quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef Funzel het volgende:
Tijd om eens de doden door te kruizen op de plaatjes in de OP.
In feite laten ze niets zien, maar toch geweldigquote:
zo weet je in ieder geval wel dat je een fanboy bent.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
In feite laten ze niets zien, maar toch geweldig![]()
Fangirlquote:Op maandag 11 februari 2013 15:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
zo weet je in ieder geval wel dat je een fanboy bent.
Good stuff. Die anderhalve seconde Dany maakt het al dubbel en dwars waard.quote:
Beyond the wall.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:32 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je wordt nog eens een sneeuwbel
The hound heeft in principe al een hoofdrol, omdat hij altijd bij Joff is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:06 schreef Funzel het volgende:
Gaaf filmpje ja. The Hound dus ook een hoofdrol zo te zien?
Meen je dat nou? Dat had ik nou nooit verwacht he.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef Funzel het volgende:
Vaak in beeld zijn wil niet zeggen dat je een hoofdrol hebt.
Maar hij was wel een van de veelvoorkomende karakters en iedereen wil weten hoe het met hem afloopt natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
The hound was toch juist weggelopen?
Ik wil ook wel weten hoe het met Syrio Forel afliepquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dat had ik nou nooit verwacht he.
[..]
Maar hij was wel een van de veelvoorkomende karakters en iedereen wil weten hoe het met hem afloopt natuurlijk.
Die is gewoon dood.quote:Op woensdag 13 februari 2013 07:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weten hoe het met Syrio Forel afliep
Welke hints?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:15 schreef Funzel het volgende:
Lijkt me redelijk duidelijk ja. Dat gedoe van 'ja je zag 'm niet dood gaan' blabla. De hints zijn overduidelijk.
Kit Harington is dan ook best kort (hij is in het echt korter dan Sophie Turner, die Sansa speelt)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:40 schreef Snowbells het volgende:
Hij lijkt op een dwerg.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |