SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo nog wat aandachtshoererij voor mezelf ok gr gr![]()
Fucking nice, Miami zeker?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja, deze boy gaat binnenkort wel eff 2 weekjes Florida boeken!![]()
Heb Haitian connects, ga naar Opa Locka in Miami-Dade County en vraag naar Zoe Pound Goons.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja, deze boy gaat binnenkort wel eff 2 weekjes Florida boeken!![]()
?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb Haitian connects, ga naar Opa Locka in Miami-Dade County en vraag naar Zoe Pound Goons.![]()
![]()
Geen dankquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zin in nu. Bedankt, godverdomme.. Zo ben ik.
![]()
AH is precies nú dichtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ben je ook zo iemand die het dan komt brengen?. Denk dat de avondwinkel wel iets heeft, en dan ook nog helemaal reizen..
Wordt wel een quid pro quo hoor, dan.
![]()
Oh, doe je toch ff.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
AH is precies nú dicht. Denk dat de avondwinkel wel iets heeft, en dan ook nog helemaal reizen..
Wordt wel een quid pro quo hoor, dan.
Je woont vast ver weg, maar ach.
Gekkie.
Omdat peer.![]()
Slechts een kilometer of 59 vanuit onze hoofdstad.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, doe je toch ff.Je woont vast ver weg, maar ach.
Gekkie.
Tot zo!![]()
Joe, ik zal vast thee zetten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slechts een kilometer of 59 vanuit onze hoofdstad.
Tot zo!Omdat peer.![]()
Chocokoekje erbij? Je mag er wel twee, omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Twee suiker en een wolkje melk aub (no homo).Omdat peer.![]()
Wat een homotje ben je toch ook, met je 2 klontjes suiker en melkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Twee suiker en een wolkje melk aub (no homo).![]()
![]()
Kan toch ook twee schepjes suiker zijn, jonguh, niks homo aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een homotje ben je toch ook, met je 2 klontjes suiker en melkOmdat peer.![]()
Ja, lekkerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Chocokoekje erbij? Je mag er wel twee, omdat jij het bent.. Ik kom je vaker meloen brengen
.
![]()
Same thangquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan toch ook twee schepjes suiker zijn, jonguh, niks homo aan.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, lekker. Ik kom je vaker meloen brengen
.
Omdat peer.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Twee suiker en een wolkje melk aub (no homo)..
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Liever twee zoetjes togquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan toch ook twee schepjes suiker zijn, jonguh, niks homo aan.![]()
Hahaha, ik doe al zeker tien jaar lang hetzelfde met m'n broersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:50 schreef jna het volgende:
http://online.wsj.com/art(...)269991660836834.html
23 jaar lang tikkertje spelen. Bazen
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
HERRIJSThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
I remember Jumi's PP2G.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ohja, per vandaag is PP2G definitief opgeheven. Mooie tijden, mooie hosselings. Shit.
R.I.P.full stops and exclamation marks![]()
Zou zijn Serratus anterior likken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:37 schreef jna het volgende:
Vannacht gaat dit beest weer vechten
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Haha.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:37 schreef jna het volgende:
Vannacht gaat dit beest weer vechten
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de reminder.
Ik moest echt lachen om je pics.quote:
If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen om je pics.
Omdat peer.![]()
Ik wil zijn Latissimus dorsi knedenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou zijn Serratus anterior likken.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ik wil zijn Latissimus dorsiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou zijn Serratus anterior likken.Zoon? Dit knulletje is 3 jaar jonger dan Yuriquote:
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
HAPPY BIRTHDAY TO THE GROOOOOOOOOUND[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Weet iemand hier nog hoe dat ene liedje heet waar Obama aan het rappen, smoken etc. etc. in de hood is?If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet iemand hier nog hoe dat ene liedje heet waar Obama aan het rappen, smoken etc. etc. in de hood is?
?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hahahaha, ja man, bedankt.quote:
quote:
Deze versie van Hard in Da Paint. Gut gut mien jung, elk weekend sta ik er weer mijn sanka op te shaken.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze versie van Hard in Da Paint. Gut gut mien jung, elk weekend sta ik er weer mijn sanka op te shaken.
Harde track man. Sowieso op USB zetten voor in m'n wagon.
Haha, ik zag hem ook al op facebook voorbij komen. Een vrouw naar mijn hart.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
This Latina Can Move
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshh29z149579E4Y3581
Als een vrouw niet zo kan dansen, dan mag ze wegblijven.
WSHH is trouwens een skere site man. Wanneer gaan ze site eens een nieuw look aanmeten.
Whehe, moest ik echt direct aan denken jaquote:. Die overruled die vorige toch wel
.
![]()
Oh dat zijnAlbir en Sara
weer. Nog eens, omdat
:
Fuckouttahere met die poverty dansers Yuri, die gozer kan niet eens dansen.
[ Bericht 1% gewijzigd door krioro op 02-02-2013 23:09:06 ]full stops and exclamation marks![]()
Haha. Hahahhahaa.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als een vrouw niet zo kan dansen, dan mag ze wegblijven.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat nummer waar ze op dansen gaat over Pokemon & Pikachu.. Wat?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
vasje tochquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
"Mjeneehr wai ghaan een teeliefoonische maacchtieging doen iek vraagt u straaks en dan zegt u hardop ja okee mjeneehr heeft u nog vragen?"
Chocoladebear was jij dit?![]()
![]()
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dit gaat ook echt voor geen meter meer he?sinds vas over is en dwc al gauw volgde is hier bijna niks meer
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Er wordt niet meer onderling geneukt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Dit gaat ook echt voor geen meter meer he?sinds vas over is en dwc al gauw volgde is hier bijna niks meer
Niet meer?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Er wordt niet meer onderling geneukt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Sinds Phanny, Sala en Jumi pleite zijn bedoel je.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
full stops and exclamation marks![]()
Shoutout naar deze gevallen Fernandes-strijders idd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Sinds Phanny, Sala en Jumi pleite zijn bedoel je.![]()
Haar soundtrackquote:.
A bitch gone be a bitch
A ho gone be a ho
A killer gone be a killer
that's all you need to know
Ain’t no way around it, ain’t no way around it
Ain’t no way around it, ain’t no way around it.
Oh, en Sinji natuurlijk!
![]()
Oja. Die ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Sinds Phanny, Sala en Jumi pleite zijn bedoel je.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ohja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Sinds Phanny, Sala en Jumi pleite zijn bedoel je.All good things are wild and free.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Sinds Phanny, Sala en Jumi pleite zijn bedoel je.
Wat zijn dat voor Beliebers in de OP?
Een duckface opzetten met een fles/blikje fernandez voor de camera wtf br33zahh!
"Zou Je Haar Geven?? :P"![]()
Haten = verlaten Gquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:55 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat zijn dat voor Beliebers in de OP?
Een duckface opzetten met een fles/blikje fernandez voor de camera wtf br33zahh!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Gare sitequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef jna het volgende:
http://chantaaall.webnode.nl/
Had ik maar haar leven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef jna het volgende:
http://chantaaall.webnode.nl/
Had ik maar haar leven
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |