SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mini is geen bus.quote:
En zoen is geen kus.quote:
Captain_Fabulous kom nou eens eten man.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef Muis006 het volgende:
Hee sp3c, betaal nou eens voor het eten man.
Definieer weinig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef Ynske het volgende:
k heb dit keer echt weinig foto's gemaakt
grove selectie 56quote:
plan was om dat gewoon in natura te regelen met Greys maar die was druk en nu heb ik al gegeten dus is de noodzaak een beetje wegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef Muis006 het volgende:
Hee sp3c, betaal nou eens voor het eten man.
Wie?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Captain_Fabulous kom nou eens eten man.
Dat vind ik er veelquote:
Die heeft heel keurig toch het geld overgemaakt voor het eten, ondanks dat hij niet kon op het laatste moment door prive omstandigheden.quote:
Mislukte foto's zijn kiekjes en een fotograaf zet geen kiekjes onlinequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook de mislukte er gewoon bij doen hoor, toch?
Wel in een geheimennn emmert. Hoop ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mislukte foto's zijn kiekjes en een fotograaf zet geen kiekjes online
die van jou natuurlijk welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook de mislukte er gewoon bij doen hoor, toch?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, oncharmante pics mogen er gewoon in
Alsof die er van mij in de vorige emmert niet warenquote:
Ik vraag me van 1 foto nog af wie hem eigenlijk gemaakt heeft en ook waarom ik dat niet door heb gehadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof die er van mij in de vorige emmert niet waren![]()
Ik troost mij met het idee dat jullie dat live ook gezien hebben, de slechte momenten, dus dat het al wat gewend is
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
Ha, tof, de nieuwe foto's staan er in!
*vinger opsteekt*quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vraag me van 1 foto nog af wie hem eigenlijk gemaakt heeft en ook waarom ik dat niet door heb gehad
laat me raden, die van die hand?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vraag me van 1 foto nog af wie hem eigenlijk gemaakt heeft en ook waarom ik dat niet door heb gehad
Ik had het al verwachtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
*vinger opsteekt*
Ik noem hem 'Hand op Kont'
quote:
Ik zie nergens een foto van jou met Ole?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:14 schreef Goodbye het volgende:
Ahahahahahaha, ik zie nu pas een foto van mij (met Ole) waarop ik heul heul verbaasd kijk. Wie heeft die foto gemaakt verdeurie!![]()
Eerder al wrong ik me in allerlei bochten om op de foto te krijgen dat jullie handjes vasthielden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had het al verwacht![]()
Wel lekker kontje
Ergens aan het eind!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zie nergens een foto van jou met Ole?
Volgens mij doet ie soberso raar bij mij want ik meende eerst foto's van mezelf op barkrukken te zien en nu niet meer.
Of ik heb het gedroomd, ik heb wat koortsaanvallen gehad
die heb ik net nog gezienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zie nergens een foto van jou met Ole?
Volgens mij doet ie soberso raar bij mij want ik meende eerst foto's van mezelf op barkrukken te zien en nu niet meer.
Of ik heb het gedroomd, ik heb wat koortsaanvallen gehad
Ahw wat schattigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerder al wrong ik me in allerlei bochten om op de foto te krijgen dat jullie handjes vasthielden.
Dat mislukte. Maar toen zag ik later mijn kans met deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest plaatsen aan de BazenBar bezet houden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:27 schreef Greys het volgende:
Ja, ik heb Muis ook gedrapeerd gezien over krukken
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ahw wat schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
1. Kano in de kroegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:33 schreef Puala het volgende:
Zo, ook eventjes mijn foto's aan het uploaden gezet. Wel 4 stuks
Ik heb enkel foto's van Kano die Greys heeft gemaaktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
1. Kano in de kroeg
2. Kano aan de tafel
3. Kano aan de bar
4. Kano onder de dekens
Ik heb er nog een van jullie maar die is zwaar overbelichtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb enkel foto's van Kano die Greys heeft gemaakt
Die mag dan wel via andere wegen naar me toe komen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb er nog een van jullie maar die is zwaar overbelichtniet erg mooi.
Komt dr aan via DMquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef Muis006 het volgende:
Kano lijkt er een beetje bezeten op
Maar hij kijkt dan ook naar jou
Hebbie whatsapp?
ik heb 1 heel schetige van mquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb enkel foto's van Kano die Greys heeft gemaakt
Kano, popje.quote:
Omdat hij daar mee liep te zwaaienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
Hoe weet jij nou weer dat ie geen smartphone heeft
Of loop je je weer te mengen en te bemoeien
Met de smartphone die hij niet heeft?quote:
Die stoute Hont!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moest plaatsen aan de BazenBar bezet houden.
En toen zag Hont22 zijn kans schoon om mijn been te berijden.
Foto's van ons?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:33 schreef Puala het volgende:
Zo, ook eventjes mijn foto's aan het uploaden gezet. Wel 4 stuks
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kano, popje.
KOOP EENS EEN SMARTPHONE want een relatie op afstand is al lastig genoeg en dan moet je elkaar wel sexy kunnen whatsappen enzo.
Gr gr Muis006
Ik heb een 6310iquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
Dat was niet het enige waarmee ik liep te zwaaienquote:
met een of andere aftandse nokiaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Met de smartphone die hij niet heeft?
Of wil ik niet weten waar hij mee liep te zwaaien?
Ik vind dit wel een echt liefdevolle post.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
Dan moet je je scherenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:51 schreef sp3c het volgende:
ik begin wel een beetje fuzzy te worden op deze manier
het mooie aan wachten is t opbouwen van spanningquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:58 schreef sp3c het volgende:
het mooie aan dat hele uploaden verhaal is dat iedereen dan ook gelijk weet waar je het over hebt
Hihihi!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:58 schreef sp3c het volgende:
het mooie aan dat hele uploaden verhaal is dat iedereen dan ook gelijk weet waar je het over hebt
echt hockeyers doen niet aan geduldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
het mooie aan wachten is t opbouwen van spanning
Tof voorspelquote:
ah goed dat je me inlicht van te voren...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
we doen ook niet aan voorspel
gewoon gelijk stampen
moet kunnen denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |