abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122246932
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hij start aan het begin?

En de mening over doping van:

[..]

neem ik niet serieus :')
kom op, die gast is podcaster van het jaar geworden met verschillende onderwerpen, altijd maar weer jouw gezeik over bronnen! :(
pi_122246961
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

kom op, die gast is podcaster van het jaar geworden met verschillende onderwerpen, altijd maar weer jouw gezeik over bronnen! :(
_O-
pi_122247014
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

_O-
en je post weer eens cherrypicking, wat heb jij dan bereikt? helemaal niks
pi_122247147
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en je post weer eens cherrypicking, wat heb jij dan bereikt? helemaal niks
Ik heb ook nog een schokkend doping nieuwtje. Leuk om weer eens een ander geluid te horen.

:o
pi_122247193
quote:
9s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik heb ook nog een schokkend doping nieuwtje. Leuk om weer eens een ander geluid te horen.

[ afbeelding ]
:o
http://www.refdag.nl/nieuws/buitenland/ijsbeer_knut_dood_1_540792
pi_122247223
Jullie zijn echt de Fahey en McQuaid van dit topic :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_122247327
quote:
Refdag.. Die bron kan ik helaas niet serieus nemen :+
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:37:01 #158
14505 OProg
A Life in Music
pi_122247637
quote:
Zo jong sterven kan alleen maar komen door te dik bloed door EPO. ;(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_122247684
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:47 schreef thettes het volgende:

[..]

Uiteindelijk zijn sportbonden non-profit organisaties, dus in die zin valt het allemaal wel mee met hoe belangrijk het financiële aspect is. Het probleem zit hem vooral in de corruptie die er in die bonden bestaat. Daarom is het belangrijk om dat soort organisaties zo te organiseren dat er geen vastgeroeste mastodonten met hun stromannen op belangrijke posities blijven zitten. Ofwel meer democratiseren. Dat is bij zowel de FIFA en UCI het probleem. Los dat op, en ze kunnen best hun eigen sport schoon houden. Dat is overigens ook gewoon welbegrepen eigenbelang.
Weliswaar zijn de sportbonden non-profitorganisaties. Dat betekent echter niet dat het financiële aspect niet belangrijk is. In het voetbal hebben de voetbalclubs best het een en ander in te brengen bij de nationale sportbond.

De voetbalclubs hebben een beperkt belang bij het schoonhouden van de sport, want als een van hun voetballers wordt betrapt en voor twee jaar geschorst, hebben ze een gigantische financiële terugslag.

En het eigenbelang van de sportbonden zit hem niet in het schoonhouden van de sport, maar de indruk geven van het schoonhouden van de sport. Da's een belangrijk onderscheid. En zolang er niemand maalt om doping in tennis en voetbal, hoeven ze dus niet veel te doen om de indruk te geven dat ze de sport schoonhouden.
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:01:37 #160
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_122248260
Ook nog een (tot nu toe) kort lijstje van boeken die ik over doping heb gelezen, toegevoegd in OP. Als er nog boeken zijn die jullie gelezen hebben en een aanrader zijn, laat maar weten dan voeg ik ze toe (zo lang het nog kan).
pi_122248308
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Refdag.. Die bron kan ik helaas niet serieus nemen :+
En weer gezeik over de bronnen :( Kap daar nou eens mee!
pi_122248483
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef kl1172 het volgende:
Ook nog een (tot nu toe) kort lijstje van boeken die ik over doping heb gelezen, toegevoegd in OP. Als er nog boeken zijn die jullie gelezen hebben en een aanrader zijn, laat maar weten dan voeg ik ze toe (zo lang het nog kan).
Het boek van David Millar? Ik heb het niet gelezen, maar dat schijnt volgens mij wel een goed boek te zijn.
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:13:41 #163
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_122248559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Het boek van David Millar? Ik heb het niet gelezen, maar dat schijnt volgens mij wel een goed boek te zijn.
Dat hoor ik liever dan van iemand die het wel heeft gelezen en er een beetje uitleg bij kan geven. Ik ken ook nog boeken die interessant lijken, maar die ik niet gelezen heb. Dan ben ik eerder terughoudend. Toch Bedankt voor de insteek.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 januari 2013 @ 11:19:22 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_122248689
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

corrupter bestaat niet, maar er zal wel niks in de belgische kranten staan?
:D _O- De Morgen is toch een Belgische krant? En het Nieuwsblad heeft het ook al overgenomen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_122248820
Heerlijke OP, ben nog ff wat Ashenden leesvoer aan het doorstruinen.
pi_122249034
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:13 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Dat hoor ik liever dan van iemand die het wel heeft gelezen en er een beetje uitleg bij kan geven. Ik ken ook nog boeken die interessant lijken, maar die ik niet gelezen heb. Dan ben ik eerder terughoudend. Toch Bedankt voor de insteek.
Breaking The Chain, by Willy Voet?
pi_122249088
Was dit al bekend? De UCI heeft in 2010 om financiële redenen minder testen uitgevoerd.

http://www.changecyclingn(...)s_Release_300113.pdf
pi_122250806
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Was dit al bekend? De UCI heeft in 2010 om financiële redenen minder testen uitgevoerd.

http://www.changecyclingn(...)s_Release_300113.pdf
Was mij niet bekend, aangezien er hele ploegen doneren zou er geen geld tekorten mogen zijn, tenzij de UCI behoorlijk heeft gereisd en gegeten.
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:39:18 #169
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_122251033
Fuentes: Alleen legale conserveermiddelen aan het bloed toegevoegd. Epo moet overblijfsel zijn van een vorige behandeling.

:D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_122251865
mrconde twitterde op woensdag 30-01-2013 om 13:19:51 CONI's lawyer is furious. "The judge didn't let us get the blood bags nor the computer and now he doesn't want to ask about the names (1/2) reageer retweet
mrconde twitterde op woensdag 30-01-2013 om 13:20:33 "even though Fuentes said he could tell him. It is incomprehensible!" (via @StephaneMandard) 2/2 reageer retweet
De doooofpot, de dooofpot lalalalalala
pi_122252335
Tja was te verwachten. Nogmaals, het bekend maken van de namen heeft vrij weinig te maken met de aanklacht. Als doping illegaal zou zijn geweest was het een ander verhaal.

PS: ff dat stuk van Ashenden en de Contador 0,0000005 doorgelezen, eindelijk helder. Hij is dus echt niet op basis van die clen geschorst maar heeft naar alle waarschijnlijkheid gewoon een kuurtje gehad.
  woensdag 30 januari 2013 @ 13:41:16 #172
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_122252420
En niets houdt Fuentes tegen om zijn bek ook buiten de rechtszaal open te trekken, tenzij het vooral een aansteller is die interessant wil doen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_122252757
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tja was te verwachten. Nogmaals, het bekend maken van de namen heeft vrij weinig te maken met de aanklacht. Als doping illegaal zou zijn geweest was het een ander verhaal.

PS: ff dat stuk van Ashenden en de Contador 0,0000005 doorgelezen, eindelijk helder. Hij is dus echt niet op basis van die clen geschorst maar heeft naar alle waarschijnlijkheid gewoon een kuurtje gehad.
Aan de andere kant, als het om het in gevaar brengen van mensen gaat, is het logisch dat je wil achterhalen wie er allemaal in gevaar zijn gebracht en hoe. Kan voor een medische behandeling in de toekomst heel belangrijk zijn om te weten wat iemand heeft gedaan.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_122252976
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:30 schreef OProg het volgende:

[..]

24. Als je Fuentes nog meetelt 25. 8-)

Nee, serieus. ff een lijstje maken van de wat bekendere inclusief cliënten:
Bernard Sainz (Frank Vandenbroucke, Bernard Hinault, Francesco Moser en Philippe Gaumont)

Dan het welbekende Italiaanse Clubje:
Francesco Conconi (Berzin, Bugno, Chiapucci, Cipolini, Fondriest. Gotti, Indurain, Moser, Pantani, Roche, Oegroemov)
Michele Ferrari (Die kennen we inmiddels wel)
Luigi Cecchini (oa Thomas Dekker)
Carlo Santuccione (Niet helemaal duidelijk wat hij precies zelf deed. Verwees Gaumont oa door naar ene Dokter De Ritis)

Duitland leverde via Universiteit Freiburg Lothar Heinrich en Andreas Schmid die Telecom deden. Ze kregen hulp van ene Georg Huber die al in 1980 met testosteron aan het kloten was.

En dan hebben we Fuentes die we ook inmiddels wel kennen.

En dan komen we uit bij alle ploegartsen die ook de nodige kennis bezitten. Maar hier hebben we al 9 namen. Maar goed, wat is nu precies een 'dopingdokter'. Je hebt ook 'normale' artsen die de schreef over gaan.
Ik heb niet genoeg kennis om hier aan bij te dragen maar een dopingartsen dossiertje inde OP met linkje per arts zou wel gaaf zijn.

Ik vind nog steeds dat de artsen er veel te licht af komen. Als we doping effectief willen bestrijden moet er mi veel meer naar de artsen gekeken worden dan naar de sporters. renners.
pi_122253340
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:56 schreef KilgoreTrout het volgende:

Ik vind nog steeds dat de artsen er veel te licht af komen. Als we doping effectief willen bestrijden moet er mi veel meer naar de artsen gekeken worden dan naar de sporters. renners.
Eens. En de ploegleiders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')