Ik zie serieus wel eens mensen lopen met een kat of hond in een soort buggy!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb tweelingkatten, maar die blijven vast niet zitten
Net vorige week uit eten geweest, smartypants dat we zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:41 schreef Etcetera het volgende:
TT![]()
![]()
Iemand interesse in de restaurantweek? Ik heb net gereserveerd voor de Koriander, een restaurant met een michelinster in Drachten
Het is toch pas in maart, dus dan heb je nog anderhalve maand om er van bij te komenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Net vorige week uit eten geweest, smartypants dat we zijn
Ah ok!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is toch pas in maart, dus dan heb je nog anderhalve maand om er van bij te komen
met jou? Altijdquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:41 schreef Etcetera het volgende:
TT![]()
![]()
Iemand interesse in de restaurantweek? Ik heb net gereserveerd voor de Koriander, een restaurant met een michelinster in Drachten
quote:
Dank je wel! Hoe laat spreken we af?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik ga E. toch echt voorrang geven
Ik vond het een ontzettend leuke aanbeidingquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal jullie nog eens een leuke aanbieding aanbieden
Je hebt niks aangeboden, je hebt alleen mensen blij gemaakt met een dode mus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal jullie nog eens een leuke aanbieding aanbieden
"Het is pas tast toe, als ik zeg: tast toe"quote:
Wel een dode mus met 1 ster. Moet prima smaken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt niks aangeboden, je hebt alleen mensen blij gemaakt met een dode mus.
LB nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt niks aangeboden, je hebt alleen mensen blij gemaakt met een dode mus.
Ik heb alleen iets gelezen over een restaurantweek, niet Etcie's eigen verdienste.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel een dode mus met 1 ster. Moet prima smaken.
Ik heb deze nog liggen:quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Eigenlijk heb ik al tijden zin in deze:![]()
![]()
Maar de supermarkt hier verkoopt die alleen in reuzenverpakking, en dat is niet verstandig
Ha, daar hebben wij ook nog een van liggenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb deze nog liggen:
[ afbeelding ]
Mag je hebben, is mij too much..
Klote is dat, want dat is veruit de lekkerstequote:Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Eigenlijk heb ik al tijden zin in deze:![]()
![]()
Maar de supermarkt hier verkoopt die alleen in reuzenverpakking, en dat is niet verstandig
No thanks, ik moet gewoon een tijdje geen chocola, dan is de verslaving weer voorbijquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb deze nog liggen:
[ afbeelding ]
Mag je hebben, is mij too much..
Nee, hij is wel aardig aan het formaat trouwens.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat een ski op ware grootte?
Mja, vaag. We hebben het allebei aangepast kunnen krijgen zie ik, maar wel vaag!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:18 schreef Etcetera het volgende:
De afbeelding in die quote blijft zichtbaar, misschien dat daardoor iets bokt?
40 centimeter lang of zo...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat een ski op ware grootte?
Wat weegt ie? Mijn broer had vorig jaar een kilo Tony Chocolonelyquote:
Het gaat al mis met mijn (en Mark's) quote van LB's post, daar blijft de afbeelding in de quote zichtbaar i.p.v. een tekstuele link er naar toe...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:16 schreef LadyBlack het volgende:
Wat gaat er nou mis met die post van MM dat Etc en ik m allebei niet normaal kunnen quoten
Die heeft mw. MM ook aangeschaft eind vorig jaar, 3 van die dikke plakken in een doos.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:38 schreef Mark het volgende:
[..]
Wat weegt ie? Mijn broer had vorig jaar een kilo Tony Chocolonely![]()
[ afbeelding ]
Ik stuur hem wel naar je toe...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:27 schreef MaJo het volgende:
Als LB de ski niet wil dan wil ik hem wel hoor MM
Ik kwam dit topic in CUL tegen: CUL / Diningcity Restaurantweek maart 2012, staat info in - ook over dit jaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:27 schreef MaJo het volgende:
En wat bedoel je met een restaurantweek etcie, is dat een bon ofzo? Ook daar wel interesse in
Ik heb nooit rozen naar MaJo gestuurd...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nu wel een ander adres als waar de rozen naar toe zijn gegaan, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie manier om goedkoop bij goede/duurdere restaurants (als ze meedoen aan de restaurantweek...) eens een vorkje mee te prikken...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kwam dit topic in CUL tegen: CUL / Diningcity Restaurantweek maart 2012, staat info in - ook over dit jaar
Je kunt reserveren om in maart een drie gangen diner of een lunch te eten bij de restaurants op de site, voor een diner betaal je dan 27,50 (of 37,50 als het een michelinster heeft). Lijkt mij erg leuk, nooit eerder aan meegedaan.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stuur hem wel naar je toe...
Net zoals je mij ooit iets zou toezenden...quote:
Ah tof! Dat ga ik wel doen, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kwam dit topic in CUL tegen: CUL / Diningcity Restaurantweek maart 2012, staat info in - ook over dit jaar
Je kunt reserveren om in maart een drie gangen diner of een lunch te eten bij de restaurants op de site, voor een diner betaal je dan 27,50 (of 37,50 als het een michelinster heeft). Lijkt mij erg leuk, nooit eerder aan meegedaan.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net zoals je mij ooit iets zou toezenden...![]()
Ik heb je adres niet eens, neem hem wel mee naar een meet of zo...
Dat is waarschijnlijk inderdaad duurder dan de schoko carver zelf...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:53 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Meet lijkt me handiger, ik kan mijn adres wel geven maar lijkt me ook wat prijzig om te versturen
ik heb altijd gedacht van welquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah tof! Dat ga ik wel doen, bedankt voor de tip![]()
En MM heeft me inderdaad nooit rozen gestuurd
Ik heb nooit rozen gestuurd, wel geld daarvoor aan haar overgemaakt waarna MaJo zelf de rozen heeft gekocht...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb altijd gedacht van wel
Goede grap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde verlof, zal wennen worden...quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Over 48 uur ben ik dat ook weer aan het doen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nooit rozen gestuurd, wel geld daarvoor aan haar overgemaakt waarna MaJo zelf de rozen heeft gekocht...Dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.indirect heeft hij ze dus wel voor mij gekocht
Blijf dat nog steeds heel bijzonder vinden
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Tsja, meisjes met rode haren...quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dusindirect heeft hij ze dus wel voor mij gekocht
Blijf dat nog steeds heel bijzonder vinden
Behoorlijk ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Einde verlof, zal wennen worden...
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nooit rozen gestuurd, wel geld daarvoor aan haar overgemaakt waarna MaJo zelf de rozen heeft gekocht...die foto kan ik me nog wel herinneren, dacht alleen dat je rozen opgestuurd had/ had laten bezorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Goede vraag, was iets van wel of niet durven doen of zo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat was de aanleiding voor het overmaken van bloemenbudget?![]()
/Nieuwsgierig
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:49 schreef MaJo het volgende:
Jongens ik ben zo blij![]()
Een tijdje geleden had ik een heel slecht cijfer voor mijn tentamen, een 4,2 en ik moest daardoor bikkelen om het vak te halen. Met een 6,8 voor het tweede deeltentamen zou ik het vak halen en anders zou ik niet door mogen met het vervolgvak en een jaar (!!!) studievertraging oplopen. Nou goed, ik heb net gezien dat ik het gehaald heb
![]()
![]()
En met welk cijfer? Een 6,8
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Majo, heb je die 10 Euro van gisteren nog?
Zo ja, koop er een grote bos rozen voor jezelf voor namens mij...
Gefeliciteerd!!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Cheapskate, beetje mijn wraps willen eten en mezelf bloemen laten kopenLeuke date wordt dat
Enne die TT, is die voor mij? Anders snap ik hem niet![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef me je rekeningnummer en ik stuur je 10 Euro...
[..]
Ook bertha zat over een paper te emmeren, dus heeft betrekking op jullie beiden...
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
XXXXXXX ten name van M.J. XXX XXXXXXX![]()
Stort u maar
[..]
Ah ok dan heb ik hem goed begrepenWow, een naamtopic en daarna een topic wat gedeeltelijk met mij te maken heeft. Misschien wordt het nog wat met mij
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil dan wel een foto met bewijs...
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Check na 18.00 uur je girorekening...
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Top![]()
Ga ik vanavond een bos halen en een foto posten
Meer vanaf MEN / AKQ SC# 339: Waar weer gepaperde uitspraken worden gedaan...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan niet alleen een foto van een bos rozen posten dan...
Men heeft daar ervaring...quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:00 schreef PhysicsRules het volgende:
Zucht, even mopperen hoor:
http://www.volkskrant.nl/(...)g-in-Amsterdam.dhtml
"Maar weinig Nederlanders zien het zitten om de inhuldiging van Willem-Alexander in Amsterdam bij te wonen. Een luttle 1,6 procent wil er zeker heen, 4,6 procent overweegt het en de meerderheid gaat sowieso niet."
Dat betekent dat er in elk geval 250.000 mensen op de Dam komen te staan. Het is maar wat je weinig noemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |