SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo nog wat aandachtshoererij voor mezelf ok gr gr![]()
Fucking nice, Miami zeker?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja, deze boy gaat binnenkort wel eff 2 weekjes Florida boeken!![]()
Heb Haitian connects, ga naar Opa Locka in Miami-Dade County en vraag naar Zoe Pound Goons.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja, deze boy gaat binnenkort wel eff 2 weekjes Florida boeken!![]()
?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb Haitian connects, ga naar Opa Locka in Miami-Dade County en vraag naar Zoe Pound Goons.![]()
![]()
Geen dankquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zin in nu. Bedankt, godverdomme.. Zo ben ik.
![]()
AH is precies nú dichtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ben je ook zo iemand die het dan komt brengen?. Denk dat de avondwinkel wel iets heeft, en dan ook nog helemaal reizen..
Wordt wel een quid pro quo hoor, dan.
![]()
Oh, doe je toch ff.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
AH is precies nú dicht. Denk dat de avondwinkel wel iets heeft, en dan ook nog helemaal reizen..
Wordt wel een quid pro quo hoor, dan.
Je woont vast ver weg, maar ach.
Gekkie.
Omdat peer.![]()
Slechts een kilometer of 59 vanuit onze hoofdstad.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, doe je toch ff.Je woont vast ver weg, maar ach.
Gekkie.
Tot zo!![]()
Joe, ik zal vast thee zetten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slechts een kilometer of 59 vanuit onze hoofdstad.
Tot zo!Omdat peer.![]()
Chocokoekje erbij? Je mag er wel twee, omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Twee suiker en een wolkje melk aub (no homo).Omdat peer.![]()
Wat een homotje ben je toch ook, met je 2 klontjes suiker en melkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Twee suiker en een wolkje melk aub (no homo).![]()
![]()
Kan toch ook twee schepjes suiker zijn, jonguh, niks homo aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een homotje ben je toch ook, met je 2 klontjes suiker en melkOmdat peer.![]()
Ja, lekkerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Chocokoekje erbij? Je mag er wel twee, omdat jij het bent.. Ik kom je vaker meloen brengen
.
![]()
Same thangquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan toch ook twee schepjes suiker zijn, jonguh, niks homo aan.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, lekker. Ik kom je vaker meloen brengen
.
Omdat peer.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Twee suiker en een wolkje melk aub (no homo)..
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Liever twee zoetjes togquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan toch ook twee schepjes suiker zijn, jonguh, niks homo aan.![]()
Hahaha, ik doe al zeker tien jaar lang hetzelfde met m'n broersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:50 schreef jna het volgende:
http://online.wsj.com/art(...)269991660836834.html
23 jaar lang tikkertje spelen. Bazen
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
HERRIJSThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
I remember Jumi's PP2G.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ohja, per vandaag is PP2G definitief opgeheven. Mooie tijden, mooie hosselings. Shit.
R.I.P.full stops and exclamation marks![]()
Zou zijn Serratus anterior likken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:37 schreef jna het volgende:
Vannacht gaat dit beest weer vechten
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Haha.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:37 schreef jna het volgende:
Vannacht gaat dit beest weer vechten
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de reminder.
Ik moest echt lachen om je pics.quote:
If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen om je pics.
Omdat peer.![]()
Ik wil zijn Latissimus dorsi knedenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou zijn Serratus anterior likken.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ik wil zijn Latissimus dorsiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou zijn Serratus anterior likken.Zoon? Dit knulletje is 3 jaar jonger dan Yuriquote:
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
HAPPY BIRTHDAY TO THE GROOOOOOOOOUND[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Weet iemand hier nog hoe dat ene liedje heet waar Obama aan het rappen, smoken etc. etc. in de hood is?If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet iemand hier nog hoe dat ene liedje heet waar Obama aan het rappen, smoken etc. etc. in de hood is?
?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hahahaha, ja man, bedankt.quote:
quote:
Deze versie van Hard in Da Paint. Gut gut mien jung, elk weekend sta ik er weer mijn sanka op te shaken.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze versie van Hard in Da Paint. Gut gut mien jung, elk weekend sta ik er weer mijn sanka op te shaken.
Harde track man. Sowieso op USB zetten voor in m'n wagon.
Haha, ik zag hem ook al op facebook voorbij komen. Een vrouw naar mijn hart.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
This Latina Can Move
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshh29z149579E4Y3581
Als een vrouw niet zo kan dansen, dan mag ze wegblijven.
WSHH is trouwens een skere site man. Wanneer gaan ze site eens een nieuw look aanmeten.
Whehe, moest ik echt direct aan denken jaquote:. Die overruled die vorige toch wel
.
![]()
Oh dat zijnAlbir en Sara
weer. Nog eens, omdat
:
Fuckouttahere met die poverty dansers Yuri, die gozer kan niet eens dansen.
[ Bericht 1% gewijzigd door krioro op 02-02-2013 23:09:06 ]full stops and exclamation marks![]()
Haha. Hahahhahaa.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als een vrouw niet zo kan dansen, dan mag ze wegblijven.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat nummer waar ze op dansen gaat over Pokemon & Pikachu.. Wat?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
vasje tochquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
"Mjeneehr wai ghaan een teeliefoonische maacchtieging doen iek vraagt u straaks en dan zegt u hardop ja okee mjeneehr heeft u nog vragen?"
Chocoladebear was jij dit?![]()
![]()
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dit gaat ook echt voor geen meter meer he?sinds vas over is en dwc al gauw volgde is hier bijna niks meer
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Er wordt niet meer onderling geneukt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Dit gaat ook echt voor geen meter meer he?sinds vas over is en dwc al gauw volgde is hier bijna niks meer
Niet meer?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Er wordt niet meer onderling geneukt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Sinds Phanny, Sala en Jumi pleite zijn bedoel je.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
full stops and exclamation marks![]()
Shoutout naar deze gevallen Fernandes-strijders idd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Sinds Phanny, Sala en Jumi pleite zijn bedoel je.![]()
Haar soundtrackquote:.
A bitch gone be a bitch
A ho gone be a ho
A killer gone be a killer
that's all you need to know
Ain’t no way around it, ain’t no way around it
Ain’t no way around it, ain’t no way around it.
Oh, en Sinji natuurlijk!
![]()
Oja. Die ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Sinds Phanny, Sala en Jumi pleite zijn bedoel je.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ohja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Sinds Phanny, Sala en Jumi pleite zijn bedoel je.All good things are wild and free.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Sinds Phanny, Sala en Jumi pleite zijn bedoel je.
Wat zijn dat voor Beliebers in de OP?
Een duckface opzetten met een fles/blikje fernandez voor de camera wtf br33zahh!
"Zou Je Haar Geven?? :P"![]()
Haten = verlaten Gquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:55 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat zijn dat voor Beliebers in de OP?
Een duckface opzetten met een fles/blikje fernandez voor de camera wtf br33zahh!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Gare sitequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef jna het volgende:
http://chantaaall.webnode.nl/
Had ik maar haar leven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef jna het volgende:
Had ik maar haar leven
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Dat zijn echt de smerigste tieten die ik tijden heb gezienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef jna het volgende:
Had ik maar haar leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zijn echt de smerigste tieten die ik tijden heb gezien.
echt he. Ik twijfelde in eerste instantie zelfs of het niet een verdwaalde arm was ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.![]()
Lol wtf.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:40 schreef jna het volgende:
[..]
echt he. Ik twijfelde in eerste instantie zelfs of het niet een verdwaalde arm was ofzo
Omdat peer.![]()
lange frans en baas b?
wtf kk oud en dat wijf is al in de 30, heeft al 3 vergrotingen gehad. op die fotos waren ze nog klein voor haar doen.
stelling: zouden jullie chantal geven?
stelling 2: zou je met haar op de foto willen?
ik hoor het graag.
Hoogachtend,
dikkedaniel
dikkedaniel approves diz message"Zou Je Haar Geven?? :P"![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zijn echt de smerigste tieten die ik tijden heb gezien.
Zij heeft bij mij op school gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
laat me je (aan)rakenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zij heeft bij mij op school gezeten.
Jawel, je keek.![]()
deze kwam van Twitter. Pareltjes altijd die Surinaamse clipsquote:Op maandag 18 februari 2013 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Teeering_!
Hoe komen jij en krio aan die clips altijd ook, waar haal je het toch vandaan.
Jawel, je keek.![]()
bedankt voor het lachenquote:![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Nee. Ik ben chagrijnig, want ik werk te hard.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow ik dacht dat jij dood was.
Waar werk je dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee. Ik ben chagrijnig, want ik werk te hard.![]()
![]()
Beter ga je nieuwe YouTube footage schieten a mattie.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee. Ik ben chagrijnig, want ik werk te hard.![]()
Als ik wat meer tijd heb man. Ik ben aan het trainen, eten, slapen, stage lopen en boeken aan het lezen, repeat en repeat.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter ga je nieuwe YouTube footage schieten a mattie.If not now, then when.![]()
Zogenaamd buffquote:Op maandag 18 februari 2013 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik wat meer tijd heb man. Ik ben aan het trainen, eten, slapen, stage lopen en boeken aan het lezen, repeat en repeat..
Zogenaamd gezond.
Zogenaamd intellectueel.
![]()
Ik moet nog honderd boeken lezen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zogenaamd buff.
Zogenaamd gezond.
Zogenaamd intellectueel.
Deze week ga ik zo'n ding kopen: http://www.ereaderstore.n(...)o-ereader-black.html en dan rip ik gewoon al die boeken. Scheelt een hoop
Ga slapen dan.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee. Ik ben chagrijnig, want ik werk te hard.Omdat peer.![]()
I do not smok weedquote:Op maandag 18 februari 2013 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vas, u smok weed bombaclat then lista to thiz![]()
Dik, algehele malaise, dom.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zogenaamd buff.
Zogenaamd gezond.
Zogenaamd intellectueel.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Nopequote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
FERNANDESSSSSSSSSSSSSSS
leef je nog![]()
Als een bbc in je aars hebt gehadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vas wanneer kom je weer met mij en jb naar de lingerieshop![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als een bbc in je aars hebt gehad
Deathlift or Die.![]()
he jumiquote:Op woensdag 20 februari 2013 05:51 schreef signupforpresident het volgende:
Kip en meloen is chill! Also, hoi. Nieuw hier.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 07:09 schreef Ishimaru het volgende:
Whatsup mede fernandesliefhebbers? Lang hier niet geweest.![]()
![]()
Hoi.quote:Op woensdag 20 februari 2013 05:51 schreef signupforpresident het volgende:
Kip en meloen is chill! Also, hoi. Nieuw hier.full stops and exclamation marks![]()
We zitten in de klb sc mangquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:31 schreef Omdatappel het volgende:
Ja, doe eens posten dan, potjandikkie.![]()
Oei.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fernandes is het rustige literaire café waar KLB SC de slonzige shotjesbar is.Omdat peer.![]()
Kan opzich los op gaan, 7,31/10quote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Als je huis op de veiling is beland, bel dan naar Bravo. Als je US$ 100 nodig hebt, dan bel je naar Bravo.full stops and exclamation marks![]()
laat me bellenquote:Op zondag 7 april 2013 16:11 schreef krioro het volgende:
Als je huis op de veiling is beland, bel dan naar Bravo. Als je US$ 100 nodig hebt, dan bel je naar Bravo.Jawel, je keek.![]()
#OccupyJackieDrBilquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wowowowow Jackie Brown is uit de dood herrezen. Laatst per toeval die film gezien. Spijtig genoeg niet eerder gezien, maar wow, wat een film. Kan ook niet missen met mi maaang Quentin.
Een onderschatte Tarantino ja. Na Pulp Fiction en Reservoir Dogs misschien wel de beste van hem.quote:Op maandag 8 april 2013 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wowowowow Jackie Brown is uit de dood herrezen. Laatst per toeval die film gezien. Spijtig genoeg niet eerder gezien, maar wow, wat een film. Kan ook niet missen met mi maaang Quentin.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Haha ja weet niet of je het leven mag noemen man. 40+ urige werkweken enzo kutsaai teringlevenquote:Op maandag 8 april 2013 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wowowowow Jackie Brown is uit de dood herrezen. Laatst per toeval die film gezien. Spijtig genoeg niet eerder gezien, maar wow, wat een film. Kan ook niet missen met mi maaang Quentin.![]()
Overigens vind ik JackieBrown een zwaar onderschatte film van QT inderdaad. Zijn er eigenlijk wel echt slechte films van Quentin?![]()
Laten we dit topic weer levend maken. KLB SC is sowieso een teringbende bij elkaar.If not now, then when.![]()
Death Proof kun je niet echt goed noemen en persoonlijk vond ik Django ook tegenvallen.quote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[..]
Haha ja weet niet of je het leven mag noemen man. 40+ urige werkweken enzo kutsaai teringleven![]()
Overigens vind ik JackieBrown een zwaar onderschatte film van QT inderdaad. Zijn er eigenlijk wel echt slechte films van Quentin?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Laten we jaquote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laten we dit topic weer levend maken. KLB SC is sowieso een teringbende bij elkaar.![]()
![]()
ThaTim.quote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Een onderschatte Tarantino ja. Na Pulp Fiction en Reservoir Dogs misschien wel de beste van hem.
Yeah, vroeg ik mij net ook af. Elke film die ik tot nu toe nog van hem gezien heb is een goede film. Heb Django al een tijdje, moet alleen de tijd vinden om hem te bekijken. Hoorde dat die ook echt episch is.quote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[..]
Haha ja weet niet of je het leven mag noemen man. 40+ urige werkweken enzo kutsaai teringleven![]()
Overigens vind ik JackieBrown een zwaar onderschatte film van QT inderdaad. Zijn er eigenlijk wel echt slechte films van Quentin?If not now, then when.![]()
Aew, thufflifequote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[..]
. Sterkte ermee
Prima initiatief mi mangquote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laten we dit topic weer levend maken. KLB SC is sowieso een teringbende bij elkaar.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik heb me dus echt dood gelachen om Death Proof. Die scène dat die chick hem in z'n arm schiet godverdommequote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Death Proof kun je niet echt goed vinden en persoonlijk vond ik Django ook tegenvallen.![]()
Django tegenvallen.. wie ben jij.... waar is tim..![]()
Death Proof had z'n momenten ja, maar die scene met die chicks in die diner is me toch echt zo saai en langquote:Op maandag 8 april 2013 21:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb me dus echt dood gelachen om Death Proof. Die scène dat die chick hem in z'n arm schiet godverdomme![]()
Django tegenvallen.. wie ben jij.... waar is tim... Quintin ging volgens mij een beetje in zichzelf geloven.
Betreft Django: Vond het een beetje een rommeltje. Sterke acteerprestaties, aantal vette scenes,maar meer ook niet.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Het enige wat ik een beetje vervelend vond is dat ik Jackie Brown als eerste heb leren kennen vanuit FOK!, elke keer als ik dan die naam in die film hoorde, moest ik denken aan deze Jackie.If not now, then when.![]()
Deze Jackie heeft toch dezelfde cool als Pam Grier?quote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het enige wat ik een beetje vervelend vond is dat ik Jackie Brown als eerste heb leren kennen vanuit FOK!, elke keer als ik dan die naam in die film hoorde, moest ik denken aan deze Jackie.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik zie hier geen probleem?quote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het enige wat ik een beetje vervelend vond is dat ik Jackie Brown als eerste heb leren kennen vanuit FOK!, elke keer als ik dan die naam in die film hoorde, moest ik denken aan deze Jackie.Thankssquote:![]()
![]()
Zou die Jackie trouwens wel wifen (niet Jackie van FOK!). Mooie, sterke en onafhankelijke vrouw.
Waarom die van FOK! nietquote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou die Jackie trouwens wel wifen (niet Jackie van FOK!). Mooie, sterke en onafhankelijke vrouw.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou die Jackie trouwens wel wifen (niet Jackie van FOK!). Mooie, sterke en onafhankelijke vrouw.
Mooie dame ja.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wat een nazi ben je toch ook he.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Joe.quote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laten we dit topic weer levend maken. KLB SC is sowieso een teringbende bij elkaar.Omdat peer.![]()
Wat is dit?quote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef jna het volgende:
Is je topic dood? Bel Bravo!
Bravo brengt Fernandes weer tot leven![]()
Hardop gelachenquote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef jna het volgende:
Is je topic dood? Bel Bravo!
Bravo brengt Fernandes weer tot leven.
Tevens traantje weggepinkt wegens leven in de brouwerij.
Hoorde trouwens vandaag dat Rick Ross eergisteren in Su met goud was betaald hè, door Bigi Bravo.
![]()
zou me niks verbazen inderdaad. Ik hoorde dat hij van bouta grote delen van het binnenland mag "hebben", waar veel goud zit.quote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Tevens traantje weggepinkt wegens leven in de brouwerij.
Hoorde trouwens vandaag dat Rick Ross eergisteren in Su met goud was betaald hè, door Bigi Bravo.
Ben benieuwd wat voor sieraad Rick Ross er van gaat maken
Jawel, je keek.![]()
quote:
Mag hebben? Hij had dat toch al heel lang in handen vanuit zijn 'rebellentijd'?quote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef jna het volgende:
[..]
zou me niks verbazen inderdaad. Ik hoorde dat hij van bouta grote delen van het binnenland mag "hebben", waar veel goud zit.
Ben benieuwd wat voor sieraad Rick Ross er van gaat maken
En ja in plaats van met dat goud je land opbouwen ga je Rick Ross en Rihanna betalen man man man![]()
Vond vooral dat stukje tekst waar Rick Ross zegt 'cocaine running through my big veins' onzettend, ja, weet niet.
![]()
Klopt, maar waarschijnlijk heeft Bouterse dus gezegd dat hij er niks aan gaat doen. Wel opvallend hoe Suriname zelfs met al die corruptie economisch zo booming is. Moet je nagaan als er een normale regering had gezeten.quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
[..]
Mag hebben? Hij had dat toch al heel lang in handen vanuit zijn 'rebellentijd'?
En ja in plaats van met dat goud je land opbouwen ga je Rick Ross en Rihanna betalen man man manJawel, je keek.![]()
Oh op die manier. Is Suriname economisch zo booming dan? Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet goed op de hoogte ben van de toestand in Suriname, mede omdat ik me echt best kan ergeren aan de achterlijkheid van acties zoals deze met Rick Ross.quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef jna het volgende:
[..]
Klopt, maar waarschijnlijk heeft Bouterse dus gezegd dat hij er niks aan gaat doen. Wel opvallend hoe Suriname zelfs met al die corruptie economisch zo booming is. Moet je nagaan als er een normale regering had gezeten.![]()
Maar is altijd een land met veel potentie geweest ja.![]()
JB, Etha vertelde mij laatst dat die naar Curacao (?) ging voor een half jaar. Hij vertelde ook dat jij waarschijnlijk een job offer op een nabij gelegen eiland had. Hoe staat het ervoor?If not now, then when.![]()
ik volg het ook niet heel aandachtig maar ik zag pas een heel groot stuk in de Volkskrant. Zal zo ff kijken of ik het terug kan vinden online. Zit nu in de trein.quote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh op die manier. Is Suriname economisch zo booming dan? Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet goed op de hoogte ben van de toestand in Suriname, mede omdat ik me echt best kan ergeren aan de achterlijkheid van acties zoals deze met Rick Ross.![]()
Maar is altijd een land met veel potentie geweest ja.Jawel, je keek.![]()
Hij gaat nog steeds. Ik zou inderdaad op Curacao kunnen werken, nabij gelegen eiland is wat minder makkelijk te regelen. Ik ga het waarschijnlijk niet doen, ga wel gewoon langs op vakantiequote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
JB, Etha vertelde mij laatst dat die naar Curacao (?) ging voor een half jaar. Hij vertelde ook dat jij waarschijnlijk een job offer op een nabij gelegen eiland had. Hoe staat het ervoor?![]()
Wil ook geen half jaar klembeleid voor hem gaan zijn daar![]()
Hoe gaat met jou en je zoektocht naar een huis in Amsterdam?![]()
Olie en goud: met Suriname gaat het goedquote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef jna het volgende:
[..]
ik volg het ook niet heel aandachtig maar ik zag pas een heel groot stuk in de Volkskrant. Zal zo ff kijken of ik het terug kan vinden online. Zit nu in de trein.
http://www.volkskrant.nl/(...)-gaat-het-goed.dhtml
Suriname overweegt deelname in goudwinning
http://www.volkskrant.nl/(...)in-goudwinning.dhtml
Turkije ziet Suriname als springplank
http://www.volkskrant.nl/(...)-gaat-het-goed.dhtml![]()
Hmm, ja, wel jammer, maar aan de ene kant wellicht een verstandige keuze aangezien je nu gewoon een baan (zekerheid) hebt in deze waardeloze tijden.quote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hij gaat nog steeds. Ik zou inderdaad op Curacao kunnen werken, nabij gelegen eiland is wat minder makkelijk te regelen. Ik ga het waarschijnlijk niet doen, ga wel gewoon langs op vakantie![]()
Wil ook geen half jaar klembeleid voor hem gaan zijn daar![]()
Hoe gaat met jou en je zoektocht naar een huis in Amsterdam?
Met mij gaat het goed!Een woning ben ik nog mee bezig. Heb mij al wel ingeschreven op de HvA dus ik moet sowieso de aankomende weken wat regelen. In Zuid-Oost heb je relatief snel een woning op een nieuw studentencomplex. Het gaat mij er puur om dat ik er zit. Vanaf daar kan ik altijd bekijken of er betere opties zijn. Sowieso, als je wat weet, holla at ya boi.
Studentencontainerwoning een optie?quote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het gaat mij er puur om dat ik er zit.![]()
Ja precies en ze willen daar zeer waarschijnlijk dat ik minimaal een jaar blijf.quote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, ja, wel jammer, maar aan de ene kant wellicht een verstandige keuze aangezien je nu gewoon een baan (zekerheid) hebt in deze waardeloze tijden.
Met mij gaat het goed!Een woning ben ik nog mee bezig. Heb mij al wel ingeschreven op de HvA dus ik moet sowieso de aankomende weken wat regelen. In Zuid-Oost heb je relatief snel een woning op een nieuw studentencomplex. Het gaat mij er puur om dat ik er zit. Vanaf daar kan ik altijd bekijken of er betere opties zijn. Sowieso, als je wat weet, holla at ya boi.
Wat voor opleiding ga je doen dan aan de HvA? Ja gaat vast wel lukken, vaak leer je tijdens je studie ook wel leuke mensen kennen waar je dan gewoon samen wat mee kan gaan huren. Vriend van me is zo echt fucking mooi komen te wonen in een grachtenpand![]()
![]()
Dat is wel echt skeer wonenquote:Op maandag 8 april 2013 22:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Studentencontainerwoning een optie?Die in Utrecht hadden eigen keuken en badkamer.. en dat alles op 16 m2 ik weet niet eens hoe dat mogelijk is.
![]()
Ja, dit is ook zoiets, alleen geen containers. Die containers zijn fucked up.quote:Op maandag 8 april 2013 22:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Studentencontainerwoning een optie?
http://www.plegt-vos.nl/r(...)ozacampus_amsterdam/
Dit is imo prima, voor een tijd.Dat schiet dan inderdaad niet op, tenzij Etha je dat laatste half jaar komt joinen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja precies en ze willen daar zeer waarschijnlijk dat ik minimaal een jaar blijf.
Wat voor opleiding ga je doen dan aan de HvA? Ja gaat vast wel lukken, vaak leer je tijdens je studie ook wel leuke mensen kennen waar je dan gewoon samen wat mee kan gaan huren. Vriend van me is zo echt fucking mooi komen te wonen in een grachtenpandWel lekker trouwens; Curacao.
Ik ga informatica doen. Heeft totaal niks met mijn vooropleiding te maken eigenlijk. In eerste instantie wou ik IBMS gaan doen, maar ik zie meer toekomst voor mij in informatica. Daarnaast is het een uitdagend, en ik hou wel van uitdagingen.
Precies ja. Gewoon zoveel mogelijk netwerken en toffe mensen leren kennen.
Zou het ook niet kunnen nee, maar hij geeft aan dat hij vanuit daar wel verder kan zoekenquote:Op maandag 8 april 2013 22:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat is wel echt skeer wonenDie in Utrecht hadden eigen keuken en badkamer.. en dat alles op 16 m2 ik weet niet eens hoe dat mogelijk is.
.
![]()
Het siert je. Het maakt jou uniek. Het is dat herkenbare ding waaraan iedereen je herinneren zal. Succes.quote:Op maandag 8 april 2013 22:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Potjandikkie. Het achtervolgt me overal, dat woord.Haha, nee. Morgen eens doen, thanks.quote:Op maandag 8 april 2013 22:54 schreef Omdatappel het volgende:
Yuri, heb je al eens op marktplaats gekeken? Daar heb ik mijn huisje gevonden.Wat voor huisje, waar en alles. Tell me everathang.
In Amsterdam ook? Want dat lijkt me best uniekquote:Op maandag 8 april 2013 22:54 schreef Omdatappel het volgende:
Yuri, heb je al eens op marktplaats gekeken? Daar heb ik mijn huisje gevonden.![]()
![]()
Ik kom er nooit vanaf. Maar grutjes.quote:Op maandag 8 april 2013 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het siert je. Het maakt jou uniek. Het is dat herkenbare ding waaraan iedereen je herinneren zal. Succes.quote:[..]
Haha, nee. Morgen eens doen, thanks.Wat voor huisje, waar en alles. Tell me everathang.
Klein appartementje alles, in Veenendaal, Utrecht. Eigen badkamer, keuken, ditdat.Oh, nee, dat niet. Maar het valt te proberen, tochquote:Op maandag 8 april 2013 22:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
In Amsterdam ook? Want dat lijkt me best uniek
Omdat peer.![]()
Lekker, lekker. Ik zoek ook een zelfstandige woning. Op die manier kan ik lekker verder autisten zonder gestoord te worden.quote:Op maandag 8 april 2013 23:09 schreef Omdatappel het volgende:
Klein appartementje alles, in Veenendaal, Utrecht. Eigen badkamer, keuken, ditdat.inb4 man van 80 zoekt een jonge beer om bij hem in huis te wonen.quote:Oh, nee, dat niet. Maar het valt te proberen, toch
We flirten met je girlquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Broeder, kijk uit eh, heb net die test spuit in mn glute gezet (nee ok, heeft JB gedaan want ik durf dat niet zelfquote:)
Deathlift or Die.![]()
Sick, sick, sick. Sowieso dat je over een paar weken nog beester bent. Test E of P?quote:Op maandag 8 april 2013 23:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broeder, kijk uit eh, heb net die test spuit in mn glute gezet (nee ok, heeft JB gedaan want ik durf dat niet zelf)
E, P staat voor pussy.quote:Op maandag 8 april 2013 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sick, sick, sick. Sowieso dat je over een paar weken nog beester bent. Test E of P?Deathlift or Die.![]()
Varretje, word je lekker droog vanquote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
E is ook fijner ja. Test only of heb je nog goede kickers?
Deathlift or Die.![]()
'Autist zoekt zolderkamer.'quote:Op maandag 8 april 2013 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lekker, lekker. Ik zoek ook een zelfstandige woning. Op die manier kan ik lekker verder autisten zonder gestoord te worden.
[..]
inb4 man van 80 zoekt een jonge beer om bij hem in huis te wonen.
Ja, die zitten er ook tussen. 'Henk (52) zoekt gezellige huisgenoot. Voorkeur gaat uit naar een leuke, jonge meid.' Blabla, pervtalk.
Moet je omheen lezen, gaat best.Omdat peer.![]()
Je denkt ik bn bangquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
sowieso himmal loesss daarquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
eh aightt sowieso wij hadden nog die suicide tequila gezet in kosappeltjequote:.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
deze manquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zagen jb en ik jou laatst in de hukkenmuller?![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:51 schreef Sala-adin het volgende:
EEH CB ROLLT MET DIE GLAZEN IN DUH MILKYWAY KWAS KK PANJA NOOOquote:Op zondag 21 april 2013 21:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren nog aan hem door een of andere post hier op FOK!. Ik mis die man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Nah ik zocht laatst iets en kwam hem toevallig tegen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
KULAAAR die zwerft hier nog steeds?
Het gaat hier rete traag damn
En ja, dede.full stops and exclamation marks![]()
Serero met in de ene hand de schaal en in zijn andere een Fernandes roodThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
leeft dit kut topic nog¿I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik heb het van jou nota bene.quote:Op maandag 16 september 2013 21:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moest gewoon weer googelen![]()
Oh.quote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is oooo-ooo-oo-o eigenlijkOmdat peer.![]()
Goeie ouwe FernandestijdThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nooit gedaan (ga ervan uit dat ik het wel kan, zo moeilijk is het niet), laat ik aan m'n moeder en/of andere familie en/of goede derden over. Maar ik wil de jouwe wel eens proeven dan.quote:
kan je porn makenquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 16 september 2013 22:27 schreef jna het volgende:
Deze week is de Fernandes in de aanbieding bij de makro.Ik weet wat ik morgen ga doen
![]()
![]()
6 flessen voor 5,94quote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef Viro het volgende:
[..]
GTA V
Makro plunderen zodat ik voldoende fernandes heb voor komende tijdJawel, je keek.![]()
Ik vind het niet zo lekker, dus maak het nooitquote:Op maandag 16 september 2013 22:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Nooit gedaan (ga ervan uit dat ik het wel kan, zo moeilijk is het niet), laat ik aan m'n moeder en/of andere familie en/of goede derden over. Maar ik wil de jouwe wel eens proeven dan.
Wordt vandaag bij mij bezorgd tussen 13:00 en 15:30, hopelijk met brievenbuspostquote:want ik ben niet thuis
dankjewel schatquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
jij hebt echt klappen nodigquote:Op dinsdag 17 september 2013 06:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wordt vandaag bij mij bezorgd tussen 13:00 en 15:30, hopelijk met brievenbuspostwant ik ben niet thuis
![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:23 schreef o.us2.0 het volgende:
die je pas vanavond ofzo krijgt, ik ga nu gta 5 spelen voordat ik naar college moet
xoxoxoxo![]()
![]()
grgrOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: