Ik zie serieus wel eens mensen lopen met een kat of hond in een soort buggy!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb tweelingkatten, maar die blijven vast niet zitten
Net vorige week uit eten geweest, smartypants dat we zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:41 schreef Etcetera het volgende:
TT![]()
![]()
Iemand interesse in de restaurantweek? Ik heb net gereserveerd voor de Koriander, een restaurant met een michelinster in Drachten
Het is toch pas in maart, dus dan heb je nog anderhalve maand om er van bij te komenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Net vorige week uit eten geweest, smartypants dat we zijn
Ah ok!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is toch pas in maart, dus dan heb je nog anderhalve maand om er van bij te komen
met jou? Altijdquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:41 schreef Etcetera het volgende:
TT![]()
![]()
Iemand interesse in de restaurantweek? Ik heb net gereserveerd voor de Koriander, een restaurant met een michelinster in Drachten
quote:
Dank je wel! Hoe laat spreken we af?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik ga E. toch echt voorrang geven
Ik vond het een ontzettend leuke aanbeidingquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal jullie nog eens een leuke aanbieding aanbieden
Je hebt niks aangeboden, je hebt alleen mensen blij gemaakt met een dode mus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal jullie nog eens een leuke aanbieding aanbieden
"Het is pas tast toe, als ik zeg: tast toe"quote:
Wel een dode mus met 1 ster. Moet prima smaken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt niks aangeboden, je hebt alleen mensen blij gemaakt met een dode mus.
LB nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt niks aangeboden, je hebt alleen mensen blij gemaakt met een dode mus.
Ik heb alleen iets gelezen over een restaurantweek, niet Etcie's eigen verdienste.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel een dode mus met 1 ster. Moet prima smaken.
Ik heb deze nog liggen:quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Eigenlijk heb ik al tijden zin in deze:![]()
![]()
Maar de supermarkt hier verkoopt die alleen in reuzenverpakking, en dat is niet verstandig
Ha, daar hebben wij ook nog een van liggenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb deze nog liggen:
[ afbeelding ]
Mag je hebben, is mij too much..
Klote is dat, want dat is veruit de lekkerstequote:Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Eigenlijk heb ik al tijden zin in deze:![]()
![]()
Maar de supermarkt hier verkoopt die alleen in reuzenverpakking, en dat is niet verstandig
No thanks, ik moet gewoon een tijdje geen chocola, dan is de verslaving weer voorbijquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb deze nog liggen:
[ afbeelding ]
Mag je hebben, is mij too much..
Nee, hij is wel aardig aan het formaat trouwens.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat een ski op ware grootte?
Mja, vaag. We hebben het allebei aangepast kunnen krijgen zie ik, maar wel vaag!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:18 schreef Etcetera het volgende:
De afbeelding in die quote blijft zichtbaar, misschien dat daardoor iets bokt?
40 centimeter lang of zo...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat een ski op ware grootte?
Wat weegt ie? Mijn broer had vorig jaar een kilo Tony Chocolonelyquote:
Het gaat al mis met mijn (en Mark's) quote van LB's post, daar blijft de afbeelding in de quote zichtbaar i.p.v. een tekstuele link er naar toe...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:16 schreef LadyBlack het volgende:
Wat gaat er nou mis met die post van MM dat Etc en ik m allebei niet normaal kunnen quoten
Die heeft mw. MM ook aangeschaft eind vorig jaar, 3 van die dikke plakken in een doos.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:38 schreef Mark het volgende:
[..]
Wat weegt ie? Mijn broer had vorig jaar een kilo Tony Chocolonely![]()
[ afbeelding ]
Ik stuur hem wel naar je toe...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:27 schreef MaJo het volgende:
Als LB de ski niet wil dan wil ik hem wel hoor MM
Ik kwam dit topic in CUL tegen: CUL / Diningcity Restaurantweek maart 2012, staat info in - ook over dit jaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:27 schreef MaJo het volgende:
En wat bedoel je met een restaurantweek etcie, is dat een bon ofzo? Ook daar wel interesse in
Ik heb nooit rozen naar MaJo gestuurd...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nu wel een ander adres als waar de rozen naar toe zijn gegaan, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |