Wollen? Nu stel ik me van die door oma gebreide zoogcompressen voor?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:52 schreef freecell het volgende:
Mijn borsten zijn ook redelijk zindelijk, maar ik heb heule grote wollen zoogcompressen en die zijn heerlijk warm tegen de Raynaulds.
En als ik dan eens wel lek, ga ik er dwars doorheen
Ik had het ook bij baby 3 pas doorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef Zoë23 het volgende:
Kersjes
Sinds ik gewone bh's draag zijn mijn borsten ook zindelijk, had daar geen verband tussen gezien maar dat zou goed kunnen!
Ja die heb ik ook. Kan er net mee door als de anderen zijn onder gespuugd zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Dit is zo'n dikkere, soort gevulde. Maar die klapt niet fijn naar beneden. Zit totaal niet lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:36 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik droeg voor mijn afvallen ook Marlies. Die waren na het afvallen te groot. Ik wilde nu nog niet veel geld er aan uitgeven, wat als het nou maar weer 6 weken nodig was..
Vanmiddag vroeg mijn schoonvader nog hoe lang ik nog van plan was Luuk bv teg geven. Het kwam er echt heel naar uit. Maar ik denk dat hij het niet zo naar bedoelde. Het gaat heel slecht met hem en hij doet echt heel nors.Ik haal ze van marktplaats. Nieuw. Maar voor de helft van de winkelprijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat naar van je schoonvader. Heeft hij psychische problemen?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Mijn eigen maat 70 D. Nu 75 f. Gaat niet passen niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:05 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb voedingsBH's van Hotmilk, die vind ik het fijnstIk pas mn oude BH's niet meer, die zijn flink te klein
Gewoon, passenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:25 schreef pessie het volgende:
Hoe weten jullie dan zelf wat voor maat jullie hebben?. Ik haat bhs kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door kaatjejannie op 29-01-2013 23:16:34 ]*poef* nu is het weg
+1quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:49 schreef pessie het volgende:
[..]
En dan zit het goed? Ik ben een beetje mislukt op dat gebied, ik kan het echt niet bhs kopen.
Passen en laten meten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:25 schreef pessie het volgende:
Hoe weten jullie dan zelf wat voor maat jullie hebben?. Ik haat bhs kopen.
Heel effectief om je productie te verhogen is clusterkolven. Er zijn verschillende methoden, maar ik heb deze gebruikt: 15 min kolven - 10 min rust - 10 min kolven - 10 min rust - 10 min kolven. Tussendoor hoef je de kolf niet schoon te maken of melk in de koelkast te zetten. Hielp bij mij echt heel goed. 1x per dag zo'n sessie.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:15 schreef Kyara het volgende:
ik kom ook weer even advies vragen:
- de dames krijgen nu 100% bv maar ik kan ze amper bijhouden. Heb 400 ml per 24 uur nodig maar dat red ik net. Hoe krijg ik dat verder opgebouwd? Ik kolf nu zo'n 7 a 8 keer 20 min en vaker lukt eigenlijk niet.
- ik moet voor thuis een kolf huren. Gaat dus om volledig kolven en heb veel nodig. Elektrisch en dubbelzijdig lijkt mij dan het handigst en snelst. Iemand een tip mbt merk of hebben bij de thuiszorg dan maar 1 versie? En wat heb ik verder dan nog nodig?
Heleboel vragen maar kolven is mijn enige houvast dus al daar iets mis mee gaat dan trek ik dat echt niet ben ik bang
I will survivequote:Op woensdag 30 januari 2013 10:14 schreef pessie het volgende:
Klinkt als bo free. Shit, krijg je dat ercook nog bij
Dat iddquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:46 schreef Juud79 het volgende:
Kyara, geen tips verder, maar wel eenvoor al 400 ml per 24 uur, wat goed zeg!
dat zei m ook al tegen hem, maar hij vond het onzin. Ik zit nu half rechtop, om voor mini te zorgen, maar dat wil eik ook al niet. Dus ik ga maar gewoon niet dan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:19 schreef pessie het volgende:
Free, ik stel voor dat je dat even tegen de h a zegt, dan loopt ie die 50 meter maar even naar jou toe. Als jij je zo rot voelt moet hij gewoon komen.
Is je ha gewoon lui of denkt hij dat het allemaal wel meevalt? Lijkt me dat je ab nodig hebt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:51 schreef freecell het volgende:
[..]
dat zei m ook al tegen hem, maar hij vond het onzin. Ik zit nu half rechtop, om voor mini te zorgen, maar dat wil eik ook al niet. Dus ik ga maar gewoon niet dan.
Ongeveerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:06 schreef Ticootje het volgende:
Mijn flessen gaan de vaatwasser in.
En je borsten worden ongeveer zoals ze waren voor je zwangerschap. Hangborsten krijg je niet van borstvoeding. Je borsten worden al groter in de zwangerschap.
Lol die heb ik even gemist, maar het is bij ook bepaald niet ongeveer hetzelfde meerquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ongeveer![]()
Ze zijn bij mij echt nooit meer zo geworden als voor de zwangerschap. Slappe hap werd het. Het was al nooit echt veel maar het werd er niet beter op na de zwangerschap. Maar was denk ik inderdaad niet door de borstvoeding.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:37 schreef freecell het volgende:
Ja, voordeel van de derde, ik kan liggend op mijn rug bv geven als m naast me ligt
Nba de oudste veerde ik wel terug, na de tweede niet, en die heb ik niet gevoed.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:32 schreef Estrys het volgende:
Ach ook wel handig, als ze in de weg zitten gooi je ze gewoon even over je schouder
Sowieso, knap om te lezen hoe je zo voor 2 dametjes aan het werken bent. Ik vind voor 1tje kolven al uitdaging genoeg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:42 schreef Kyara het volgende:
thanx voor de tips. Ga zeker proberen te clusterkolven.
D. heeft vanmiddag live bij me gedronken. Geen idee hoeveel ze binnen heeft gekregen maar haar techniek was goed. Had alleen net wel gekolfd maar er kwam ws toch nog wel genoeg uit.
Verder is hun voeding weer opgehoogd dus het blijft een race tegen de klok. Wordt ook logistiek lastig om de melk weer in het zknhs te krijgen want kan geen voorraad aanleggen.
Free, sterkte
ik ben met 12mnd gestopt met kolven. Dat was dus echt een paar maanden met klaptieten Aviva ophalen van het kdvquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:58 schreef -Spring het volgende:
Wauw, dat ze nog zo vaak bij je drinkt dat je nog stuwing hebt, joh! Hoe vaak is dat ongeveer? Kolf jij nog op je werk ook dan?
Hier heeft L 'zelf' zo geledeidelijk afgebouwd dat ik zeker het laatste half jaar geen stuwing meer gehad heb. Maar goed, feit dat ik werk en op een gegeven moment gestopt ben met kolven op m'n werk, zal daar ook debet aan geweest zijn.
Ik moest denken en toen kwam m'n drinken mijn neus uit, hihiquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:37 schreef freecell het volgende:
Ja, voordeel van de derde, ik kan liggend op mijn rug bv geven als m naast me ligt
Nba de oudste veerde ik wel terug, na de tweede niet, en die heb ik niet gevoed.
Ik leg hem nu aan voordat hij gaat slapen en als hij wakker wordt. Dat zijn momenten dat hij zijn aandacht redelijk bij het drinken kan houden. De rest haalt hij 's nachts in. We zijn wel begonnen met oefenen met water / thee drinken uit een tuitbeker, maar dat snapt hij nog niet zo. Uit een gewone beker snapt hij het wel, maar gaat er nog maar weinig echt inquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:07 schreef bitterend het volgende:
Phaidra echt? haalt hij het snachts in? of drinkt hij lekker wat anders?
Ik had een vraag
ik kolf nu nog steeds omdat papa geeft een flesje voor dat hij naar bed brengt smiddags als ik op werk ben vrijdag..ze drinkt soms 150 soms 200 hangt af of er tandjes zijn of sprong
Stel ik zou niet meer kolven bijvoorbeeld als ze 18 maanden is..wat zou papa in het flesje kunnen doen?
koemelk wil ik niet, ik vind het niet echt lichtverteerbaard. En sowieso niet nodig.
Zijn er suggesties?
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Rijstemelk ook![]()
Oliver is 30 gram eraf ik wijt het aan actiever na ziek zijn en zijn weigeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |