:
Belle 30 weken *O* Goeie mijlpaal! Gaat alles goed? :)
Op driekwart al! Het gaat steeds sneller lijkt het wel! Gisteren zei m'n moeder: Over 10 weken is het al ongeveer zover, maar het kan ook over 7 weken al komen :o
Nog maar een kwart te gaan dus! Bizar!
Het gaat ook heel goed verder, ben nog goed mobiel en zo! Ben wel steeds meer aan het coconnen al denk ik, afgelopen paar dagen ook niet zoveel hier gepost maar des te maar gedaan, babywasjes en zulks O+ En van de week langs de drukker om eens te informeren naar alle mogelijkheden e.d. Ik heb alweer wilde plannen over het kaartje, dus eerst eens checken in hoeverre dat kan worden uitgevoerd :D En dan ook nog een jongensnaam vinden, zou wel leuk zijn als we die hebben voordat het kindje geboren is!

En hoe is het bij jou?

Fieder, dat verbaast me ook telkens! Dan denk ik dat jij mijlenver voorligt, maar een klein poosje later ben ik daar opeens ook al!
pi_122247673
Ik vind het wel een tikje gek dat ik allang niet meer de onderste op de lijst ben. Wanneer is dat gebeurd?
pi_122247683
oh belle, 30 weken! *O*
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:39:13 #6
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122247700
Even een *O* voor de 30 weken van belle! Woehoew!

En Oja, ik las gisteravond laat dat Twentemeisje weer eens in da house was!
O+ gezellig!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_122247712
Nou he L-E! Ik heb ook best lang onderaan gestaan.
Moet je nou kijken!

En Bellelena wat jij hebt, met nog maar een kwart, dat heb ik ook, maar dan de light versie; als het met 37 weken komt dan is het nog maar 10 weken!! :o
pi_122247757
hee ik kan weer typen. halverwege mn vorige post ineens niet meer en kon ook geen edit doen

maar voor over het matras dus een waterdichte molton dit zweet veeeel minder als het zeiltje uit het kraampakket. tis nog niet ideaal maar met nog een grote handdoek ofzo er over wel redelijk te doen. (en het kraakt ook een stuk minder als dat zeiltje) laat ik het zo zeggen heb er twee nachten toen het zeiltje op gehad en en heeft me twee nachten wakker gehouden ivm ritselen en zweten..bah
pi_122247760
Woah Suikertante! Echt dat klinkt zo dichtbij he!!

Oja! Twentsmeisje, welkom terug in Z&G!
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:41:35 #10
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122247766
Ik moet nog precies 1 maand werken, maar dan wel de februarimaand :+

Heb zo'n zin in mn verlof, echt niet normaal!! Ik heb dan ook suf werk, dus straks trek ik daar de deur achter me dicht en heb ik 4 maanden geen gezeur van klanten aan mn kop _O_ O+
pi_122247820
Ik vind het gek en leuk hoe het begrip tijd verandert tijdens een zwangerschap. Hoe je in weken leeft, hoe je voor jezelf bepaalde mijlpalen stelt (bij mij is de laatste mijlpaal de verjaardag van zwager op 6 mei, dat is de laatste jarige voordat ik beval), hoe traag de tijd gaat de eerste weken, en hoe snel het lijkt te gaan na dat eerste trimester.

Ik ben gewoon bijna 22 weken, en nu pas begint het besef te komen dat wij echt echt écht een baby erbij krijgen. En elke keer dat dat besef erin hakt ben ik weer verbaasd. Dat het gelukt is, dat het goed gaat, dat het nog maar 15 a 18 weken duurt, ik vind het allemaal maar heel bijzonder. O+
pi_122247821
Ik vind sowieso dat sommige snel gaan. Maar dat komt ook omdat ik nog regelmatig vergeet hoe snel ik zelf ga.
pi_122247855
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:37 schreef bellelena het volgende:

[..]

Op driekwart al! Het gaat steeds sneller lijkt het wel! Gisteren zei m'n moeder: Over 10 weken is het al ongeveer zover, maar het kan ook over 7 weken al komen :o
Nog maar een kwart te gaan dus! Bizar!
Het gaat ook heel goed verder, ben nog goed mobiel en zo! Ben wel steeds meer aan het coconnen al denk ik, afgelopen paar dagen ook niet zoveel hier gepost maar des te maar gedaan, babywasjes en zulks O+ En van de week langs de drukker om eens te informeren naar alle mogelijkheden e.d. Ik heb alweer wilde plannen over het kaartje, dus eerst eens checken in hoeverre dat kan worden uitgevoerd :D En dan ook nog een jongensnaam vinden, zou wel leuk zijn als we die hebben voordat het kindje geboren is!

En hoe is het bij jou?

Fieder, dat verbaast me ook telkens! Dan denk ik dat jij mijlenver voorligt, maar een klein poosje later ben ik daar opeens ook al!
Ja het gaat bizar snel gewoon :D Idd, over 7 weken kan het gewoon al zo zijn, wow! Maarja, ook 12 en dat klinkt dan weer lang :P
Leuk, zelf ontworpen kaartje! Jou kennende is het vast iets heel moois en creatiefs O+ Mooi dat het allemaal zo lekker loopt :).

Met mij gaat het op zich ook wel goed, alleen die rug is gewoon shit. Heb daar gewoon veel pijn aan, slaap daardoor ook heel slecht en voel me een oude vrouw :P. Maarja, nog even doorzetten!
pi_122247896
LB heeeeerlijk!! Ik moet nog twee weken, dan op vakantie, en als ik terug kom nog maar 3,5 week! :o Ik dacht eigenlijk dat het veel langer was, ik zit gelukzalig in mijn agenda te kijken nu!

En As dat heb ik ook :') Oooh wat gaan die anderen toch hard! En dan zo'n dag als vandaag denk ik ineens HOLYMOLY ik ga ook als een speer!!!

belle ik ben nu al benieuwd naar je kaartje, wij zijn ook druk bezig maar hebben nog steeds veel te veel ideeën eigenlijk.. het gaat nu wel allemaal één kant op O+

L0t oud wijf *; , gewoon aan toegeven en rustig aandoen, wanneer heb je je liggingsecho?
pi_122247943
Pssst, we gaan stiekem gewoon allemaal even snel ;).
pi_122247973
Egnie.
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:50:52 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122247990
L0t, ga jij 4 of 6 weken vantevoren met verlof eigenlijk?

Misschien met die rug verstandig om 6 te doen?
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:50:59 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122247993
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:44 schreef L-E het volgende:
Ik vind het gek en leuk hoe het begrip tijd verandert tijdens een zwangerschap. Hoe je in weken leeft, hoe je voor jezelf bepaalde mijlpalen stelt (bij mij is de laatste mijlpaal de verjaardag van zwager op 6 mei, dat is de laatste jarige voordat ik beval), hoe traag de tijd gaat de eerste weken, en hoe snel het lijkt te gaan na dat eerste trimester.

Ik ben gewoon bijna 22 weken, en nu pas begint het besef te komen dat wij echt echt écht een baby erbij krijgen. En elke keer dat dat besef erin hakt ben ik weer verbaasd. Dat het gelukt is, dat het goed gaat, dat het nog maar 15 a 18 weken duurt, ik vind het allemaal maar heel bijzonder. O+
Ja! Dat! Dat eerste trimester króóp voorbij en het tweede trimester vliegt! En we moeten nog zoveel doen :X
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:52:23 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122248026
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja! Dat! Dat eerste trimester króóp voorbij en het tweede trimester vliegt! En we moeten nog zoveel doen :X
Ja echt he?! :D

Moet je kijken hoe snel het derde trimester gaat, dan kun je ineens gaan aftellen :')
Dat vind ik echt héél bizar!
pi_122248033
Oh L0t, wat stom van je rug! Veel massage's van je lief! En lekker warme douche voor het slapengaan enzo... Maar ook voor jou schiet het zo op, die laatste weekjes nog. Hoop dat je rug het nog even volhoudt!
En ik ben ook zo nieuwsgierig naar jullie kaartje, en de andere kaartjes hier :D Ik doe zelf, net als Suiker, ook grafisch ontwerp, dus alleen al daarom zo tof om andere kaartjes te zien!

Ladyblack, heerlijk! Echt aftellen zo!

Suiker, ik ben zo nieuwsgierig naar die van jullie! Op pinterest zag ik dat we veel dezelfde inspiratie hebben gepint (mijn geboortekaartje pinboard staat op secret).

XM, en het derde trimester gaan nog veeeeul sneller :P

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:44 schreef L-E het volgende:

Herkenbaar!
Ik bedacht me gisteren, bijna huilend, dat het nu naar alle waarschijnlijkheid wel goed zal gaan en ik er dus wel van uit kan gaan dat we echt heus een babytje gaan krijgen O+ Toch vind ik het af en toe nog maar moeilijk te geloven!
pi_122248078
18 februari de eerste echo O+
pi_122248094
Jullie zijn allemaal zo tof creatief met geboortekaartjes. Ik denk dat wij gewoon een bestaand kaartje kiezen, saai he :'(
pi_122248102
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:46 schreef Suikertante het volgende:
L0t oud wijf *; , gewoon aan toegeven en rustig aandoen, wanneer heb je je liggingsecho?
Geen idee, nog niets over gehoord. Mijn volgende afspraak bij de vk is over 2 weken, dan ben ik 31 weken, misschien dan?

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
L0t, ga jij 4 of 6 weken vantevoren met verlof eigenlijk?

Misschien met die rug verstandig om 6 te doen?
5 weken van tevoren. Ik heb nu een week vakantie en ga dan weer even 5 weken fulltime studeren. Daarna zou ik eigenlijk weer terug gaan naar de afdeling maar nu dus niet ;). Komt toevallig zo uit en studeren is lichamelijk niet zo'n belasting als in de zorg staan dus ik denk dat ik dat wel trek :).
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:55:51 #24
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122248122
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:55 schreef L0t.. het volgende:
5 weken van tevoren. Ik heb nu een week vakantie en ga dan weer even 5 weken fulltime studeren. Daarna zou ik eigenlijk weer terug gaan naar de afdeling maar nu dus niet ;). Komt toevallig zo uit en studeren is lichamelijk niet zo'n belasting als in de zorg staan dus ik denk dat ik dat wel trek :).
Ah, ja dat komt mooi uit inderdaad! ^O^
pi_122248123
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En het derde gaat dus nóg sneller. omfg.
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:56:11 #26
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122248130
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:54 schreef Zoya83 het volgende:
18 februari de eerste echo O+
Spannend hoor! Hoeveel weken ben je dan (waarschijnlijk)?
pi_122248131
Leuk al die zelf ontworpen kaartjes.

Ik ben ook zo benieuwd naar het eindresultaat hier. Kan het deels wel zien, maar kan het pas echt afmaken na de geboorte.
En ondanks geen hoogstaand iets want geen echte creatieve mensen hier ben ik toch heel benieuwd wat anderen er van vinden.
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:56:58 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122248147
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:55 schreef L-E het volgende:

[..]

En het derde gaat dus nóg sneller. omfg.
Nee hoor, dat kan helemaal niet.

Lalalaalalalala!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122248150
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:56 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Spannend hoor! Hoeveel weken ben je dan (waarschijnlijk)?
8 weken :Y
pi_122248151
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:54 schreef L-E het volgende:
Jullie zijn allemaal zo tof creatief met geboortekaartjes. Ik denk dat wij gewoon een bestaand kaartje kiezen, saai he :'(
Wij ook hoor :P Ik ben op zich wel redelijk creatief met grotere dingen als meubels enzo maar echt tekenen en ontwerpen daar heb ik gewoon 0,0 ideeën voor.
pi_122248152
Ik vind de tekst op het kaartje wel heel belangrijk. Wij zijn taalfreaks.
pi_122248179
Oh gaat dat bij jou bij de VK? Ik heb bij de 20 weken echo meteen een afspraak voor de liggingsecho gemaakt (1 maart).

En bij ons staat ie open omdat we zoveel hadden dat we dachten ach, zegt nog niks ;) En nu hebben we dus wat zitten tekenen en is het tóch weer heel anders! Maar ik denk wel dat jij het leuk vindt :)
Leuk al die creatievelingen hier! En As, jouw kaartje klinkt anders best wel spannend, ben benieuwd!

LE ik vind de tekst ook belangrijk maar we kunnen nog niks vinden. Dus misschien komt er verder gewoon geen tekst op (behalve de nodige tekst, en die moet dan natuurlijk perfect geformuleerd worden ;)).

Enne.. beter een mooi kaartje kiezen dan een lelijk kaartje maken!!
pi_122248218
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:57 schreef L-E het volgende:
Ik vind de tekst op het kaartje wel heel belangrijk. Wij zijn taalfreaks.
Wij doen geen tekst op het kaartje, kan toch niks bedenken wat voor ons de lading dekt en niet superzeikerig of al 100 x gebruikt is :'). We maken ons er gewoon heel makkelijk vanaf wat dat betreft :P
pi_122248239
God, een van de meiden waarmee ik yoga deed bij de eerste zwangerschap had ook zelf het kaartje gemaakt. Dat was aan vier zijden bedrukt, hadden ze denk ik zelf gedaan want alle tekst was overgelopen op de andere zijde, stonden iets van vijf gedichtjes op, allen even stom, en dan ook nog de heftigste taal- en spelfouten. En dan gewoon versturen naar 80 mensen he.. Ik heb gehuild toen ik dat zag. ;(
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:01:12 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122248248
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:59 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Wij doen geen tekst op het kaartje, kan toch niks bedenken wat voor ons de lading dekt en niet superzeikerig of al 100 x gebruikt is :'). We maken ons er gewoon heel makkelijk vanaf wat dat betreft :P
Same here :Y ik hoef niet perse een gedichtje oid erop, tenzij ik een heel mooie zou weten. Maar ik ga er niet een zoeken 'omdat er nou eenmaal een tekstje op moet staan' :N
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:01:23 #36
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122248251
Wij hadden als tekst op het kaartje...

'In ieder kind, begint de wereld opnieuw'

Nou, dat gaat lastig worden om nu iets te vinden/bedenken.
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:01:26 #37
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122248254
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:00 schreef L-E het volgende:
God, een van de meiden waarmee ik yoga deed bij de eerste zwangerschap had ook zelf het kaartje gemaakt. Dat was aan vier zijden bedrukt, hadden ze denk ik zelf gedaan want alle tekst was overgelopen op de andere zijde, stonden iets van vijf gedichtjes op, allen even stom, en dan ook nog de heftigste taal- en spelfouten. En dan gewoon versturen naar 80 mensen he.. Ik heb gehuild toen ik dat zag. ;(
_O-
pi_122248263
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:58 schreef Suikertante het volgende:
Oh gaat dat bij jou bij de VK? Ik heb bij de 20 weken echo meteen een afspraak voor de liggingsecho gemaakt (1 maart).
Oh echt? Bij ons is daar niets over gezegd toen. De vk heeft het ook eigenlijk nog helemaal niet genoemd, dus dat wordt dan een verrassing :P. Las wel op internet dat ze niet overal rond de 32 weken een liggingsecho doen...

We gaan waarschijnlijk wel ergens in de komende weken nog een pretecho doen dus dan kunnen we het ook al wel zien ;).
pi_122248270
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:59 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Dat is beter dan

Buiten is het koud
Buiten is het winter
Maar nu jij er bent
Schijnt voor altijd de zon.

:') Gelezen in de praktijk van de vk vorige week, serieus.
pi_122248282
eens kijken of ik zo een molton kan vinden voor ons bed... 180x210... en anders verknip ik wel iets... denk niet dat (8> op zo een ding wil liggen :P
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:03:01 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122248291
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat is beter dan

Buiten is het koud
Buiten is het winter
Maar nu jij er bent

God dat loopt echt aan alle kanten niet.... :')

Ik vind het idee best lief, but no thanks.
pi_122248295
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat is beter dan

Buiten is het koud
Buiten is het winter
Maar nu jij er bent

Hahahah _O-

Ik ben daar ook heel allergisch voor, maar ben dan ook een enorme taalnazi :').
pi_122248309
Wij hebben trouwens ook een standaard kaartje gekozen en ik ben er helemaal blij mee O+ !
Tekst op het kaartje doen we niet... Wel een kleurrijk kaartje, ik O+ kleuren
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:04:07 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122248311
Ik krijg persoonlijk érnstige jeuk van teksten als:

Als je mn oogjes wilt zien twinkelen, laat dan de telefoon even rinkelen

:')
pi_122248325
Bij J. vond ik zijn namen ook al zo tof en veelzeggend dat er niet veel tekst bij hoefde. Maar wij doen ook niet aan 'even bellen voordat je wil komen' etc, wat toch wel aardig gebruikelijk is op zo'n kaartje. Ik vind dat de mensen om ons heen ons goed genoeg kennen om dat zelf te bedenken. En anders sta je voor een dichte deur.
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:05:34 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122248348
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg persoonlijk érnstige jeuk van teksten als:

Als je mn oogjes wilt zien twinkelen, laat dan de telefoon even rinkelen

:')
Jaaaaa brrrr!

De eerste keer dat ik zoiets zag vond ik het wel grappig, tot ik de meest idiote varianten zag en doorhad dat dat ook een soort 'moetje' is geworden -O-
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:06:13 #47
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122248358
En inderdaad, niemand gaat toch zomaar op de bonnefooi even op kraamvisite? :?

Of ben ik nou heel naïef? :')
pi_122248362
Mijn vader geeft Nederlands, ik kan nooit meer gewoon door een taalfout heen lezen :')
Maak ze zelf ook wel eens, maar dan op fora en in sms-jes, niet op het geboortekaartje }:|

Ik vind zelf het vingers-en-teentjesgedichtje heel vervelend.

Mijn schoonzus...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122248377
wij hebben ook geen tekst van bellen voordat je wil komen kijken enzo...
neem aan dat mensen wel zo slim zijn om zelf te bedenken om dat te doen!
en zo niet, dan hebben ze pech, heb ik er geen zin in dan komen ze voor niks en als de kraam weg is dan doe ik niet eens open.
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:07:50 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122248401
Denk dat het hier ook tekstloos wordt. Originele teksten zijn maar lastig en de rest is al zo uitgekauwd...

Misschien hooguit even iets van wanneer ik rust en of ze ff willen bellen/mailen voor ze op de stoep staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')