Dat heb ik daarboven al uitgelegd.quote:
Bespaar je de moete maar. Ik probeer mensen te helpen.quote:
Doe maar gewoon niet. De helft van wat je verteld is achterhaald of gewoon feitelijk onjuist.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:54 schreef blomke het volgende:
[..]
Bespaar je de moete maar. Ik probeer mensen te helpen.
Heb je al spijt?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:33 schreef dyna18 het volgende:
Vandaag naar de notaris om de koop te bezegelen.
Ik heb een huis gekocht in Utrecht.
Gefinancierd met één van de laatste bankspaarhypotheken.
Wow, je voorspelt dat de huizenprijzen zullen dalen in april 2012 en opeens ben je een expert op het gebied van hypotheken. Je lijkt wel zo`n vieze bankster waar je zo op afgeeft.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:26 schreef blomke het volgende:
[..]
Lees dit topic:
WGR / Openingsbod bij kopen eerste woning
nog maar eens door waar ik voorspel dat de huizenprijzen sterk zullen gaan dalen en ik mensnen aanraad bij koop, ver onder de vraagprijs te bieden.
Huizenmarkt nu: prijsdaling met "double digits"
Gefeliciteerd. Maar dat maakt je nog niet deskundig.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:52 schreef blomke het volgende:
[..]
Dank zij m'n eigen expertise, woon ik voor ¤520,02 bruto rente, in een vrijstaand huis op een toplocatie. Zou ik de op expertise van de hypotheekadviseur hebben vertrouwd, zou ik nu met een torenhoge hypotheek, een huis onder water en een beleggingsportefeuille met een waarde tia-nada-noppes opgescheept zitten.
Maar wel ervaren. Dus ervaringsdeskundige?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:55 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd. Maar dat maakt je nog niet deskundig.
Dat maakt je nog geen expert. Het feit dat je een overduidelijk simpel feit over het 'meenemen' van je hypotheek niet kent zegt genoeg.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:52 schreef blomke het volgende:
[..]
Dank zij m'n eigen expertise, woon ik voor ¤520,02 bruto rente, in een vrijstaand huis op een toplocatie. Zou ik de op expertise van de hypotheekadviseur hebben vertrouwd, zou ik nu met een torenhoge hypotheek, een huis onder water en een beleggingsportefeuille met een waarde tia-nada-noppes opgescheept zitten.
Als je niet de beperktheid kunt inzien van je eigen ervaring, heeft een ander niet veel aan jouw deskundigheid.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:56 schreef blomke het volgende:
[..]
Maar wel ervaren. Dus ervaringsdeskundige?
Ziet er leuk uit. Wat is je punt?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:59 schreef PierreBetfair het volgende:
Rabo heeft iets nieuws bedacht om klanten anaal te penetreren.![]()
Ervaren met wat? Het niet leren van je eigen fouten en blunders? Een wijs man zei ooit dat ervaring niet telt als je niet leert van je fouten. Leer van je fouten blomke, leer ervan.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:56 schreef blomke het volgende:
[..]
Maar wel ervaren. Dus ervaringsdeskundige?
Je hebt iets tegen de Rabobank? Ok, dank je voor de informatie.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:07 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Als je gewoon even je kijkers opentrekt zie je dat al in mn post staan.
Nee, dat is totaal niet waar het om gaat.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:08 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt iets tegen de Rabobank? Ok, dank je voor de informatie.
Over anaal penetreren?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:13 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Nee, dat is totaal niet waar het om gaat.
Je begrijpt toch wel wat ik bedoel. Dat ze nu een applicatie hebben die klanten een kuthypotheek voorkauwt ipv dat een adviseur dat doet. Opzich een logische stap van de Rabo.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Over anaal penetreren?
Wees dan eens duidelijk. Of niet.
Je hebt de app al gezien?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:22 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel wat ik bedoel. Dat ze nu een applicatie hebben die klanten een kuthypotheek voorkauwt ipv dat een adviseur dat doet. Opzich een logische stap van de Rabo.
Je hebt dus iets tegen de Rabobank. Wat ik al zei.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:22 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel wat ik bedoel. Dat ze nu een applicatie hebben die klanten een kuthypotheek voorkauwt ipv dat een adviseur dat doet. Opzich een logische stap van de Rabo.
In het filmpje. Ik vind het wel komisch. Omdat de mensen geen vetrouwen meer hebben in de woorden van een adviseur, laten ze het nu een computerporgje vertellen. Die advisuer zit er voor spek en bonen bij en voert af en toe wat data in waar het systeem om vraagt. Mooi man.quote:
Het is een afstudeerproject uit 2009, te zien aan de uploaddatum. De Rabobank werkt hier niet mee.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:25 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
In het filmpje. Ik vind het wel komisch. Omdat de mensen geen vetrouwen meer hebben in de woorden van een adviseur, laten ze het nu een computerporgje vertellen. Die advisuer zit er voor spek en bonen bij en voert af en toe wat data in waar het systeem om vraagt. Mooi man.
Wijffie, ik ben al 15 jaar tevreden klant bij de Rabobank. Ik heb er niks tegen, ik heb er overigens ook geen hypotheek. Mn rekeningen lopen er, that's it.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:23 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt dus iets tegen de Rabobank. Wat ik al zei.
Beetje niveau klaagbaak, Pierre.
Ah, je baseert je mening over 'een kut advies' op basis van een promotiefilmpje. How wonderfull.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:25 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
In het filmpje. Ik vind het wel komisch. Omdat de mensen geen vetrouwen meer hebben in de woorden van een adviseur, laten ze het nu een computerporgje vertellen. Die advisuer zit er voor spek en bonen bij en voert af en toe wat data in waar het systeem om vraagt. Mooi man.
Wat jij bedoelt weet niemand, volgens mij jijzelf ook niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:29 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wijffie, ik ben al 15 jaar tevreden klant bij de Rabobank. Ik heb er niks tegen, ik heb er overigens ook geen hypotheek. Mn rekeningen lopen er, that's it.
Wat je verder allemaal voor aannames doet, moet je zelf weten, maar ga niet vertellen wat ik bedoel, want dat weet je niet is nu meermaals gebleken.
BVD !
Ik heb nog wel gevraagd wat je bedoelde! Als jij het nou uitlegt, dan hoef ik ook geen aannames te doen!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:29 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wijffie, ik ben al 15 jaar tevreden klant bij de Rabobank. Ik heb er niks tegen, ik heb er overigens ook geen hypotheek. Mn rekeningen lopen er, that's it.
Wat je verder allemaal voor aannames doet, moet je zelf weten, maar ga niet vertellen wat ik bedoel, want dat weet je niet is nu meermaals gebleken.
BVD !
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is een afstudeerproject uit 2009, te zien aan de uploaddatum. De Rabobank werkt hier niet mee.
Hey ouwe relbeer, is jullie onderwaarde inmiddels de 100K gepasseerd.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat jij bedoelt weet niemand, volgens mij jijzelf ook niet.
Het slaat nergens op want zo gaat men bij de Rabobank niet te werk.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:29 schreef PierreBetfair het volgende:
Waarom is het van belang wat de verklaring juridisch gezien waard is? Je krijgt hem voor je hypotheek.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:58 schreef T_Killer het volgende:
Tweetal vraagjes:
- Wat is een werkgevers-, of intentieverklaring 'juridisch gezien' waard wanneer je een tijdelijk contract hebt? Volgens mij vrij weinig toch?
- Wat is meestal de regel in hypotheken als het gaat om tussentijds aflossen? Mij staat iets bij van 10k per jaar boetevrij. Klopt dit?
Niets.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:58 schreef T_Killer het volgende:
Tweetal vraagjes:
- Wat is een werkgevers-, of intentieverklaring 'juridisch gezien' waard wanneer je een tijdelijk contract hebt? Volgens mij vrij weinig toch?
Ik bedoel het in de trant of je meer baanzekerheid hebt wanneer je een tijdelijk contract mét verklaring hebt in vergelijking met een tijdelijk contract zonder verklaring.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom is het van belang wat de verklaring juridisch gezien waard is? Je krijgt hem voor je hypotheek.
Nee. Zelden.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik bedoel het in de trant of je meer baanzekerheid hebt wanneer je een tijdelijk contract mét verklaring hebt in vergelijking met een tijdelijk contract zonder verklaring.
Dat maakt i.d.d. hoegenaamd geen lor uit. Het zotte is echter dat zo'n papiertje met verklaring, wel waarde heeft voor de banken; het is een deel van de administratieve rompslomp die ze willen hebben in het dossier, weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef T_Killer het volgende:
Ik bedoel het in de trant of je meer baanzekerheid hebt wanneer je een tijdelijk contract mét verklaring hebt in vergelijking met een tijdelijk contract zonder verklaring.
Dan is het nog de vraag of je zelf op die basis een hypotheek aan wilt gaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:53 schreef T_Killer het volgende:
Heb contractverlenging gekregen met de toezegging dat ze zich willen inzetten om, als dat contract afloopt, er een vast contract van te maken. Dus ik denk dat zo'n verklaring er wel in zit. Gaan daar binnenkort werk van maken.
Dat bedacht ik mezelf ook, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan is het nog de vraag of je zelf op die basis een hypotheek aan wilt gaan.
Net of een vaste baan iets zegt. Bijna niemand blijft zijn leven lang bij dezelfde werkgever en bij een overstap val je weer in de wettelijke proeftijd van 1 of 2 maanden.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:42 schreef T_Killer het volgende:
Ik vind het nogal raar dat je met alleen een tijdelijk contract niet of nauwelijks aan een hypotheek komt en dat je met een tijdelijk contract met verklaring wel een hypotheek kunt krijgen, terwijl er qua baanzekerheid weinig verschil zit tussen beide varianten.
Er is wel een wettelijke proeftijd. Het is namelijk bij wet geregeldquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Er is geen wettelijke proeftijd, overigens.![]()
Je kunt dus best een (eerste) contract hebben zonder proeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |