Gewoon niks geven en alle #care uitschakelen.quote:
Dat is denk ik wel het beste inderdaad. Hoe zielig misschien ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon niks geven en alle #care uitschakelen.
ik ben ook wat meer westers georienteerd qua vakanties, trekt me totaal niet dat soort landen. Zeker niet met al dat gezeik ik tijdens me werk met mensen uit die landen hebquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is de grootste cultuurshock die je als westerling kunt meemaken, zo vertelde mijn Maatschappij leraar me ooit.
Het misschien super leerzaam en een eyeopener, maar dit lijkt me geen relaxte vakantie.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is de grootste cultuurshock die je als westerling kunt meemaken, zo vertelde mijn Maatschappij leraar me ooit.
Hij heeft in ieder geval saus...maar of de garing juist is?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:05 schreef franklop het volgende:
denk dat julius jaspers zich wel goed voorbereid heeft
Mooi...en duur.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ben ik wel geweest. Mooi hoor.
Is al jaren geleden en het viel toen best mee qua prijs.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mooi...en duur.![]()
Lijkt me geweldig!
Prima schat, jij betaald he?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:07 schreef franklop het volgende:
morgen gaan we naar een tweesterrenrestaurant!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |