Zou ook niet anders verwachten van jou, Miss Chicago.quote:Op zondag 21 april 2013 21:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Grappig, er gaan hele andere verhalen de ronde. Maar je zal toch net iets beter je best moeten doen voordat je dat gedaan krijgt bij mij
krioro is de enige oude lul van dit forum die ik zou doen. (mild srs)quote:
Ben je mal. Ik lig niet zo snel. Maar fucking hell. Wat lekker.quote:Op zondag 21 april 2013 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb je aan een wip geholpen Krio, geen dank.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:30 schreef Montelly het volgende:
Is Vas een neger...shiiit son nooit geweten![]()
Ik zou er niet aan beginnen, wordt alleen maar heel teleurstellend voor je denk ik.quote:Op zondag 21 april 2013 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou ook niet anders verwachten van jou, Miss Chicago.Ik vang jou in de toekomst wel, heb nog niet eens over een strijdplan nagedacht.
Dit.quote:Op zondag 21 april 2013 21:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben je mal. Ik lig niet zo snel. Maar fucking hell. Wat lekker.
Ben blank hoor, ben je blind?quote:Op zondag 21 april 2013 21:30 schreef Montelly het volgende:
Wauwquote:Op zondag 21 april 2013 21:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan beginnen, wordt alleen maar heel teleurstellend voor je denk ik.
[..]
Dit.
Begin je nou weer?quote:
kroes haar, wel gestyledquote:
Half Surinaams half Nederlandsquote:Op zondag 21 april 2013 21:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is je natio eigenlijk? Meestal zie ik dat wel. Bij jou niet.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb je aan een wip geholpen Krio, geen dank.
Er is altijd een volgend concert waarbij mutsmeisje moet werken.quote:Op zondag 21 april 2013 21:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nog steeds spijt dat ik geen tijd had om in die glutes te knijpen bij Mos.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:30 schreef Montelly het volgende:
maar meer blank..quote:
Lul niet je bent gewoon wit.quote:Op zondag 21 april 2013 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ben best donker voor een halfbloedje juist, komt door mn cam.
Wil je t zelf even beoordelen?quote:Op zondag 21 april 2013 21:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sorry, ben een sucker voor mooie billen. Heb jij een mooie achterwerk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Kwam Sala-adin gisternacht nog tegenquote:Op zondag 21 april 2013 21:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Er is altijd een volgend concert waarbij mutsmeisje moet werken.
Ha, frigide mossels hebben diepe gronden. Misschien ben je wel daadwerkelijk fijn gezelschap en kunnen we veel aan elkaar hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 21:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan beginnen, wordt alleen maar heel teleurstellend voor je denk ik.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je t zelf even beoordelen?Graag ja. Kijken of voelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 21:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ha, frigide mossels hebben diepe gronden. Misschien ben je wel daadwerkelijk fijn gezelschap en kunnen we veel aan elkaar hebben.
Ik zou in ieder geval geen seks met je willen, dat doe ik niet zomaar. Dus als je daar nu al op rekent dan gaat dat inderdaad een teleurstelling voor je worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |