Ja die zijn een stuk minder vervelend inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja daar heb ik de eerste 2 dagen ook last van, heb het meer over de laatste 3
Niet viezer dan sperma, gewoon opdrinken die zooi dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:03 schreef Kiyoaki het volgende:
Er is in werkelijkheid niets smerigs aan menstruatie, allemaal opgeklopte onzin van mietjes (een vrouw die van zichzelf vies is kan ik al helemaal niet begrijpen). Gewoon doorneuken en ze is ook niet depri meer.
ga je wassen dan ransaapquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:41 schreef sanasoufi het volgende:
Ik voel me zo uitgeput van deze rotdagen. Mijn haar is vet, ik voel me ongezond.....WAT EEN HEL
Een fetish is bovendien aan te leren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet viezer dan sperma, gewoon opdrinken die zooi dus.
Waarom? Ik heb ooit een relatie gehad met een leuke 47 jarige psycholoog.....toen was ik zelf 16.....dat wist de beste man, maar dat vond hij niet erg.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:42 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb ooit een relatie gehad met een leuke 47 jarige psycholoog.....toen was ik zelf 16.....dat wist de beste man, maar dat vond hij niet erg.
Psychologen zijn maar mensen hoor meid. Ook ik kan me inschrijven om psychologie te studeren.....10 jaar lang gewoon tentamens maken en daarna een eigen praktijk beginnen en een beetje lachen om mensen hun problemen en dan zeggen: het komt wel goed OF het is verstandig een paar maanden in een instelling te verblijven. MIJN WERK GEDAAN EN GELD BINNEN.
Dit bedoel ik nou had je bijna je opa kunnen zijn kk eng ditquote:
TS is ook een man.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:23 schreef Anti-feminist het volgende:
Alleen al om die reden zijn wij mannen al bazen en hoger dan jullie.Wij neuken er op los en raken niet zwanger en hoeven niet elke maand 1 week terror mee te maken.Met alle gevolgen van dien
Je meent het?quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:31 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou had je bijna je opa kunnen zijn kk eng dit
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:53 schreef tuigneger het volgende:
Je zeurt echt veel. Ga ergens anders huilen.
Nah. Menstruatie is een teken dat je weer gefaald hebt bevrucht te worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Menstrueren is nu eenmaal noodzakelijk, TS.
jij denkt dat mannen met je ongewassen kut willen spelen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
triest, daar heb je mannen voor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |