SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mini is geen bus.quote:
En zoen is geen kus.quote:
Captain_Fabulous kom nou eens eten man.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef Muis006 het volgende:
Hee sp3c, betaal nou eens voor het eten man.
Definieer weinig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef Ynske het volgende:
k heb dit keer echt weinig foto's gemaakt
grove selectie 56quote:
plan was om dat gewoon in natura te regelen met Greys maar die was druk en nu heb ik al gegeten dus is de noodzaak een beetje wegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef Muis006 het volgende:
Hee sp3c, betaal nou eens voor het eten man.
Wie?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Captain_Fabulous kom nou eens eten man.
Dat vind ik er veelquote:
Die heeft heel keurig toch het geld overgemaakt voor het eten, ondanks dat hij niet kon op het laatste moment door prive omstandigheden.quote:
Mislukte foto's zijn kiekjes en een fotograaf zet geen kiekjes onlinequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook de mislukte er gewoon bij doen hoor, toch?
Wel in een geheimennn emmert. Hoop ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mislukte foto's zijn kiekjes en een fotograaf zet geen kiekjes online
die van jou natuurlijk welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook de mislukte er gewoon bij doen hoor, toch?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, oncharmante pics mogen er gewoon in
Alsof die er van mij in de vorige emmert niet warenquote:
Ik vraag me van 1 foto nog af wie hem eigenlijk gemaakt heeft en ook waarom ik dat niet door heb gehadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof die er van mij in de vorige emmert niet waren![]()
Ik troost mij met het idee dat jullie dat live ook gezien hebben, de slechte momenten, dus dat het al wat gewend is
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
Ha, tof, de nieuwe foto's staan er in!
*vinger opsteekt*quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vraag me van 1 foto nog af wie hem eigenlijk gemaakt heeft en ook waarom ik dat niet door heb gehad
laat me raden, die van die hand?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vraag me van 1 foto nog af wie hem eigenlijk gemaakt heeft en ook waarom ik dat niet door heb gehad
Ik had het al verwachtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
*vinger opsteekt*
Ik noem hem 'Hand op Kont'
quote:
Ik zie nergens een foto van jou met Ole?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:14 schreef Goodbye het volgende:
Ahahahahahaha, ik zie nu pas een foto van mij (met Ole) waarop ik heul heul verbaasd kijk. Wie heeft die foto gemaakt verdeurie!![]()
Eerder al wrong ik me in allerlei bochten om op de foto te krijgen dat jullie handjes vasthielden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had het al verwacht![]()
Wel lekker kontje
Ergens aan het eind!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zie nergens een foto van jou met Ole?
Volgens mij doet ie soberso raar bij mij want ik meende eerst foto's van mezelf op barkrukken te zien en nu niet meer.
Of ik heb het gedroomd, ik heb wat koortsaanvallen gehad
die heb ik net nog gezienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zie nergens een foto van jou met Ole?
Volgens mij doet ie soberso raar bij mij want ik meende eerst foto's van mezelf op barkrukken te zien en nu niet meer.
Of ik heb het gedroomd, ik heb wat koortsaanvallen gehad
Ahw wat schattigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerder al wrong ik me in allerlei bochten om op de foto te krijgen dat jullie handjes vasthielden.
Dat mislukte. Maar toen zag ik later mijn kans met deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest plaatsen aan de BazenBar bezet houden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:27 schreef Greys het volgende:
Ja, ik heb Muis ook gedrapeerd gezien over krukken
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ahw wat schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
1. Kano in de kroegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:33 schreef Puala het volgende:
Zo, ook eventjes mijn foto's aan het uploaden gezet. Wel 4 stuks
Ik heb enkel foto's van Kano die Greys heeft gemaaktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
1. Kano in de kroeg
2. Kano aan de tafel
3. Kano aan de bar
4. Kano onder de dekens
Ik heb er nog een van jullie maar die is zwaar overbelichtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb enkel foto's van Kano die Greys heeft gemaakt
Die mag dan wel via andere wegen naar me toe komen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb er nog een van jullie maar die is zwaar overbelichtniet erg mooi.
Komt dr aan via DMquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef Muis006 het volgende:
Kano lijkt er een beetje bezeten op
Maar hij kijkt dan ook naar jou
Hebbie whatsapp?
ik heb 1 heel schetige van mquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb enkel foto's van Kano die Greys heeft gemaakt
Kano, popje.quote:
Omdat hij daar mee liep te zwaaienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
Hoe weet jij nou weer dat ie geen smartphone heeft
Of loop je je weer te mengen en te bemoeien
Met de smartphone die hij niet heeft?quote:
Die stoute Hont!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moest plaatsen aan de BazenBar bezet houden.
En toen zag Hont22 zijn kans schoon om mijn been te berijden.
Foto's van ons?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:33 schreef Puala het volgende:
Zo, ook eventjes mijn foto's aan het uploaden gezet. Wel 4 stuks
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kano, popje.
KOOP EENS EEN SMARTPHONE want een relatie op afstand is al lastig genoeg en dan moet je elkaar wel sexy kunnen whatsappen enzo.
Gr gr Muis006
Ik heb een 6310iquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
Dat was niet het enige waarmee ik liep te zwaaienquote:
met een of andere aftandse nokiaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Met de smartphone die hij niet heeft?
Of wil ik niet weten waar hij mee liep te zwaaien?
Ik vind dit wel een echt liefdevolle post.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
Dan moet je je scherenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:51 schreef sp3c het volgende:
ik begin wel een beetje fuzzy te worden op deze manier
het mooie aan wachten is t opbouwen van spanningquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:58 schreef sp3c het volgende:
het mooie aan dat hele uploaden verhaal is dat iedereen dan ook gelijk weet waar je het over hebt
Hihihi!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:58 schreef sp3c het volgende:
het mooie aan dat hele uploaden verhaal is dat iedereen dan ook gelijk weet waar je het over hebt
echt hockeyers doen niet aan geduldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
het mooie aan wachten is t opbouwen van spanning
Tof voorspelquote:
ah goed dat je me inlicht van te voren...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
we doen ook niet aan voorspel
gewoon gelijk stampen
moet kunnen denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Maakt niet uit, gewoon uploaden schatjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:21 schreef Ynske het volgende:
ben zo afgeleid dat ik niet eens mn foto's goed nummer
dan moet ik ze toch eerst goed noemen en opslaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gewoon uploaden schatjeEn daarna vriendjes worden met mijn op FB
Toch niet x-rated hae?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, heb nog een filmpje van zaterdag. Zien?
Ik weet hoe beschermd je opgevoed bent?quote:
Ja,teer zieltje enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet hoe beschermd je opgevoed bent?
Canadees volgens mijquote:
Wel met Nederlandse roots, dan.quote:
elisab wilde op een gegeven moment Red Bull Crashed Ice doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
Maar het heeft wel een hoog X-games gehalte in vergelijking met bingo op zaterdagavond
Wil.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
elisab wilde op een gegeven moment Red Bull Crashed Ice doen
Das mij toch weer ff een stapje te ver. Verder doe ik vrijwel allesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
elisab wilde op een gegeven moment Red Bull Crashed Ice doen
valt op zich wel mee hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das mij toch weer ff een stapje te ver. Verder doe ik vrijwel alles
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
valt op zich wel mee hoor
soort bobsleeen op schaatsen met 3 andere knakkers in dezelfde bocht
is niet erg, de rest denkt er hetzelfde overquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Ik kan mezelf niet inhouden. Niet remmen en gewoon iedereen opzij rammen.
Eliesje heeft het even druk met wat dingen dus we komen erop terug zodra ze meer tijd heeft.quote:
Ja bij mij nu ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe zien jullie de nieuwste als eerste? Bij mijs taat alles door elkander.
dat was mijn probleem ook alquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef Muis006 het volgende:
Vanaf de homepage.
Maar ik snap die nieuwe photobucket niet
Wel hier melden he? Ik kom kijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eliesje heeft het even druk met wat dingen dus we komen erop terug zodra ze meer tijd heeft.
Uh?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef Ynske het volgende:
Greys kun jij de settings even voor die URL dingen en verloop goed zetten?
Daar sta ik idd meteen pontificaal opquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef Muis006 het volgende:
Vanaf de homepage.
Maar ik snap die nieuwe photobucket niet
Verrek jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar sta ik idd meteen pontificaal opToepasselijk bij de naam
volgens mij is er wat fout gegaan bij mij, maar t zal wel danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Uh?
Dat scrambelen bedoel je? Dat had ik al bij voorbaat gedaan volgens mij.
Verloop weet ik niet wat je bedoelt?
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
Als je nu inlogt en dan op LIBRARY klikt en dan VIEW LIBRARIES, dan kies je links 'Yns'.
En dan heb je een apart mapje met al Yns haar pics
en die uit t andere mapje vissen is lastig zeker hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
Als je nu inlogt en dan op LIBRARY klikt en dan VIEW LIBRARIES, dan kies je links 'Yns'.
En dan heb je een apart mapje met al Yns haar pics
Nee doe ik straks ffquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
en die uit t andere mapje vissen is lastig zeker he
Ja dat vind ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee doe ik straks ff
Wat een leuke Qwea foto![]()
![]()
ja he, echt een tof mooi wijfquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee doe ik straks ff
Wat een leuke Qwea foto![]()
![]()
k heb nog wel wat liggen, maar das meer mja vind ik zelf dan altijdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:53 schreef Cee het volgende:
Leuke foto's Yns!![]()
Geen van mezelf maar da's misschien beter zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Gewoon doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb nog wel wat liggen, maar das meer mja vind ik zelf dan altijd
ik heb er een aantal die ik zeker wist al uit gevist uit de 1e mapquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
Die nieuwe Bucket is echt kut
Als ik dan stuk voor stuk blader zie ik sommige foto's weer niet die ik in het overzicht weer wel zag.
Ja dat heb ik ook! Heel irritant.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
Die nieuwe Bucket is echt kut
Als ik dan stuk voor stuk blader zie ik sommige foto's weer niet die ik in het overzicht weer wel zag.
Ja dat app ik haar ook netquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, die hang-foto, die omg wat is dit een epische meet-I'm loving this!-foto.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Die chaospics dat we aan het springen zijn in de verte bedoel je?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:34 schreef Greys het volgende:
Cat! Cee! OMG!![]()
Even goed luisteren en kijken dit
And though I had to blow my noooooose, I did it all in one take... bitchessssssssquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]'And they didn't even take a wide shot'.
Briljant
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:46 schreef Ynske het volgende:
Hoe heette dat liedje cM kleine cosette met die wolken
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:53 schreef Greys het volgende:
Oh dat is niet het goede clipje
Wel het goede liedje, maar niet de goede stem uit de film.
Mwahahahahaha!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:34 schreef Greys het volgende:
Cat! Cee! OMG!![]()
Even goed luisteren en kijken dit
Ze had dit eigenlijk zelf moeten doen, Annequote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mwahahahahaha!![]()
Ik bedoel natuurlijk HEILIGSCHENNIS!
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had dit eigenlijk zelf moeten doen, Anne
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:05 schreef Oognip het volgende:
Wel gezellig zo, lekker in mijn schizofrene eentje kletsen
Euh, ik vind ze zelf een beetje minder maar wel lief dat je dat zegt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:03 schreef Oognip het volgende:
Liesje heeft van die lekkere appelwangetjes
Mag ik dat zeggen?
Jij bent schattig!quote:Op woensdag 30 januari 2013 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh, ik vind ze zelf een beetje minder maar wel lief dat je dat zegt.
Ik zat nog te twijfelen daaroverquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:49 schreef Goodbye het volgende:
En die naamstickers van MeneerMuis, dat had ik helemaal niet gezien die avond, anders had ik m'n kans gegrepen natuurlijk!![]()
![]()
Hihihi, dat was wel een geweldige actie geweest. Verwarring alom!quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen daarover
Had het gedaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht, straks wil die jongen nooit meer mee omdat er allemaal kerels op zijn schoot gingen zitten (ervanuit gaande dat Eric zijn kans had gegrepen)quote:
Dat valt dan toch wel weer mee?quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, dat was wel een geweldige actie geweest. Verwarring alom!
Meneer Muis zat de hele avond op een barkruk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee heeft ie niet gedaan! De sticker was speciaal voor hem en Steve ook nog eens.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht, straks wil die jongen nooit meer mee omdat er allemaal kerels op zijn schoot gingen zitten (ervanuit gaande dat Eric zijn kans had gegrepen)
[..]
Dat valt dan toch wel weer mee?
En aan tafel hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meneer Muis zat de hele avond op een barkruk.niks mogelijkheid tot schootzitten.
![]()
Ja, onder de binkoot! Dan heb ik daar geen tijd voor!quote:
Jawel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:00 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij zijn er nul naamstickerts van baas verwisseld he?
Natuurlijk niet. Er was al verwarring of je een Hema of een Homa was, dus als je dan ineens bij MeneerMuis op schoot zou gaan zitten....quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht, straks wil die jongen nooit meer mee omdat er allemaal kerels op zijn schoot gingen zitten (ervanuit gaande dat Eric zijn kans had gegrepen)
[..]
Dat valt dan toch wel weer mee?
ik heb heel lang Qwea gehetenquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:00 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij zijn er nul naamstickerts van baas verwisseld he?
Wat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er was al verwarring of je een Hema of een Homa was,
Nee, volgens mij waren dat twee Kroeggasten die vroegen of wij allemaal van een datingsite waren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:13 schreef Muis006 het volgende:
Wie zijn die twee sjappies zonder naamstickerts waar Grees mee op de foto staat? Hoorden die ook bij ons?
Niet gezien.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:10 schreef Muis006 het volgende:
Jamaar de hema homa uitleg was toch al eens geweest hier?
Ja, vast.quote:
Breuls niet herkennenquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:13 schreef Muis006 het volgende:
Wie zijn die twee sjappies zonder naamstickerts waar Grees mee op de foto staat? Hoorden die ook bij ons?
Ja, wij wel. Behalve die groene, das een binnengewaaide nicht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, volgens mij waren dat twee Kroeggasten die vroegen of wij allemaal van een datingsite waren.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, volgens mij waren dat twee Kroeggasten die vroegen of wij allemaal van een datingsite waren.
Ik ben in de warquote:
Hee, ik was niet degene die dacht dat je hommo was!quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:17 schreef kanovinnie het volgende:
Geloof je haar? Die heeft 't vaker bij het verkeerde eind.
Nee een anderequote:Op woensdag 30 januari 2013 09:18 schreef Goodbye het volgende:
Je bedoelt toch die foto waar Greys en Maes op staan? Of een andere?
In dat eerste geval, sowwy!
volgens mij vrienden van de kroegquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:13 schreef Muis006 het volgende:
Nu wil ik alles weten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, ik was niet degene die dacht dat je hommo was!
Ja, ik weet niet meer wie het nou zei.. Weet je hoe veel je moet onthouden op zo'n avond!!quote:
Ik leef in doodsangst, ja!quote:
Ga maar even goed nadenken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet meer wie het nou zei.. Weet je hoe veel je moet onthouden op zo'n avond!!
Dat was gisterquote:
Praatjes vullen geen gaatjes zeker?quote:
Ja wat is dat nou?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hjamaar jij bent een ONZmodje en er is ons geleerd dat je die niet moet vertrouwen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes zeker?
Lees even dat artikel op de FP, dan wordt het je wel duidelijk!quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik snap dat Berttopic niet.
/tedomvoorONZ
Okeequote:Op woensdag 30 januari 2013 09:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lees even dat artikel op de FP, dan wordt het je wel duidelijk!
Dit ja, anders is het topic ook niet echt volgbaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lees even dat artikel op de FP, dan wordt het je wel duidelijk!
Ja idd!quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:42 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens kano, van die twee foto's van jou kan je perfect zo'n plaatje maken
[ afbeelding ]
Doe maar niet. Wil geen meme worden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:42 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens kano, van die twee foto's van jou kan je perfect zo'n plaatje maken
[ afbeelding ]
digitale televisie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen L1, maar ik neem aan dat het wel op youtube komt ofzo. Ben echt wel benieuwd!
Andersom precies zo, hij vroeg aan mij wie muis wasquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:24 schreef Muis006 het volgende:
Mijn eerste gesprek over kano ging zo:
"Hee Muis! Hebbie al met kano geschuifeld?"
- "Geen idee wie dat is"
"Die met die groene trui aan de bar"
- "brb"
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Andersom precies zo, hij vroeg aan mij wie muis was
ik bescherm je welquote:
Doen! Het is echt hilarisch en Limburgers zijn kewl. Maar dat wisten we natuurlijk allang.quote:
users die dachten dat ik trollde ook.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:06 schreef Muis006 het volgende:
Ja ik ben nu bij de ontknopingtoffe reeks.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:57 schreef Bart het volgende:
[..]
ik bescherm je wel
/kalende ridder in zwart stalen ros.
Ik heb digitennequote:Op woensdag 30 januari 2013 09:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
digitale televisie?
daar hebben wij zelfs ATM in enzo
Ja! Als ze je zouden kenne, wisten ze wel beter!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
users die dachten dat ik trollde ook.
Precies! Daar ben ik veel te braaf voor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! Als ze je zouden kenne, wisten ze wel beter!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:57 schreef Bart het volgende:
[..]
ik bescherm je wel
/kalende ridder in zwart stalen ros.
Het schijnt vanmiddag droog te worden, dus waarom niet. En bovendien: ben je van suiker?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:37 schreef Cat22 het volgende:
Het regent![]()
Nu is dus de vraag of ik me vandaag nog de deur uit waag om kaartjes voor Bospop te kopen.
Via internet bestellen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:37 schreef Cat22 het volgende:
Het regent![]()
Nu is dus de vraag of ik me vandaag nog de deur uit waag om kaartjes voor Bospop te kopen.
http://www.bospop.nl/Page/704796_tickets-bospop-2013.aspxquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:37 schreef Cat22 het volgende:
Het regent![]()
quote:
dat sowieso!quote:
Ik heb m'n post iets aangepastquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee k zit op mn werk
maar tis wel gezellig kleppen
Vermaken betekend niet gelijk seks hequote:Op woensdag 30 januari 2013 12:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb m'n post iets aangepastWas een beetje een te directe vraag misschien
In de SC las ik iets wat me deed denken dat je je vannacht wel vermaakt had met iemand.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:27 schreef Takaiki het volgende:
Leuke foto's![]()
Die van Muis met Erik vind ik echt![]()
![]()
Dus jij hebt je laatst niet vermaakt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Vermaken betekend niet gelijk seks he
Jawohl. Maar ik heb me bijv. gisteravond ook prima vermaakt, maar geen seks gehadquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dus jij hebt je laatst niet vermaakt?![]()
"foei Takke"
Bij jou welquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Vermaken betekend niet gelijk seks he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |