Ik heb de ballen verstand van en interesse in voetbal, maar ik denk dat je het zijn van die wereldspits toch schromelijk onderschatquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Absoluut niet. Uithoudingsvermogen en kracht spelen bij wielrennen een veel grotere rol dan bij voetbal. Een spits kan een wereldspits zijn zonder ook maar ene fluit uit te voeren. Als hij maar regelmatig op de goede plek staan en die bal er in tikt. Dat kun je niet met doping verbeteren en daarnaast hoeft hij maar een minimale inspanning te leveren als hij alleen maar regelmatig op de goede plek moet staan. Dus uithoudingsvermogen en kracht heeft hij dan veel minder nodig. Bij wijze van spreken kan hij 80 minuten per wedstrijd stil blijven staan. Als hij maar een paar keer goed staat om het balletje er in te tikken.
Als een wielrenner stopt met trappen is het gewoon klaar. Hij moet bezig blijven en dus kost dat veel meer kracht en uithoudingsvermogen waardoor doping een veel groter aandeel kan hebben op de totale prestatie en dus meer directe winst oplevert.
Ben benieuwd. Ik kan niet iets bedenken dat mij als wielersupporter blij maakt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:31 schreef marcodej het volgende:
twitter:UCI_cycling twitterde op woensdag 30-01-2013 om 16:30:33All cycling fans will be happy with an announcement the UCI will make at 5:15pm CET. reageer retweet
Ze heffen zichzelf op.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik kan niet iets bedenken dat mij als wielersupporter blij maakt.
"We are pleased to announce the resignation of Mr. Pat McQuaid."quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:31 schreef marcodej het volgende:
twitter:UCI_cycling twitterde op woensdag 30-01-2013 om 16:30:33All cycling fans will be happy with an announcement the UCI will make at 5:15pm CET. reageer retweet
U krijgt hierbij allen een vergoeding van 10 euro per uur dat u heeft besteed aan het kijken naar wedstrijden waarin uiteindelijk een frauderende renner er met de winst vandoor ging.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:31 schreef marcodej het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
U krijgt hierbij allen een vergoeding van 10 euro per uur dat u heeft besteed aan het kijken naar wedstrijden waarin uiteindelijk een frauderende renner er met de winst vandoor ging.
Dat zou mij blij maken.
Nogmaals: ook al geeft het marginale winst, het gaat uiteindelijk om die winst toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Absoluut niet. Uithoudingsvermogen en kracht spelen bij wielrennen een veel grotere rol dan bij voetbal. Een spits kan een wereldspits zijn zonder ook maar ene fluit uit te voeren. Als hij maar regelmatig op de goede plek staan en die bal er in tikt. Dat kun je niet met doping verbeteren en daarnaast hoeft hij maar een minimale inspanning te leveren als hij alleen maar regelmatig op de goede plek moet staan. Dus uithoudingsvermogen en kracht heeft hij dan veel minder nodig. Bij wijze van spreken kan hij 80 minuten per wedstrijd stil blijven staan. Als hij maar een paar keer goed staat om het balletje er in te tikken.
Als een wielrenner stopt met trappen is het gewoon klaar. Hij moet bezig blijven en dus kost dat veel meer kracht en uithoudingsvermogen waardoor doping een veel groter aandeel kan hebben op de totale prestatie en dus meer directe winst oplevert.
Dit is juist een bevestiging dat hij betrapt is en een straf heeft gekregen, daarom wordt hij getest voor zijn terugkeer, bij een echte blessure doen ze dit niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nog niet veel toch? Ben eerder benieuwd hoe vaak hij in de maanden ervoor is getest.
het is een goedgekeurd medicijn, dus neequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:25 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
EPO is medisch niet noodzakelijk en brengt iemand wel onnodig risico's toe. Is dat niet tegen de medische eed?
Nieuwe WT-wedstrijd in één of ander kutland vanaf 2014?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:31 schreef marcodej het volgende:
Echt geen flauw idee waar ik aan moet denken. Nieuwe World Tour opzet ofzo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:31 schreef marcodej het volgende:
Ik heb ook geen idee waarom ik dit in het dopingtopic heb geplaatst, btw.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nieuwe WT-wedstrijd in één of ander kutland vanaf 2014?
Zoiets zal het wel zijn ja, of dat McQuaid voor 4 jaar heeft bijgetekend ofzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nieuwe WT-wedstrijd in één of ander kutland vanaf 2014?
Omdat een groot deel van alles wat over de UCI gaat zich daar op dit moment nog afspeelt en je het dus automatisch hebt gedaan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waarom ik dit in het dopingtopic heb geplaatst, btw.
Omdat je toch al hoopt op een link.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is slechts een gerucht, maar toch wel opvallend, als je bedenkt dat Djokovic er nog geen 10 in het jaar heeft gehad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nog niet veel toch? Ben eerder benieuwd hoe vaak hij in de maanden ervoor is getest.
De UCI zit ook wel midden in de Armstrong storm, dus kan het misschien toch relevant zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
twitter:UCI_cycling twitterde op woensdag 30-01-2013 om 16:48:44.... about live coverage of UCI events reageer retweet
Ze gaan Sport 7 van stal halen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:49 schreef marcodej het volgende:
twitter:UCI_cycling twitterde op woensdag 30-01-2013 om 16:48:44.... about live coverage of UCI events reageer retweet
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:49 schreef marcodej het volgende:
Waarschijnlijk 300 keer als antwoord gehad resignation of mcquadquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:49 schreef marcodej het volgende:
Ik zeg ook bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb de ballen verstand van en interesse in voetbal, maar ik denk dat je het zijn van die wereldspits toch schromelijk onderschat
Misschien is directe winst niet het goede woord.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nogmaals: ook al geeft het marginale winst, het gaat uiteindelijk om die winst toch?
Dat vroeg ik me idd ook al afquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |