Ik denk dat als je het geld dat mensen hebben in brood uitdrukt je nog steeds veel minder brood hebt dan in Nederland.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar in Zuid-Afrika is het levensonderhoud ook veel minder prijzig. Misschien relatief gezien wel lager dan in Nederland en is de belastingdruk nog eens minder.
Noorwegen. Die weten ook van gekkigheid niet wat ze met de olie/gas inkomsten moeten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen, wat de vergelijking is niet goed.
Wie heeft hier een uitkering dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:04 schreef HCFeestbeest het volgende:
terechte klacht
al die uitkeringtrekkende paupers gaan nu negatief reageren
Dat is den Hugo toch die dat doet? Dictatortumor?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:04 schreef beerten het volgende:
[..]
Noorwegen. Die weten ook van gekkigheid niet wat ze met de olie/gas inkomsten moeten.
Beatrix.quote:
Ik niet. En ben best negatief.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
mensen die negatief reageren
Ik heb genoeg geld, maar vind dat zwakkeren onvoorwaardelijk geholpen moeten worden. Dat burgerlijke types zich daar vervolgens aan ergeren vind ik eigenlijk alleen maar lollig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
mensen die negatief reageren
Zure arbeidersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet gewoon werken voor je centen, end of story![]()
Het wordt hoogtijd dat parasieten als jij aangepakt worden
Dit sowieso, echt van die beneden-modaal types die jaloers zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:43 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld, maar vind dat zwakkeren onvoorwaardelijk geholpen moeten worden. Dat burgerlijke types zich daar vervolgens aan ergeren vind ik eigenlijk alleen maar lollig.
Ik weet niet eens of het arbeiders zijn, arbeiders respecteer ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit sowieso, echt van die beneden-modaal types die jaloers zijn
Jouw linkje doet het niet. artikel op volkskrant.nl is weggehaaldquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Klopt. Hoe meer kinderen je hebt, hoe aantrekkelijker het is om vooral helemaal niet meer te werken... Slechte zaak als land! Dit werd eerst betaald van de aardgasbaten, nu nog even van de Staatsschuld, en over een paar jaar blijkt het land failliet omdat de laatste werkende vertrokken is.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit
Godverdomme man, vind je het gek dat je naar de voedselbank moet je uitkering als je zo nodig ook een tablet en een computer moet hebben? Wees blij dat je geld hebt en geef het uit aan de basisbehoeftes
Geld krijgen en nog zeuren
Al die tokkies toch een partij geld uitgeven aan roken en plakplaatjes en vervolgens naar de voedselbank
NB: er komt niet eens een nationaal geschenk achterlijke zeikerds
het zou mooi zijn als ook echt de zwakkeren geholpen zouden worden, wat niet het geval isquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:43 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld, maar vind dat zwakkeren onvoorwaardelijk geholpen moeten worden. Dat burgerlijke types zich daar vervolgens aan ergeren vind ik eigenlijk alleen maar lollig.
Als je het niet redt, ben je zwak en verdien je hulp. De reden is niet belangrijk en "eigen verantwoordelijkheid" is alleen maar een willekeurige interpretatie van de causaliteit van waarom iemand het moeilijk heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:34 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
het zou mooi zijn als ook echt de zwakkeren geholpen zouden worden, wat niet het geval is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |