SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hele mooie, maar m'n neefje heet zo, denk dat het die anders best eens geworden had kunnen zijn!quote:
of Roryquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Brann/Brynn ook heel erg mooi
Huh? Oh snorry! Totaal niet in de gaten gehad!quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Foei Flappie! Volgende keer nieuw deel openen!
quote:
Birt(h)e Blom is een redelijk bekende jonge violiste. Misschien liefhebbers van klassieke muziek?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:07 schreef trui het volgende:
wat ik nou toch weer tegenkwam... B.irthe.
oh ik zie dat ie zelfs in 2012 2x gegeven is. ik vind 't echt zo'n spraakgebrek-Mirthe. maar goed.
nog een pareltje van de svb lijst: B.iansa.
Wolf :pquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:54 schreef bellelena het volgende:
Inmiddels begint de zwangerschap hier steeds verder te vorderen (nog maar ca. 10 weken te gaan!) en we hebben nog geen jongensnaam. We zoeken een zachte, sprookjesachtige naam. Wie heeft er inspiratie?
Ik houd van zachte, sprookjesachtige namen. Op de shortlijst staan er niet heel erg veel omdat we voornamelijk toch hele stoere of wat hardere namen voor jongens tegenkomen. Maar een paar voorbeelden (van long- en shortlist): Merlijn, Silvijn, Nure, Iven, Ravi.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
bellelena, wat voor soort namen vind je mooi?
ik ook! Heel erg.quote:
Grappig! Ik houd juist van krachtige namen. Daarom vind ik Ivan nog steeds een mooie naam - staat als een huis. En Lena vind ik mooi omdat het iets krachtigs én vrouwelijks heeft.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:51 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ik houd van zachte, sprookjesachtige namen. Op de shortlijst staan er niet heel erg veel omdat we voornamelijk toch hele stoere of wat hardere namen voor jongens tegenkomen. Maar een paar voorbeelden (van long- en shortlist): Merlijn, Silvijn, Nure, Iven, Ravi.
Ik vind Iven heel mooi voor jullie! en Selwyn? Ik ken er 1, superknapquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:04 schreef bellelena het volgende:
Ik vind Waldemar wel heel volwassen klinken, zie er geen klein jongetje bij voor me. Maar het heeft zeker een vrolijke klank!
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:26 schreef Logician het volgende:
Ik vind het idd mooi hoe de naam zacht en stoer tegelijk was, hij is nu 16 en alle meisjes zijn verliefd op zijn naam
Ligt ook een beetje jn de uitspraak denk ik?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:25 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zou zelf persoonlijk geen Chavez doen, zo'n hoogblond ventje
Christophe vind ik mooi, Krister ook, maar zijn broer heet Christian (chris) vind ik niet zo
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:29 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Sawyer ook nog steeds prachtig, maar in NL wordt dat vast Sooier
Daar moet je inderdaad denk ik voor in Leiden wonen ofzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:36 schreef bellelena het volgende:
Whehhe te hip
Morris vind ik een leuke naam, maar die 'rr-en' in het midden, die krijg ik niet lekker uitgesproken... Het klinkt dan als Mochis oid
Dat wou D. eerst voor Oliverquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik heb een collega en haar kind heet S.ean. Ik vind het op zich op papier een hele mooie naam. Maar uitgesproken is het toch een soort combi van Sjaan en Sjon.
Mooie Olliequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:49 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dat wou D. eerst voor Olivermaar op zijn helmonds zou het denk Ik onze sjonneke/sjon worden
ik had zo iets van noooooooooooo !!
Ik vind Oliver ook echt een Oliver /ollie
Fionn vind ik een beetje apart. Waarom die dubbele N, vraag ik me dan af.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin had op t KDV een Sverre , Silvijn en Fionn
Oh pardon.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:10 schreef Kleurdoos het volgende:
omdat het ook zo geschreven wordt in land van herkomst?
bij ons kan t alle kanten op, ik hoop nu wel een rooie te krijgen, elin is donkerblondrood met bruine ogen en Lex lichtblondrood met lichtblauwe ogen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:09 schreef bellelena het volgende:
Sverre vind ik ook lief! Past goed bij blond denk ik
Ik gok bij ons op een donkerharig kindjeIk hoop net zo zwart als mijn lief! En dan mijn blauwe ogen erbij zou helemaal tof zijn
Bastinquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:09 schreef bellelena het volgende:
Sverre vind ik ook lief! Past goed bij blond denk ik
Ik gok bij ons op een donkerharig kindjeIk hoop net zo zwart als mijn lief! En dan mijn blauwe ogen erbij zou helemaal tof zijn
oh haha, Pim Pomme P.!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:28 schreef bellelena het volgende:
Ohh daar zitten mooie tussen KD!
Pom/Pomme vind ik zo tof voor een meisje, maar met mijn achternaam
Zolang ze maar niet gaan zingenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:11 schreef Logician het volgende:
Hoorde hier net de naam Dries, ook best stoer
Hier heb ik wat kamperassociaties bij.quote:
Ik ken werkelijk geen enkele kamper die zo heet en geloof me, ik ken er een hele hoopquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier heb ik wat kamperassociaties bij.
Aram voor een donkerharig jochiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Bastin
Berk
Pomme
Novell
Noan
Niamh
Aram
Ramses
Mons
Silas
Roman
Milan
Ik ook heel erg, behalve bij Silas.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier heb ik wat kamperassociaties bij.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:47 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ken een Tiuri, vernoemd naar de hoofdfiguur uit de Brief aan de koning, vind ik ook heel sprookjesachtig en bijzonder
Oh ja! Vandaar dat ik er een evil albino vibe bij kreeg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:11 schreef zandsculptuur het volgende:
Silas was de slechterik uit de Da Vinci Code.
Daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:11 schreef zandsculptuur het volgende:
Silas was de slechterik uit de Da Vinci Code.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Suikertante op 03-02-2013 09:51:54 ]
ik vind het niks.quote:
ja, beter dan Lassie!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:41 schreef lily het volgende:
Ik vind Silas een hele lieve (en mooie) naam. Ik zou hem zo kunnen kiezen voor mijn kind.
Ik ken dé Jiri waar ze haar character op gebaseerd heeftquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:33 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ken een Jiri (Gouden Dolk van Beckman) en een Stach (Koning van Katoren).
Moet je in Arnhem wonen....quote:Op maandag 4 februari 2013 17:40 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo. Vitas vind ik wel leuk.
Is een bedrijf zeker ofzo? Ik vind Vitas echt een naam voor een zorginstelling. Net als de nu wat opkomende naam Ziva. Heb de associatie met een vuilverwerkingsbedrijf of CEVA logistics.quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Is een bedrijf zeker ofzo? Ik vind Vitas echt een naam voor een zorginstelling. Net als de nu wat opkomende naam Ziva. Heb de associatie met een vuilverwerkingsbedrijf of CEVA logistics.
Maar dan wel met de klemtoon op 'tas'.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
[..]![]()
Nee, maar in het plat Ernhems wordt de plaatselijke voetbalclub ook ongeveer zo uitgesproken.
Ik heb de naam ook getest op mijn Eindhovense voetbalminnende vriend, en hij zei ook meteen: dan noem je hem Vitesse!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
[..]![]()
Nee, maar in het plat Ernhems wordt de plaatselijke voetbalclub ook ongeveer zo uitgesproken.
Leuk!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:30 schreef Stansfield het volgende:
Wij hebben nu Mika bovenaan het lijstje van jongensnamen staan.
Ik ken een vrouwelijke. Vind ik ook niet wat, maar het is in ieder geval logischer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Iemand die ik via via ken heet D.ieudonnée. Met z'n voornaam. Vind ik toch een beetje...apart.
Ik ken hem als jongensnaam.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:11 schreef Kleurdoos het volgende:
Wat vinden jullie van Ezra voor een jongen? Het is een jongensnaam, maar ik twijfel of men het toch te vrouwelijk vindt?
Ik ken hem alleen als jongensnaam, vind het ook een echte jongensnaam. Ik vind hem echt mooi!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:11 schreef Kleurdoos het volgende:
Wat vinden jullie van Ezra voor een jongen? Het is een jongensnaam, maar ik twijfel of men het toch te vrouwelijk vindt?
Ik ken alleen maar jongens met die naam dus zeg ik: doen!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:11 schreef Kleurdoos het volgende:
Je was er toch al uit met de namen? Of staat alleen de meisjesnaam al vast?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:06 schreef Kleurdoos het volgende:
dat zijn ook een beetje de namen waar ik op valhaha
spreek je dat uit als Siënna? want die ken ik wel. of echt sianna?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Elins beste vriendinnetje op school heet Cyana (klinkt my wel heel erg giftig)
die associatie vervalt best snel. ik denk al helemaal niet meer aan Disney bij Walt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Siejaanaa
en Walt heb ik aan gedacht! Maar toch iets te Disney/breaking bad.
en ik maak er Waltie van
waarvoor dank.quote:
Ik denk aan duizend keer WAAAAALT in Lost..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die associatie vervalt best snel. ik denk al helemaal niet meer aan Disney bij Walt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:32 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik denk aan duizend keer WAAAAALT in Lost..Ik ook, die associatie raak ik niet meer kwijt denk ik. Net zoals Aaron the boooooaibieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
da's de oud hollandsche spelling?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:09 schreef Fee-nix het volgende:
Hoe ingewikkeld kun je een naam als 'Maaike' schrijven? Nou, heel ingewikkeld blijkbaar... Net gezien op fb: M a e y c k e. Ik denk tenminste dat je t gewoon als Maaike uitspreekt dan? Omg...
I'm confused... is het een vraag? Of een grapje? Of een mededeling met de 'quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da's de oud hollandsche spelling?
het is een grapje vermomd als vraagquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
I'm confused... is het een vraag? Of een grapje? Of een mededeling met de ''erachter omdat ik dat niet weet?
Uhmmmm ik geloof dat ik maar naar bed moet.
Ik dácht alleen aan een meisje, maar nu lijkt het me ook wel mooi voor een jongenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef Keshet het volgende:
Of de Vlaamse?
KD, bij Ezra denk ik ook alleen maar aan een jongen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:20 schreef Kleurdoos het volgende:
komt door
[ afbeelding ]
pretty little liars
omnom
En dat is een leuk ding <3quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:36 schreef lily het volgende:
Een van de zonen van Belana (ken je haar nog?) heet Ezra
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn schoonouders zullen het vast fantastisch vinden(die hebben stichting Nehemia)
je keek ff in de namen top 10 ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:54 schreef bellelena het volgende:
Ik denk dat ik een jommensnaam heb gevonden![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Raaf ja? Hmm. Dat vind ik iets 'gemeens' hebben. Ik zie dan deze voor me:
Oh, die associatie snap ik wel inderdaad. Ik ken de naam uit Spangas, het is een afkorting van Raphael.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook en daarom kan ik de naam nu sowieso al niet meer waarderen..quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:45 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Oh, die associatie snap ik wel inderdaad. Ik ken de naam uit Spangas, het is een afkorting van Raphael.
Jongensnamen ter inspiratie:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:30 schreef Juud79 het volgende:
Gijs, Bram, Stijn, Guus, Ivan, Abel, Midas....... nou ja dat soort, beetje vriendelijk stoer, maar dan zoeken we net een iets meer aparte naam, geen top 20 naam, want dochter heeft ook een niet veel voorkomende naam.
Ik heb het maar een keer gezienquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:01 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik ook en daarom kan ik de naam nu sowieso al niet meer waarderen..
Ik denk dan hier aan.
[ afbeelding ]
Ik ook! Ik vind Raaf uit Spangas wel een mooie jongenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:32 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik vind Raaf ook een prachtige naam
Wolf vind ik ook superquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook! Ik vind Raaf uit Spangas wel een mooie jongen
Maarre.. Wolf en Raaf.. dat doen we maar niet :p
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Uhmmmmm
Brent
Jonas
Joas
Tije/Thije
Lasse
Raf
Sil
Cas
Lex
Inderdaad, ik probeer me altijd in te denken hoe de naam in.verschillende situaties in de toekomst zal klinken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:09 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het andersom meer storen, een volwassene met een kinderlijke naam.
Mooi!quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Salomon (en dan als roepnaam Sal. Ik ben er echt verliefd op)
En toch, als je iemand kent met die naam verandert dat snel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:20 schreef Leandra het volgende:
Mimi als directeur van een bedrijf klinkt als iemand die haar van The devil wears Prada nog lief doet lijken
Freek-Willemquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:09 schreef Suikertante het volgende:
Frederik kun je altijd nog afkorten als Freekje
Maar hoe goed is dat voor je zelfvertrouwen zeg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:53 schreef Lamb29 het volgende:
haha Keshet volgens mij zagen we dezelfde voorbij komen... Ik kon er alleen niets mee..
"Hallo ik ben ...."
neeDat is vragen om moeilijkheden..
Ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:47 schreef Keshet het volgende:
Ik zag gisteren de naam P e r f e c t voorbijkomen.
En ergens vind ik dat nog wel wat hebben ook. Dan weet je toch zeker dat je ouders blij met je waren.
Ik denk dat papa er met zijn magische stokje een slurfje aan getoverd heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:55 schreef Elmo76 het volgende:
Hier een wijk verderop woont een Magik.![]()
Misschien heten de ouders wel Hocus en Pocus.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:10 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik denk dat papa er met zijn magische stokje een slurfje aan getoverd heeft.
Wel zielig, volgens mij ist een meisje!quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:10 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik denk dat papa er met zijn magische stokje een slurfje aan getoverd heeft.
Die naam komt vast niet heel vaak voor dus ik denk dat dat via mijn fb wasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:23 schreef Vlindur het volgende:
En laatst op facebook zat ik een Flin langskomen. Een meisje..
Lente & Mahrequote:Op woensdag 27 februari 2013 14:43 schreef -Spring het volgende:
Ik wil ook graag een lijstje.
Ik geloof alleen niet dat ik eenduidige smaak heb. Ik vind de meeste namen in de Lente-categorie niks bijv. Bloem, Vlinder, Storm... Hu.
Isabeau vind ik wel weer erg leuk. Maar ook Doris en Lotus.
En voor een jongetjes Dries en Jelte.
Heb niks te doen en ikquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:43 schreef -Spring het volgende:
Ik geloof alleen niet dat ik eenduidige smaak heb. Ik vind de meeste namen in de Lente-categorie niks bijv. Bloem, Vlinder, Storm... Hu.
Ja je moet ook een Isabeau!quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:43 schreef -Spring het volgende:
Als het aan mij had gelegen had ze L Jasmijn ipv L Amber geheten. Maar N vond Amber veel mooier. En ik vond het wel mooi genoeg om er geen stennis om te schoppen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:11 schreef Pvoesss het volgende:
Jasmijn vind ik echt heel erg bij jullie passen
Soms gebeuren dingen met een reden, en nou is Jasmijn nog vrij en Amber al vergevenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:13 schreef -Spring het volgende:
[..]
Als het aan mij had gelegen had ze L Jasmijn ipv L Amber geheten. Maar N vond Amber veel mooier. En ik vond het wel mooi genoeg om er geen stennis om te schoppen.
Nee die hippie is nu vervangen door mij! Ik ben kei tofquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef -Spring het volgende:
Nora vind ik leuk! En ik denk dat N Milo erg mooi vindt. Silvijn vind ik mooi, maar doet me aan die vervelende moeder uit dat generatieprogramma denken. En Sien is zo leuk.L wil 's ochtends altijd Sien van Sellingen-staarten. Britta doet me aan Brinta denken en Phyllis aan een geslachtsziekte. Jasmijn vind ik wel erg mooi. Lauren ook trouwens, maar da's een beetje narcistisch of zo.
![]()
Abel vind ik erg leuk, S_E! Abeltje.En Jorn en Jacob ook.
Thanks!
Dá's waar! Want Amber had ik nooit als eerste naam gegeven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms gebeuren dingen met een reden, en nou is Jasmijn nog vrij en Amber al vergeven
Er zijn nooit genoeg Isabeausquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:02 schreef Kleurdoos het volgende:
oh dat kan ik altijd nog doen, een Isabeau pullen
Want jij gaat met mijn broer trouwen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik acht de kans groot dat ik ooit tante word van een Isabeau
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:57 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Want jij gaat met mijn broer trouwen?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:23 schreef Kleurdoos het volgende:
behalve als je een R spgaakgebgek hebt zoals ik
Hier nog zo ééntje. Op z'n nl's wordt het Grgoos en op z'n engels Woos. Daar gaat een van mijn favo namenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:31 schreef -Spring het volgende:
Maar je kan de R toch lekker op z'n Engels uitspreken?
Die hadden we zelf ook al bedacht en afgeschoten vanwege de combi...quote:
Maar je hebt vast ook een hoop niet top 20 namen in de klas gehad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:05 schreef laiveneertiekje het volgende:
Heeft iemand nog ideeën voor jongens/meisjesnamen die bij Axel passen?
Geen top 20 namen, die heb ik allemaal in de klas (gehad). En geen beginletter met een M, A (en liever ook niet met K)
Dat ook wel, maar de Friese namen vallen hier ook al af met een Groninger...quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar je hebt vast ook een hoop niet top 20 namen in de klas gehad.en anders komen die vast nog
![]()
Xander
Ewout
Hans
Valentijn
Jeroen
Ik kan alleen maar namen verzinnen met een A,K of M.
Lina
Esmee
Nadine
Paulien
tsssk! Haterquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Dat ook wel, maar de Friese namen vallen hier ook al af met een Groninger...
Wat een pareltjes!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tsssk! Hater
Dus geen eabele ofzo?
Edo dus (zat ooit eens bij mij in de klas bedenk ik me) Berend, Freerk, Haijo of Lammert,
Geziena, Teupje, Berendina of Ina dan?
vergeet Binne niet...quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tsssk! Hater
Dus geen eabele ofzo?
Edo dus (zat ooit eens bij mij in de klas bedenk ik me) Berend, Freerk, Haijo of Lammert,
Geziena, Teupje, Berendina of Ina dan?
er blijkt gewoon een site met oud-oostGroninger namen.quote:
die had ik óók in mijn klas. Echt waar!quote:
Oh dat verklaart. Ik had het bijna verward met vroegtwintigste-eeuws-noord-noord-west Groninger namenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
er blijkt gewoon een site met oud-oostGroninger namen.![]()
(Dat je niet denkt dat dit uit mijn verrotte brein komt)
Nee Trui, bedankt voor t compliment maar Marco B moest nog uitgevonden worden toen ik bij Binne in de klas zatquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:27 schreef trui het volgende:
als ie dan op tijd was zette iedereen uit volle borst Marco Borsato in zeker?
ja, precies. De verwarring andersquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh dat verklaart. Ik had het bijna verward met vroegtwintigste-eeuws-noord-noord-west Groninger namen
Wellicht zit er wel degelijk een wezenlijk verschil inquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, precies. De verwarring anders
(Ik zocht op Groninger voornamen. De bizarheid van oost-Groningse namen was nog niet eens tot me doorgedrongen)
Ik denk hetquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Binnes broer heet Bosse. I kid you not. en eerlijk? ik vind het erg leuk bij elkaar. Maar da's vast omdat ik ze ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |