een paar dode boeren minimaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Wat verwachten jullie trouwens morgen?
Om het patroon voort te zetten, een 1-1 eindstand met een zege na penaltiesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Heb er zelf niet zo'n goed gevoel over, maar toch... 0-2?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Nee echt niet he, mn hart moet nog bijkomen van vorige keer. als t nog een keer gebeurd dan lig ik echt dood op de vloerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Om het patroon voort te zetten, een 1-1 eindstand met een zege na penalties
je kan alleen met zn combi.. dan haak ik afquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand naar toe?
Uitvak voor een keertje, losse kaarten regelen lukte niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Dan kan je naar geen enkele uitwedstrijd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan alleen met zn combi.. dan haak ik af
Nee 1 op 1 verkoop en kon maar twee clubcards regelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Ook niet via MP?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uitvak voor een keertje, losse kaarten regelen lukte niet.
Misschien, maar vertrouw die shit niet echt, zeker gezien we meerdere kaarten nodig hadden. Lekker treinreisje morgen dan maar.quote:
Mja t kutte is dat ik qua werk verkeerd uitkom met zn combi (oftewel ik haal t niet qua tijd)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kan je naar geen enkele uitwedstrijd.
Via marktplaats ofzo kan je gewoon kaarten halen.
Dat kan gewoon ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:40 schreef Jimbo het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen hoe t zit als je naar een clubkaart verplichte wedstrijd gaat en je wilt iemand meenemen.
zeg feyenoord - psv , kan ik dan iemand meenemen (als t 1:2 regeling is?) die geen clubkaart heeft?
Een collega van me wil graag een keer naar de kuip, maar t aanvragen vind ie teveel moeite
ah nicequote:
gast heeft zn knie alleen nog maar verder verneukt met dat ' snelle ' herstel.quote:
gelukkig... dat is echt een gesloten boek..quote:
liesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast heeft zn knie alleen nog maar verder verneukt met dat ' snelle ' herstel.
Zal het blijven bij een aantal geweldige weken en de topper tegen FC Horst waar hij ook nog eens scoorde?quote:
Geblesseerd raken schijnt z'n specialiteit te zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Goed dat Goossens bij de selectie zit, ben nog wel benieuwd wat hij precies allemaal kan.
Alleen maar mooi man. Beetje de boel op scherp.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:50 schreef Cara het volgende:
dat zijn nou net de drie die ik niet in een ruzie wil hebben
Pelle zei laatst toch al dat hij wel fan was van wat fanatisme op de training, zie er niet zo zeer een probleem intwitter:FeyenoordKanaal twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 14:34:15Irritatie op de training volgens #Koeman, ruzie volgens aanwezigen tussen #Pellè, Martins #Indi en De #Vrij. Prima, beetje terechtwijzingen. reageer retweet
die gleed uit voor t konquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:23 schreef Luni het volgende:
http://www.ultras-tifo.ne(...)twente-27012013.html
Dat naaimachientje ook echtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:23 schreef Luni het volgende:
http://www.ultras-tifo.ne(...)twente-27012013.html
PELLEquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef Slobeend het volgende:
Als ik even Kwalbert Verlinden mag spelen. BMI loopt geirriteerd rond vanwege linksback positie. Pelle vindt zichzelf de baas na contractverlenging. Dan een harde tackle van BMI op Pelle. Pelle reageert als een Italiaanse diva, BMI kwaad door zijn sterallures, De Vrij als aanvoerder ertussen en dat pikt BMI weer niet. Gio en Ollie komen erbij, alles weer opgelost, niets aan het handje.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:54 schreef DonRaja het volgende:
FC Twente niet concreet voor Wijnaldum
Als dit echt is, is Joop serieus doorgedraaid...
En dan nu dit zeggen:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:59 schreef Muto het volgende:
Trouwens had Vitesse minder dan 1 ton voor Leerdam geboden
quote:'Het staat op een laag pitje en dat hangt vooral van Feyenoord af'
Kelvin Leerdam speelt vanaf komend seizoen voor Vitesse, maar het is nog steeds niet duidelijk of hij het seizoen afmaakt bij Feyenoord of alsnog in januari naar Arnhem vertrekt. Vitesse wil graag per direct over de verdediger annex middenvelder beschikken en wacht het standpunt van Feyenoord af.
Vitesse zou vorige week een bod hebben neergelegd dat door Feyenoord is geweigerd. "Het staat op een laag pitje en dat hangt vooral van Feyenoord af. Het gaat helemaal niet zo spectaculair met die transfer", erkent technisch directeur Ted van Leeuwen tegenover het maandblad NUsport.
Leerdam maakte enkele maanden geleden bekend dat hij zijn aflopende contract met Feyenoord niet wenste te verlengen. Dat ging direct ten koste van zijn speelminuten, daar trainer Ronald Koeman sinds eind oktober geen beroep meer op hem deed. Leerdam ging daarna akkoord met een vierjarig contract met Vitesse, vanaf komend seizoen. Het lijkt erop dat hij ook in de komende maanden niet meer in actie zal komen.
Lijkt me onzin.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoor via via dat men met het geld van Fer plus wat eigen geld plus Vormer bij Heerenveen wil aankloppen voor Djuricic?
Iemand die daar meer van weet?
Lijkt me sterk dat ze Ruudje nu alweer weg doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoor via via dat men met het geld van Fer plus wat eigen geld plus Vormer bij Heerenveen wil aankloppen voor Djuricic?
Marktwaarde van Vormer is optimistisch 7, 8 ton? Ik meen dat je er dan nog behoorlijk wat miljoenen bij moet leggen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:01 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:20 schreef Muto het volgende:
Het schijnt dat er een ruil Immers-Djuricic komt.
Als Heerenveen daar intrapt moet Martin van Geel een standbeeld krijgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:20 schreef Muto het volgende:
De kans dat dit waar is, lijkt me nog kleiner dan dat Bruno Martins Indi naar Ajax gaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:20 schreef Muto het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:28 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
De kans dat dit waar is, lijkt me nog kleiner dan dat Bruno Martins Indi naar Ajax gaat.
Of Lamprou.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:28 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
De kans dat dit waar is, lijkt me nog kleiner dan dat Bruno Martins Indi naar Ajax gaat.
waar heb je dat vandaan als ik vragen magquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:20 schreef Muto het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
waar heb je dat vandaan als ik vragen mag
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
waar heb je dat vandaan als ik vragen mag
En Fernandez ruilen we voor Messiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:20 schreef Muto het volgende:
Geloof het maar gewoon Muto is onze insider bij Feyenoordquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:35 schreef rdwilbrink het volgende:
ik vraag het alleen hoor want ik geloof er geen zak van namelijk
Lekker weer dit...twitter:fnetwerk twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 19:34:42Munsterman: 'transfer Fer naar Everton zit muurvast door aanvullende eisen Everton over wijze van betaling' #telegraaf reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef tammepiet het volgende:
Fer wegens knie niet naar Everton.
Kwam medical niet door.
Inmiddels ook al weer ontkent door Joopie.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:55 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Engelse media.
Staat overal binnen een half uur
Sorry, ik denk niet dat t gaat lukkenquote:
kan gebeurenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:58 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Sorry, ik denk niet dat t gaat lukkenZe waren erg gewild. Maar ik probeer t nog hoor!
Denken dat je op een 75 jaar oud fundament zomaar even tientallen tonnen staal en beton kunt dumpen voor een tweede ringquote:
Waar zijn de argumenten, Loek?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Denken dat je op een 75 jaar oud fundament zomaar even tientallen tonnen staal en beton kunt dumpen voor een tweede ringJa mensen, dan kom je echt uit een ei.
Nieuw stadion = vooruitgang. Schattig initiatief van die paupers maar verder niet al te serieus te nemen.
Gudde heeft zich anders duidelijk uitgesproken voor een nieuw stadion dus die man moet niet zo hypocriet doen door bij die gastjes te gaan zittenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar zijn de argumenten, Loek?
Er is samen gewerkt met een architectenbureau. Jij denkt dat die niet de kennis en kunde hebben om dat soort zaken te voorzien?
Zijn alleen studies gedaan en adviezen gegeven door mensen die er jarenlang voor op de universiteit hebben gezeten en al jaren in het vak zitten. Maar jij weet het natuurlijk een stuk beter.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Denken dat je op een 75 jaar oud fundament zomaar even tientallen tonnen staal en beton kunt dumpen voor een tweede ringJa mensen, dan kom je echt uit een ei.
Nieuw stadion = vooruitgang. Schattig initiatief van die paupers maar verder niet al te serieus te nemen.
Gudde is een marionet. Die heeft niks te vertellen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gudde heeft zich anders duidelijk uitgesproken voor een nieuw stadion dus die man moet niet zo hypocriet doen door bij die gastjes te gaan zitten.
Er zijn net zoveel studies en argumenten om wel gewoon een nieuw stadion te bouwen. Sentimenteel gelul om alles perse bij het oude te willen houden altijdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:20 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Zijn alleen studies gedaan en adviezen gegeven door mensen die er jarenlang voor op de universiteit hebben gezeten en al jaren in het vak zitten. Maar jij weet het natuurlijk een stuk beter.
We hebben toch al een 2e ringquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vind ik in deze tijd een verschil van +/- 180 miljoen euro toch wel een erg belangrijk argument.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Er zijn net zoveel studies en argumenten om wel gewoon een nieuw stadion te bouwen. Sentimenteel gelul om alles perse bij het oude te willen houden altijd.
In zijn huidige hoedanigheid dus 50 jaar...... onderzoek is 6 jaar oud verbouwing duurt nog eens 2-3 jaar... dan kun je dus nog circa 40 jaar genieten om vervolgens alsnog een nieuw stadion te moeten bouwenquote:1. De constructie voldoet niet meer.
Het gebouw staat te schudden als de toeschouwers te hard juichen. Er is sprake van metaalmoeheid. Volgens een TNO-onderzoek uit 2006 waren er geen technische en constructieve problemen. De constructie kon nog 50 jaar mee.
Dan genieten we toch nog 40 jaar van die geweldie Kuip? Tegen die tijd zijn er wellicht veel goedkopere en betere opties voor een nieuw stadion, en een transparant bestuur.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
In zijn huidige hoedanigheid dus 50 jaar...... onderzoek is 6 jaar oud verbouwing duurt nog eens 2-3 jaar... dan kun je dus nog circa 40 jaar genieten om vervolgens alsnog een nieuw stadion te moeten bouwen
Belangrijkste punt is dat dat onderzoek waarschijnlijk gaat over een uitbreiding naar 70 tot 80 k bezoekers, lijkt me een wezenlijk verschil met de 60k waar het nu om gaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
In zijn huidige hoedanigheid dus 50 jaar...... onderzoek is 6 jaar oud verbouwing duurt nog eens 2-3 jaar... dan kun je dus nog circa 40 jaar genieten om vervolgens alsnog een nieuw stadion te moeten bouwen
Dat kan met een eventueel nieuw stadion toch ook?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Belangrijkste punt is dat dat onderzoek waarschijnlijk gaat over een uitbreiding naar 70 tot 80 k bezoekers, lijkt me een wezenlijk verschil met de 60k waar het nu om gaat.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat kan met een eventueel nieuw stadion toch ook?
Dat hele TNO-rapport gaat toch over het stadion in zijn huidige vorm, zonder die extra ring of aanpassingen?quote:
Nee, dat TNO Rapport ging over een uitbreiding. Huidige kuip kon nog 50 jaar mee, aldus datzelfde rapport in 2006. Maar de uitbreiding waar in 2006 nog over werd gesproken was er 1 naar 70 tot 80k plaatsen..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat hele TNO-rapport gaat toch over het stadion in zijn huidige vorm, zonder die extra ring of aanpassingen?
Het is van 2006 dus toen was daar nog niet eens sprake van.
Verder komt de 3e ring als het goed is vrij te staan van de 1e en 2e ring. De enige extra belasting zal de vernieuwde omloop zijn.quote:Het gebouw staat te schudden als de toeschouwers te hard juichen. Er is sprake van metaalmoeheid. Volgens een TNO-onderzoek uit 2006 waren er geen technische en constructieve problemen. De constructie kon nog 50 jaar mee. Staal en beton zijn in principe onverwoestbaar. Wel moet er regelmatig onderhoud aan het gebouw worden gepleegd, zoals aan elk gebouw. Indien nodig is een staalconstructie gemakkelijk te versterken door er extra staal tegen aan te brengen. Het meebewegen van de constructie is gebruikelijk bij stalen gebouwen. Ook hoge gebouwen als de Eiffeltoren en de Euromast bewegen mee in de wind. Tijdens de marathon trilt de Erasmusbrug mee met de lopers. Met de hedendaagse moderne verfsystemen kan staal veel beter geconserveerd worden. De onderhoudskosten kunnen hiermee sterk worden verlaagd. Het stadion kan -mits goed onderhouden- nog decennia mee.
De transfer is nog niet definitief afgeketst zover ik begrepen heb. Ik denk dat het uiteindelijk nog wel rond komt in de laatste uurtjes op 31 januari.quote:
Van PSV Netwerkquote:De 15.000 die door PSV genoemd wordt is een inclusief wat ze nog hopen te verkopen de laatste dagen, plus alle gevulde buisiness lounges (deze hebben all in contract, dus zijn bij alle wedstrijden altijd gevuld)
Dus met andere woorden, ik verwacht dat de reguliere tribunes pijnlijk leeg zullen zijn morgen.
En wat is daar nou precies de reden van? Ik hoorde zoiets dat psv de zwarte piet bij Feyenoord neerlegt. Verder heb ik er niet veel van meegekregen.quote:
> PSV / Feyenoord delen recettes van deze wedstrijd. KNVB heeft in het reglement dat standaardprijzen van de competitie worden gehanteerd, maar als beide clubs een lagere prijs afspreken mag dat ook, hier ging Feyenoord niet op in. Dus werd het te duur voor de fans.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En wat is daar nou precies de reden van? Ik hoorde zoiets dat psv de zwarte piet bij Feyenoord neerlegt. Verder heb ik er niet veel van meegekregen.
Volgens de reacties van PSV fans op internet die ik heb gelezen vinden zij het vooral te duur, is er weinig interesse in het bekertoernooi, en vinden ze Feyenoord als tegenstander niet aansprekend genoeg om de hoge toegangsprijs te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En wat is daar nou precies de reden van? Ik hoorde zoiets dat psv de zwarte piet bij Feyenoord neerlegt. Verder heb ik er niet veel van meegekregen.
Gaat toch nooit gebeuren dus erover praten is vrij zinloos.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:46 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Verder komt de 3e ring als het goed is vrij te staan van de 1e en 2e ring. De enige extra belasting zal de vernieuwde omloop zijn.
Bron?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat toch nooit gebeuren dus erover praten is vrij zinloos.
Anders doe je even alsof 40 jaar, de helft van de huidige levensduur van de Kuip, niets isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt. De schijn wordt mooi hoog gehouden, maar dit plannetje wordt er wel op achterbakse wijze doorgedrukt, let maar op.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord.
Het plan is al lang en breed afgeschoten.
Nadat eerder al keer op keer transfers naar Juventus etc. afgeketst zijn en we geen cent hebben gevangen in verband met een binnenlandse transfer, heeft die lul nu weer een nieuw plannetje bedacht om te zorgen dat we geen cent krijgenquote:Michel Bastos voetbalt de komende anderhalf jaar voor Schalke 04. De club waarvoor onder anderen Klaas-Jan Huntelaar en Ibrahim Afellay uitkomen, huurt de Braziliaanse middenvelder van het Franse Olympique Lyon met een optie tot koop.
De komst van Bastos, in het begin van zijn profloopbaan actief voor Excelsior en Feyenoord, volgt op het vertrek van Lewis Holtby, de Duitse international die maandag per direct overstapte naar Tottenham Hotspur. 'We zijn zeer blij met zijn komst', liet Schalke-manager Horst Heldt dinsdag weten. 'Hij is een internationaal ervaren speler en bovendien meteen inzetbaar in de Champions League.' Daarin is Galatasaray de tegenstander.
Wijnaldum > Twente is binnenlandse transfer, daar vang je toch niets aan? Was toch hetzelfde met Van Persie deze zomer?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:35 schreef De_Pel het volgende:
Zou overigens mooi zijn als die transfer van dieferradert
pas 31 jan. 23:58 doorgaat.
Twente vervolgens niet meer in staat om fatsoenlijke vervangers te fixen, en vervolgens maar Wijnaldum voor 4 miljoen overnemen, waar wij dan ook weer een leuk zakcentje aan overhouden
Geen opleidingsvergoeding, wel het doorverkooppercentage van 10-15%quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wijnaldum > Twente is binnenlandse transfer, daar vang je toch niets aan? Was toch hetzelfde met Van Persie deze zomer?
Twente is toch buitenland?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wijnaldum > Twente is binnenlandse transfer, daar vang je toch niets aan? Was toch hetzelfde met Van Persie deze zomer?
Dit ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord.
Het plan is al lang en breed afgeschoten.
Sneu persoonquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar vooral blijven doordrammen
Ik denk dat ze het dit keer wel bij het rechte eind hebben, hoe jammer dat ook is vanuit irrationeel opzicht.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt. De schijn wordt mooi hoog gehouden, maar dit plannetje wordt er wel op achterbakse wijze doorgedrukt, let maar op.
Als het écht noodzaak is zouden er waarschijnlijk maar weinig mensen op tegen zijn, maar dit is nooit bewezen en zal waarschijnlijk ook nooit bewezen worden. Vlak na het vertrek van de GKL werd al gesproken van doorgestoken kaarten, en het lijkt gewoon te kloppen.
Er worden steeds mooie toezeggingen gedaan, maar ik heb nog niet 1 keer ook maar enige transparantie gezien.
quote:‘Complicaties bij medische keuring Fer zorgen voor veranderde eisen’
Dinsdagmiddag werd bekend dat de eventuele transfer van Leroy Fer naar Everton op losse schroeven staat. Er werd gesproken over aanvullende eisen van Everton en nu is duidelijk waarom: volgens diverse Engelse media, zoals Liverpool Echo, zijn er complicaties opgetreden bij de medische keuring van de middenvelder van FC Twente.
De 23-jarige Fer onderging in september een knieoperatie na een zware blessure en die kwetsuur hield hem zo’n twee maanden aan de kant. Volgens de medische staf van Everton kan de knie van Fer ook in de toekomst weer voor problemen zorgen. Everton wil daarom een zekerheid inbouwen en wil een groot deel van de transfersom pas betalen als de tweevoudig international een vooraf afgesproken aantal wedstrijden heeft gespeeld.
Daar wil FC Twente echter niet aan meewerken. Everton hoopt de deal nog altijd af te ronden binnen 24 uur, maar als de partijen niet snel tot een oplossing komen dan zal de club uit Liverpool haar pijlen op een andere speler gaan richten. Overigens is Fer zelf naar verluidt teruggekeerd naar Nederland.
Misschien. Misschien niet. Doet er in deze niet toe, het gaat er om dat ze transparant zouden moeten zijn. Transparantie zou niet alleen de weerstand doen afnemen, het zou ze ook dwingen om het maximale uit het plan te halen. Dit lijkt meer op een vooropgezet corrupt plan, waar al over beslist is zonder fatsoenlijk onderzoek. Walgelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het dit keer wel bij het rechte eind hebben, hoe jammer dat ook is vanuit irrationeel opzicht.
Ze zijn volgens mij al vanaf 2004 bezig. Ik zou het niet echt een gehaast plan willen noemen. Alleen al het feit dat ze inmiddels bij business case 4 zijn zegt eigenlijk al voldoende.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Misschien. Misschien niet. Doet er in deze niet toe, het gaat er om dat ze transparant zouden moeten zijn. Transparantie zou niet alleen de weerstand doen afnemen, het zou ze ook dwingen om het maximale uit het plan te halen. Dit lijkt meer op een vooropgezet corrupt plan, waar al over beslist is zonder fatsoenlijk onderzoek. Walgelijk.
Nogmaals, ik ben niet per definitie tegen een nieuw stadion, maar de aanpak stinkt.
Dit geloof je toch inderdaad zelf niet he....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Daarom zou ik persoonlijk veel meer voelen voor het aanvragen van de status als nationaal rijksmonument voor De Kuip zodat het stadion in ieder geval behouden blijft en dat er gewoon een nieuw stadion komt op een andere locatie. Al zal dat waarschijnlijk wel wishfull thinking zijn aangezien De Kuip aanhouden zonder functie ontzettend prijzig zal zijn.
Dat zeg ik ook niet. Maar belangenverstrengeling en prestige lijken met de huidige aanpak meer gediend dan het beste eindresultaat voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn volgens mij al vanaf 2004 bezig. Ik zou het niet echt een gehaast plan willen noemen. Alleen al het feit dat ze inmiddels bij business case 4 zijn zegt eigenlijk al voldoende.
Ik zeg al dat het waarschijnlijk wel wishfull thinking zal zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit geloof je toch inderdaad zelf niet he....
Enige voordeeltje kan een extra stadion voor een WK zijn, waardoor hij eventueel tijdelijk nog even zou kunnen blijven staan, maar ik ga uit van een snelle sloop. Van alleen inkomsten als zijnde een museum of rommelmarktlocatie kun je dat pand niet staande houden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg al dat het waarschijnlijk wel wishfull thinking zal zijn.
Maar wat mij betreft zou het wel de ideale oplossing zijn.
Het plan wat Red de Kuip tot dusverre heeft gepresenteerd vind ik niet bepaald een verbetering tov wat Feyenoord ons voorschotelt, zeker niet als men claimt op te komen voor het behouden van De Kuip, om genoemde redenen (De Kuip wordt er naar mijn mening door verpest).
Nee dat lijkt me inderdaad ook. Als het stadion de status van nationaal monument zou krijgen is het wel behouden voor de sloophamer overigens, maar dan nog is het stervensduur om te onderhouden, en staat het er ook nutteloos bij. Ik verwacht niet dat alle betrokken partijen daar iets voor voelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Enige voordeeltje kan een extra stadion voor een WK zijn, waardoor hij eventueel tijdelijk nog even zou kunnen blijven staan, maar ik ga uit van een snelle sloop. Van alleen inkomsten als zijnde een museum of rommelmarktlocatie kun je dat pand niet staande houden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:38 schreef Droopie het volgende:
Everton heeft denk ik even doorgevraagd over het onderzoek door justitie, of Fer de waarheid verteld heeft of niet. Hier wilt Everton zijn vingers niet aan branden.
quote:Er kwam een kink in de kabel na de medische keuring. Daarbij kwamen knieproblemen aan het licht. Fer onderging in september een meniscusoperatie en Everton vreest voor problemen op de lange termijn.
De nummer vijf van de Premier League krabbelde daarom terug en wilde niet voldoen aan de transfersom van tien miljoen euro. The Toffees willen geen riscio nemen en zekerheid inbouwen. Everton wil daarom in termijnen betalen, een lager bedrag overmaken en clausules inbouwen. Zo zou FC Twente een x-bedrag krijgen als Fer een bepaald aantal wedstrijden heeft gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drenthe was weer aan het stappen in Liverpool afgelopen weekend, nog steeds mensen die het jammer vinden dat hij nu niet bij ons speelt?VBL SC influencer
Left, right, behind
Er was destijds sprake van appartementen net zoiets als wat ze met het oude Highbury gedaan hebben:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Enige voordeeltje kan een extra stadion voor een WK zijn, waardoor hij eventueel tijdelijk nog even zou kunnen blijven staan, maar ik ga uit van een snelle sloop. Van alleen inkomsten als zijnde een museum of rommelmarktlocatie kun je dat pand niet staande houden.
Van dat hele highbury is geen fuck meer over juist, was laatst ergens nog een artikel over.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Er was destijds sprake van appartementen net zoiets als wat ze met het oude Highbury gedaan hebben:
[ afbeelding ]
Al leent De Kuip zich daar veel minder voor omdat het een gesloten staalconstructie betreft. Zou wel vet zijn
Highburry was al geschikter, en is alsnog compleet gestript.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Er was destijds sprake van appartementen net zoiets als wat ze met het oude Highbury gedaan hebben:
[ afbeelding ]
Al leent De Kuip zich daar veel minder voor omdat het een gesloten staalconstructie betreft. Zou wel vet zijn
Dit dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Van dat hele highbury is geen fuck meer over juist, was laatst ergens nog een artikel over.
Staan ze laatste dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:47 schreef De_Pel het volgende:
Villa overigens weer verloren, met Vlaar in de basis en Karim in Afrika.
Hoe gaat het verder met onze jongens aldaar?
Zouden ze volgend jaar serieus in de championship spelen?
Kans zit er dik in, vandaag weer verloren tegen Newcastle en Vlaar in de basis zag er niet lekker uitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:47 schreef De_Pel het volgende:
Ik las ditquote:
en het eerste wat ik dacht was, die zal wel meteen ingekopt worden.quote:Wijnaldum > Twente is binnenlandse transfer
Ahmadi speelt ook vrijwel nooit. Vlaar wel zeker van basisplek, iig voor z'n blessure.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:04 schreef De_Pel het volgende:
Ahmadi is sowieso welkom, Vlaar alleen als er iets vertrekt van de zomer.
Vreemd...Als je naar boven keek zag je wel degelijk een net hangen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:32 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik toch gelijk dat er geen net hing. Wachten tot dat fout gaat dan.
De gemeenteraad krijgt nooit een meerderheid voor een nieuw stadion inderdaad. Dat lijkt uitgesloten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk trouwens dat de beslissing nog lang niet is gevallen over nieuw stadion ja of nee. Rotterdam is failliet. De gemeente gaat niet happig zijn om garant te staan voor een nieuwe kuip en ik denk dat ze dat ook moeilijk kunnen verkopen aan een meerderheid van haar inwoners. Een budget-vriendelijkere oplossing heeft dan altijd een kans.
Heb toch echt een net zien hangen, oude foto?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:32 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Als El Ahmadi terugkomt, gaat hij naar Twente. Het blijft een Tukker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:04 schreef De_Pel het volgende:
Ahmadi is sowieso welkom, Vlaar alleen als er iets vertrekt van de zomer.
quote:Daryl Janmaat zal vanavond niet mee doen in de bekerwedstrijd tegen PSV. De verdediger is geveld door griep.
twitter:fnetwerk twitterde op woensdag 30-01-2013 om 10:51:38Mokotjo is als vervanger van Janmaat toegevoegd aan de wedstrijdselectie van Feyenoord. reageer retweet
quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:52 schreef Grifte het volgende:
twitter:fnetwerk twitterde op woensdag 30-01-2013 om 10:51:38Mokotjo is als vervanger van Janmaat toegevoegd aan de wedstrijdselectie van Feyenoord. reageer retweet
Jammer, maar 't is niet anders. Ben benieuwd wat Mokotjo kan brengen.quote:
Ik zat op H en heb ook wel degelijk een net gezien. Die vlaggen staken ze er doorheen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heb toch echt een net zien hangen, oude foto?
Tegen Mertens... ik gok op een gele kaart voor Kamo in de 23e minuut.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:18 schreef satecl het volgende:
Ik vind Mokotjo juist een prima RB. Beter dan kindsoldaat of de Vrij naar RB.
Is nieuw, G zal nu geen uitvak meer zijn, waardoor je daarvoor ook altijd kaarten kan kopen. Zelfde geldt voor vak Y, dat hoeft nu geen buffervak meer te zijn, waardoor je de capaciteit bij sommige wedstrijden vergroot (je snapt wel wat ik bedoel)quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:22 schreef onlogisch het volgende:
Is het trouwens nieuw dat het uitvak vergroot is, of is dat enkel gedaan omdat die Duitsers met wat meer kwamen dan doorgaans het geval is?
Ja er waren zeker netten, ze gooiden namelijk suikerzakjes (quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:21 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik zat op H en heb ook wel degelijk een net gezien. Die vlaggen staken ze er doorheen.
Suikerzakjes?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja er waren zeker netten, ze gooiden namelijk suikerzakjes () naar beneden, voor de rest paste er niets door.
quote:
jammer dat t in een belangrijke wedstrijd nu is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer, maar 't is niet anders. Ben benieuwd wat Mokotjo kan brengen.
Ja, ik moest ook lachen. Was al lang blij dat ze niet naar beneden aan het pissen waren...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:25 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Suikerzakjes?gelukkig niks op mijn hoofd gekregen.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja er waren zeker netten, ze gooiden namelijk suikerzakjes () naar beneden, voor de rest paste er niets door.
Met die kou hadden die lulletjes niet eens uit de broek gekomenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook lachen. Was al lang blij dat ze niet naar beneden aan het pissen waren...
Hmm vreemd, wellicht heb ik dan een vertekend beeld gehad en de zijnetten gezien...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:27 schreef Muto het volgende:
Op deze foto's van de dag voor de wedstrijd, zie ik alleen aan de zijkant netten.
http://www.fr12.nl/?p=fotoverslagen&album_id=463
Ik ben ook voorstander hiervan. Voor een gemeente die 650 miljoen schuld heeft, kunnen ze die paar miljoenen ook wel steken in het behoud van De Kuip elk jaar. Stoppen ze maar met die pleurissubsidieprojecten o.i.d.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Daarom zou ik persoonlijk veel meer voelen voor het aanvragen van de status als nationaal rijksmonument voor De Kuip zodat het stadion in ieder geval behouden blijft en dat er gewoon een nieuw stadion komt op een andere locatie. Al zal dat waarschijnlijk wel wishfull thinking zijn aangezien De Kuip aanhouden zonder functie ontzettend prijzig zal zijn.
Hoop dat ze degraderen, kunnen we Ahmadi weer oppikken hopelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:47 schreef De_Pel het volgende:
Zal wel richting ome Joop gaan...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoop dat ze degraderen, kunnen we Ahmadi weer oppikken hopelijk.
Ik dus ook hahaquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm vreemd, wellicht heb ik dan een vertekend beeld gehad en de zijnetten gezien...
Ik heb echt netten zien hangen hoor pik. Begin nu alleen te twijfelen of ze uitgerold warenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:32 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hé?quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vreemd...Als je naar boven keek zag je wel degelijk een net hangen.
Wat? Eerder Kongolo centraal dan. Maar het lijkt mij logischer Mokotjo RB te gooien, kon hij vorig seizoen ook goed.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:52 schreef Muto het volgende:
Kan. Of Van Beek in het centrum en De Vrij op back. Want afgelopen zondag zaten zowel Mokotjo als Leerdam niet op de bank, maar wel Van Beek.
Dit wou ik idd net postenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef PIETR het volgende:
Nelom - Bruno - Mathijsen - de Vrij lijkt me het beste
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Vooral de hele verdediging omgooien en je beste verdediger van zijn eigen positie afhalen![]()
Gewoon lekker met Mokotjo beginnen.
Het is van Beek en hij heeft een contract voor 1,5 jaar getekend met een optie voor nog een jaar.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:41 schreef XSbig het volgende:
Ramsteijn naar VVV-Venlo en Ter Beek een contract voor 2,5 jaar.
Derksen had weer ergens iets opgevangen maar wist dus ook gewoon niet hoe de situatie zat. Zoals wel vaker.quote:Ook dook er plotseling nieuws op dat er in Nederland een strafzaak loopt tegen de middenvelder. Het gaat echter slechts om een klein vergrijp, waar Fer hooguit een boete of een taakstraf voor krijgt.
Als ik Fer was zou ik Derksen aanklagen voor smaad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:59 schreef OProg het volgende:
Het bedragje van Fer kunnen we eventueel wel vergeten...
[..]
Derksen had weer ergens iets opgevangen maar wist dus ook gewoon niet hoe de situatie zat. Zoals wel vaker.
Wie zegt dat dit waar is?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:59 schreef OProg het volgende:
Het bedragje van Fer kunnen we eventueel wel vergeten...
[..]
Derksen had weer ergens iets opgevangen maar wist dus ook gewoon niet hoe de situatie zat. Zoals wel vaker.
Vind je het erg dat ik er meer vertrouwen in heb in de verklaring van zijn advocaat die direct verwijst naar mogelijkheden van de officier van justitie heeft in plaats van iemand die aangeeft te weten waar het over gaat maar het niet wil zeggen?quote:
Bron?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik er meer vertrouwen in heb in de verklaring van zijn advocaat die direct verwijst naar mogelijkheden van de officier van justitie heeft in plaats van iemand die aangeeft te weten waar het over gaat maar het niet wil zeggen?
quote:SC Heerenveen informeert tevergeefs naar Vormer
SC Heerenveen beleeft roerige dagen. Niet alleen kent de formatie van trainer Marco van Basten sportief zware tijden, ook kan hij op de transfermarkt nog wel eens een volgende aderlating tegemoet zien.
Ook een poging om Ruud Vormer bij Feyenoord los te weken mislukte, aangezien de Rotterdammers hem niet wilde laten gaan.
http://www.telegraaf.nl/t(...)eigt_voor_Fer__.htmlquote:
Dan zal het wel rijden onder invloed zijn ofzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef OProg het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)eigt_voor_Fer__.html
Een persofficier die er iets over te zeggen heeft.
En er was ook nog ergens een stukje over de advocaat, wat iets minder boeiend was.
Krijg je daar een taakstraf voor?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan zal het wel rijden onder invloed zijn ofzo.
Kan.quote:
Wist ik niet, wel een storm in een glas water dus, Joop zal Johan inmiddels wel van z'n facebook vrienden gedumpt hebbenquote:
Ik denk dat Joop de bron van Johan is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wist ik niet, wel een storm in een glas water dus, Joop zal Johan inmiddels wel van z'n facebook vrienden gedumpt hebben
OK maar toen waren die deals al rondquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk dat Joop de bron van Johan is.
Die twee kunnen aardig goed met elkaar en Joopie zeikt wel vaker vertrekkende spelers af. Hij had fittie met de Jong en noemde Ola John een geldwolf bijvoorbeeld.
Fer was ook rond. Maar kwam niet door de keuring.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar toen waren die deals al rond
Ik las vocht in zijn knie. Dat Everton bereid was het risico te nemen mits er een clausule kwam die inhield dat Twente pas het volledige bedrag ontving als Fer een x aantal wedstrijden gespeeld zou hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Fer was ook rond. Maar kwam niet door de keuring.
Everton acht de kans te groot dat er chronische schade is. Maar het schijnt toch rond te komen, volgens geruchten uit Engeland.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:51 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik las vocht in zijn knie. Dat Everton bereid was het risico te nemen mits er een clausule kwam die inhield dat Twente pas het volledige bedrag ontving als Fer een x aantal wedstrijden gespeeld zou hebben.
Dan snap ik Twente wel want dan verpatst Everton hem voordat hij tot dat aantal komt.
quote:Stefan de Vrij heeft een eerste gesprek gevoerd met Feyenoord over verlenging van zijn in 2014 aflopende contract. De club wil graag verder met de centrale verdediger, die dit seizoen Ron Vlaar opvolgde als aanvoerder.
Ook Jordy Clasie en Bruno Martins Indi kunnen binnen afzienbare tijd een aanpassing in hun contract tegemoet zien.
Feyenoord wil als tegenprestatie dat deze spelers hun verbintenis verlengen, maar de vraag is of ze daarvoor openstaan. ‘Feyenoord wil heel ver gaan om bepalende spelers met een duidelijke meerwaarde te belonen.’ Zegt technisch directeur Martin van Geel. ‘Daarvoor zijn wij bereid de grens van onze mogelijkheden op te zoeken.’ Clasie sprak al eerder met Van Geel, maar kwam destijds niet tot een akkoord.
Ook Martins Indi die vastligt tot medio 2016 klopte al aan. ‘Het mag duidelijk zijn dat wij deze spelers heel lang willen binden, maar ook dat we voor niemand over de door ons bepaalde grens zullen gaan. Feyenoord is op weg een gezonde club te worden, een situatie zoals een paar jaar geleden, met financiële problemen, wil niemand meer.’
Wilde het net zeggen. Zou een mooie rel kunnen worden, Jopie dacht weer een vertrekkende speler af te kunnen vallen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk dat Joop de bron van Johan is.
Die twee kunnen aardig goed met elkaar en Joopie zeikt wel vaker vertrekkende spelers af. Hij had fittie met de Jong en noemde Ola John een geldwolf bijvoorbeeld.
Verrassend. Stel tyfthondenquote:Feyenoord begint in april met verkoop 'Blijdorp-shirts'
Feyenoord hoopt vanaf 2 april de officiële thuistenues met de tekst 'Diergaarde Blijdorp' te gaan verkopen. Bij de fanshops is er volop vraag naar deze shirtjes, waarin Feyenoord afgelopen weekend tijdens de thuiswedstrijd tegen FC Twente voor het eerst speelde. ,,Ik schat dat we al duizend verzoekjes binnen hebben gekregen,'' zegt manager merchandising Alex van Mook.
De bijzondere tricots zullen geheid een verzamelobject worden, omdat er maar een paar duizend exemplaren worden gemaakt. ,,Dus op is op,'' zegt hij. Overigens vinden de sjaaltjes, rompertjes en shirtjes met het speciale 'olifant-logo' al gretig aftrek. De opbrengst gaat naar Diergaarde Blijdorp, dat tot eind dit seizoen de plek inneemt van verzekeraar ASR als sponsor van Feyenoord.
Met het geld hoopt het bedrijf de oer-Rotterdamse attractie, die in zwaar weer verkeert, de helpende hand te bieden. ASR heeft in de Kuip op alle plekken plaatsgemaakt voor de dierentuin, die zelfs op de boarding langs het veld is te zien. Directeur Marc Damen beschikt tot het einde van het seizoen over de business-unit van de ex-sponsor.
Het filmpje over Giovanni van Bronckhorst en het olifantje Olie van Blijdorp is een regelrechte hit op YouTube. In drie dagen tijd is de video van ruim een minuut al meer dan 55.000 keer bekeken.
In het reclamefilmpje is te zien hoe Giovanni op jonge leeftijd een speelgoedolifant kwijtraakt. Jaren later als Van Bronckhorst profspeler is bij Feyenoord ziet hij het knuffelbeest weer, dat inmiddels is uitgegroeid tot een volwassen exemplaar van 3 meter hoogte.
Sinds Feyenoord in de shit zit produceren/bestellen ze liever te weinig dan te veel. Slechte zaak inderdaad.quote:
Ik moet wel zeggen dat ze het voor zo'n grootschalige campagne lang stil hebben weten te houden.quote:
Ik wist het ook niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ze het voor zo'n grootschalige campagne lang stil hebben weten te houden.
Of het was wel bekend en ik moet vaker onder m'n steen vandaan komen...
Je zal zien dat die shirtjes tot op de laatste voor ¤ 75,- over de toonbank gaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Sinds Feyenoord in de shit zit produceren/bestellen ze liever te weinig dan te veel. Slechte zaak inderdaad.
Half Nederland heeft griep manquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:12 schreef TN-FR het volgende:
Heeft die Jan Maat geen jas of zo? Zag hem laatst nog in de ikea namelijk
We hebben eigenlijk niks nodig. Enige wat kwaliteit nodig heeft is onze flank, maar dan moeten er eerst een aantal vertrekken denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:52 schreef onlogisch het volgende:
Zal mr Yellow nog wat uit de hoed toveren? Je hoort niks omtrent tranfers bij ons, maar het zal niet voor het eerst zijn dat mr Yellow ons verrast
Een goede spits achter Pelle zou wel fijn zijn. Want als de Pel geblesseerd is ben je veroordeelt tot die fopneger van een Fernandez. Daar zit niemand op te wachten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk niks nodig. Enige wat kwaliteit nodig heeft is onze flank, maar dan moeten er eerst een aantal vertrekken denk ik.
We hebben nog een spits die snel tevrede was met zijn contract bij Feyenoord.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een goede spits achter Pelle zou wel fijn zijn. Want als de Pel geblesseerd is ben je veroordeelt tot die fopneger van een Fernandez. Daar zit niemand op te wachten.
Ik ben wel te vrede over de bezetting in de spits eigenlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een goede spits achter Pelle zou wel fijn zijn. Want als de Pel geblesseerd is ben je veroordeelt tot die fopneger van een Fernandez. Daar zit niemand op te wachten.
Achahbar en Te Vrede hebben we.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus, Ritmoquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:10 schreef Aldo-MC het volgende:
De Vrij lijkt zich ook niet echt te ontwikkelen of wel? Blijft een beetje een onzeker jochie,
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:10 schreef Aldo-MC het volgende:
De Vrij lijkt zich ook niet echt te ontwikkelen of wel? Blijft een beetje een onzeker jochie,
Ritmoquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:10 schreef Aldo-MC het volgende:
Kijk eens een wedstrijd zou ik zeggen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:24 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik ben echt die Ritmo niet waar jullie het over hebben vraag anders maar aan zo'n moderator die kunnen dat ongetwijfeld nakijken.
Ik word bijna nieuwsgierig naar die gast![]()
Die De Vrij is nu aan zijn vierde seizoen als basisspeler bezig, Oranje-international en nog moet Mathijsen voor veel geld gehaald worden om leiding te geven aan de defensie
Zelfs als je ritmo niet zou zijn blijf je een zeikjong zonder enig voetbalverstandquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:24 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik ben echt die Ritmo niet waar jullie het over hebben vraag anders maar aan zo'n moderator die kunnen dat ongetwijfeld nakijken.
Ik word bijna nieuwsgierig naar die gast![]()
Die De Vrij is nu aan zijn vierde seizoen als basisspeler bezig, Oranje-international en nog moet Mathijsen voor veel geld gehaald worden om leiding te geven aan de defensie
Je kunt hatelijk doen maar leg dan uit waarom je dan vind.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk eens een wedstrijd zou ik zeggen.
Reden genoeg om hem Ritmo te noemen dusquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
Aldo is Ritmo niet. Klaar daarmee.
Hij heeft wel dezelfde optimistische kijk op Feyenoord als Ritmo....
Mathijsen is gehaald om de volgende reden:quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je kunt hatelijk doen maar leg dan uit waarom je dan vind.
Mathijsen is voor ervaring, eigenlijk ook om leiding te geven aan de defensie gehaald aldus MvG maar de Vrij is eigenlijk de leider in het veld. Lijkt me lastig.
Mathijsen is niet gehaald om leiding te geven, want dat kan hij niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Mathijsen is voor ervaring, eigenlijk ook om leiding te geven aan de defensie gehaald aldus MvG maar de Vrij is eigenlijk de leider in het veld. Lijkt me lastig.
Hij klinkt als een waar cultfiguur binnen dit gezelschap, zijn naam heb ik de afgelopen dagen tientallen keren voorbij zien komenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
Aldo is Ritmo niet. Klaar daarmee.
Hij heeft wel dezelfde optimistische kijk op Feyenoord als Ritmo....
Hij heeft een ontzettend mooie voetbalstijl. Ik vond dat Trustfull dat vroeger ook had, hele elegante manier van voetballen. Voor een verdediger is dat uitzonderlijk, de enige andere die ik kan opnoemen is Maldini.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mathijsen is niet gehaald om leiding te geven, want dat kan hij niet.
De Vrij is ook geen echte leider vind ik, maar hij laat zich juist dit seizoen steeds meer gelden. En als je nu eens een wedstrijdje goed op de Vrij let, zie je dat hij totaal geen 'onzeker jochie' is. Hij liep zondag in de 80e minuut nog gewoon even ijskoud een aanvaller van Twente uit te kappen in een 1 tegen 1 situatie.
Verder vind ik Stefan de Vrij de beste verdediger van de Eredivisie op dit moment.
*kuch* Keesie *kuch*quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft een ontzettend mooie voetbalstijl. Ik vond dat Trustfull dat vroeger ook had, hele elegante manier van voetballen. Voor een verdediger is dat uitzonderlijk, de enige andere die ik kan opnoemen is Maldini.
Beckenbauer heeft hij ook wel wat van weg, het komt door de routinier naast hem dat het er niet altijd uitkomtquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft een ontzettend mooie voetbalstijl. Ik vond dat Trustfull dat vroeger ook had, hele elegante manier van voetballen. Voor een verdediger is dat uitzonderlijk, de enige andere die ik kan opnoemen is Maldini.
Zonder Joris en met Indi en De Vrij, Nelom op links lijkt het veel beter te lopen. Zag je ook tegen Club Brugge je verliest weliswaar maar het wel alsof het beter stond en de taakverdeling beter geregeld was.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mathijsen is niet gehaald om leiding te geven, want dat kan hij niet.
De Vrij is ook geen echte leider vind ik, maar hij laat zich juist dit seizoen steeds meer gelden. En als je nu eens een wedstrijdje goed op de Vrij let, zie je dat hij totaal geen 'onzeker jochie' is. Hij liep zondag in de 80e minuut nog gewoon even ijskoud een aanvaller van Twente uit te kappen in een 1 tegen 1 situatie.
Verder vind ik Stefan de Vrij de beste verdediger van de Eredivisie op dit moment.
Die heb ik nooit zien spelen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beckenbauer heeft hij ook wel wat van weg, het komt door de routinier naast hem dat het er niet altijd uitkomt
Je hebt deze discussie de laatste maanden in dit topic en op tv niet voorbij zien komen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zonder Joris en met Indi en De Vrij, Nelom op links lijkt het veel beter te lopen. Zag je ook tegen Club Brugge je verliest weliswaar maar het wel alsof het beter stond en de taakverdeling beter geregeld was.
Die kon beter voetballen dan De Vrij, maar dat was ook van origine een middenvelder. Volgens mij zelfs begonnen als buitenspeler/spits maar dat weet ik niet zo heel zeker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja verdomd, ik krijg echt Alzheimer...
Ik denk niet dat cult het juiste woord is, daarmee impliceer je dat hij toch populair zou zijn...quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij klinkt als een waar cultfiguur binnen dit gezelschap, zijn naam heb ik de afgelopen dagen tientallen keren voorbij zien komen
Hij had toch ook als klein Keesje meegedaan in die techniekvideo's van Wiel Coerver?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kon beter voetballen dan De Vrij, maar dat was ook van origine een middenvelder. Volgens mij zelfs begonnen als buitenspeler/spits maar dat weet ik niet zo heel zeker.
quote:Kees van Wonderen werd van NAC gekocht als dynamische middenvelder en het was dan ook de middenlinie waar hij aanvankelijk voor Feyenoord uit kwam. Leo Beenhakker ontdekte in Van Wonderen echter een verdediger. Het bleek een briljante vondst.
Als centrale verdediger was Van Wonderen één van de belangrijkste peilers onder het landskampioenschap van 1999 en het winnen van de UEFA-Cup in 2002. Hij koppelde snelheid aan inzicht en opbouwend vermogen. Niet alleen schakelde hij zijn man uit, hij verdeelde ook het spel van achteruit. En dan te bedenken dat Van Wonderen pas op zijn 22e was gedebuteerd in het betaalde voetbal en dan ook nog in de eerste divisie, bij NEC.
Vanwege een gebrekkige fysieke ontwikkeling had het er namelijk lange tijd naar uitgezien dat Van Wonderens voetbalroem zich zou beperken tot een kappend en draaiend optreden in een instructie-video van Wiel Coerver. Van Wonderen werd te klein en tenger geacht voor een toekomst in het betaald voetbal. Een late groeispurt opende echter alsnog de deur naar een carrière als profvoetballer die hem uiteindelijk zelfs in het Nederlands elftal zou brengen. Van Wonderen kende helaas ook veel blessureleed tijdens zijn jaren in Rotterdam, een zwakke plek in de buikwand zou bij herhaling voor problemen zorgen.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:10 schreef Aldo-MC het volgende:
beste wedstrijd met kees was toch zonder kees. tegen marseillequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:47 schreef Caland het volgende:
Kees was sowieso een baas. MOTM in beide wedstrijden tegen Inter (naar mijn gekleurde mening uiteraard)
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:47 schreef Caland het volgende:
Kees was sowieso een baas. MOTM in beide wedstrijden tegen Inter (naar mijn gekleurde mening uiteraard)
quote:Man of the Match: Van Wonderen (8)
Geen speler zo constant als Kees van Wonderen. De voormalige all-rounder is als centrale verdediger heel belangrijk. Van Wonderen is in staat om zich een wedstrijd lang te concentreren. Hij hield Ronaldo, nog steeds een gevaarlijke spits vanwege zijn snelheid en wendbaarheid, aardig in bedwang. Een vanaf links ingeschoten schot van Ronaldo haalde hij van de lijn, en Ventola en Ronaldo kregen niet de kans om af en toe in te zakken.
Jupquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:49 schreef Steven184 het volgende:
We kunnen fluiten naar ons geld, transfer Fer is schijnbaar defintief van de baan. Alhoewel het gerucht van twitter af komt.
quote:Sports News @SkySportsNews
Everton confirm that £8.5m deal to sign Leroy Fer from FC Twente is off - more on #SSN
Het ziet er allemaal niet even goed uit, maar zowel De Vrij als Indi maken ook gewoon fouten als ze centraal staan. Ik vind mathijsen vaak de beste man in de achterste linie, pak hem beet de laatste 10 wedstrijden sowieso het meest.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Werd toen uit de wedstrijd getrapt volgens mijquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En Van Persie al in de 36e minuut gewisseld...
Kan me er niks meer van herinneren..quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Werd toen uit de wedstrijd getrapt volgens mij
En dat was nog in een periode dat ik naar de wedstrijd ging en niet (mocht) drinken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan me er niks meer van herinneren..
Gaf vlak voordat die gewisseld nog een assist, terwijl die bijna niet meer kon lopen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb dat hele toernooi het gevoel gehad: Ok, en nu worden we er echt uit gekicked.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat was nog in een periode dat ik naar de wedstrijd ging en niet (mocht) drinken.
Ik was denk ik net iets te jong om het allemaal in perspectief te plaatsen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb dat hele toernooi het gevoel gehad: Ok, en nu worden we er echt uit gekicked.
Wat zal het gezellig zijn in Duitsland.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:01 schreef Typisch het volgende:
Fer deal gaat niet door volgens Sky Sports.
Effe nog een knie blessure zou wel grappig zijn, al lopen we dan wel geld mis.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat zal het gezellig zijn in Duitsland.
Er werd toen gezegd dat als wij in een groepfase zouden zitten met PSV, Rangers, Dortmund en Inter we gegarandeerd laatste zouden zijn geworden. We hadden toen echte cupfighters.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was denk ik net iets te jong om het allemaal in perspectief te plaatsen.
Ben toen bijna elke thuiswedstrijd geweest (en Rangers uit). Alleen bij Inter vond ik het echt speciaal, maar dat was ook omdat de grote Ronaldo toen daar speelde denk ik. Als je 14 bent spreekt dat toch tot de verbeelding. En die complete chaos tegen PSV. De finale vond ik niet eens zo speciaal eigenlijk.
Die gasten van Rangers konden wel zingen kan ik me herinneren. Kreeg er nog eentje rood ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben toen bijna elke thuiswedstrijd geweest (en Rangers uit). Alleen bij Inter vond ik het echt speciaal, maar dat was ook omdat de grote Ronaldo toen daar speelde denk ik. Als je 14 bent spreekt dat toch tot de verbeelding. En die complete chaos tegen PSV. De finale vond ik niet eens zo speciaal eigenlijk.
Die schop van Materazzi op 1:44.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:08 schreef elCholo het volgende:
![]()
Toch wel de mooiste periode die ik heb meegemaakt met Feyenoord.
Alle thuiswedstrijden en tripjes naar Glasgow en Milaan
kan nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
als wij in een groepfase zouden zitten met PSV
Omdat die vals zong?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:12 schreef Aldo-MC het volgende:
Die gasten van Rangers konden wel zingen kan ik me herinneren. Kreeg er nog eentje rood ook
Die doedelzakspeler voor de wedstrijd met het hand in hand kan ik me nog goed herinneren. Zwaar kippenvel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Die gasten van Rangers konden wel zingen kan ik me herinneren. Kreeg er nog eentje rood ook
Eigenlijk stond elke wedstrijd op zich wel. Je wist dat je met Pi-Air's vrije trappen een briljant wapen had, edoch was het elke keer weer retespannend in de Kuip. De enige keer tijdens dat hele toernooi dat ik zeker was dat we een wedstrijd zouden winnen was toen Pi-air die bal erin kopte tegen PSV thuis. Als zulke ballen erin gaan is de tegenstander kansloos.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Last van z'n rug.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Inderdaad geniaalquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die doedelzakspeler voor de wedstrijd met het hand in hand kan ik me nog goed herinneren. Zwaar kippenvel.
Bij genoeg animo zal ik hem officieel weer een knie blessure toewensen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:08 schreef Typisch het volgende:
Effe nog een knie blessure zou wel grappig zijn, al lopen we dan wel geld mis.
Ben toen bijna alles geweest, alleen P$V uit niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:15 schreef elCholo het volgende:
[..]
Bij genoeg animo zal ik hem officieel weer een knie blessure toewensen.
Heb ik 1 gedaan en liep toen gelijk diezelfde week een knieblessure op, waardoor dei maanden aan de kant stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |