abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122231562
Ik moest eraan denken omdat zo'n blaaskaak een topic heeft gemaakt van mijn semi JD-quote.

KLB / Eeuwig gezaag over dat we het slecht hebben in Nederland :')

En dan nog van die geleerde professor doctor meesters die met hun eigen domheid te koop lopen

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:52 schreef beerten het volgende:

[..]

Sorry, ik werk. Ik heb geen tijd voor VI. Ik heb ook geen plakplaatjes en ik heb gestudeerd. VI behoord daarmee niet tot mijn interessegebieden.
ik voel ook geen behoefte om schreeuwend tussen buikende ongestudeerden te gaan staan op gymschoenen. Met als excuus 11 voetballers.

Of snap je er nu helemaal niets meer van ?
Mensonterend.
pi_122231827
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:35 schreef YazooW het volgende:
Hoe zit het nou met dat gedoe rondom Fer waar Derksen het gisteren over had?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 21:47:13 #179
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_122233796
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:35 schreef YazooW het volgende:
Hoe zit het nou met dat gedoe rondom Fer waar Derksen het gisteren over had?
Ook massaverkrachting ongetwijfeld
Wie dit leest is gek
pi_122242478
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:40 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Komt omdat Wilfred hem continu zit te trollen.
Tja hij vind zichzelf te leuk, dat vond hij eerst ook wel maar toen zat de rem er nog een beetje op. Nu is het alleen maar bamihapgrappen en komt er bijna niets meer uit gasten als Boskamp, is beetje jammer.
pi_122243468
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:47 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ook massaferkrachting ongetwijfeld
Ik ben inmiddels overleden.
pi_122244652
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
de Amsterdamse Arafat
nu klink je net als Geert Wilders
pi_122245210
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:07 schreef ohjajohh het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ooijman_uitgele.html

Mooi al die reacties over die gladjakker Jan Kooijemans
Er is iets uitgelekt van wat gisteravond al in première is gegaan? :?

Brekend: Mark Rutte is de premier van Nederland en Beatrix gaat aftreden.
pi_122247744
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik moest eraan denken omdat zo'n blaaskaak een topic heeft gemaakt van mijn semi JD-quote.

KLB / Eeuwig gezaag over dat we het slecht hebben in Nederland :')

En dan nog van die geleerde professor doctor meesters die met hun eigen domheid te koop lopen

[..]

Mensonterend.
Godskolere, wat een domme quote. Dat zo iemand vervolgens ook echt op 'invoeren' drukt, overtuigd van z'n eigen superioriteit.
pi_122250392
FC Lienden stapt uit topklasse

Het is daar wel bergafwaarts gegaan sinds Hansie Hansie weg is.
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:27:31 #186
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122250717
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_122251434
quote:
Materiaal voor morgen tijdens de actie!
AFCA!
pi_122251600
Herinnering: Morgen is het precies 1 jaar geleden dat RTL de VI fans in de steek heeft gelaten.
Hier het bericht op SigaarSnor wat destijds veel media-aandacht heeft gekregen. We hebben niks meer van RTL vernomen en ze hopen op deze manier dat het in de doofpot komt. Maar wij VI Hooligans zijn het NIET vergeten. We kunnen morgen i.i.g rekenen op een prachtig topic met erin een keiharde column van Oliver. Mensen krijgen nog instructies wat betreft morgen. Stel je er niet teveel bij voor maar op de verjaardag van ons aller Johan Derksen laten wij van ons horen!

VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!
100% ANTI RTL XL
AFCA!
pi_122251651
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:13 schreef RensAjacied het volgende:
Herinnering: Morgen is het precies 1 jaar geleden dat RTL de VI fans in de steek heeft gelaten.
Hier het bericht op SigaarSnor wat destijds veel media-aandacht heeft gekregen. We hebben niks meer van RTL vernomen en ze hopen op deze manier dat het in de doofpot komt. Maar wij VI Hooligans zijn het NIET vergeten. We kunnen morgen i.i.g rekenen op een prachtig topic met erin een keiharde column van Oliver. Mensen krijgen nog instructies wat betreft morgen. Stel je er niet teveel bij voor maar op de verjaardag van ons aller Johan Derksen laten wij van ons horen!

[ afbeelding ]

100% ANTI RTL XL

:') ______________! _O-
pi_122251670
quote:

[ afbeelding ]

100% ANTI RTL XL

:') :') :') :') :') :') :') :')
pi_122251673
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:16 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

:') ______________! _O-
Krijg jij even de tering Sjaakie, ik weet jou mening over de VI fans hier nu wel :')

DORPSIDIOOT! NOTOIRE DOMOOR!
AFCA!
pi_122251721
Mensen van buiten af die het niet snappen en denken dat er ook daadwerkelijk iets gaat gebeuren :'). Alsof wij ook maar iets kunnen doen...

Column van Oliver daar in tegen die morgen gepost word _O_
AFCA!
pi_122251740
quote:

[ afbeelding ]

100% ANTI RTL XL

:') 😂😭😂😭
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_122251775
De VBL SC komt even langs.

AFCA!
pi_122251853

Zou Derksen hebben gezegd als hij hier geweest was.
pi_122251854
quote:

[ afbeelding ]

100% ANTI RTL XL

Rot op.
U MAD?
pi_122251907

Reactie van Genee.
pi_122251914
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]

Zou Derksen hebben gezegd als hij hier geweest was.
Ik zit nu zo:
AFCA!
pi_122251925
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]

Reactie van Genee.
Zelfde gif :')
AFCA!
pi_122251949
quote:

[ afbeelding ]

100% ANTI RTL XL

:')

Ik post hier vaker, maar kom op doe niet zo overdreven man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')