Klopt, maar waarschijnlijk heeft Bouterse dus gezegd dat hij er niks aan gaat doen. Wel opvallend hoe Suriname zelfs met al die corruptie economisch zo booming is. Moet je nagaan als er een normale regering had gezeten.quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
[..]
Mag hebben? Hij had dat toch al heel lang in handen vanuit zijn 'rebellentijd'?
En ja in plaats van met dat goud je land opbouwen ga je Rick Ross en Rihanna betalen man man man
Oh op die manier. Is Suriname economisch zo booming dan? Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet goed op de hoogte ben van de toestand in Suriname, mede omdat ik me echt best kan ergeren aan de achterlijkheid van acties zoals deze met Rick Ross.quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef jna het volgende:
[..]
Klopt, maar waarschijnlijk heeft Bouterse dus gezegd dat hij er niks aan gaat doen. Wel opvallend hoe Suriname zelfs met al die corruptie economisch zo booming is. Moet je nagaan als er een normale regering had gezeten.
ik volg het ook niet heel aandachtig maar ik zag pas een heel groot stuk in de Volkskrant. Zal zo ff kijken of ik het terug kan vinden online. Zit nu in de trein.quote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh op die manier. Is Suriname economisch zo booming dan? Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet goed op de hoogte ben van de toestand in Suriname, mede omdat ik me echt best kan ergeren aan de achterlijkheid van acties zoals deze met Rick Ross.![]()
Maar is altijd een land met veel potentie geweest ja.
Hij gaat nog steeds. Ik zou inderdaad op Curacao kunnen werken, nabij gelegen eiland is wat minder makkelijk te regelen. Ik ga het waarschijnlijk niet doen, ga wel gewoon langs op vakantiequote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
JB, Etha vertelde mij laatst dat die naar Curacao (?) ging voor een half jaar. Hij vertelde ook dat jij waarschijnlijk een job offer op een nabij gelegen eiland had. Hoe staat het ervoor?
Olie en goud: met Suriname gaat het goedquote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef jna het volgende:
[..]
ik volg het ook niet heel aandachtig maar ik zag pas een heel groot stuk in de Volkskrant. Zal zo ff kijken of ik het terug kan vinden online. Zit nu in de trein.
Hmm, ja, wel jammer, maar aan de ene kant wellicht een verstandige keuze aangezien je nu gewoon een baan (zekerheid) hebt in deze waardeloze tijden.quote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hij gaat nog steeds. Ik zou inderdaad op Curacao kunnen werken, nabij gelegen eiland is wat minder makkelijk te regelen. Ik ga het waarschijnlijk niet doen, ga wel gewoon langs op vakantie![]()
Wil ook geen half jaar klembeleid voor hem gaan zijn daar![]()
Hoe gaat met jou en je zoektocht naar een huis in Amsterdam?
Studentencontainerwoning een optie?quote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het gaat mij er puur om dat ik er zit.
Ja precies en ze willen daar zeer waarschijnlijk dat ik minimaal een jaar blijf.quote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, ja, wel jammer, maar aan de ene kant wellicht een verstandige keuze aangezien je nu gewoon een baan (zekerheid) hebt in deze waardeloze tijden.
Met mij gaat het goed!Een woning ben ik nog mee bezig. Heb mij al wel ingeschreven op de HvA dus ik moet sowieso de aankomende weken wat regelen. In Zuid-Oost heb je relatief snel een woning op een nieuw studentencomplex. Het gaat mij er puur om dat ik er zit. Vanaf daar kan ik altijd bekijken of er betere opties zijn. Sowieso, als je wat weet, holla at ya boi.
Dat is wel echt skeer wonenquote:Op maandag 8 april 2013 22:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Studentencontainerwoning een optie?
Ja, dit is ook zoiets, alleen geen containers. Die containers zijn fucked up.quote:Op maandag 8 april 2013 22:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Studentencontainerwoning een optie?
Dat schiet dan inderdaad niet op, tenzij Etha je dat laatste half jaar komt joinen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja precies en ze willen daar zeer waarschijnlijk dat ik minimaal een jaar blijf.
Wat voor opleiding ga je doen dan aan de HvA? Ja gaat vast wel lukken, vaak leer je tijdens je studie ook wel leuke mensen kennen waar je dan gewoon samen wat mee kan gaan huren. Vriend van me is zo echt fucking mooi komen te wonen in een grachtenpand
Zou het ook niet kunnen nee, maar hij geeft aan dat hij vanuit daar wel verder kan zoekenquote:Op maandag 8 april 2013 22:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat is wel echt skeer wonenDie in Utrecht hadden eigen keuken en badkamer.. en dat alles op 16 m2 ik weet niet eens hoe dat mogelijk is.
Het siert je. Het maakt jou uniek. Het is dat herkenbare ding waaraan iedereen je herinneren zal. Succes.quote:Op maandag 8 april 2013 22:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Potjandikkie. Het achtervolgt me overal, dat woord.
Haha, nee. Morgen eens doen, thanks.quote:Op maandag 8 april 2013 22:54 schreef Omdatappel het volgende:
Yuri, heb je al eens op marktplaats gekeken? Daar heb ik mijn huisje gevonden.
In Amsterdam ook? Want dat lijkt me best uniekquote:Op maandag 8 april 2013 22:54 schreef Omdatappel het volgende:
Yuri, heb je al eens op marktplaats gekeken? Daar heb ik mijn huisje gevonden.
Ik kom er nooit vanaf. Maar grutjes.quote:Op maandag 8 april 2013 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het siert je. Het maakt jou uniek. Het is dat herkenbare ding waaraan iedereen je herinneren zal. Succes.
quote:[..]
Haha, nee. Morgen eens doen, thanks.Wat voor huisje, waar en alles. Tell me everathang.
Oh, nee, dat niet. Maar het valt te proberen, tochquote:Op maandag 8 april 2013 22:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
In Amsterdam ook? Want dat lijkt me best uniek
Lekker, lekker. Ik zoek ook een zelfstandige woning. Op die manier kan ik lekker verder autisten zonder gestoord te worden.quote:Op maandag 8 april 2013 23:09 schreef Omdatappel het volgende:
Klein appartementje alles, in Veenendaal, Utrecht. Eigen badkamer, keuken, ditdat.
inb4 man van 80 zoekt een jonge beer om bij hem in huis te wonen.quote:Oh, nee, dat niet. Maar het valt te proberen, toch
We flirten met je girlquote:
Broeder, kijk uit eh, heb net die test spuit in mn glute gezet (nee ok, heeft JB gedaan want ik durf dat niet zelfquote:
Sick, sick, sick. Sowieso dat je over een paar weken nog beester bent. Test E of P?quote:Op maandag 8 april 2013 23:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broeder, kijk uit eh, heb net die test spuit in mn glute gezet (nee ok, heeft JB gedaan want ik durf dat niet zelf)
E, P staat voor pussy.quote:Op maandag 8 april 2013 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sick, sick, sick. Sowieso dat je over een paar weken nog beester bent. Test E of P?
Varretje, word je lekker droog vanquote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
E is ook fijner ja. Test only of heb je nog goede kickers?
'Autist zoekt zolderkamer.'quote:Op maandag 8 april 2013 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lekker, lekker. Ik zoek ook een zelfstandige woning. Op die manier kan ik lekker verder autisten zonder gestoord te worden.
[..]
inb4 man van 80 zoekt een jonge beer om bij hem in huis te wonen.
Je denkt ik bn bangquote:
sowieso himmal loesss daarquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
eh aightt sowieso wij hadden nog die suicide tequila gezet in kos
appeltjequote:
deze manquote:
Ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zagen jb en ik jou laatst in de hukkenmuller?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:51 schreef Sala-adin het volgende:
EEH CB ROLLT MET DIE GLAZEN IN DUH MILKYWAY KWAS KK PANJA NOOO
quote:Op zondag 21 april 2013 21:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren nog aan hem door een of andere post hier op FOK!. Ik mis die man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Nah ik zocht laatst iets en kwam hem toevallig tegen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
KULAAAR die zwerft hier nog steeds?
Het gaat hier rete traag damn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |