Dit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:51 schreef hoink581 het volgende:
TS moet naar de zielendokter. Met deze is iets mis
Ik kan dat ondanks dat toch niet vergeten. Dankzij buikkrampen enzo. Maar loop alsnog niet hysterisch te doen.. Dat doet TS al genoeg voor mij en de rest van de vrouwelijke bevolking..quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit maandverband gebruikt zelfsDoor tampons vergeet ik soms zelfs voor een paar uurtjes dat ik ongesteld ben
Het zou mij niet uitmaken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij roert graag in een bloedende doos? kudo's
Mijn scharrel wil dat ook wel doen, ik vind het toch best vies...quote:
Ja daar heb ik de eerste 2 dagen ook last van, heb het meer over de laatste 3quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik kan dat ondanks dat toch niet vergeten. Dankzij buikkrampen enzo. Maar loop alsnog niet hysterisch te doen.. Dat doet TS al genoeg voor mij en de rest van de vrouwelijke bevolking..
Wezens die 60 dagen per jaar kunnen bloeden zonder te sterven zijn een produkt van de duivel...quote:
eeeeh ik zou zowieso apart gaan slapen uit mezelf....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:41 schreef Piye het volgende:
Dit soort topics herinneren mij altijd goed aan hoe smerig vrouwen zijn.
En dan word je tegenwoordig gek aangekeken als je zegt dat ongestelde vrouwen apart horen te slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 07:12:01 ]
wie het menstrueren niet eert, is het vrouw zijn niet weerd!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 05:13 schreef sanasoufi het volgende:
UPDATE: Ik was woensdag rond 10:00 uitgeput 3 uurtjes gaan slapen....werd wakker doordat ik dat bloed weer voelde lekken stond op en was blij dat ik niet doorgelekt was (bed helemaal nieuw opmaken terwijl je toch nog een paar dagen bloed vind ik zo zinloos). Helaas viel mij plotseling op dat ik tijdens het opstaan toch doorgelekt was dus aan de rand van mijn matras (hoeslaken) zit op dit moment een grote gore rode vlek. Natuurlijk wou ik gelijk de komende dagen niet meer slapen immers: GETVER.....toch donderdagochtend weer 3 uurtjes gaan slapen aangezien ik natuurlijk niet op de rand van mijn bed slaap.....desondanks: GATVER....vandaag stel ik het wederom zo lang mogelijk uit dus wie weet word ik later nog slaperig en dan maar weer erin....
Het is op dit moment nog heel smerig aan het bloeden, maar ik hoop dat het in de loop van de dag erg verminderd en dat het er morgen niet meer is zodat ik 3 uur lang onder de douche kan en eindelijk frisse lakens kan nemen (na mijn slaapkamer grondig te reinigen) en weer goed kan slapen. Helaas verwacht ik morgen toch nog druppels bloed dus dan zal het pas zondag worden....dat heb ik liever niet, want maandag moet ik toch echt weer normaal aan het werk....dus dan zit lang uitslapen in mijn nieuwe bed er niet in.
Wat HAAT ik menstrueren! Volgende keer dat ik in Libanon ben (hopelijk in februari) zal ik dokter Nader Saab de beste plastische chirurg die er bestaat vragen of hij weet wat ik tegen dat bloedverlies kan doen....mooiste zou toch zijn als ik er NOOIT meer last van heb.
Nader genas mij van mijn aids die ik al 450 dagen had, dat was echt fantastisch.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 05:13 schreef sanasoufi het volgende:
UPDATE: Ik was woensdag rond 10:00 uitgeput 3 uurtjes gaan slapen....werd wakker doordat ik dat bloed weer voelde lekken stond op en was blij dat ik niet doorgelekt was (bed helemaal nieuw opmaken terwijl je toch nog een paar dagen bloed vind ik zo zinloos). Helaas viel mij plotseling op dat ik tijdens het opstaan toch doorgelekt was dus aan de rand van mijn matras (hoeslaken) zit op dit moment een grote gore rode vlek. Natuurlijk wou ik gelijk de komende dagen niet meer slapen immers: GETVER.....toch donderdagochtend weer 3 uurtjes gaan slapen aangezien ik natuurlijk niet op de rand van mijn bed slaap.....desondanks: GATVER....vandaag stel ik het wederom zo lang mogelijk uit dus wie weet word ik later nog slaperig en dan maar weer erin....
Het is op dit moment nog heel smerig aan het bloeden, maar ik hoop dat het in de loop van de dag erg verminderd en dat het er morgen niet meer is zodat ik 3 uur lang onder de douche kan en eindelijk frisse lakens kan nemen (na mijn slaapkamer grondig te reinigen) en weer goed kan slapen. Helaas verwacht ik morgen toch nog druppels bloed dus dan zal het pas zondag worden....dat heb ik liever niet, want maandag moet ik toch echt weer normaal aan het werk....dus dan zit lang uitslapen in mijn nieuwe bed er niet in.
Wat HAAT ik menstrueren! Volgende keer dat ik in Libanon ben (hopelijk in februari) zal ik dokter Nader Saab de beste plastische chirurg die er bestaat vragen of hij weet wat ik tegen dat bloedverlies kan doen....mooiste zou toch zijn als ik er NOOIT meer last van heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |