Ja, DM mij eens een foto, ben zo benieuwd naar mijn Chinese kameraad.quote:Op zondag 21 april 2013 21:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Van al die foto's die ik op FOK! heb gepost zeker.
Ik wacht ook nog steeds op foto's van jouw goddelijke verschijning.quote:Op zondag 21 april 2013 21:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, DM mij eens een foto, ben zo benieuwd naar mijn Chinese kameraad.
Het MCA is wel erg dichtbij voor mijquote:Op zondag 21 april 2013 21:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Good luck with that, zie me eerst maar te vinden
Leuk geprobeerd maar ik doe niet aan webcamsex.quote:Op zondag 21 april 2013 21:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik moet aan een presentatie werken maar heb geen zin, dus alle afleiding is welkom. Mijn PM-box staat open.
Jezus, heb jij nog nooit een foto van mij gezien? Valt wel mee met het doorsturen hier.quote:Op zondag 21 april 2013 21:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, DM mij eens een foto, ben zo benieuwd naar mijn Chinese kameraad.
quote:
Zo erg?quote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan heb je zijn oude foto in Fernandes nog niet gezien
Crap.quote:Op zondag 21 april 2013 21:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het MCA is wel erg dichtbij voor mij![]()
![]()
Grappig, er gaan hele andere verhalen de ronde. Maar je zal toch net iets beter je best moeten doen voordat je dat gedaan krijgt bij mijquote:Op zondag 21 april 2013 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar ik doe niet aan webcamsex.
Naakt onder de douche.quote:
Lieg niet, smeerpijp.quote:Op zondag 21 april 2013 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar ik doe niet aan webcamsex.
Boh, sletje tochquote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat soort kwaliteitshots kan ik natuurlijk niet in de vergetelheid laten raken.
Heb je mij daarom gevraagd dan?quote:Op zondag 21 april 2013 21:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op foto's van jouw goddelijke verschijning.
Kan ik me niet herinneren, volgens mij niet, maar ik verwar(de) jou altijd met WH.quote:Op zondag 21 april 2013 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezus, heb jij nog nooit een foto van mij gezien? Valt wel mee met het doorsturen hier.
Nou, die foto kun je wel vergeten.quote:Op zondag 21 april 2013 21:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren, volgens mij niet, maar ik verwar(de) jou altijd met WH.
Je krijgt geen spijt van kijken hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ehm. Nee, laat maar zitten.. Ik hoef mensen niet zo snel naakt te zien.
quote:
IS DAT ECHT KRIORO?quote:Op zondag 21 april 2013 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ONZ / [Fernandes #44] We need to party
OP
Damn.quote:Op zondag 21 april 2013 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ONZ / [Fernandes #44] We need to party
OP
Meid naar mijn hart. Niet zo vulgair als die anderen hier.quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ehm. Nee, laat maar zitten.. Ik hoef mensen niet zo snel naakt te zien.
Nog steeds spijt dat ik geen tijd had om in die glutes te knijpen bij Mos.quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Meid naar mijn hart. Niet zo vulgair als die anderen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |