SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nooit kaal geweest! Toch altijd een volle bos van minimaal een paar millimeter gehad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:32 schreef Poit het volgende:
Ik ben het eens met m'n grote kale broer!
-oh wacht, je was niet kaal meer toch Tain?
Wobbliesquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:08 schreef SuperFruitig het volgende:
ERMEGERD GAME IS AF
http://www.eeee.tue.nl/sloa/thebeginning/index.html
What's up knuffelbeer?quote:
De beer is moe. Winterslaap gemist.quote:
Niet...quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:12 schreef Wessiej het volgende:
voeg wat toe als lambada en la bomba en die neppe zooi, IS LACHEN
La bombaquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:12 schreef Wessiej het volgende:
voeg wat toe als lambada en la bomba en die neppe zooi, IS LACHEN
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:05 schreef Poit het volgende:
Ik doe tegenwoordig aan breek dancing.
Ben m'n huis aan het afbreken en doe af en toe een dansje.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:05 schreef Poit het volgende:
Ik doe tegenwoordig aan breek dancing.
Ben m'n huis aan het afbreken en doe af en toe een dansje.
Goed bezig jongen! Ik heb zelf maar liefst drie uur op de squashbaan gestaan vandaag, een balletje kapot geslagen en eentje klem in het plafond. Uiteindelijk kregen we zes ballen terug van de conciërge die er ooit een aantal weg had gehaald, score!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Holy.
Motherfucking.
Shit.
Ik ben echt kapot.
Basketbaltraining, een uur lang 1 tegen 1 gespeeld, met aan de ene kant van het veld beginnen, sprinten naar de andere kant en dan 1 tegen 1. Helemaal gesloopt..
En ohja, laatst ook Django Unchained gezien, wat een enorme awesomeheid! Je vraagt je echt af hoe zo'n enorme droeftoeter als Tarantino het lukt om zulke extreem toffe karakters neer te zetten!
Haha relaxed! Squashen is ook vet leuk ja, moet ik ook echt weer eens doen, heerlijk als het je lukt om met van die kloteballetjes de ander weg te spelenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Goed bezig jongen! Ik heb zelf maar liefst drie uur op de squashbaan gestaan vandaag, een balletje kapot geslagen en eentje klem in het plafond. Uiteindelijk kregen we zes ballen terug van de conciërge die er ooit een aantal weg had gehaald, score!
Je bént nu al een womanizer?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:08 schreef Nebo het volgende:
Ow en mijn beschrijving in de OP heeft een upgrade nodig!
Waar ga jij heen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ook maar dan voor iets normalers dan waar jullie heengaan natuurlijk.
Drie uur squashen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Goed bezig jongen! Ik heb zelf maar liefst drie uur op de squashbaan gestaan vandaag, een balletje kapot geslagen en eentje klem in het plafond. Uiteindelijk kregen we zes ballen terug van de conciërge die er ooit een aantal weg had gehaald, score!
95% vd beschrijvingen in de OP hebben een update nodigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:08 schreef Nebo het volgende:
Ow en mijn beschrijving in de OP heeft een upgrade nodig!
Jij snapt hem! Squash is een prachtsport inderdaad, de hele sportschool zit vol verbazing mee te kijken als er weer eens een oerkreet door het gebouw klinkt. Bloeduitstortinkje hier, beurse elleboog daar, snoekduiken over de hele baan heen, heerlijke uitlaatklepquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha relaxed! Squashen is ook vet leuk ja, moet ik ook echt weer eens doen, heerlijk als het je lukt om met van die kloteballetjes de ander weg te spelen
[..]
Je bént nu al een womanizer?
Klopt nog steeds hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
95% vd beschrijvingen in de OP hebben een update nodig
Squashen is echt superleuk idd!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij snapt hem! Squash is een prachtsport inderdaad, de hele sportschool zit vol verbazing mee te kijken als er weer eens een oerkreet door het gebouw klinkt. Bloeduitstortinkje hier, beurse elleboog daar, snoekduiken over de hele baan heen, heerlijke uitlaatklep
Is de lineup voor lowlands al bekend? Niet dat ik heen ga, maar ik gok dat SOAD er ook wel heen zullen gaan aangezien ze die woensdag ervoor dus dat concert gevenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:45 schreef Nebo het volgende:
Ow en Slayer naar Lowlands, morgen klaar zitten voor een kaartje
Hij ziet er wel bloedmooi uit, geen idee of ze wat aan de gameplay gesleuteld hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:46 schreef Tain het volgende:
hmmm ik twijfel. Ik heb al maanden geen spel gespeeld op mijn PS3, maar GoW komt in maart...
en hier de directors cutquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ek_atlanta_mall.html
waarom schreeuwen die mensen altijf zo
Het einde is bruut![]()
Ik ga dit jaar ook naar Tomorrowlandquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:43 schreef Wessiej het volgende:
Jullie naar rock werchter, ga ik lekker naar tomorrowlands
Nee hoor, PS3 versie is ook 38quote:Op zondag 3 februari 2013 20:01 schreef DJ_ het volgende:
De nieuwe Tomb raider voor 38 euro ( incl 10% kassa korting van de code ) bij zavvi morgen.
http://www.zavvi.nl/games(...)raider/10292312.html
( 360 versie, ps3 is gewoon 55 euro )
Laatst nog Blade 3 gedownload, eigenlijk niet eens voor blade maar gewoon voor Jessica Bielquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Holy shit Blade 2 heeft fucking slechte CG, alsof alles 1,2x is versneld ofzo
Ik zie 59 euro?quote:
http://www.zavvi.nl/games/platforms/ps3/tomb-raider/10292311.htmlquote:
Prima reden toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laatst nog Blade 3 gedownload, eigenlijk niet eens voor blade maar gewoon voor Jessica Biel
Mm gek, zag gister alleen die van 55 in de lijst staan.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.zavvi.nl/games/platforms/ps3/tomb-raider/10292311.html
= 42
en dan met code Z2013NL is hij 38
Ik voel je Poit!quote:Op maandag 4 februari 2013 16:28 schreef Poit het volgende:
Ik voel me net kratos
Ben wit van het stof, vol met rode strepen door de diverse wondjes die ik heb
Zeker!quote:Op maandag 4 februari 2013 11:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Mm gek, zag gister alleen die van 55 in de lijst staan.
nja mooi meegenomen toch
Hee, opletten wel he! Straks ben je dood en heb ik weer een Xbox Live homie minderquote:Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik voel je Poit!
Ging gisteren in zon spijker staan die uit een plank stak. Dat deed takke pijn.
Ik was bijna dood...quote:Op maandag 4 februari 2013 21:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hee, opletten wel he! Straks ben je dood en heb ik weer een Xbox Live homie minder
Maar ook aan het klussen dan? Bij jezelf of een vriend in ruil voor bier ofzo?
En heb je ook stenen monsters in elkaar geslagen?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:28 schreef Poit het volgende:
Ik voel me net kratos
Ben wit van het stof, vol met rode strepen door de diverse wondjes die ik heb
HOIquote:
Zwakquote:Op maandag 4 februari 2013 23:00 schreef Pheno het volgende:
Al ga ik wel zo maffen. Ouderdom, alles.
True storyquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:00 schreef Pheno het volgende:
Al ga ik wel zo maffen. Ouderdom, alles.
Zeker, ik heb ze weten te pakken in hun winterslaap.. Dan doen ze zich voor als muur en plafond.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
En heb je ook stenen monsters in elkaar geslagen?
Ik heb liever niet dat je me voelt AQquote:Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik voel je Poit!
Ging gisteren in zon spijker staan die uit een plank stak. Dat deed takke pijn.
Dat laatste lijkt me ook niet zo prettig...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker, ik heb ze weten te pakken in hun winterslaap.. Dan doen ze zich voor als muur en plafond.
[..]
Ik heb liever niet dat je me voelt AQ
Ik heb nu ook spierpijn.. Da's sowieso naar maar misschien komt is het wel AQ die in m'n torso loopt te prikkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me ook niet zo prettig...
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:54 schreef Rossdale het volgende:
Ga je stoppen bij FOK! Pheno? Of krijg je er een hulpje bij?
SHarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Je bent niet grappig, ophoerenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:00 schreef AQuila360 het volgende:
Wegens een schandaal is Pheno helaas genoodzaakt zijn functie op te geven.
Hou je moel want het is gewoon zo! Dat jij dit onder het tapijt wil vegen siert je niet!quote:
AQtje.. Stil eens..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hou je moel want het is gewoon zo! Dat jij dit onder het tapijt wil vegen siert je niet!
Klojo!!
Kappen, je bent niet grappig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hou je moel want het is gewoon zo! Dat jij dit onder het tapijt wil vegen siert je niet!
Klojo!!
Dude! UFC al gekeken??quote:
Ja man, Ali zijn arrogantie heeft hem flink in zijn billen gebetenquote:
Alles zijn gangetje, we missen je wel... ik ieder gevalquote:
En hoe!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:59 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja man, Ali zijn arrogantie heeft hem flink in zijn billen gebeten
Idd, ik vond Ali altijd cool.. maar de arrogantie... bij de Diaz-broers vind ik de arrogantie dan wel passenquote:
Ik heb nooit veel met em opgehad. Als het om Neerlandsche trots gaat zie ik liever Struve bezig..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:31 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Idd, ik vond Ali altijd cool.. maar de arrogantie... bij de Diaz-broers vind ik de arrogantie dan wel passen
Ik kap niet omdat het de waarheiT is!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:25 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die film gezien? Fucking awesome!Gewoon 2D gezien en inderdaad leuke filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel beter dat hij zijn helm de hele film ophoudt... en zijn side-kick is
![]()
Emma is blond gewoon minder jam jam...quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Damnit, heb nu al te vaak gehord dat ie vet is, zal hem ook maar gaan kijken!
Amazing Spiderman viel me trouwens tegen, had al gedacht dat ie slecht zou zijn maar zelfs mét Emma Stone kon ie me niet boeien. I don't know, ik ben ook een beetje Emma Stone-af, ze kijkt vaak zo vies en gewoon... Don't know...I DON'T KNOW MAN, JUST LEAVE ME ALONE!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Dredd is gewoon een heerlijke brute actiefilm!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Emma is blond gewoon minder jam jam...
En ik vond Spiderman echt heel erg leuk..Hoofdpijn opwekkend dat 3DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Dredd is gewoon een heerlijke brute actiefilm!Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Jonguh, met m'n dikke plasma tv krijg je geen hoofdpijnquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, met m'n dikke plasma tv krijg je geen hoofdpijn
HEIL PANASONICquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Shutter brilletje of polarisatie?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:02 schreef Poit het volgende:
[..]
shutter, 600hzquote:
HELLZ TO DA FUCKYNG YEAZZ0RZquote:
Ik heb haar nooit bijzonder knap oid gevonden, snapte het al nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Amazing Spiderman viel me trouwens tegen, had al gedacht dat ie slecht zou zijn maar zelfs mét Emma Stone kon ie me niet boeien. I don't know, ik ben ook een beetje Emma Stone-af, ze kijkt vaak zo vies en gewoon... Don't know...I DON'T KNOW MAN, JUST LEAVE ME ALONE!!!!
Ze is ook niet bijzonder knap, denk dat ik d'r daarom wel nice vind.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit bijzonder knap oid gevonden, snapte het al niet
WEET JE WIE DAARENTEGEN WEL BIJZONDER KNAP ISquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze is ook niet bijzonder knap, denk dat ik d'r daarom wel nice vind.
ZIMRAquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WEET JE WIE DAARENTEGEN WEL BIJZONDER KNAP IS
Man wat een tettenquote:
Ik vond spiderman ook niet zo heel veel aanquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Volgens mij is die Zimra al eens voorbij gekomen, ik weet niet meer waar ze van was maar kan wel grote tetters herinnerenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:45 schreef wc-eend het volgende:
Emma Stone
WTF is Zimra... ik eis pics...
Jij valt bij elke film in slaap!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vond spiderman ook niet zo heel veel aanzelfs nog stukje tussendoor in slaap gevallen
SoF, daar sliep ik echt binnen 10 min alquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij valt bij elke film in slaap!!
Zelfs bij soldier of fortune!!
The Impossible ken ik niet maar Django Unchained!! Wat een fucking bazenfilm is dat zeg!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SoF, daar sliep ik echt binnen 10 min al
Maar ik heb laatst Django Unchained en The Impossible gekeken zonder in slaap te vallen
je had EPO ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SoF, daar sliep ik echt binnen 10 min al
Maar ik heb laatst Django Unchained en The Impossible gekeken zonder in slaap te vallen
The Impossible is best goed vermaak hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:02 schreef Poit het volgende:
[..]
The Impossible ken ik niet maar Django Unchained!! Wat een fucking bazenfilm is dat zeg!!
Ik vond het echt jammer toen hij afgelopen was
Elke keer als ik die titel lees moet ik hieraan denken:quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
The Impossible is best goed vermaak hoor
Het was niet veel anders dan Black Ops II hoor ik al. Ik was ondertussen een dingetje van de presentatie ervoor aan het uitwerkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:05 schreef koei het volgende:
Ik ben bij de perspresentatie van Call of Duty Modern Warfare in slaap gevallen, met trailers en gameplay met keihard geluid. Als je moe genoeg bent slaap je overal! Heb in de bioscoop ook al meerdere keren liggen slapen. Zelfs een keertje op een eerste date![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:06 schreef koei het volgende:
[..]
Elke keer als ik die titel lees moet ik hieraan denken:
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:06 schreef koei het volgende:
[..]
Elke keer als ik die titel lees moet ik hieraan denken:
[ afbeelding ]
Hey maar Peen, stop jij volledig met PR? Of krijg je een slaafje voor erbij?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was niet veel anders dan Black Ops II hoor ik al. Ik was ondertussen een dingetje van de presentatie ervoor aan het uitwerken
Ik kreeg geen PS4, dus ik kap ermee. Daarna weet je wel hoe het gaat denk ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey maar Peen, stop jij volledig met PR? Of krijg je een slaafje voor erbij?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kreeg geen PS4, dus ik kap ermee. Daarna weet je wel hoe het gaat denk ik.
Mja, de gamescrew en pr deden ongeveer dat. Maar ik heb mijn redenen. Er wordt niet op ingegaan, helemaal niet, nou ja, dan prima toch?quote:
Haha ja trage mensen ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, de gamescrew en pr deden ongeveer dat. Maar ik heb mijn redenen. Er wordt niet op ingegaan, helemaal niet, nou ja, dan prima toch?
Ik ben iig blij dat ik gisteren het laatste KPV-dingetje heb verstuurd. kan ik zeggen dat ik dat van A tot en met Z heb gedaan. Nu nog maar even afwachten of alles is aangekomen, ik ken mensen die twee jaar wachten voor ze dat melden
Ik ben niet op zoek naar een reden. Ik vind het gewoon jammer. Had het idee dat je heel erg veel voor F!G deed.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, de gamescrew en pr deden ongeveer dat. Maar ik heb mijn redenen. Er wordt niet op ingegaan, helemaal niet, nou ja, dan prima toch?
Ik ben iig blij dat ik gisteren het laatste KPV-dingetje heb verstuurd. kan ik zeggen dat ik dat van A tot en met Z heb gedaan. Nu nog maar even afwachten of alles is aangekomen, ik ken mensen die twee jaar wachten voor ze dat melden
Lol, ik denk dat Gabe per verkochte Portal game een cake heeft opgegeten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:19 schreef Pheno het volgende:
Ach, op de E3 ben ik nog te zien hoor. Dat hadden Stefan en ik al geboekt en ik heb er wel zin in. De laatste keer de nieuwste zooi zien en gabe vragen waarom ie de cake nu opgegeten had.
Rescept dat je het uberhaupt zo lang hebt volgehouden. Met jouw takenpakket had ik er al veel eerder de brui aan gegeven. Ik begrijp ook niet dat Roy er nog zit. Ik mag hopen dat hij een E3 in het vooruitzicht heeft en daarom blijft. Alle beloftes die Iteejer bij ons aantreden ruim twee jaar geleden gedaan heeft mbt development etc. is niets mee gedaan. En nu ook nog eens de laatste echte developer eruit geschopt is en development nog meer in eigen beheer wordt gehouden gaat er helemaal niks meer gebeuren. Goed moment dus om eruit te stappen!quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kreeg geen PS4, dus ik kap ermee. Daarna weet je wel hoe het gaat denk ik.
Verandert ook nooit, helaas.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:20 schreef koei het volgende:
[..]
Rescept dat je het uberhaupt zo lang hebt volgehouden. Met jouw takenpakket had ik er al veel eerder de brui aan gegeven. Ik begrijp ook niet dat Roy er nog zit. Ik mag hopen dat hij een E3 in het vooruitzicht heeft en daarom blijft. Alle beloftes die Iteejer bij ons aantreden ruim twee jaar geleden gedaan heeft mbt development etc. is niets mee gedaan. En nu ook nog eens de laatste echte developer eruit geschopt is en development nog meer in eigen beheer wordt gehouden gaat er helemaal niks meer gebeuren. Goed moment dus om eruit te stappen!
Ik denk dat ik dat ook deed, maar he, ik vond het leuk om te doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar een reden. Ik vind het gewoon jammer. Had het idee dat je heel erg veel voor F!G deed.
Thnx voor alle shizzl!quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook deed, maar he, ik vond het leuk om te doen.
Misschien om een andere reden, hij is ook FOK!er, net zoals ik. Die er veel voor over hebben. Hij heeft geen E3 in het vooruitzicht (anders hadden we wel drie vliegtuigtickets gekocht).quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:20 schreef koei het volgende:
Ik mag hopen dat hij een E3 in het vooruitzicht heeft en daarom blijft.
De firewall blokt. Maar ik kijk zo wel op phone.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, ik denk dat Gabe per verkochte Portal game een cake heeft opgegeten.
Maar Phe Phe
Billen voor jou![]()
[ afbeelding ]
Ja, voor veel entertainment per seconde moet je bij Eke zijn jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las dat Eke ook wegging bij XGN, de lulhannes! Epische treinreis Parijs mee gehad!
So truequote:Op woensdag 6 februari 2013 14:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, voor veel entertainment per seconde moet je bij Eke zijn ja
Graag gedaan. In de zomer maar eens kijken waar ik me zelf weer mee ga vermaken. Wss met de nieuwe Nikon van me.quote:
Zin om een totaal 'nieuwe' site uit de grond te stampen? Ik hoorde in de wandelgangen iets over een revival van CutScene of zoietsquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Graag gedaan. In de zomer maar eens kijken waar ik me zelf weer mee ga vermaken. Wss met de nieuwe Nikon van me.
Ga een arcadekast bouwen!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Graag gedaan. In de zomer maar eens kijken waar ik me zelf weer mee ga vermaken. Wss met de nieuwe Nikon van me.
Zolang er niets met het subdomein laatje gedaan wordt neem ik het niet serieusquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zin om een totaal 'nieuwe' site uit de grond te stampen? Ik hoorde in de wandelgangen iets over een revival van CutScene of zoiets![]()
Hahahaquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang er niets met het subdomein laatje gedaan wordt neem ik het niet serieus
Moeten jullie weer op eigen kosten?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien om een andere reden, hij is ook FOK!er, net zoals ik. Die er veel voor over hebben. Hij heeft geen E3 in het vooruitzicht (anders hadden we wel drie vliegtuigtickets gekocht).
Mijn reden is bij hem bekend en bij de admins. Denk ik
Ik las dat Eke ook wegging bij XGN, de lulhannes! Epische treinreis Parijs mee gehad!
Nee, ik heb er even genoeg van. Ondanks dat de admins gewoon stil zijn na mijn aankondiging ga ik ze niet zo de rug toekeren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zin om een totaal 'nieuwe' site uit de grond te stampen? Ik hoorde in de wandelgangen iets over een revival van CutScene of zoiets![]()
We moeten niets, op ademen en schijten na. We gaan, omdat we het zelf leuk vinden. je herinnert je het Russische feestje op gamescom vast nog wel. Nou dat hadden ze vorig jaar ook in Amerikaquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:42 schreef koei het volgende:
[..]
Moeten jullie weer op eigen kosten?! Maar dit wordt wel de beste E3 in jaren denk ik. iig qua aankondigingen. Maar blijf je dan sowieso aan tot de E3? Of ga je verder als gewone crew?
Uitgever/developer feestjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
We moeten niets, op ademen en schijten na. We gaan, omdat we het zelf leuk vinden. je herinnert je het Russische feestje op gamescom vast nog wel. Nou dat hadden ze vorig jaar ook in Amerika
Russische feestjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
We moeten niets, op ademen en schijten na. We gaan, omdat we het zelf leuk vinden. je herinnert je het Russische feestje op gamescom vast nog wel. Nou dat hadden ze vorig jaar ook in Amerika
Dat heb je hier in Zoetermeer ook gewoonquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:53 schreef StefanW het volgende:
[..]
Russische feestjes
Waar een minuut na een man een vrouw het toilet uit komt lopen en de bar altijd open is
Sweet lake city 4 leif!quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:58 schreef koei het volgende:
[..]
Dat heb je hier in Zoetermeer ook gewoonAlleen moet je bij de open bar nog wel gewoon betalen
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog steeds één van de tofste (en raarste) feestjes ooit
Als je nog een nieuwsposter zoektquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fijn dat je het even zegt! Ik vroeg me al af welke dag het ook alweer was vandaag...quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:20 schreef koei het volgende:
[..]
Fijn dat je het even zegt! Ik vroeg me al af welke dag het ook alweer was vandaag...
Tsjah.. Zo gaan die dingen.quote:
Je moet er alleen wel voor zorgen dat de genetische poel wel wordt gemengd, anders krijg je Dreamlinersquote:
Dus eerst zoenen ze, dat ene vliegtuig doet een of andere paringsroep, daarna neemt het ene vliegtuig het andere vliegtuig doggy style en daarna is die ene boos omdat het niet lukt? of hij is blij, dat kan ook..quote:
We kunnen denk ik wel op Pheno rekenen voor een vertaling van de smeuïge details, het liefst in audio-vorm natuurlijk!quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dus eerst zoenen ze, dat ene vliegtuig doet een of andere paringsroep, daarna neemt het ene vliegtuig het andere vliegtuig doggy style en daarna is die ene boos omdat het niet lukt? of hij is blij, dat kan ook..
edit: ik denk dat hij blij is want hartjes in tekstballonnetje
Pheno die erotische vliegtuigpr0n voorleestquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
We kunnen denk ik wel op Pheno rekenen voor een vertaling van de smeuïge details, het liefst in audio-vorm natuurlijk!
Maar heb je dat ook getest?quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:26 schreef Poit het volgende:
Oh my!
Ik moest zo hard lachen!!
[ afbeelding ]
Dan moet ik liegen en dat kan ik niet zo goedquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:26 schreef Poit het volgende:
Oh my!
Ik moest zo hard lachen!!
[ afbeelding ]
pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:25 schreef Rossdale het volgende:
Foto's van Nebo verneuken met paint in de werkpauze's, beste werkpauze-verdrijf in daaaaagen
Wow, tijd is snel gegaan. Vanavond en morgen maar even de gebruikelijke kanalen in de gaten houden!quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:42 schreef wc-eend het volgende:
Vandaag start seizoen 4 van community... cool cool cool
Moet je op zijn facebook pagina kijkenquote:
...quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:56 schreef koei het volgende:
Zojuist de eerste mini's gekregen bij de boodschappen, gelijk drie rookworstenEn nasi, een pannenkoek en een knoflook die groter is dan de broodrooster...
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:56 schreef koei het volgende:
Zojuist de eerste mini's gekregen bij de boodschappen, gelijk drie rookworstenEn nasi, een pannenkoek en een knoflook die groter is dan de broodrooster...
kan merken dat deze onzin ook weer begonnen is, op facebook kwamen al 2 mensen langs die aan het bedelen waren om die mini's, echt wtfquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:56 schreef koei het volgende:
Die mini's moet je meteen kapot maken en weggooooienquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kan merken dat deze onzin ook weer begonnen is, op facebook kwamen al 2 mensen langs die aan het bedelen waren om die mini's, echt wtf
Ik zag dat het boek ook bij Bol.com te bestellen is.quote:
Mad skillzzzquote:
Ik vind hem heel gaafquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Shar, hoe bevalt je Zelda-boek? Heb er wel veel toffe verhalen over gehoord, mensen echt helemaal
Ik ga het echt nooit lezen, heb nog nooit een Zelda-game gespeeld dus het heeft weinig zin denk ik
Ik zie jou dat ook nog wel doen na een paar bier!quote:
narf!quote:
TF is een hyperviper ? o.Oquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:30 schreef AQuila360 het volgende:
Shar en Hyperviper zitten in een boom..
Je ging hardquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:25 schreef Rossdale het volgende:
Foto's van Nebo verneuken met paint in de werkpauze's, beste werkpauze-verdrijf in daaaaagen
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:30 schreef AQuila360 het volgende:
Hij ging even tekeerquote:
Ja omdat hij op zijn lazer heeft gekregenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij ging even tekeerEn daarna was alles weer koek en ei voor zo ver!
KOM NIET AAN SHAR JONG!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja omdat hij op zijn lazer heeft gekregen
te Wii u'en?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:30 schreef AQuila360 het volgende:
Awesome! Ben in 2011 naar een show van hem geweest, ga in maart weerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:33 schreef Tain het volgende:
Daniel Arends![]()
Ik ga morgen spierpijn hebben van het lachen
Fix your linkquote:Op zondag 10 februari 2013 12:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Hier ook maar ff spammen:
https://www.marktplaats.nl/mymp/verkopen/index.html
Mijn Rock Band
Geen idee waar je het over hebtquote:
quote:
Wat een held is dat, precies mijn soort cynische humorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:33 schreef Tain het volgende:
Daniel Arends![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 19:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat een held is dat, precies mijn soort cynische humor
Ik had tijdje terug die shows gekeken, waren erg leuk!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:33 schreef Tain het volgende:
Daniel Arends![]()
Was je afgezakt tot onder de rivieren?quote:
Niet eens. Jaartje d'r bij. Ouderwets gevierdquote:Op maandag 11 februari 2013 16:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Was je afgezakt tot onder de rivieren?
Gefeliciteerd nogquote:Op maandag 11 februari 2013 21:05 schreef Reintji het volgende:
[..]
Niet eens. Jaartje d'r bij. Ouderwets gevierd
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:05 schreef Reintji het volgende:
[..]
Niet eens. Jaartje d'r bij. Ouderwets gevierd
Goed geslaagd idd. Via de tienerdisco op de afterparty van de plaatselijke roeivereniging terechtgekomen. Typisch gevalletje van; "gelukkig hebben we de foto's nog."quote:
Welke?quote:
Leuk!quote:
Nice!quote:
Wtf dan is die kat toffer!quote:
Hap!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:39 schreef Reintji het volgende:
Jemig, zelfs mijn nieuwe wasmachine heeft DLCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:39 schreef Reintji het volgende:
Jemig, zelfs mijn nieuwe wasmachine heeft DLCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shit is dood hier! Alles ligt voor het oprapen hier!quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:46 schreef shaderon het volgende:
Hallon AQuila, leuk0n sc hoor
grgr minecraft sc-er, le sir shaderon
WAR IST FLODDER450!?!=quote:
Ja gek he, terwijl iedereen volgens mij nog steeds werkt en dus zijn tijd wil verdoen!quote:
Volgens de legende zou het Flodder450 zijn die terug zou keren op aarde om de SC te leiden maar misschien ben je een kloon van hem dus ik reken dit ook wel goed!quote:
Legend of Flodder?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens de legende zou het Flodder450 zijn die terug zou keren op aarde om de SC te leiden maar misschien ben je een kloon van hem dus ik reken dit ook wel goed!
Dan heb je de kleine lettertjes niet gelezenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens de legende zou het Flodder450 zijn die terug zou keren op aarde om de SC te leiden maar misschien ben je een kloon van hem dus ik reken dit ook wel goed!
Het is hierbij bevestigd!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:16 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dan heb je de kleine lettertjes niet gelezen
Fuck, je moest nee zeggen, dan kon ik zeggen "Mag ik dan mijn geld terug?" HIHIHIHIHIquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Dit is wel heel ver gezocht. Heb je al een nieuwe poes?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
SOsua jij had zo een plaatje van een katze die op zijn achterpootjes stond! Heb je die nog en waar is die van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |