Er zijn inderdaad zat kleine bedrijfjes die het prima doen.. Maar dit ziet er zo rommelig uit en dan dat multisafepay.. Ik vind het te omslachtig en rommelig. Er zijn betere sites.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat hoeft niet persee erg te zijn. Ik shop bijna alleenmaar online en vaak zijn het de kleine bedrijfjes die je extra service bieden en snel antwoorden op mail enzo.
Maar multisafepay en icepay ed. zijn gewoon teringbedrijven die je afzetten.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Jonge mannen met erectieproblemen..![]()
Nog nooit last van gehad... Bevalt trouwens wel, dronken neuken.quote:
Moet je even teruglezenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom zou je die zooi nodig hebben?
Jonge mannen met erectieproblemen..![]()
Is zo'n dekbed niet een ludiek idee?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Moet je even teruglezenHet is een ludiek verjaardagscadeau voor mijn broertje en zijn vriendin.. Die zijn helemaal kinky en zo.. We doen er ook een fles Dreft bij voor het soppen
Het smoesje is goed...........................................quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Moet je even teruglezenHet is een ludiek verjaardagscadeau voor mijn broertje en zijn vriendin.. Die zijn helemaal kinky en zo.. We doen er ook een fles Dreft bij voor het soppen
Je mag van mij geloven wat je wiltquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Het smoesje is goed...........................................
Nee, we zijn op zoek naar een cadeau waar ze beide wat aan hebben.. en het mag ook niet te duur zijn. Dus dan is een setje diverse massageolie en een afrodisiacum plus een grapje wel leuk en te doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is zo'n dekbed niet een ludiek idee?
Ik snap jou niet. De éne keer moet ik aanhoren dat ik een kleine penis moet compenseren, nu stel je dat ik een enorme penis heb.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:38 schreef remlof het volgende:
Probeer je van dit topic nu een praatgroep voor je probleem te maken v_P?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:35 schreef Auti het volgende:
[..]
Kan ook nog gaan kijken voor een enorme voorbinddildo en wat poppers maar dat vind ik zo lullig voor mijn broertje
Dat bedoel ik dus..quote:Helaas hebben wij uw bestelling met het factuurnummer [[invoice]] moeten annuleren. Voor eventuele vragen verzoeken wij u vriendelijk gebruik te maken van het online ticketsysteem op onze website. U dient hiervoor in te loggen.
Vriendelijke groet,
Bedrijfsnaam Services voorhemvoorhaar.nl
Nee, ik neem voor kennisgeving aan dat je erectieproblemen hebt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik snap jou niet. De éne keer moet ik aanhoren dat ik een kleine penis moet compenseren, nu stel je dat ik een enorme penis heb.
Leg dat eens uit?
Bij een enorme penis. Een kleine penis kan immers niet enorme erectieproblemen hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik neem voor kennisgeving aan dat je erectieproblemen hebt.
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij een enorme penis. Een kleine penis kan immers niet enorme erectieproblemen hebben.
Het 'enorme' in de TT slaat op de problemen, niet op het probleemgeval(letje).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik neem ter kennisgeving aan dat bij jou die mogelijkheid bestaat.
Ter kennisgeving aangenomen dat jij interesse hebt in enorme erectieproblemen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Het 'enorme' in de TT slaat op de problemen, niet op het probleemgeval(letje).
Als ik Ziba ben heb ik helemaal geen penis.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Misschien heeft v_P een micropenis.
Is dit een bekentenis? Dan ga ik godverdomme een snor op de foto boven mijn bed tekenen.. oh.. wacht..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik Ziba ben heb ik helemaal geen penis.
Nee, het komt voort uit puur medelijden met de TS, in dit geval ene von_Preussen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ter kennisgeving aangenomen dat jij interesse hebt in enorme erectieproblemen.
Jij denkt aan mijn penis. En ik maar denken dat VS de enige homo in de SC was.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het komt voort uit puur medelijden met de TS, in dit geval ene von_Preussen.
Ik denk aan je probleem en wat voor een frustraties dat moet opleveren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij denkt aan mijn penis. En ik maar denken dat VS de enige homo in de SC was.
Ik snap dat de gedachte aan andermans penis bij jou frustraties oplevert. Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk aan je probleem en wat voor een frustraties dat moet opleveren.
Militaire junta.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:54 schreef betyar het volgende:
Vandaag bij een gezin gewerkt waarvan de vrouw uit Macedonië komt, haar mening over kapitalisme is niet mals en ze zou dan ook graag willen dat een persoon zoals Tito kwam..
Vrouwen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:54 schreef betyar het volgende:
Vandaag bij een gezin gewerkt waarvan de vrouw uit Macedonië komt, haar mening over kapitalisme is niet mals en ze zou dan ook graag willen dat een persoon zoals Tito kwam..
Nee, ik heb geen behoefte aan deelname aan je praatgroep, zoek maar lotgenoten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik snap dat de gedachte aan andermans penis bij jou frustraties oplevert. Wil je erover praten?
Het schijnt je anders mateloos te fascineren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen behoefte aan deelname aan je praatgroep, zoek maar lotgenoten.
Het verklaart mogelijk je psychopatische posts op dit forum, vandaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het schijnt je anders mateloos te fascineren.
Je bent gefascineerd door de piemels van psychopaten, je bent verder heen dan ik dacht.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Het verklaart mogelijk je psychopatische posts op dit forum, vandaar.
Whehe, wat ben je toch ook een koekwausquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent gefascineerd door de piemels van psychopaten, je bent verder heen dan ik dacht.
Niet doen, zo'n kutsite maakt zichzelf wel automagisch kapotquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:03 schreef Auti het volgende:
Weten jullie wat nu het enige duiveltje in mij is, het enige kwaadaardige? Ik heb nu gewoon gruwelijk veel zin om die site om zeep te helpen.. puur om het één en ander duidelijk te maken.. Maar dat mag niet en dat gaat nu ook opvallen, maar wat een amateuristisch zooitje. Dan vraag je er toch eigenlijk om?
Niet iedereen die kritisch is over de EU, is automatisch een impotente psychopaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, wat ben je toch ook een koekwaus
Dat klopt, maar jij welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet iedereen die kritisch is over de EU, is automatisch een impotente psychopaat.
Aan de éne kant loop ik natuurlijk op een dergelijke samenkomst een verhoogd risico om geliquideerd te worden. Echter aan de andere kant acht ik niemand in POL in staat om een succesvolle liquidatie jegens mij uit te voeren.quote:
Ja, ik doe ook niets.. ik wil mijn toekomst niet verpesten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet doen, zo'n kutsite maakt zichzelf wel automagisch kapot
Zelfs jij bent irl een normale gozer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ken je de pappenheimers in POL wel.
Gewoon die van z'n moederquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor soort hoeden WA gaat dragen.
Interessant leven leid je toch ook.quote:
Defensie petten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor soort hoeden WA gaat dragen.
Niet iedereen kan zo zijn zoals wij.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Interessant leven leid je toch ook.
Ja he. Het leven van een echte arbeider.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Interessant leven leid je toch ook.
Als ik gewoon langs kan komen en op eigen rekening 1 of 3 drankjes kan doen dan kom ik misschien ook wel langs, maar dat moet ik tegen die tijd maar nog even bekijken en aanzien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs jij bent irl een normale gozer.
Ik persoonlijk hoop dat 3-voud en Hofstadgruppe ook op de meet komen.
Stiekem ben ik jaloers, enzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja he. Het leven van een echte arbeider.
Lijkt mij oprecht leuk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef Auti het volgende:
[..]
Als ik gewoon langs kan komen en op eigen rekening 1 of 3 drankjes kan doen dan kom ik misschien ook wel langs, maar dat moet ik tegen die tijd maar nog even bekijken en aanzien.
quote:
Het lijkt mij ook erg leuk, maar het is niet iets wat ik gemakkelijk doe en ik zit ook met de heen en terugreis, maar ik moet het gewoon eens meegemaakt hebbenquote:
Zou tof zijn, ik zet je bij de misschieners.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef Auti het volgende:
[..]
Als ik gewoon langs kan komen en op eigen rekening 1 of 3 drankjes kan doen dan kom ik misschien ook wel langs, maar dat moet ik tegen die tijd maar nog even bekijken en aanzien.
Als ik kom dan ben jij snel weer vergeten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga lekker die hele meet in 't water laten vallen door niet op te komen dagen.
Dan zijn jullie zwaar teleurgesteld, radeloos en niet te troosten.
Niet echt muziek wat ik direct associeer met een statige auto en mannen in pak, maar prima.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef von_Preussen het volgende:
Voor zaterdag in de wagen heb ik m'n telefoon al volgestopt met Russische hiphop VS, kunnen we samen lekker luisteren!
Voorproefje!
In dat geval heb ik nog wel Finse hiphop.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt muziek wat ik direct associeer met een statige auto en mannen in pak, maar prima.
Ja nou.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
Jij boft maar VS, dat ik zo'n uitmuntende en kosmopolitische muzieksmaak heb.
quote:
Ik kan mij voornamelijk nog dat plein heugen waar ik 902 rondjes heb gereden totdat ik de parkeergarage waar ik heen wilde gevonden had.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
Die gezichten van die Mocro's toen we in Arnhem reden.
2 van die Rayban kakkers in een bolide met hiphop.
Ah, Plein 1945 ofzo inderdaad, een ramp qua stadsplanning.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Ik kan mij voornamelijk nog dat plein heugen waar ik 902 rondjes heb gereden totdat ik de parkeergarage waar ik heen wilde gevonden had.
Zo'n plein hebben wij hier ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, Plein 1945 ofzo inderdaad, een ramp qua stadsplanning.
Gezien je geaardheid wel vreemd ja, homo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:22 schreef Euribob het volgende:
Volgens mijn moeder had ik altijd een hekel aan Tinky Winky.
Gek eigenlijk.
Ik heb de gehele MP3-file van GTA 2 op m'n computer staan, die kan ik ook wel op mijn telefoni zetten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
Een uur en een kwartier Duitse marsmuziek.
Deze moet in de auto VP!
Nu heb ik wel een hekel aan homoseksueel gedrag, als mannen verwijf doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien je geaardheid wel vreemd ja, homo.
Dat zou ook ultiem zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb de gehele MP3-file van GTA 2 op m'n computer staan, die kan ik ook wel op mijn telefoni zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |