Het grote verschil was dat mensen uit alle provincies kadootjes kwamen brengen. Dat was zo heerlijk kneuterig. En dan achteruitlopend het bordes weer afquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:02 schreef RaymondK het volgende:
Was dat Defile niet het zelfde als Koningingendag momenteel is, met als enige verschil dan alle pestzooi bij haar voor de deur?
Dan was ze dus geen koningin meer? Want op koninginnedag was er destijds een defilé, het volk kwam naar de koningin, ipv de koningin naar het volk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik heb Juliana als kind zijnde op koninginnedag nog een handje gegeven op het gemeentehuisbordes in Geleen.
Ik kan idd geen juliana koninginnedag vinden in geleen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan was ze dus geen koningin meer? Want op koninginnedag was er destijds een defilé, het volk kwam naar de koningin, ipv de koningin naar het volk.
En dan die marrechaussee naast die poort, geweldig om te zien. Deed echt niet onder voor die gasten bij buckingham palace.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:24 schreef Karina het volgende:
Het defilé was inderdaad ALTIJD bij Soestdijk.
Logisch eigenlijk, als je jarig bent dan komt de visite naar jou toe
My bad, is nogal lang geleden. Was in 1958 op een jubileumviering ergens in juni waar koningin Juliana op het bordes aan schoolkindjes handjes gaf.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan was ze dus geen koningin meer? Want op koninginnedag was er destijds een defilé, het volk kwam naar de koningin, ipv de koningin naar het volk.
Hier heb je wat info. Was 14 juni of 16 juni.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
My bad, is nogal lang geleden. Was in 1958 op een jubileumviering ergens in juni waar koningin Juliana op het bordes aan schoolkindjes handjes gaf.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:56 schreef maartend het volgende:
[..]
Hier heb je wat info. Was 14 juni of 16 juni.
http://www.oranjevereniging-geleen.nl/OverOns.php
Pics ;
http://afbeeldingen.gahet(...)5aa-b465692013b7.jpg
Graag gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:06 schreef maartend het volgende:
[..]
Graag gedaan.
En dat voor zo'n links teringtyfus kraakgraag tuig (of voor wat ik hier precies wordt uitgemaakt). Niet slecht van me. Toch?
Ouch. Dat wij elkaar dan helpen en bedanken. Het moet niet gekker worden in deze wereld. Of zouden wij als oude lullen een trent kunnen zetten? Dat we toch respectvol met elkaar kunnen omgaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]Zeker niet slecht.
Maak je geen zorgen, ik word juist voor andersom uitgemaakt van rechtsextremistische racist tot xenofoob, maarja 't is Fok!
Kijk eens 14 posts boven je.quote:
Owquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:01 schreef Senzune het volgende:
[..]
Kijk eens 14 posts boven je.
Ik kan het nog goed herinneren maar dat is ook niet moeilijk aangezien het paleis op 2 km afstand ligt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:08 schreef LXIV het volgende:
Ik weet dat ook nog vaag. Dat er rellen waren met "Trix is niks". Ik dacht dat ze relden omdat ze ook vonden dat de echte koningin Juliana was.
Troost je de ME was die dag lekker op dreef (Tenminste dat probeerden ze)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:02 schreef wenfer2 het volgende:
dat krakerstuig is nou niet bepaald hartelijk. ik wens dat soort types een pijnlijke levenseinde toe.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
dat de prinsjes met elastiekjes naar de pers aan het schieten waren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |