quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:37 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nader genas mij van mijn aids die ik al 450 dagen had, dat was echt fantastisch.
herkenbaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:22 schreef rosepetals het volgende:
Ik vind de dagen voor je ongesteld wordt erger, dan ben ik altijd helemaal verdrietig en depri enzo
Ik dacht eerst dat ik het tragische verhaal van iemand zat te lezen die terminaal was. Wat een aanstellerij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 05:13 schreef sanasoufi het volgende:
UPDATE: Ik was woensdag rond 10:00 uitgeput 3 uurtjes gaan slapen....werd wakker doordat ik dat bloed weer voelde lekken stond op en was blij dat ik niet doorgelekt was (bed helemaal nieuw opmaken terwijl je toch nog een paar dagen bloed vind ik zo zinloos). Helaas viel mij plotseling op dat ik tijdens het opstaan toch doorgelekt was dus aan de rand van mijn matras (hoeslaken) zit op dit moment een grote gore rode vlek. Natuurlijk wou ik gelijk de komende dagen niet meer slapen immers: GETVER.....toch donderdagochtend weer 3 uurtjes gaan slapen aangezien ik natuurlijk niet op de rand van mijn bed slaap.....desondanks: GATVER....vandaag stel ik het wederom zo lang mogelijk uit dus wie weet word ik later nog slaperig en dan maar weer erin....
Het is op dit moment nog heel smerig aan het bloeden, maar ik hoop dat het in de loop van de dag erg verminderd en dat het er morgen niet meer is zodat ik 3 uur lang onder de douche kan en eindelijk frisse lakens kan nemen (na mijn slaapkamer grondig te reinigen) en weer goed kan slapen. Helaas verwacht ik morgen toch nog druppels bloed dus dan zal het pas zondag worden....dat heb ik liever niet, want maandag moet ik toch echt weer normaal aan het werk....dus dan zit lang uitslapen in mijn nieuwe bed er niet in.
Wat HAAT ik menstrueren! Volgende keer dat ik in Libanon ben (hopelijk in februari) zal ik dokter Nader Saab de beste plastische chirurg die er bestaat vragen of hij weet wat ik tegen dat bloedverlies kan doen....mooiste zou toch zijn als ik er NOOIT meer last van heb.
Ja heel erg. Ik kan het ook echt op de kalender schrijven, de 3 vakjes(dagen) voor de datum dat ik ongesteld word ben ik depressief en super verdrietigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
herkenbaaren ik slaap dan super slecht ( zo stressvol) heb jij dat ook?
ja ik ook iddquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja heel erg. Ik kan het ook echt op de kalender schrijven, de 3 vakjes(dagen) voor de datum dat ik ongesteld word ben ik depressief en super verdrietig
En ik krijg ook altijd 2 puistjes ofzo
Nou niet echt, maar ik voel me gewoon dik. Dus wat dat betreft voelt alles heel zwaar danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja ik ook idd![]()
super vervelend. Ik heb dan ook altijd super zware/moeizame benen. Jij?
ja echt dik? Daar heb ik nooit last van ik denk altijd dat mijn tieten zijn gegroeid dan en dan denk ik als ik paar dagen later ongesteld ben ahw ik snap al waaromquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou niet echt, maar ik voel me gewoon dik. Dus wat dat betreft voelt alles heel zwaar danToen ik aan de pil was had ik dit trouwens de hele tijd. Ook zo verdrietig.
Het schijnt dat je daarom zin hebt in chocola als je ongesteld bent, omdat je geluksgevoelens mist en als je chocola eet maak je die aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja echt dik? Daar heb ik nooit last van ik denk altijd dat mijn tieten zijn gegroeid dan en dan denk ik als ik paar dagen later ongesteld ben ahw ik snap al waarom. Als ik ongesteld ben ( de dagen zelf) voel me of super slecht /down of wel goed maar echt heel extreem er bestaat geen middenweg dan
![]()
maar waarom voel je je dan dik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Het schijnt dat je daarom zin hebt in chocola als je ongesteld bent, omdat je geluksgevoelens mist en als je chocola eet maak je die aan.
Omdat ik veel eet als ik ongesteld moet worden dus dan voel ik me een dikzak![]()
Maar na 2 dagen is dat ook wel al weg.
En de dagen nadat ik ongesteld ben geweest gaat het ook gewoon weer goed.
oh zooo. Ja klopt ik ga dan ook naar het ene naar het andere etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar voel me er niet schuldig over. Denk er niet eens bij na meer zo van " wat eet ik ineens veel etenlust , veranderd? " ohneee ben ongesteld (bijna) meestal schommel ik toch wel rond mijn gewicht. Dan is het een periode 1/2 kilo erboven en dan weer 1/2 eronder.
Doei!
we zijn gewoon OT hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:27 schreef Splutje het volgende:
Kunnen de deernes hun ongesteldheidsavonturen op het viva forum gaan delen? Bedankt
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Het schijnt dat je daarom zin hebt in chocola als je ongesteld bent, omdat je geluksgevoelens mist en als je chocola eet maak je die aan.
Omdat ik veel eet als ik ongesteld moet worden dus dan voel ik me een dikzak![]()
Maar na 2 dagen is dat ook wel al weg.
En de dagen nadat ik ongesteld ben geweest gaat het ook gewoon weer goed.
Misschien moet je een voorbeeld nemen aan je vriendin... Ik vond Amy namelijk niet echt een fattySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Idee: Subforum MNS maken en Foksters gedurende de periode dat het van toepassing is, alleen toegang geven tot MNSquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:41 schreef Piye het volgende:
Dit soort topics herinneren mij altijd goed aan hoe smerig vrouwen zijn.
En dan word je tegenwoordig gek aangekeken als je zegt dat ongestelde vrouwen apart horen te slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Het is wel vies maar niet durven aanraken gaat wel ver.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:05 schreef Intrepidity het volgende:
Mensen die hun eigen lichaam niet durven aanrakenAllejezus..
Ik heb niet specifiek over de menstruatieperiode. TS durft zichzelf 'daar' even goed niet aan te raken.. Kom op, het is je eigen lichaamquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:18 schreef HiddenResponse het volgende:
Wees blij dat je geen helse pijn hebt waardoor je alleen halfdood op bed kunt liggen. Dan wens je zelfs voor een normale menstruatie.
[..]
Het is wel vies maar niet durven aanraken gaat wel ver.
Je eet veel etenslust? En iets is er dan veranderd?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
" wat eet ik ineens veel etenlust , veranderd? "
Ik vond het wel meevallen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:15 schreef Otazu het volgende:
Neem net zoals ik, een spiraal!
Vorig jaar laten plaatsen ( oke je gaat even door een hel ) en vanaf die dag nooit meer ongesteld geweest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |