SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Het gaat erom dat het "my friend en I" moet zijn, wat die ene al eerder zei, en niet "my friend and me". Dat is wel grammatica; dan zeg je "mijn vriend en mij" ipv "mijn vriend en ik", in het NL is het 'mij' ipv 'ik' ook foutquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met grammatica te maken, slechts met een beleefdheidsvorm.
Nog zo'n mooie klassieker.quote:
Die foto heb ik gemaakt!quote:
Nu weten we het welquote:
Mijn record is inmiddels 2:45quote:
quote:
Ik denk gewoon normaal gefilmd dat ze die kat door dat lijstje laten springen en dan in het eerste gedeelte van het filmpje een still uit het filmpje in dat lijstje photoshoppen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe ze dat gedaan hebben.Gewoon achterstevoren zeg maar?
Dit dus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk gewoon normaal gefilmd dat ze die kat door dat lijstje laten springen en dan in het eerste gedeelte van het filmpje een still uit het filmpje in dat lijstje photoshoppen.
Thanks.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:03 schreef Manke het volgende:
gebruik dit al vet lang, vinden jullie ook wel handig:
https://addons.mozilla.or(...)thumbnail-zoom-plus/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt. (zowel in echtheid als in het lachen)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |