als voetbal cabaret word haak ik afquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dijkstra is er al een jaar niet meer met uitzondering van VI Oranje, omdat Derksen alleen nog maar gasten uit de voetballerij wilde.
Het moet immers niet ontaarden in een ordinair amusementsprogramma.
Neequote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef Anno2012 het volgende:
Jan Boskamp > Hans Kraaij Jr. > Emiel Schelvis > Aad de mos > Erik dijkstra > Wim Kieft >
Nou jongens,zeg het maar, mee eens?
Boskamp minst favoriet?! Ik wilde eigenlijk vragen of je wel goed bij je eikel bent, maar aangezien ik de mening van iedere VI-fan respecteer; waarom?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee
Hans Kraaij Jr. > Schelveccio > Erik Dijkstra > Aad de Mos > Wim Kieft > Jan Boskamp
Goed idee Rensie.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef RensAjacied het volgende:
Volgende topic pak ik trouwens even, kleine OP update.
Eenschquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een debielen hier.
Jan ---> Koning Aad300 ----> Schelvecchio ----> Dijkstra -----> Kraaij jr ----> Kieft.
Hij bleek een vrouw te zijn ofzo? Zijn er details bekend?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Fer is niet door de medische keuring van Everton gekomen
Weet je zeker dat dat de reden is? Lees meer iets over betalingsvoorwaarden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Fer is niet door de medische keuring van Everton gekomen
quote:
Leroy Fer vertrekt per privéjet richting Engeland.
Van onze Telesportredactie
ENSCHEDE -
De transfer van Leroy Fer naar Everton staat op losse schroeven. De onderhandelingen tussen FC Twente en de Engelse club verkeren in een impasse. "Everton heeft aanvullende eisen gesteld over de wijze van betalen. Daar gaan we niet mee akkoord", aldus Twente-voorzitter Joop Munsterman. "Het zit muurvast."
Ditquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij Everton heeft er ook iemand naar JD gekeken gisteren
De Anti-Genee!quote:
De hype is over. Zo leuk vind ik hem niet meer. Misschien troll ik een beetje en hoort ie beter in de middenmoot thuis, maar het is bij hem telkens hetzelfde: Feyenoord, bamihapjes scoren en obscure wedstrijden uit de tweede Turkse liga bekijken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Boskamp minst favoriet?! Ik wilde eigenlijk vragen of je wel goed bij je eikel bent, maar aangezien ik de mening van iedere VI-fan respecteer; waarom?
Komt omdat Wilfred hem continu zit te trollen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:38 schreef Falco het volgende:
[..]
De hype is over. Zo leuk vind ik hem niet meer. Misschien troll ik een beetje en hoort ie beter in de middenmoot thuis, maar het is bij hem telkens hetzelfde: Feyenoord, bamihapjes scoren en obscure wedstrijden uit de tweede Turkse liga bekijken.
Mensonterend.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:52 schreef beerten het volgende:
[..]
Sorry, ik werk. Ik heb geen tijd voor VI. Ik heb ook geen plakplaatjes en ik heb gestudeerd. VI behoord daarmee niet tot mijn interessegebieden.
ik voel ook geen behoefte om schreeuwend tussen buikende ongestudeerden te gaan staan op gymschoenen. Met als excuus 11 voetballers.
Of snap je er nu helemaal niets meer van ?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:35 schreef YazooW het volgende:
Hoe zit het nou met dat gedoe rondom Fer waar Derksen het gisteren over had?
Ook massaverkrachting ongetwijfeldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:35 schreef YazooW het volgende:
Hoe zit het nou met dat gedoe rondom Fer waar Derksen het gisteren over had?
Tja hij vind zichzelf te leuk, dat vond hij eerst ook wel maar toen zat de rem er nog een beetje op. Nu is het alleen maar bamihapgrappen en komt er bijna niets meer uit gasten als Boskamp, is beetje jammer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt omdat Wilfred hem continu zit te trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |