een paar dode boeren minimaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Wat verwachten jullie trouwens morgen?
Om het patroon voort te zetten, een 1-1 eindstand met een zege na penaltiesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Heb er zelf niet zo'n goed gevoel over, maar toch... 0-2?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Nee echt niet he, mn hart moet nog bijkomen van vorige keer. als t nog een keer gebeurd dan lig ik echt dood op de vloerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Om het patroon voort te zetten, een 1-1 eindstand met een zege na penalties
je kan alleen met zn combi.. dan haak ik afquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Gaat er trouwens nog iemand naar toe?
Uitvak voor een keertje, losse kaarten regelen lukte niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Dan kan je naar geen enkele uitwedstrijd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan alleen met zn combi.. dan haak ik af
Nee 1 op 1 verkoop en kon maar twee clubcards regelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Ook niet via MP?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uitvak voor een keertje, losse kaarten regelen lukte niet.
Misschien, maar vertrouw die shit niet echt, zeker gezien we meerdere kaarten nodig hadden. Lekker treinreisje morgen dan maar.quote:
Mja t kutte is dat ik qua werk verkeerd uitkom met zn combi (oftewel ik haal t niet qua tijd)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kan je naar geen enkele uitwedstrijd.
Via marktplaats ofzo kan je gewoon kaarten halen.
Dat kan gewoon ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:40 schreef Jimbo het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen hoe t zit als je naar een clubkaart verplichte wedstrijd gaat en je wilt iemand meenemen.
zeg feyenoord - psv , kan ik dan iemand meenemen (als t 1:2 regeling is?) die geen clubkaart heeft?
Een collega van me wil graag een keer naar de kuip, maar t aanvragen vind ie teveel moeite
ah nicequote:
gast heeft zn knie alleen nog maar verder verneukt met dat ' snelle ' herstel.quote:
gelukkig... dat is echt een gesloten boek..quote:
liesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast heeft zn knie alleen nog maar verder verneukt met dat ' snelle ' herstel.
Zal het blijven bij een aantal geweldige weken en de topper tegen FC Horst waar hij ook nog eens scoorde?quote:
Geblesseerd raken schijnt z'n specialiteit te zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Goed dat Goossens bij de selectie zit, ben nog wel benieuwd wat hij precies allemaal kan.
Alleen maar mooi man. Beetje de boel op scherp.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:50 schreef Cara het volgende:
dat zijn nou net de drie die ik niet in een ruzie wil hebben
Pelle zei laatst toch al dat hij wel fan was van wat fanatisme op de training, zie er niet zo zeer een probleem intwitter:FeyenoordKanaal twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 14:34:15Irritatie op de training volgens #Koeman, ruzie volgens aanwezigen tussen #Pellè, Martins #Indi en De #Vrij. Prima, beetje terechtwijzingen. reageer retweet
die gleed uit voor t konquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:23 schreef Luni het volgende:
http://www.ultras-tifo.ne(...)twente-27012013.html
Dat naaimachientje ook echtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:23 schreef Luni het volgende:
http://www.ultras-tifo.ne(...)twente-27012013.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |