Sansa is ook heel langquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:08 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Kit Harington is dan ook best kort (hij is in het echt korter dan Sophie Turner, die Sansa speelt)
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:59 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Welke hints?
De enige hint komt van GRRM die zelf bevestigde dat ie dood was.
Wa?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:29 schreef Slayage het volgende:
was het niet dit topic? met popetjes van personages uit de serie, van arya, sansa en rob o.a.
Jaqen H'ghar is ook 'dood'. Veranderd in zo'n andere gast.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:59 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Welke hints?
De enige hint komt van GRRM die zelf bevestigde dat ie dood was.
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik kwam in de nieuwste aflevering van Suits Varys tegenmet haar, dus ik moest drie keer kijken.
[ afbeelding ]
zoveel Faceless Men zijn er niet geloof ik..quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef Funzel het volgende:
Dat degene waar Syrio tegen vocht het overleefde, het geschreeuw, het feit dat we niks van hem hebben gehoord.
Het enige wat mij niks zou verbazen is dat die Syrio ook zo'n skinchanger is, net als Jaqen. Maar dat lijkt me erg vergezocht.
little birds , little birds everywherequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik kwam in de nieuwste aflevering van Suits Varys tegenmet haar, dus ik moest drie keer kijken.
[ afbeelding ]
A man could tell you but a man would have to kill a girl.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
zoveel Faceless Men zijn er niet geloof ik..
Dit ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:00 schreef Funzel het volgende:
Klinkt goed. Als het daadwerkelijk iets wordt zou ik daar best heen willen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://m.itshbo.nl/articl(...)naar-amsterdam_40268
Wat moet ik me hier bij voorstellen?quote:Blackwater Bay Interactive Experience - Fans will get an opportunity to participate in an exciting interactive experience that will place them amid the action of the epic Battle of Blackwater Bay from Season 2.
Je wordt in wildfire gegooid, vervolgens mag een klein persoon FIREEEEEEEE roepen en gooit iedereen met brandende pijlen naar je.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen?
Je mag lilliputters in elkaar rammenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen?
maar net zo gayquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaIk herkende zijn stem meteen
Hmm niets voor mij danquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:50 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Je wordt in wildfire gegooid, vervolgens mag een klein persoon FIREEEEEEEE roepen en gooit iedereen met brandende pijlen naar je.
Dwergwerpenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:51 schreef Pek het volgende:
[..]
Je mag lilliputters in elkaar rammen
Nee, dat wordt seizoen 4.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Fangirl![]()
Maar dit wordt gewoon het beste seizoen. I can feel it in the water, I feel it in the earth, I smell it in the air.
Dat hoop ik dan maarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:34 schreef Funzel het volgende:
Seizoen 4 zal echt top worden ja, maar ik verwacht ook al vrij veel van dit seizoen hoor, gaan genoeg geweldige en schokkende dingen gebeuren.
Dat gaat wel lukken met die drakenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:36 schreef kirsten. het volgende:
Oooh ik kan echt niet wachten! Ik heb het boek gelezen dus veel van de dingen in de trailer komen me al bekend voor maar het enige wat ik zal zeggen is dat het echt een supergaaf seizoen wordt vol verassingen en dat ik benieuwd ben hoe ze alles hebben verfilmd
Vooral naar Daenerys ben ik benieuwd. Dat was zo episch.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:37 schreef Franknfurter het volgende:
Aaah toffe trailerik heb alle boeken gelezen dus ik wéét wat er gaat gebeuren en alsnog ben ik nu helemaal enthousiast omdat ik wil zien hoe ze het verfilmen.
Ik vond haar hoofdstukken vaak niet veel aan. Emotioneel gezever.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vooral naar Daenerys ben ik benieuwd. Dat was zo episch.
Catelyn dan. En Sansa.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vond haar hoofdstukken vaak niet veel aan. Emotioneel gezever.
Alleen Arya is soms nog een beetje boeiend, de rest van de vrouwen zijn meestal oersaaiquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er weer goed uit.
Laten we weer een leuke spoiler-discussie starten inderdaad, het is alweer een tijdje geledenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:57 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Stop verdomme eens met spoileren. Ik hoef niet te weten wiens verhaallijn kut wordt en wiens niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |