abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122258568
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 07:51 schreef hoink581 het volgende:
TS moet naar de zielendokter. Met deze is iets mis :')
Dit. _O-
Deze ts :')
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_122258597
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:06 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit maandverband gebruikt zelfs _O- Door tampons vergeet ik soms zelfs voor een paar uurtjes dat ik ongesteld ben O+
Ik kan dat ondanks dat toch niet vergeten. Dankzij buikkrampen enzo. Maar loop alsnog niet hysterisch te doen.. Dat doet TS al genoeg voor mij en de rest van de vrouwelijke bevolking..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_122258753
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 07:44 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Jij roert graag in een bloedende doos? kudo's
Het zou mij niet uitmaken. :)
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:23:29 #204
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_122258776
Volgens mij heeft deze ts daar vaker dan 1 keer per maand last van gok ik zo.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:35:03 #205
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_122259198
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Het zou mij niet uitmaken. :)
Mijn scharrel wil dat ook wel doen, ik vind het toch best vies...
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:59:55 #206
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_122260177
gatverdamme :r wat ben jij een vies wijf zeg :r met je bloed :r
Say what?
pi_122260807
Ik heb de oplossing voor TS:

Verwijdert zo`n 95% gas, zweet en andere vieze geuren. Dit is het perfecte ondergoed voor mensen die zich zorgen maken over hoe ze ruiken. De op nano nivo verwerkte keramische en metalen ionen pakken de stinkende deeltjes aan en breken ze af. Door de snelle werking word 80% van de slechte geur wordt al verwijderd in de eerste 30 seconden. De geurverwijderende capaciteiten blijven zelfs na 100 wasbeurten behouden. Materialen: Katoen (95%), Polyurethaan (5%)

www.inodorestore.nl
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_122261921
Hoe oud is TS?
Na een paar menstruaties weet je toch wel hoe het gaat? Leuk wordt het nooit.
pi_122323532
Bloed dat kreng nou nog steeds? :|W
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:12:37 #210
395200 deadprez
One more rail
pi_122323578
kutkick
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_122324008
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik kan dat ondanks dat toch niet vergeten. Dankzij buikkrampen enzo. Maar loop alsnog niet hysterisch te doen.. Dat doet TS al genoeg voor mij en de rest van de vrouwelijke bevolking..
Ja daar heb ik de eerste 2 dagen ook last van, heb het meer over de laatste 3 :P
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:35:48 #212
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_122324887
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:11 schreef OpperTokkie het volgende:
Bloed dat kreng nou nog steeds? :|W
Wezens die 60 dagen per jaar kunnen bloeden zonder te sterven zijn een produkt van de duivel...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:42:37 #213
395347 GoIdstrike
Met stukjes goud
pi_122325227
Vies zijn van jezelf :')
Dit topic :') :') :') :') :') :') :')
TS :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Grote zus van Silverstrike
pi_122325295
Mensen die menstrueren. :') Doe toch eens normaal man.
pi_122326692
Neem net zoals ik, een spiraal!
Vorig jaar laten plaatsen ( oke je gaat even door een hel ) en vanaf die dag nooit meer ongesteld geweest :D
pi_122328468
WAAROM zou je aan je maandverband ruiken?! :r !
pi_122328505
Maandverband :r :r :r :r
Lekker met je kutje soppen in al dat bloed.

Geen tampons gebruiken :') :')
  vrijdag 1 februari 2013 @ 01:41:54 #218
351780 Piye
King of Kush
pi_122328597
Dit soort topics herinneren mij altijd goed aan hoe smerig vrouwen zijn. :r

En dan word je tegenwoordig gek aangekeken als je zegt dat ongestelde vrouwen apart horen te slapen. :N
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 01:49:34 #219
381952 Crisisstudent
Is Napster still a thing?
pi_122328668
Korrels acrylzuur/natriumhydroxide in je putje duwen. Bedank me later.
pi_122329182
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 01:41 schreef Piye het volgende:
Dit soort topics herinneren mij altijd goed aan hoe smerig vrouwen zijn. :r

En dan word je tegenwoordig gek aangekeken als je zegt dat ongestelde vrouwen apart horen te slapen. :N
eeeeh ik zou zowieso apart gaan slapen uit mezelf....
pi_122329193
UPDATE: Ik was woensdag rond 10:00 uitgeput 3 uurtjes gaan slapen....werd wakker doordat ik dat bloed weer voelde lekken stond op en was blij dat ik niet doorgelekt was (bed helemaal nieuw opmaken terwijl je toch nog een paar dagen bloed vind ik zo zinloos). Helaas viel mij plotseling op dat ik tijdens het opstaan toch doorgelekt was dus aan de rand van mijn matras (hoeslaken) zit op dit moment een grote gore rode vlek. Natuurlijk wou ik gelijk de komende dagen niet meer slapen immers: GETVER.....toch donderdagochtend weer 3 uurtjes gaan slapen aangezien ik natuurlijk niet op de rand van mijn bed slaap.....desondanks: GATVER....vandaag stel ik het wederom zo lang mogelijk uit dus wie weet word ik later nog slaperig en dan maar weer erin....

Het is op dit moment nog heel smerig aan het bloeden, maar ik hoop dat het in de loop van de dag erg verminderd en dat het er morgen niet meer is zodat ik 3 uur lang onder de douche kan en eindelijk frisse lakens kan nemen (na mijn slaapkamer grondig te reinigen) en weer goed kan slapen. Helaas verwacht ik morgen toch nog druppels bloed dus dan zal het pas zondag worden....dat heb ik liever niet, want maandag moet ik toch echt weer normaal aan het werk....dus dan zit lang uitslapen in mijn nieuwe bed er niet in.

Wat HAAT ik menstrueren! Volgende keer dat ik in Libanon ben (hopelijk in februari) zal ik dokter Nader Saab de beste plastische chirurg die er bestaat vragen of hij weet wat ik tegen dat bloedverlies kan doen....mooiste zou toch zijn als ik er NOOIT meer last van heb.
pi_122329464
Naai die kut gewoon dicht, joh. :') Opgelost. Slotje!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 07:12:01 ]
  vrijdag 1 februari 2013 @ 07:13:58 #223
379412 LuciferRising
Wake Bake Skate
pi_122329477
Oooo my...
“My ambition is handicapped by laziness” (C.Bukowski)
  vrijdag 1 februari 2013 @ 08:00:35 #224
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_122329768
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 05:13 schreef sanasoufi het volgende:
UPDATE: Ik was woensdag rond 10:00 uitgeput 3 uurtjes gaan slapen....werd wakker doordat ik dat bloed weer voelde lekken stond op en was blij dat ik niet doorgelekt was (bed helemaal nieuw opmaken terwijl je toch nog een paar dagen bloed vind ik zo zinloos). Helaas viel mij plotseling op dat ik tijdens het opstaan toch doorgelekt was dus aan de rand van mijn matras (hoeslaken) zit op dit moment een grote gore rode vlek. Natuurlijk wou ik gelijk de komende dagen niet meer slapen immers: GETVER.....toch donderdagochtend weer 3 uurtjes gaan slapen aangezien ik natuurlijk niet op de rand van mijn bed slaap.....desondanks: GATVER....vandaag stel ik het wederom zo lang mogelijk uit dus wie weet word ik later nog slaperig en dan maar weer erin....

Het is op dit moment nog heel smerig aan het bloeden, maar ik hoop dat het in de loop van de dag erg verminderd en dat het er morgen niet meer is zodat ik 3 uur lang onder de douche kan en eindelijk frisse lakens kan nemen (na mijn slaapkamer grondig te reinigen) en weer goed kan slapen. Helaas verwacht ik morgen toch nog druppels bloed dus dan zal het pas zondag worden....dat heb ik liever niet, want maandag moet ik toch echt weer normaal aan het werk....dus dan zit lang uitslapen in mijn nieuwe bed er niet in.

Wat HAAT ik menstrueren! Volgende keer dat ik in Libanon ben (hopelijk in februari) zal ik dokter Nader Saab de beste plastische chirurg die er bestaat vragen of hij weet wat ik tegen dat bloedverlies kan doen....mooiste zou toch zijn als ik er NOOIT meer last van heb.
wie het menstrueren niet eert, is het vrouw zijn niet weerd! :D :P
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_122330068
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 05:13 schreef sanasoufi het volgende:

Nader genas mij van mijn aids die ik al 450 dagen had, dat was echt fantastisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')