Wat jij wil babehquote:
Ga je speciaal voor CY naar de klb-meet?quote:
Ik weet dat je denkt dat je me helemaal uitgevogeld hebt, maar dat gaat je nog vies tegen vallen denk ik.quote:Op zondag 21 april 2013 21:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ha, frigide mossels hebben diepe gronden. Misschien ben je wel daadwerkelijk fijn gezelschap en kunnen we veel aan elkaar hebben.
Ik zou in ieder geval geen seks met je willen, dat doe ik niet zomaar. Dus als je daar nu al op rekent dan gaat dat inderdaad een teleurstelling voor je worden.
Sommige moet je IRL zien, kijken of ze dan nog zo "ad-hoc/gevat" zijn..quote:Op zondag 21 april 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je speciaal voor CY naar de klb-meet?
Ik dacht gisteren nog aan hem door een of andere post hier op FOK!. Ik mis die man.quote:Op zondag 21 april 2013 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kwam Sala-adin gisternacht nog tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 21 april 2013 21:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren nog aan hem door een of andere post hier op FOK!. Ik mis die man.ku-laar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben een goed mens weet jequote:Op zondag 21 april 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Playahquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 21:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren nog aan hem door een of andere post hier op FOK!. Ik mis die man.Nevar forgetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zondag 21 april 2013 21:39 schreef Montelly het volgende:
WAAROM heeft Tliciouz haar mond altijd open..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welnee, het lijkt erop dat jij denkt dat je weet hoe ik over jou denk. Maar de realiteit is dat ik nog bar weinig van je weet ben en geen haast heb om invulling te geven aan mijn nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 21 april 2013 21:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet dat je denkt dat je me helemaal uitgevogeld hebt, maar dat gaat je nog vies tegen vallen denk ik.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
* Yuri_Boyka adresseert de witte neger.
Zo ie zoquote:Op zondag 21 april 2013 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom jij ook ff buurten dan ethasnolic
Bondagequote:Op zondag 21 april 2013 21:58 schreef Ethanolic het volgende:
hangen de witte negers hier ook aan t ijzer of wa?
Behalve Vas natuurlijk, zij rijdt paard^2^2
quote:
Why hate?quote:Op zondag 21 april 2013 21:58 schreef Ethanolic het volgende:
hangen de witte negers hier ook aan t ijzer of wa?
Behalve Vas natuurlijk, zij rijdt paard^2^2
ik ga voor jouquote:Op zondag 21 april 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pure nostalgie ende jeugdsentiment, tik em aanquote:Op zondag 21 april 2013 22:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die lied kan jij niet kennen. Ik was toen 21 ofzo. Jij 10.
Toch ken ik het.quote:Op zondag 21 april 2013 22:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
juistem.quote:Op zondag 21 april 2013 22:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pure nostalgie ende jeugdsentiment, tik em aan
ik ken het ook en ik ben 16quote:Op zondag 21 april 2013 22:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Uiteraard, keiharde ookquote:
Lang niet gesproken, mag ik op je schoot.quote:
Hoe oud ben je dan nu?quote:Op zondag 21 april 2013 22:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Nou dan doe ik wel of ik 18 ben.quote:Op zondag 21 april 2013 22:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ambi houdt van jong. Kom bij mij op schoot even.
Dat doet bijna elke vrouw, werkt uitstekend.quote:
:squote:Op zondag 21 april 2013 22:20 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Lang niet gesproken, mag ik op je schoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |