Ik sloeg te ver door inderdaad. Toch wilde ik de dag niet zomaar voorbij laten gaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:24 schreef Grifte het volgende:
[..]![]()
Ik post hier vaker, maar kom op doe niet zo overdreven man.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Mijn mening over jou, niet over VI fans.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg jij even de tering Sjaakie, ik weet jou mening over de VI fans hier nu wel
DORPSIDIOOT! NOTOIRE DOMOOR!
Inkoppertje,quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:09 schreef nabroer het volgende:
Derksen is een geweldige klootzak die zich voor het karretje van Munsterman laat spannen. Hij komt met nieuws alsof Leroy Fer een verdachte is in het liquidatieproces. En dat met die knie???
En dit om waarschijnlijk om de supporters van fc twente tevreden te houden.
Als hij een vent zou zijn had hij ook zijn twijffels getoond bij ons aller Wesley, spierblessure, Sneijder, voorafgaand aan zijn vertrek naar Turkije of laat met niet lachen Manchester.
Ik zou de racefiets voorlopig effe laten staan. Sorry Fokkers, maar volgens mij boort Derksen met zijn ongenuanceerde opmerkingen Fer een transfer door de neus!Zo, dat lucht op.
Alsof Munsterman Fer niet liever verkoopt voor 10 miljoen. Met zo'n bedrag kan je de wijken wel in.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:09 schreef nabroer het volgende:
Derksen is een geweldige klootzak die zich voor het karretje van Munsterman laat spannen. Hij komt met nieuws alsof Leroy Fer een verdachte is in het liquidatieproces. En dat met die knie???
En dit om waarschijnlijk om de supporters van fc twente tevreden te houden.
Als hij een vent zou zijn had hij ook zijn twijffels getoond bij ons aller Wesley, spierblessure, Sneijder, voorafgaand aan zijn vertrek naar Turkije of laat met niet lachen Manchester.
Ik zou de racefiets voorlopig effe laten staan. Sorry Fokkers, maar volgens mij boort Derksen met zijn ongenuanceerde opmerkingen Fer een transfer door de neus!Zo, dat lucht op.
Jawel, maar een langzamerhand dementerende Derksen heb je niet meer onder controle, zoals nu is gebleken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:53 schreef DrDentz het volgende:
Joop mag er dan uitzien als een homoseksuele schlagerzanger, het is een hele sluwe onderhandelaar die het sociale probleem Leroy Fer graag van de hand had gedaan.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:15 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
David L. en René en de slipjes in Dordrecht.
http://www.hardgras.nl/Ar(...)s-aan-de-waslijn.htm
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is er met RTL XL mis? Idioten hier
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:15 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Haha geweldigquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:15 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Welkom terug in Nederlandquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindelijk weer terug, nu hoef ik gelukkig niet meer naar streampjes te zoeken
Ik heb al een prachtige tekst (column) mogen ontvangen over RTL XL die morgen geplaatst gaat wordenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
We moeten in onze strijd tegen RTL wel enigszins beschaafd blijven, anders beperken we ons tot het niveau van RTL XL en whodamn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |