SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Het gaat erom dat het "my friend en I" moet zijn, wat die ene al eerder zei, en niet "my friend and me". Dat is wel grammatica; dan zeg je "mijn vriend en mij" ipv "mijn vriend en ik", in het NL is het 'mij' ipv 'ik' ook foutquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met grammatica te maken, slechts met een beleefdheidsvorm.
Nog zo'n mooie klassieker.quote:
Die foto heb ik gemaakt!quote:
Nu weten we het welquote:
Mijn record is inmiddels 2:45quote:
quote:
Ik denk gewoon normaal gefilmd dat ze die kat door dat lijstje laten springen en dan in het eerste gedeelte van het filmpje een still uit het filmpje in dat lijstje photoshoppen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe ze dat gedaan hebben.Gewoon achterstevoren zeg maar?
Dit dus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk gewoon normaal gefilmd dat ze die kat door dat lijstje laten springen en dan in het eerste gedeelte van het filmpje een still uit het filmpje in dat lijstje photoshoppen.
Thanks.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:03 schreef Manke het volgende:
gebruik dit al vet lang, vinden jullie ook wel handig:
https://addons.mozilla.or(...)thumbnail-zoom-plus/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt. (zowel in echtheid als in het lachen)quote:
30 Rockquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:21 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder de context te weten is dit niet echt grappig. Of bedoel je hiermee te zeggen dat elke baby van Mexicaanse komaf een geboren crimineel is?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:21 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:38 schreef JimmyJames het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=e06_1359380173
You better back it up
Terechte opmerking op LiveLeak vond ik:quote:
Tazeren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:53 schreef picodealion het volgende:
Idd. Ik zou bij god niet weten wat ik met zulke mensen aanmoest.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
Weet iemand die foto met dat (jonge) meisje wat wegrent?
http://knowyourmeme.com/memes/chubby-bubbles-girlquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
Weet iemand die foto met dat (jonge) meisje wat wegrent?
YES, thanks man!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:57 schreef einschtein het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/chubby-bubbles-girl
Had liever gezien dat dat wijf en die andere snol en die kinderen een kogel kregen.....quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:38 schreef JimmyJames het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=e06_1359380173
You better back it up
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:51 schreef vosss het volgende:
Die moet je hier posten:
OUD / Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #126![]()
Wie dat doet is mijn eeuwige held.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:29 schreef P8 het volgende:
[..]
Een naamtopic voor degene die het doet.
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef einschtein het volgende:
Challenge won.
OUD / Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #126
Challenge won.
Hey, je moet mensen te vriend houden?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef P8 het volgende:
Wel een beetje laf dat je meteen je excuses aanbiedt
Watje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hey, je moet mensen te vriend houden?
Ik verwijder die pic in ieder geval niet.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:48 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat jij een enkeltje prullenbak krijgt.
Challenge won.
Ach gewoon een note of 2 rijker. Daar doen ze allemaal niet zo moeilijk over hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef P8 het volgende:
We zullen het onthouden.
Net als de mods waarschijnlijk.
Geen note zelfs.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach gewoon een note of 2 rijker. Daar doen ze allemaal niet zo moeilijk over hoor.
Nep... Anders knallen de stoeltjes wel tegen de andere stoeltjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
meer info over dit gifje? attractie? photoshop?
sowieso zou je denk ik dood gaan door de g-kracht die er dan op je lichaam komtquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nep... Anders knallen de stoeltjes wel tegen de andere stoeltjes
die blijven toch aan één kant zitten?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nep... Anders knallen de stoeltjes wel tegen de andere stoeltjes
lijkt me schijt engquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:38 schreef Romanus het volgende:
[..]
sowieso zou je denk ik dood gaan door de g-kracht die er dan op je lichaam komt
Kijk nog eens goedquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
die blijven toch aan één kant zitten?
haha ja ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kijk nog eens goedals dit echt zou zijn zouden de stoeltjes tegen de stelling aan knallen...
Ik dacht eerst dat dat ding uit elkaar viel
hij is verdomme net zo zwaar bepakt als een arrestatieteam hier is,.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef JimmyJames het volgende:
Vrienden van die getaserde moeder die verhaal komen halen:
Hier een interview van de taserbaas:
http://www.wsbtv.com/vide(...)g-people-from/vpWJb/
You better back it up
Helaas zonder nieuw taser target.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef JimmyJames het volgende:
You better back it up
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:41 schreef blup het volgende:
[..]
hij is verdomme net zo zwaar bepakt als een arrestatieteam hier is,.
Wat de fuck is er toch mis met deze mensen? Vooral dat wijf dat halverwege vervelend komt doen en opeens helemaal doorflipt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef JimmyJames het volgende:
You better back it up
Dit is wat je krijgt als iedereen zich maar ongestoord blijft voortplanten. En iedere generatie wordt het erger en erger. Want als moeders als een dolle scheld dan gaan de kinderen dat ook doen en zo blijven de grenzen vervagen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat de fuck is er toch mis met deze mensen? Vooral dat wijf dat halverwege vervelend komt doen en opeens helemaal doorflipt.
Weet ik zo net niet eigenlijk. De natuur gaf ons The Bronx. De ''G''s daar zorgen er zelf wel voor dat er genoeg kindersterfte is om een enigszins in toom te houden groep overblijft. Welfare checks houden die groep aardig onder controle. En als klap op de vuurpijl laten wij ze samenscholen bij de KFC zodat wij normale mensen, als de tijd zich aandient, ons in 1x van hen kunnen ontdoen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:25 schreef Platina het volgende:
[..]
Dit is wat je krijgt als iedereen zich maar ongestoord blijft voortplanten. En iedere generatie wordt het erger en erger. Want als moeders als een dolle scheld dan gaan de kinderen dat ook doen en zo blijven de grenzen vervagen.
De enige oplossing is natuurlijke evolutie maar aangezien dat niet mogelijk is met het huidige systeem, zie ik het somber in.
Ach ik zei het al eerder... Dit soort mensen kan je beter gewoon een kogeltje door het hoofd schieten.....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:25 schreef Platina het volgende:
[..]
Dit is wat je krijgt als iedereen zich maar ongestoord blijft voortplanten. En iedere generatie wordt het erger en erger. Want als moeders als een dolle scheld dan gaan de kinderen dat ook doen en zo blijven de grenzen vervagen.
De enige oplossing is natuurlijke evolutie maar aangezien dat niet mogelijk is met het huidige systeem, zie ik het somber in.
Tsja, vind je het raar? Waarschijnlijk voor het eerst dat ze een lul van 1m80 tegenkomt die blank is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:02 schreef Platina het volgende:
Nou dat vrouwtje heb je dus ook niks aan, laat zijn benen los en gaat dan een beetje staan kijken.
Ja, of je kijkt beter en je ziet dat ze er tussen probeert te komen maar het niet echt wil lukken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:02 schreef Platina het volgende:
Nou dat vrouwtje heb je dus ook niks aan, laat zijn benen los en gaat dan een beetje staan kijken.
ok.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:06 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, of je kijkt beter en je ziet dat ze er tussen probeert te komen maar het niet echt wil lukken.
Niet? Ik kreeg er wel 1 toen ik iets zei over Hitler en de endlösung en het probleem in het MO.quote:
Iets te fur denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet? Ik kreeg er wel 1 toen ik iets zei over Hitler en de endlösung en het probleem in het MO.
Dat kon dat weer nét niet denk ik
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:28 schreef falling_away het volgende:
Is dit deel nog niet dicht?? Ik heb elke ochtend dat stomme Witch doctor liedje in mijn kop door de TT van dit topic
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze kunnen beter van bikini switchen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:50 schreef RickoKun het volgende:
Dit vinden jullie vast hilarisch met dat schrale niveau van humor
Gvd wat triest
Nou hij doet het wel ietsiepietsie leuker dan veel anderen, ik moet wel 2 keer glimlachenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:50 schreef RickoKun het volgende:
Dit vinden jullie vast hilarisch met dat schrale niveau van humor
Gvd wat triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |